*کارخانه قفل دیجیتال
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

کارخانه قفل دیجیتال کلیتک در ایران

یکی از سؤالاتی که مخاطبان قفل الکترونیکی مرتباً با آن روبرو هستند این است که آیا خرید قفل الکترونیکی به آنها امنیت بیشتری می بخشد یا استفاده از درب های ضد سرقت با قفل های مکانیکی چند زبانه.

یکی از سؤالاتی که طرفداران قفل الکترونیکی مرتباً با آن روبرو هستند این است که آیا خرید قفل الکترونیکی به آنها امنیت بیشتری می بخشد یا استفاده از درهای ضد سرقت با قفل های متعدد. زبان مکانیکی؟

برای پاسخ به این سؤال می توان گفت برای دستیابی به حداکثر ایمنی ، هر یک از این ابزارها در کنار یکدیگر مورد نیاز هستند. هر یک از این ابزارها به تنهایی مزایای خاصی به شما می دهد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

اولین و موثرترین روش برای استفاده از قفل دیجیتال این است که شما نیازی به وسیله مکانیکی به نام کلید ندارید ، زیرا بارها مشاهده شده است که از دست دادن یا خارج شدن از یک کلید یا ترک یک کلید مکانیکی باعث ایجاد شک و تردید در مورد امنیت درب می شود. این سوء ظن ایجاد می کند که شخص ثالث کلید کاربر را کپی کرده است. با داشتن قفل دیجیتالی ، می توانید درب اثر خود را با اثر انگشت خود باز کنید و تمام نگرانی های فوق را از بین ببرید. همچنین شایع است که همه ما شک کنیم که درب خانه را هنگام ترک یا استراحت عصر قفل کرده ایم ، با قفل های دیجیتالی اتوماتیک ، دیگر نیازی به نگرانی آن نخواهید بود و می توانید مطمئن باشید که به طور دستی درب را قفل خواهید کرد. صفحه اصلی شرکت قفل دیجیتال کلیتک را از اینجا مشاهده نمایید.

از دیگر ویژگی های بسیار جالب قفل های دیجیتال ، امکان دستیابی یا عدم دستیابی افراد مختلف توسط سرپرست است. در دفاتر و دفاتر تجاری ، مدیر می تواند دسترسی کارمندان خود را از راه دور از طریق تلفن همراه خود محدود کند. به عنوان مثال ، کارمند نمی تواند از پنج عصر تا هشت صبح در را باز کند. فقط اثر انگشت کارمند قفل را از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر باز می کند ، یا اگر کارمند اخراج شود یا کارمند در تعطیلات باشد ، مدیر از راه دور می تواند ورود و خروج کارمند را محدود کند.

مدیر مجموعه همچنین می تواند از دستگاه تلفن همراه خود گزارش کرده و زمان ورود و خروج درب را بررسی کند. در مورد قفل های هتل روستایی نیز به مدیر گروه امکان می دهد کارت هایی با سطح دسترسی متفاوت برای کارکنان هتل و مهمانان صادر کند ، به عنوان مثال مشتری می تواند درب اتاق خود را با کارت اتاق خود ، از خدمات صبحانه باز کند. از هتل استفاده کنید ، درب ورودی سالن بدنسازی هتل را باز کنید ، قفل قفل استخر را باز کنید یا قفل باشگاه را در هتل ببندید و در صورت تأیید مدیریت از سایر خدمات برای هتل استفاده کنید و مدیر هتل توانایی پیگیری کلیه موارد را دارد.

همچنین امکان استفاده از رمزعبور یکباره نکته جالب دیگر در مورد استفاده از قفل های دیجیتال روستایی است. با استفاده از این ویژگی ، می توانید برای یک دوره زمانی خاص ، رمز عبور یکبار مصرف را صادر کنید. به عنوان مثال ، من یک خانه را در یک سفر ترک کردم و فراموش کردم تهویه هوا را خاموش کنید. در طول راه ، می توانید از تلفن همسایه یا خویشاوندان خود یک کد که برای آنها ایجاد کرده اید در تلفن همراه خود بپرسید. به قفل بروید و در را باز کنید. اما این رمز عبور فقط یک بار در را باز می کند و اگر شخصی که شما کد را با بازگشت به درب ارائه داده اید ، رمز عبور کار نخواهد کرد.

اما علاوه بر همه این ویژگی های جذاب ، مشکل اصلی قفل های دیجیتال وجود زبانه های کوچک یا به اصطلاح مقاومت پایین است. این امر باعث شده است تا بسیاری از مشتریان با استفاده از قفل های مکانیکی یا درب های ضد سرقت با زبانه های جذاب چندگانه را پیدا کنند.

اکنون مارک هایی مانند ADLER ، HUMMER و RUSTIC و یا قفل دیجیتال ایرانی KELITEC ساخت قفل های دیجیتالی را آغاز کرده اند که علاوه بر ویژگی های قفل های دیجیتال ، امکان نصب روی درب های ضد سرقت و همچنین قفل های چند زبانه را نیز فراهم کرده و کاربران می توانند از این محصولات برای اطمینان از ایمنی استفاده کنند. نظر خود را ارسال کنید





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
داریوش در تاریخ : 1399/4/22/7 - - گفته است :
مرسی پسر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: