نوشته شده توسط : حسن الیاسی

در مرحله اول ، هنگامی که زنگ هشدار به صدا در می آید و زنگ خطر را ایجاد می کند ، مشکلات عبارتند از:

نقص عایق.
آسیب به عایق کاری ورق های هسته و پیچ های اتصال دهنده صفحات هسته.
مخاطبین ناقص در اتصالات الکتریکی
گرمای بیش از حد بخشی از سیم پیچ و آسیب به عایق در اثر جریان بیش از حد فوکو.
در مرحله دوم ، هنگامی که دستگاه قطع شد و فرمان سفر به ترانسفورماتور داده شد ، مشکلات عبارتند از:
بوش ها را بشکنید.

اتصال مرحله کوتاه به مرحله.
اتصال زمینی.
اتصال درون کویل ها.
شیرهای آب را به یکدیگر وصل کنید.
کاهش سطح روغن به دلیل خنک شدن بیش از حد روغن و کمبود نشت روغن یا روغن.

رله در نوار
این رله همچنین برای محافظت از ترانسفورماتورهای روغن استفاده می شود ، این رله از حرکت روغن و تولید گاز استفاده می کند. همانطور که مشهور است ، افزایش دما باعث پخش شدن روغن می شود و این روغن از آنجا که از طریق رابط بین ترانسفورماتور و مخزن انبساط سفارش عبور می کند ، به توده سوپاپ (دیافراگم) برخورد کرده و فشار را در پشت دریچه ایجاد می کند ، که توسط فشارسنج اندازه گیری می شود. ممکن است بعضی گره ها را ببندید و در این فشارسنج نصب کرده باشید تا در صورت افزایش فشار به آرامی ، تماس دوبله شده بسته شود و باعث شود که مدار سیگنال بسته شود و اگر فشار به سرعت افزایش یابد ، تماس دیگری در فشارسنج باعث می شود که ترانسفورمر بلافاصله قطع شود. در مرحله اول ، به دلیل بار زیاد و در مرحله دوم ، اثر کوتاه ایجاد می شود.

محافظت در برابر اتصال کوتاه و اتصال جریان زیاد و زمین
اولین و یکی از مهمترین محافظت در سیستم ، حفاظت از اتصال کوتاه در برابر جریان زیاد و جریان زمینی است. این محافظت ها به طور واضح با حفاظت از اضافه بار متفاوت هستند زیرا حفاظت از اضافه بار بر اساس یک ظرفیت گرمایی واحد است. در این نوع محافظت ، یک جریان سه فاز توسط سه ترانسفورمر جریان شناسایی می شود و به رله منتقل می شود و محافظت روی پایه آن انجام می شود. در مورد محافظت فوق العاده ، منحنی قطع ارتباط رله بسیار مهم است زیرا محافظت مناسب بر اساس آن انجام می شود.

این رله ها می توانند دارای دو مجموعه منحنی برش باشند:
نوع زمان ثابت که در آن پارامترهای فعلی و زمان به یکدیگر ربطی ندارند و به طور جداگانه تعریف می شوند و رله دستور قطع را بر اساس جریان تنظیم شده در زمان تعیین شده اعطا می کند.

نوع زمان کاهش که در آن زمان قطع ارتباط رله مربوط به جریان جریان از طریق رله توسط یک منحنی است. به این ترتیب ، هرچه جریان بیشتر از رله عبور کند ، زمان رله تداخل کوتاه تر است.

▪ بسته به عملکرد و نوع استفاده رله ، منحنی های استاندارد برای این رله ها تعریف می شوند که به شرح زیر است:
منحنی معکوس استاندارد (SIT)
منحنی بسیار معکوس (VIT)
منحنی بسیار معکوس (EIT)
منحنی فوق العاده معکوس (UIT)

محافظت از سیستم های الکتریکی بسیار مهم است و امروزه بسیاری از شرکت ها رله های محافظتی را طراحی و تولید می کنند. در اینجا برخی از شرکت های معتبر هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.



:: برچسب‌ها: رله ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل لادری قابل نصب روی انواع درب ها

قفل مغزی برقی چه مشخصات کاری دارد؟

ولتاژ قفل الکترومغناطیسی: 12 ولت 1900 میلی آمپر معادل 2 آمپر در ابتدا و 90 میلی آمپر در حالت آماده به کار

بدن: آلیاژ فلز سخت در برابر اثرات و ضد آسیب

خروجی: 2 پورت وجود دارد که موقعیت قفل و موقعیت درب NO-C-NC را برای اتصال به مدارهای محیطی (مانند چراغ) نشان می دهد.

تایمر: مدت زمان کارکردن قفل مقابل برقی پس از بستن درب قابل تنظیم باید بین 0 تا 6 ثانیه تنظیم شود

مناسب برای نصب روی درب فلزی سنگین ، ضد سرقت و آهن

قدرت قفل شدن قفل برقی اف اف درب چوبی : تحمل فشار و وزن 1000 کیلوگرم معادل در هر تن.

امکان اتصال و کار در مسیر قفل شدن الکترونیکی ، زنگ خطر ، سنسور درب ، دکمه خروج ، کارت خوان خارجی ، کنترلر خارجی

تجهیزات کنترل: سیستم های از راه دور ، کارت ، رمز عبور ، پیام کوتاه ، اثر انگشت و کنترل دسترسی

"کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، رضایت مشتری ، موفقیت در تجارت"

قفل الکترومغناطیسی با لولا یا پیچ

قفل الکترومغناطیسی برای درب 8 سیم

ولتاژ قفل مغزی برقی: 12 ولت 1900 میلی آمپر معادل 2 آمپر در ابتدا و 90 میلی آمپر در حالت آماده به کار

بدن: آلیاژ فلز سخت در برابر اثرات و ضد آسیب

خروجی: 2 پورت وجود دارد که موقعیت قفل و موقعیت درب NO-C-NC را برای اتصال به سوکت های محیطی (مانند چراغ ها) نشان می دهد.

تایمر: طول زبانه قفل را بعد از بستن درب قابل تنظیم از 0 تا 6 ثانیه تنظیم می کند

مناسب برای نصب روی درب فلزی سنگین ، ضد سرقت و آهن

قدرت قفل شدن: تحمل فشار و وزن 1000 کیلوگرم معادل در هر تن

امکان اتصال و کار در مسیر قفل شدن الکترونیکی ، زنگ خطر ، سنسور درب ، دکمه خروج ، کارت خوان خارجی ، کنترلر خارجی

تجهیزات کنترل: سیستم های از راه دور ، کارت ، رمز عبور ، پیام کوتاه ، اثر انگشت و کنترل دسترسی

"کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، رضایت مشتری ، موفقیت در تجارت"



:: برچسب‌ها: قفل برقی اف اف ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

"رله" یکی از کلماتی است که شما ممکن است در طول مطالعه خود بارها و بارها شنیده باشید و حتی یک بار آن را از نزدیک ندیده باشید ، خصوصاً رله های محافظتی که در این مقاله به آن توجه شده است ، اما به هر حال ، در نظر بگیرید که ما ابتدا خود رله را پرداخت می کنیم ، یک مؤلفه بسیار مهم در صنعت الکترونیک و البته قدرت در نوع خود است. اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری و کنترل سیستمهای ما.

رله ها و سوئیچ ها
اولین سؤالی که همیشه مطرح می شود این است که؛ تفاوت بین رله و سوئیچ چیست؟

پاسخ از نظر ساختاری ساده است ، بله ، رله همان کلید است ، اما سوئیچ را نمی توان از راه دور کنترل کرد یا از آن به عنوان یک کنترل کننده هوشمند استفاده می شود ، بنابراین رله می تواند یک سوئیچ هوشمند در نظر گرفته شود که علاوه بر داشتن یک ساختار کلیدی ، از دیگر ویژگی ها نیز برخوردار باشد.

رله چگونه کار کرد
در شکل مقابل رله را در حالت عادی مشاهده می کنید ، یک حالت عادی حالت است که رله ما هیچگونه تحریکی نداشته باشد یا به عبارت ساده تر ، رله به هیچ مدار یا دستگاه متصل نیست.

در نگاه اول ، این ممکن است کمی گیج کننده باشد ، اما پس از خواندن توضیحات قادر خواهید بود تمام پیام های موجود را مطابق با این استدلال بررسی کنید.
همانطور که مشاهده می کنید ، ما 5 ورودی و ورودی داریم ، دو پین در پایین با + و - و دو پین در سمت چپ با نام های NC و NO وجود دارد و در آخر نیز یک پین به نام COMMON
توجه داشته باشید که در هر مدار که در آن علامت + و - را مشاهده می کنید این بدان معنی است که این قسمت باید توسط ولتاژ DC تغذیه شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، یک قطعه فلز به یک پین COMMON وصل شده است که می تواند در صورت لزوم به NC یا ON به NC یا ON متصل شود ، معمولاً این قطعه فلزی به NC وصل می شود و تصور کنید که اگر به حالت ON وصل شده باشد ، تصور کنید. مدار ما متصل است و مصرف کننده شروع به مصرف می کند.

اما برای اتصال به موقعیت ON ، از ویژگی مغناطیسی کویل واقع در پایین مدار استفاده می کنیم. ما می دانیم که اگر سیم پیچ ولتاژ DC را به هم وصل کنیم ، یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند ، بنابراین اگر یک ولتاژ را بین دو + و - انتها متصل کنیم ، که فقط به 12 یا 5 ولت نیاز دارد ، به یک کویل مغناطیسی تبدیل می شود و قسمت فلزی ما ، ساخته شده از آهن است. در انجام این کار جذاب ، قطعه فلز از پین NC جدا شده و به پین ​​روشن وصل می شود ، همانطور که در شکل زیر مشاهده شده است ما می توانیم به راحتی مدار از راه دور را کنترل کنیم ، البته این روش کنترل دارای مزایا و معایبی است که بعداً توضیح خواهم داد.

چرا رله اصلا
خوب ، همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید ، می توانیم از رله به عنوان سوئیچ استفاده کنیم ، اما در قلب آن یک ویژگی جالب توجه منحصر به فرد برای رله قرار دارد.

در حقیقت ، رله نیز مانند سایر کلیدهای الکتریکی ، در مسیر سیم فاز (یا قطب مثبت در جریان مستقیم) قرار دارد. با خاموش و خاموش کردن دستگاه برقی با استفاده از این سوئیچ ، سیم برق خنثی (یا جریان منفی) DC را مستقیماً به دستگاه وصل می کنید. سپس سیم فاز را به پین ​​COM وصل کنید و سیم را به عنوان آداپتور فاز از پین NO یا NC به صورت الکتریکی بکشید. نکته اینجاست:



:: برچسب‌ها: رله ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون آخرین اختراع مهم بشر

 "... با وجود اختراعات هولناک جنگ ، تلویزیون هنوز آخرین اختراعی است که علم و تمدن بشری به آن دست یافته است ... تلویزیون نه تنها وسیله سرگرمی نیست بلکه در درجه اول یکی از حساس ترین وسایل ارتباطی است. تمام کشورهایی که از آن بهره می برند ، برای اهداف آموزشی و هنری استفاده می شوند.

با وجود مشکلات بسیاری در زندگی جدید برای انسان ، زمان آنقدر کوتاه به نظر می رسد که می توان گفت دیگر او توانایی پوشش همه کارها را ندارد و علاوه بر کارهای دیگر باید کارهای بسیاری را انجام دهد. کارمندی که در حین کار در یک کارخانه مشغول تماشای یک فیلم است یا حرف های یک شخصیت علمی و اجتماعی را که در اتاقش صحبت می کند می شنود و خودش را می بیند به طور همزمان چندین کار را انجام می دهد ، خانه داری که ضمن شیر دادن به کودک و آماده سازی درس ، از حضور در سخنرانی ها یا کنفرانس های مطبوعاتی مستثنا نیست ، از موارد مختلفی استفاده می کند. که اکنون برای ساکنان کشور ما با چنین کاربردهایی امکان پذیر است. .. "

اکنون شش دهه پس از ورود تلویزیون به ایران ، بیش از 50 کانال تلویزیونی داخلی و خارجی برنامه هایی را در ایران تولید کرده اند و در همه نقاط ایران در دسترس هستند. این به معنای افزایش شگفت آور ناچیز در تعداد کانال های تلویزیونی در ایران و گسترش باورنکردنی برنامه های تلویزیونی و تلویزیونی در این کشور است.

بنابراین می توان دریافت که این ساز جدید در ایران با استقبال خوبی روبرو شده است و مطبوعات آن را ابزاری برای جهش اجتماعی و فرهنگی و تقویت فرهنگ عمومی و دانش و دانش مردم در زمینه های مختلف می دانند. تلویزیون ایران در ابتدا کاملاً خصوصی و با بودجه تبلیغات اداره می شد. پس از یک سال کار ، ایستگاه فرستنده تلویزیون برنامه های روزانه خود را در تهران به پنج ساعت افزایش داد و در سال 1340 یک فرستنده دیگر را در آبان و یک فرستنده تقویت کننده در اهواز تنظیم کرد.

در تاریخ 26 ژوئیه 1967 ، مجلس شورای ملی لایحه دولت برای تأسیس سازمان ملی تلویزیون ایران را که قبلاً در مجلس شورای ملی تصویب شده و در مجلس سنا اصلاح شده بود ، مجدداً مورد بررسی و تصویب قرار داد.

سرانجام پس از تصویب طرح تأسیس "تلویزیون ملی ایران" ، یک ایستگاه کوچک ایجاد شد و پخش برنامه های آزمایشی با امکانات ساده در سال 1345 آغاز شد. امکانات فنی تلویزیون در آن زمان محدود به یک استودیو ، سه دوربین و دو ضبط مغناطیسی بود. دو کیلووات با سیستم خط 525 بالای ساختمان هیلتون به همه صاحبان تلویزیون این امکان را داد تا از سیستم با سیستم های مختلف استفاده کنند.

کمتر از دو سال از تأسیس تلویزیون ملی ، نخستین مرکز شهر تلویزیون ملی در ارومیه در 8 آگوست 1347 افتتاح شد و اندکی پس از آن در مجموعه تلویزیونی بندرعباس آغاز به کار کرد. به تدریج ، ایستگاه های تلویزیونی مطابق با وظایف تعیین شده توسط برنامه ریزان دولت ، در شهرهای مختلف شروع به کار کردند و پیام های سیاسی ، فرهنگی و سرگرمی را به بخش وسیع تری از جمعیت منتقل کردند.

اکنون شش دهه پس از ورود تلویزیون به ایران ، بیش از 50 کانال تلویزیونی داخلی و خارجی برنامه هایی را در ایران تولید کرده اند و در همه نقاط ایران در دسترس هستند. این به معنای افزایش اندک تعداد کانال های تلویزیونی در ایران و گسترش باورنکردنی برنامه های تلویزیونی و تلویزیونی کشور است ، اما باید دید که آیا کیفیت این برنامه ها همراه با گسترش اندک برنامه های تلویزیونی ایران بهبود خواهد یافت یا خیر. آیا به سمت پیشرفت پیشرفت کرده است؟



:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

رله حالت جامد
این رله در دسته رله های الکترونیکی (کاملاً!) قرار دارد و در واقع در شبکه های برق مورد استفاده قرار نمی گیرد (البته شما آن را در واحد کنترل خواهید دید که جنبه های الکترونیکی بیشتری نیز دارد) ، این رله به عنوان جامد گفته می شود زیرا در واقع هیچ قسمت مکانیکی ندارد و عمل سوئیچینگ توسط نیمه هادی ها انجام می شود و این عامل باعث طولانی شدن عمر می شود ، رله حالت جامد در مدارهای با سوئیچینگ بالا و سایر کاربردها استفاده می شود. می توان به کنترل فاز موتورها اشاره کرد.

سایر شرایط
متأسفانه دوستانی هستند که معتقدند "رله آبشار" نیز دسته ای از رله ها است! ثبات سیستم تصمیم می گیرد چندین رله را در گروه ها جمع کند تا به تدریج از قدرت کم به قدرت بالاتر و این ترکیبی از رله ها افزایش یابد. به این رله آبشار گفته می شود.

عوامل مهم در انتخاب رله
شاید اولین و اصلی ترین چیزی که شما باید بررسی کنید ولتاژ و جریان رله است ، پس باید دقت کنیم که جریان آستانه (حداکثر) رله چندین آمپر باشد و شاید آخرین عامل تعداد پره های رله باشد که در نهایت مشخص می شود که این یک قطب یا چند قطبی رله است.

مزایای عمومی رله ها
عایق: این جنبه محافظ یک رله است که قسمت معیوب مدار را از قسمت سالم جدا می کند.
کنترل مدار قدرت بالا: با رله چند ولتی می توانید مدار چند ولتی را کنترل کنید و این قطعاً گزینه خوبی برای کنترل مدار است.
راندمان اقتصادی: با توجه به همه موارد فوق ، رله ها گزینه اقتصادی برای سیستم مدار ما خواهند بود.

مشکلات رله
کندی: به دلیل شرایط مکانیکی رله ، در فرکانس های زیاد (قطع اتصال زیاد) به خوبی جواب نمی دهد و در مدل های ارزان قیمت حتی در حفاظت نیز کار نمی کند (در صورت اتصال کوتاه ، باید در مدت زمان بسیار کوتاهی جدا شود تا به حداقل برسد).

از ولتاژهای بسیار کم استفاده نشود: بله ، همانطور که مشخص است رله برای انجام عمل سوئیچینگ نیاز به ولتاژ دارد ، بنابراین در مدارهای با ولتاژ پایین ، رله تقریبا بی فایده بود و به جای آن از ترانزیستور استفاده می شد.

Spark Generation: خوب ، رله ذاتاً كلیدی است ، بنابراین داشتن كمان چندان دور از انتظار نیست و همیشه در دستگاه هایی كه دارای جرقه هستند كاهش قابل توجهی در عمر آن قسمت می بینیم.

تخلیه سلفی: یکی از مهمترین معایب رله ، تخلیه شارژ سلفی است و البته این مشکل در هر وسیله ای که دارای سلف نیز باشد ، ایجاد می شود ، سلف عنصر ذخیره انرژی است و هر بار که به مدار وصل شود ، شارژ می شود و یک بار قطع می شود. خودش را از دایره به صورت دایره جدا می کند! ، به زبان ساده تر ، یعنی به جهتی که نباید جریان داشته باشد ، یک جریان فوری (تقریباً زیاد) ایجاد می کند و البته راه حل به شرح زیر است.

دیودهای رایگان
عملکرد این دیود جلوگیری از فروپاشی سلف در مدار است که به عنوان دریچه یک طرفه عمل می کند ، تصویر زیر نشان می دهد که چگونه دیود آمپلی فایر در مدار رله قرار دارد.



:: برچسب‌ها: رله حالت جامد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون

از زمان ظهور تلویزیون تجاری در ایالات متحده در سال 1940 ، تلویزیون به طور فزاینده ای رواج پیدا کرده است و روش های رایج فروش کالاهای مختلف ، به ویژه کالاهای مصرفی ، از طریق تبلیغات تلویزیونی رواج یافته است. قیمت های تبلیغاتی در ابتدا با معیار نلسون تعیین می شدند.

طرحی را تهیه کنید
نمایش های تلویزیونی که برای عموم مردم پخش می شود می توانند به طرق مختلف تولید و تولید شوند. بعد از تولید ، مرحله بعدی بازاریابی و انتقال محصولات به بازارهای جهانی است ، کاری که شما برای جذب مخاطب انجام می دهید. این معمولاً در دو سطح اتفاق می افتد:

"برنامه ضبط شده" یا "پخش زنده" - برنامه ضبط شده برنامه ای است که در آن تهیه کننده برنامه هایی را از یک یا چند قسمت از یک سریال یا سریال از یک ایستگاه یا شبکه تولید می کند که محصول برای آن پرداخت کرده یا مجوز دریافت کرده است ، یک پخش است ، اما پخش مستقیم برنامه ای است که مجموعه ای از محتوای فیلم و ویدئو است. ، از جمله برنامه زنده مستقر در گفتگو و فوتبال زنده ، سمینارها ، همایش ها و یک سیستم مدیریت محیط زیست. از طریق اینترنت یا ماهواره به صورت واقعی یا آنلاین از دوربین به مخاطبین و بینندگان و شنوندگان ارسال می شود.

"راه اندازی مجدد" یا "راه اندازی مجدد" اصطلاحی است که به طور گسترده برای توصیف استفاده مجدد از برنامه ها استفاده می شود. این شامل ارسال مجدد در کشور تولیدی یا بین المللی است که توسط تولید کننده ممکن است مدیریت شود یا نباشد.

جنبه های اجتماعی

خطرات احتمالی
در کنار رشد فرهنگی و نفوذ فرهنگی تلویزیون در جامعه و خانواده ، صدای مذهبی قانونگذاران ، دانشمندان و والدین باعث افزایش کیفیت نفوذ رسانه ها شده است. به عنوان مثال دولت سوئد در سال 1991 محدودیت های کلی در تبلیغات را به کودکان زیر 12 سال تحمیل کرده است. طبق مطالعات انجام شده در دهه های اخیر ، الگوهای فعالیت مغزی در کودکان هنگام تماشای خشونت نشان می دهد که کودکان از تماشای خشونت برانگیخته می شوند و این خشونت مشاهده شده در ناحیه مغز ذخیره می شود. از قشر خاکستری) که حافظه طولانی را مختل می کند. طول می کشد.

در سال 2002 ، چندین منبع گزارش دادند كه نتایج نظرسنجی آنها نشان داد كه تماشای تلویزیون به طور مرتب هیچ تفاوتی با دیگر انواع اعتیادها ندارد و تأثیر تماشای تلویزیون در بین برخی خانواده ها به حدی شدید است كه خانواده ها از تماشای تلویزیون امتناع ورزند. [8]

یک مطالعه جغرافیایی در مناطق مختلف نیوزلند که شامل 1000 نفر (زیر 26 سال) است ، نشان می دهد که "تماشای تلویزیون به عنوان کودک و بزرگسال ، مربوط به عدم یادگیری تا 26 سالگی است. به عبارت دیگر ، هر چقدر کودک تلویزیون را تماشا کند ، کمتر می خواهد مدرسه را تمام کند و به دانشگاه برود.

در ایسلند ، زمان پخش تلویزیون تا سال 1984 محدود بود و هیچ برنامه تلویزیونی در پنج شنبه ها یا در کل ماه ژوئن پخش نمی شد.

"علیرغم این تحقیق ، بسیاری از پزشکان رسانه امروز این تحقیقات را مناسب و با ارزش رد می کنند." به عنوان نمونه ای از این دسته از اندیشه ها ، مقاله دیوید گابنالت را در [9] ببینید.

تقریبا از زمان اختراع این وسیله ارتباط جمعی ، هزینه های برخی از نرم افزارها به اشکال مختلف از جمله برنامه های نامناسب ، خطرناک و گمراه کننده هزینه شده است. منتقدان مانند جین کیلبورن معتقدند که تصاویر تلویزیون ، مانند سایر رسانه های جمعی ، به دختران جوان آسیب می رساند. مفسران دیگر ، مانند Shbatbat Jelly ، تأیید كرده اند كه تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده به طور فزاینده ای بر شادی مردم تأثیر می گذارد و آنها را ترغیب به خرید کالاها و محصولات می كند. جورج گربنر نشان داد كه توصيف جرايم گاه به گاه ، به ويژه جنايت در جوانان و خردسالان ، مسئله اين سندرم و بيماري هاي جهاني را موجب مي شود. در نظرسنجی بین بینندگان تلویزیون میزان این جرائم و تخلفات بسیار بیشتر از سایر افراد است.

روندهای فن آوری
تلویزیون در روزهای ابتدایی اختراع خود یک رسانه جمعی کوتاه مدت بود. طرفداران نمایش های منظم برنامه ریزی کرده اند تا در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کنند تا بتوانند برنامه های مورد علاقه خود را طبق برنامه تماشا کنند. اصطلاح "قرار ملاقات تلویزیونی" معادل بازاریان است که این پیوست را توصیف می کنند.

با اختراع ضبط کننده های فیلمبرداری و پخش کننده هایی مانند ضبط کننده فیلم و ضبط کننده فیلم های دیجیتال ، تماشای تلویزیون محدود شده است. مشتریان می توانند برنامه ها را یک بار در برنامه خود مشاهده و ضبط کنند. ارائه دهندگان خدمات تلویزیون همچنین ویدئویی در صورت تقاضا تهیه می کنند ، این مجموعه ای از برنامه هایی است که می توانید در هر زمان تماشا کنید.

شبکه های سلولی و اینترنت هر دو قادر به حمل امواج و برنامه های ویدیویی هستند. قبلاً تلویزیون خوبی در اینترنت موجود بوده که می تواند به عنوان حیوان یا به عنوان نمونه بارگیری شود. تلویزیون های سلولی پس از تکمیل و تصرف سیستم های آنالوگ و غلبه بر برخی از مشکلات فنی - بخصوص مواردی که به عمر باتری بستگی دارد ، برای ارائه این جریان ها طراحی شده اند.



:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

نصب قفل الکترونیکی

بیشتر قفل های درب یا شرکت معمولاً با دستگیره های استاندارد باز و بسته می شوند ، اما ما همیشه نگران ایمن بودن دسته های درب هستیم. آیا با خیال راحت مسافرت می کنیم؟ از کجا می توانیم چیزهای ارزشمندی مانند طلا و جواهرات را هنگام مسافرت قرار دهیم؟ شواهد و تحقیقات نشان می دهد که این دسته ...

یکی از نگرانی های مغز ما این است که به یاد داشته باشیم که کلید درب را رها یا از دست ندهید! مجموعه ای از کلیدها را برای همه اعضای خانواده فراهم کنید تا اعضای خانواده در پشت درب آپارتمان نباشند! کیف شما احتمالاً دارای یک کلید اصلی است که دو یا سه کلید از آن آویزان است.

حمل آن دشوار است و به دلیل برنامه شلوغ ، از دست دادن آن و ترک آن بسیار ممکن است. اینها فقط برخی از نرم افزارهای تنظیم هدف است که می توانید استفاده کنید.

پیشرفت های علم و فناوری همواره راه حل هایی برای مشکلات بشر ارائه داده است. این فناوری همچنین به مشکلات و مشکلات قفل و دسته کمک کرده است.

قفل های دیجیتال و گوشی ها گزینه خوبی برای جایگزینی آنها با قفل های معمولی هستند. قفل های دیجیتال از قفل های معمولی کارایی بیشتری دارند. امنیت بالا ، سهولت استفاده و زیبایی ظاهری آن باعث افزایش محبوبیت دستگیره های دیجیتالی شده است.

قفل دیجیتال نیازی به کلید برای باز و قفل درب ندارد و می توانید از روش های بهتری استفاده کنید. با استفاده از رمزعبور شخصی ، کارت ویژه ، اثر انگشت پیکربندی شده ، برنامه موبایل و کنترل از راه دور می توانید قفل دیجیتال را باز و بسته کنید. در صورت نیاز می توانید نحوه نصب قفل الکترونیکی را مشاهده بفرمایید.

چگونه قفل های دیجیتال امنیت را افزایش می دهد؟
اهرم دیجیتال هنگامی که درب آن بسته شد قفل می کند. کارت که قفل دیجیتال با آن باز می شود ، کارت RF نامیده می شود. در صورت از بین رفتن این کارت ، می توانید کارت گم شده را با برنامه و تلفن هوشمند خود در عرض چند دقیقه بسوزانید.

اگر شخصی وارد یک رمز عبور اشتباه شود یا از کارت اشتباه استفاده کند ، قفل سامسونگ و سایر مارک های قفل و گوشی های دیجیتال در سیستم ورود به سیستم قفل شده و از ورود خارجی جلوگیری می کند. قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم های امنیتی مانند سیستم های ضد سرقت ، قفل کودک ، قفل مسافرتی و زنگ های درب باز هستند.

اهرم دیجیتال را می توان با استفاده از کارت RF و رمز عبور باز کرد. وقتی مشغول کار هستید و رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، می توانید از کارت RF برای اتصال استفاده کنید.

برخی از قفل های دیجیتال با روشن شدن سوئیچ ولتاژ بالا به راحتی باز می شوند و قفل از کار می افتد. برای انتخاب قفل دیجیتال ، نوع ضد شوک آن گزینه خوبی است. دستگیره های دیجیتال از باتری ولت بوک تغذیه می شوند. اگر باتری کم باشد ، قفل زنگ جایگزین باتری می شود.

دستگیره های دیجیتال به راحتی روی درهای معمولی یا ضد سرقت نصب می شوند و امنیت محل را افزایش می دهند. قفل های دیجیتال به شما امکان کنترل و نظارت از راه دور را می دهند. و این ردیابی در مورد تلفن های هوشمند صدق می کند. اگر به دنبال قفل و دستگیره درب ساختمان و آپارتمان دیجیتالی آن هستید ، باید مبلغ بیشتری بپردازید.

استفاده از اثر انگشت برای باز کردن دسته های دیجیتال باعث می شود قفل آرام شود. قفل دیجیتال همیشه باید تمیز نگه داشته شود تا دستگاه تخریب نشود. این تمیز بودن دستگاه همچنین بر امنیت شما تأثیر می گذارد. پس از ورود به سیستم ، رمز ورود اثر انگشت شما قفل باقی می ماند ، و حدس زدن رمز ورود اثر انگشت شما برای افراد سودجو و دشوار دشوار نخواهد بود.

برخی از دستگاه ها به رمزهای عبور طولانی احتیاج دارند و به خاطر سپردن پسورد مخصوصاً در روزهای پر مشغله کار دشوار خواهد بود. از قفل های دیجیتالی استفاده کنید که قابلیت تغییر رمز عبور را دارند و می توان آنها را با رمز 4 رقمی تنظیم کرد.

برخی از انواع قفل های دیجیتال با برق کار می کنند و در صورت خاموش بودن برق ساختمان ، قفل دیجیتال خراب و نقص می یابد. برای جلوگیری از این مشکل ، توصیه می کنیم از قفل های دیجیتال استفاده کنید که باتری کار می کنند.

برخی از مارک ها قفل اثر انگشت دیجیتال را که به دلیل سرما یا گرما کمی متفاوت است ، تشخیص نمی دهند. به معایب موجود در مارک های مشهور جهانی پرداخته شده است. یکی از بهترین مارک هایی که دارای طیف گسترده ای و فروش قفل های الکترونیکی و گوشی های دیجیتال است ، برند سامسونگ است.

ویژگی ویژه ای که دسته دیجیتال سامسونگ را از سایر مدل ها و مارک ها متمایز می کند و آن را به پرفروش ترین برند در این زمینه تبدیل می کند ، وجود سیستم های امنیتی پیشرفته در آن است.

ویژگی های منحصر به فرد دسته دیجیتال سامسونگ:
این دستگاه قابلیت تنظیم 100 اثر انگشت مختلف را دارد و گزینه ای عالی برای ساختمان های اداری با امنیت بالا است.
برای دسته دیجیتال سامسونگ می توانید 20 کارت RF تنظیم کنید.
این قابلیت برای تغییر رمز عبور و تنظیم رمز عبور بین 4 تا 12 حرف دارد.
این قابلیت برای یافتن یک مدیر و دو کلید اضطراری تعبیه شده برای موارد اضطراری دارد.
دسته دیجیتالی سامسونگ اثر انگشت را که در دمای گرم و سرد کمی تغییر می کند ، به سرعت و با دقت تشخیص می دهد.

یکی از اشکالات دستگیره های دیجیتالی ذکر شده این بود که هنگام وارد کردن رمز عبور ، اثر انگشت روی شماره های صفحه کلید باقی مانده است که باعث می شود رمز عبور قابل پیش بینی باشد. دسته دیجیتال سامسونگ این مشکل بزرگ را حل کرد. قبل از وارد کردن رمز عبور در پد لمسی ، دو عدد به طور تصادفی نمایش داده می شود و پس از وارد کردن تمام شماره ها صفحه نمایش روشن می شود. اثر انگشت شما در کل صفحه کلید پخش شده است ، بنابراین نمی توانید حدس بزنید.



:: برچسب‌ها: نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون و نمایش تصاویر

به لطف پیشرفت های فناوری نمایش ، امروزه چندین نوع مانیتور ویدیویی وجود دارد که در تلویزیون ها استفاده می شوند:

"CRT" متداول ترین لوله اشعه کاتدی را نشان می دهد. این نوع صفحه نمایش ها بسیار گران نیستند و یک فناوری اصلاح شده برای آنها وجود دارد که به طور کلی بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. از آنجا که وضوح بومی این صفحه نمایش ثابت نیست ، در بعضی موارد آنها توانایی نمایش منابع با وضوح مختلف با کیفیت تصویر بالا را دارند.

"LCD صفحه تخت" یا "پلاسما": تحولات جدید در نمایشگرهای صفحه تخت مجموعه های تلویزیونی معرفی شده از سیستم نمایش کریستال مایع فعال ، صفحه LCD یا فناوری نمایش پلاسما. صفحه های ال سی دی و صفحه نمایش پلاسما 1 اینچ ضخامت دارند و می توانند از دیوار آویزان شوند یا به یک پایه وصل شوند. برخی از مدل ها می توانند به عنوان مانیتور رایانه مورد استفاده قرار گیرند.

پنل LCD: در حقیقت ، عضو اصلی صفحه نمایش ، لایه LCD (نمایشگر کریستال مایع) در هر دو شکل و صفحه اصلی رنگی است که شامل کلیه آرایش های پیکسل اصلی و زیر پیکسل های RGB یا مقداری Y و W است که به همان لایه LCD تعلق دارد. این دقیقاً در تمام تلویزیون های LCD قدیمی یکسان است.

پنل LED: تنها چیزی که تفاوت بین صفحه LCD و LED را متمایز می کند ، پنل پشتی لایه LCD است و رسالت آن کار و روشن کردن این لایه است که در تلویزیون های LCD قدیمی یا در واقع لامپ های دارای نور پس زمینه CCFL ، چراغ های فلورسنت سرد است. کاتد وظیفه تأمین نور و استحکام این لایه را بر عهده دارد که با وجود جهش جدید در تلویزیونهای LED باعث می شود نور پس زمینه بسیار نازک تر شود و به جای آرایش فلورسنت از LED یا LED استفاده می شود که همین امر باعث افزایش دقت منبع انرژی می شود. کیفیت روشنایی و اندازه آن نیز فرایند تولید را آسانتر کرده است.

هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. صفحه LCD تخت می تواند زاویه دید را کوچکتر و باریک تر نشان دهد و از این رو برای محیط خانه مناسب نباشد. پنل های عقب در شرایط نور روز و یا در اتاق های با نور مناسب کارایی خوبی ندارند و به مناطق دید تاریک احتیاج دارند. در سال های اخیر از پانل های LED در ساخت مجموعه های تلویزیونی به ویژه تلویزیون های با اندازه بزرگ استفاده شده است. صفحه نمایش های ال ای دی نازک تر از صفحه نمایش های LCD هستند و انرژی کمتری مصرف می کنند اما از نظر کیفیت تصویر تفاوت چندانی با صفحه نمایش های LCD ندارند. صفحه نمایش های LED نسبت به صفحه نمایش های LCD گران تر هستند.

ماندگاری انواع رایج صفحه های تلویزیون
پلاسما عمر مفید پانل های پلاسما 100000 ساعت تخمین زده می شود ، به این معنی که اگر شما روزانه 5 تا 8 ساعت تماشای محتوا را در این نوع صفحه نمایش صرف کنید ، 34 تا 50 سال تلویزیون و پنل سالم خواهید داشت.

پنل های LED قدیمی تر در ابتدا از آرایه های ضعیف پیکسلی ضعیف با طول عمر بسیار کوتاه حدود 3000 تا 6000 ساعت استفاده می کردند زیرا فشار روی زیر پیکسل آبی خیلی زیاد بود ، اما WRGB قدیمی اکنون در حال تولید است. و این به آنها عمر تقریبی 8 تا 12 هزار ساعت یعنی 4 تا 8 سال می دهد و حداکثر این صفحه نمایش ها را از نظر سلامتی تضمین می کند.

انواع مختلفی از پنل های OLED LED وجود دارد و عمر مفید آنها بسته به میزان روشنایی و کنتراست متفاوت خواهد بود. به طور کلی ، این صفحه نمایش ها دارای عمر مفید 30،000 تا 60،000 ساعت هستند که تا 8 تا 15 سال به راحتی ، نرم و نرم باقی می مانند.

تشخیص چهره
از ورود آسان به Smart Hub با برنامه تعامل هوشمند با تشخیص چهره لذت ببرید. با کمک دوربین ساخته شده در تلویزیون ، این سیستم منحصر به فرد می تواند صورت شما را بطور خودکار تشخیص دهد و نیاز به تایپ نام کاربری (ID) و رمز عبور را با استفاده از ریموت کنترل از بین ببرد. این اجازه می دهد تا تلویزیون چهره شما را تشخیص دهد.

کلمات مرتبط با تلویزیون
وضوح عبارت است از تعداد نقاط منفردی که به عنوان پیکسل در صفحه شناخته می شوند. وضوح نمونه 800 x 600 بدین معنی است که صفحه تلویزیون دارای 800 پیکسل در عرض و 600 & nbsp در محور عمودی است. وضوح بالا خاص نشانگر تصویر با وضوح بالاتر است.

کنتراست اندازه گیری میزان نور و لکه های تاریک روی صفحه است. هرچه نسبت کنتراست بالاتر باشد ، تصاویر بهتر و جالب تر خواهند بود ، اصطلاحی که نشانگر غنای و عمق تصاویر است.



:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

در حالت NC ، هنگامی که جریان رشته قطع می شود ، مخاطبین در حالت عادی خود قرار دارند و به طور دائم بسته می شوند. این بیان معمولاً باز و بسته می شود ، معمولاً به وضعیت تماس های الکتریکی بستگی دارد که سیم پیچ رله بدون برق باشد ، یا به عبارت دیگر منبع ولتاژ به سیم پیچ رله وصل نمی شود. شکل زیر ترتیب اجزای مخاطب را نشان می دهد.

مخاطبین رله هدایای الکتریکی ساخته شده از فلز هستند ، که دقیقاً مانند سوئیچ یا سوئیچ ، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، مدار را کامل می کنند و جریان را از طریق آن جریان می دهند. هنگامی که مخاطبین باز هستند ، مقاومت بین آنها بسیار بزرگ و در دامنه مگا وات است. در این حالت یک وضعیت مدار باز ایجاد می شود و هیچ جریان در مدار جریان نمی یابد.

هنگامی که مخاطبین بسته می شوند ، مقاومت تماس صفر است و شرایط کوتاه برآورده می شود. البته همیشه این طور نیست. هنگامی که تمام مخاطبین رله مانند ترانزیستورهای اثر میدانی بسته باشند ، مقدار کمی از "مقاومت در برابر تماس" معروف به "مقاومت در برابر" یا "مقاومت رسانایی" دارند.

در رله جدید مقاومت ON بسیار ناچیز است ، معمولاً کمتر از 0.2 اهم. زیرا سر مخاطب جدید و تمیز است ، اما با گذشت زمان مقاومت سر مخاطب افزایش می یابد.

به عنوان مثال ، اگر مخاطبین دارای جریان 10 آمپر باشند ، افت ولتاژ آنها در طول قاعده امت 0.2 × 10 = 20.2 × 10 = 2 ولت خواهد بود ، اگر ولتاژ منبع تغذیه 1212 ولت باشد ، پس ولتاژ بار 12-2 = 1012-2 = 10 ولت است . هنگامی که مخاطبین ضعیف می شوند و اگر در صورت وجود بارهای القایی و خازنی به درستی محافظت نشود ، علائم قوس در مدار وجود دارد.

این قوس یا جرقه بین مخاطبین باعث افزایش مقاومت سر تماس و ضربه زدن به آن می شود. در این موارد ، اگر سرهای تماسی در موقعیت قوس باقی بمانند ، آنها به یکدیگر حل می شوند و باعث ایجاد اتصال کوتاه می شوند.

حال اگر مقاومت تماس به دلیل قوس به یک ملت افزایش یابد ، افت ولتاژ در کنتاکت ها برای همان جریان بار قبل از آن به 1 × 10 = 10V1 × 10 = 10V افزایش می یابد. این افت ولتاژ زیاد مخاطبین روی مدارها قابل قبول نیست ، به ویژه اگر آنها با سرعت 12 یا 24 ولت کار کنند و در نتیجه رله معیوب باید تعویض شود.

برای کاهش اثرات قوس لمسی و رسانایی بالا ، سرهای کنتاکت اکنون با فناوری های جدید تولید شده اند یا برای آراستن عمر آنها از آلیاژهای نقره ای پوشیده شده اند.

داده های ارائه شده توسط تولید کنندگان رله حداکثر مقادیر ممکن را برای مخاطبین برای بارهای مقاومت DC فراهم می کند و این مقادیر در بارهای جریان متناوب یا در بارهای بسیار القایی یا خازنی بطور قابل توجهی کاهش می یابد.

در مورد جریانهای متناوب مرتبط با بارهای القایی یا خازنی ، استفاده از مدار فیلتر و محافظت برای طول عمر و قابلیت اطمینان زیاد رله ضروری است.

با کاهش قوس خروجی و اتصال یک مدار RC که به عنوان "snobber" موازی با سرهای تماس رله می باشد ، می توان افزایش عمر سر تماس را بدست آورد. ولتاژ اوج ، که برای لحظه ای با باز شدن مخاطبین رخ می دهد ، به دلیل کوتاه RC به طور خلاصه و با اطمینان برمی گردد. در نتیجه تمام قوسهای خروجی موجود در مخاطبین برداشته می شوند.

تنظیم مخاطبین
مشابه تنظیمات استاندارد "معمولاً باز" (NO) و "معمولاً بسته" (NC) که برای توصیف وضعیت اتصال مخاطبین استفاده می شود ، ترتیب مخاطبین رله را می توان طبق عملکردی که انجام می دهند طبقه بندی کرد.

رله های برقی ممکن است از یک یا چند مخاطب تشکیل شده و کلمه "تماس" به عنوان ستونی در آنها در نظر گرفته شود. هر یک از این مخاطبین یا قطب ها می توانند با کار کردن سیم پیچ رله و ایجاد مسیر جریان ، به یکدیگر متصل شوند. بنابراین ، مخاطبین به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

یک قطب یا SPST را پرتاب کنید
یک میله منفرد یا SPDT را رها کنید
یک قطب دوتایی یا DPST پرتاب کنید
میله دوتایی یا DPDT را رها کنید

طبق طبقه بندی فوق ، عمل رله می تواند به دو صورت بیان شود: ساخته شده یا M و شکستن یا B مسیر انتقال فعلی. در نتیجه ، به عنوان مثال ، یک رله ساده با یک آرایه مخاطب به شرح زیر توصیف می شود: دو طرفه دو طرفه (قطع قبل از اتصال) یا (SPDT - (B-M)).



:: برچسب‌ها: رله الکتریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل هوشمند

لوازم خانگی هوشمند به شما در آرامش زیادی کمک می کند. قفل دیجیتال یکی از این دستگاه هاست ، علاوه بر راحتی ، امنیت خانه شما را نیز افزایش می دهد.

سیستم های ایمنی در خانه یا محل کار باید مطابق با دانش مدرن به روز شوند. به همین دلیل قفل های قدیمی جای خود را به قفل های هوشمند داده تا از امنیت فضای ما اطمینان حاصل کنند. در این مقاله می خواهیم مزایای قفل های دیجیتال را که به عنوان قفل های الکترونیکی نیز شناخته می شود ، مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به خاطر دارید ، در گذشته عده زیادی درهای خود را می بستند. همه افراد محلی یکدیگر را می شناختند و خیلی ناشناخته بود که شخص ناشناس وارد محله خود شود. به این ترتیب درب خانه ها در طول روز برای میهمانان باز بود. علاوه بر این ، تمام همسایگان در طول روز برای یافتن اطلاعات ملاقات کردند. ظهور فناوری و دستگاه های هوشمند مانند تلفن های همراه باعث شده است که مردم از بین بروند. همسایگان برای یکدیگر ناآشنا شدند و امنیت و حفظ حریم خصوصی معنای متفاوتی را به خود گرفت.

بنابراین ، برای آسایش و امنیت خود نیاز به استفاده از امکانات پیشرفته داشتیم. قفل های الکترونیکی توانستند این دو نیاز اساسی را تا حد زیادی برآورده سازند. فروشگاه قفل هوشمند را مشاهده نمایید.

یکی از مراحلی که باید در مورد آن دقت کنید انتخاب یک دسته دیجیتال قابل اعتماد است. برچسب قفل آداک با انواع قفل ، دستگیره دیجیتال ، تجهیزات اتاق هتل و چشمان دیجیتال می تواند تضمین مناسبی برای محصولات آنها ، انتخاب مناسب محصولات با توجه به تجربه کاری شما ارائه دهد.

قفل دیجیتالی یا الکترونیکی چیست؟

وقتی یک فناوری جدید عرضه می شود ، سرانجام با هدف آسان تر کردن زندگی برای ما تولید می شود. قفل های دیجیتال نیز برای راحتی و راحتی ما ایجاد شده اند. اگر می خواهید زمان کمتری را در خانه بگذرانید ، بهتر است با تجهیزات پیشرفته تری در خانه خود ایمنی برقرار کنید.

قفل های الکترونیکی روی انواع درب اصلی ورودی ، درب پاسیو و غیره نصب شده است که علاوه بر تسهیل ورود و خروج ، افزایش امنیت و ایجاد زیبایی در بخش درب ساختمان می باشد. با قفل های دیجیتال ، هیچ مشکلی برای قفل ها و کلیدهای مکانیکی نخواهید داشت. برخی از مدل های این قفل دارای یک دسته دیجیتالی و برخی دیگر بدون دسته هستند که به آن می توان یک میز دیجیتال نیز گفته شد.

انواع مختلفی از قفل های دیجیتالی وجود دارد که با لمس اثر انگشت و آهنربا روی درب ، می توان با رمزگذاری با کارتهای هوشمند و هوشمند ، آن را شناسایی یا قفل کرد. شما باید با توجه به نیاز و شرایط ساختمان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

مزایای قفل دیجیتال

ممکن است شما خانه را ترک کرده باشید و به یاد ندارید که آیا در را بسته اید یا نه. یکی از مهمترین مزایای داشتن قفل الکترونیکی خاموش شدن خودکار و قفل درب پس از ورود یا خروج است.

اگر همیشه نگران باشید که فرزندان یا بزرگانتان کلیدهای خود را گم کنند ، قفل های دیجیتالی این مبارزه ذهنی را از بین می برد. با نصب قفل های دیجیتالی ، دیگر روشی مانند کلید مکانیکی برای باز یا بسته کردن درب وجود ندارد. اگر قفل مورد نظر شما می تواند با اثر انگشت تشخیص داده شود ، بهترین نمونه برای کودکان و افراد مسن است. در این حالت ، اگر در خانه نیستید ، فرزند شما منتظر پشت شما نخواهد بود.

قفل دیجیتال دارای ریموت کنترل است که ویژگی های بیشتری را به شما می دهد. با کمک واحد کنترل از راه دور می توانید درب را با فاصله مشخص باز یا بسته کنید. راه اندازی از راه دور با کمک 4 باتری انجام می شود. البته قفل های دیجیتال نیز با 4 باتری کار می کنند و مصرف انرژی آنها کم است. بنابراین با همان تعداد باتری ، حدود یک سال با شما کار خواهد کرد. در صورت ضعیف بودن باتری قفل ، به شما هشدار می دهد تا باتری را جایگزین کنید.

سیستم های قفل الکترونیکی می توانند دارای سیستم اعلام حریق باشند. در این حالت ، اگر دستگاه دمای بالای 55 درجه را تشخیص دهد ، با زنگ هشدار به شما اطلاع می دهد.

البته این قفل ها همچنین از ویژگی های بیشتری برای امنیت بیشتر منزل شما برخوردار هستند. می توانید در صورت لزوم قفل کودک را فعال کنید تا افراد سالخورده مبتلا به آلزایمر یا فرزند شما از ترک آن جلوگیری کند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

حساسیت رله

پایداری: یک واکنش صحیح برای محافظت از رله در برابر همه خطاهایی که در محدوده محافظت رخ می دهد. این پارامتر نشانگر این واقعیت است که رله حفاظت به طور صحیح با همه خطاها در محدوده محافظت نمی کند و با خطاهای موجود در این محدوده ارتباط برقرار نمی کند.

- تشخیص و انتخاب در موارد خطا: تشخیص صحیح قسمت شکسته و قطع آن از شبکه. این پارامتر همچنین بسیار مهم است زیرا در شبکه هایی که بارهای حامل و رله های حفاظتی زیادی دارند ، هنگام بروز خطا باید قسمت معیوب را به درستی شناسایی و از شبکه جدا کرد و قسمت های دست نخورده باید به کار خود ادامه دهند.

نوع اتصال رله
از لحاظ اتصال به شبکه ، رله ها به دو دسته اصلی و جزئی تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و معایب آن را دارند ، در زیر ذکر شده است.

دنباله اولیه یا آغازگر
در این نوع دنباله ، سیم پیچ برانگیخته مستقیماً در مدار قرار دارد ، یعنی بدون داشتن ترانسفورماتور یا ولتاژ جریان در مدار قرار می گیرد.

مضرات رله های اولیه
اندازه بزرگ (از نظر عایق)
حساسیت کمتری دارد
عدم امکان دستیابی در حین کار (قابل لمس نیست)
حد جریان و ولتاژ (در ولتاژ و جریان زیاد قابل استفاده نیست)
مزایای اولیه رله
ارزان تر
امکان تشخیص سریعتر یک اشکال در سیستم حفاظت
مرحله ثانویه
رله ای که سیم پیچ هیجان انگیز آن را از سیم پیچ ترانسفورماتور جریان ثانویه یا ولتاژ شبکه محافظت می کند
نیرو را رله ثانویه می نامند.

مضرات رله های ثانویه عبارتند از:
گرانتر است
خسارت بیشتر
مزایای رله ثانویه عبارتند از:
سایز کوچکتر
حساسیت بیشتر
انواع رله های حفاظتی

در این بخش می خواهیم انواع رله ها را به طور کامل شرح دهیم.

رله فاصله (رله مقاومت)
رله فاصله شبیه به رله جریان بالا در برابر یک مدار کوتاه است و رله فاصله بر اساس فاصله یا امپدانس کار می کند ، یعنی رله فاصله زمانی کار می کند که مقاومت خط کمتر از مقدار مشخص شده باشد ، در غیر این صورت کار نمی کند. و از آنجا که مقاومت مصرف کننده قابل تنظیم نیست ، امپدانس مصرف کننده نادیده گرفته می شود و در طی یک اتصال کوتاه مطابق رابطه Z = U / I ، امپدانس کاهش می یابد و دلیل آن افزایش فعلی است و هرچه این امپدانس رله نزدیک تر باشد ، سریع تر رله پیموده می شود.

در همین حال ، در شبکه ای که از رله های فاصله زیادی استفاده می کند ، تمام رله های فاصله هنگام اتصال هیجان زده می شوند ، اما فقط رله در نزدیکی نقطه تماس از هم جدا شده و سایر رله ها به حالت اصلی خود برمی گردند.

اساس کار رله فاصله است
رله فاصله رله محافظتی است که زمان قطع آن بستگی به مقاومت طول سیم دارد. در بیشتر موارد ، زمان قطع توالی باید تابعی از نقطه اتصال کوتاه نسبت به توالی باشد ، بنابراین هرچه تقاطع بیشتر از دنباله فاصله داشته باشد ، مقاومت ظاهری سیم بین پیوند به دنباله و در نتیجه مقاومت اهمی و غیر اهمی آن بیشتر خواهد بود.

یکی از عوامل مؤثر در مسافت می تواند یکی از عوامل زیر باشد:
مقاومت واضح
راهنمایی بصری (پذیرش)
مقاومت اهمی (مقاومت)
تحویل
مقاومت در برابر واکنش
امپدانس را مخلوط کنید
نظر را وصل کنید

رله ای که مقدار Z را اندازه گیری می کند ، رله امپدانس است و رله ای که مقدار X را اندازه گیری می کند ، رله واکنش پذیری است.

از رله فاصله می توان برای محافظت از هر نوع شبکه با هرگونه فشار الکتریکی استفاده کرد. امروزه ، رله های فاصله فقط برای محافظت از شبکه هایی با ولتاژ بیشتر از 60 کیلو ولت استفاده می شوند. علاوه بر این ، ترانسفورماتورها و ژنراتورها نیز می توانند با کمک رله های فاصله محافظت شوند.



:: برچسب‌ها: رله الکتریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

استفاده از رله

در مرحله اول ، هنگامی که زنگ هشدار به صدا در می آید و زنگ خطر به صدا در می آید ، مشکلات عبارتند از:

نقص عایق.

آسیب به عایق صفحه پایه و پیچ هایی که صفحه پایه را وصل می کنند.

اتصالات ناقص در اتصالات الکتریکی.

بخشی از سیم پیچ بیش از حد گرم می شود و عایق به دلیل بیش از حد بیش از حد خراب می شود.

در مرحله دوم ، هنگام قطع شدن دستگاه و سفارش سفر به ترانسفورماتور ، مشکلات زیر است:

بوش های شکسته.

اتصال فاز کوتاه به فاز.

اتصال زمینی.

تحویل در پرونده ها.

شیرهای آب را به هم وصل کنید.

سطح روغن پایین به دلیل خنک شدن بیش از حد روغن و کمبود نشت روغن یا روغن.

در نوار زیر است

این رله همچنین برای محافظت از ترانسفورماتورهای نفتی استفاده می شود ، زیرا در این رله از حرکت روغن و تولید گازها استفاده می شود. همانطور که می دانیم گرمای بیش از حد باعث انبساط روغن می شود و این روغن از آنجا که از طریق لوله رابط بین ترانسفورماتور و ظرف انبساط رزرو شده عبور می کند ، به سنج سوپاپ (دیافراگم) برخورد می کند و فشار را در پشت دریچه ایجاد می کند ، که توسط فشارسنج اندازه گیری می شود. بسیاری از مخاطبین را می توان در این مقیاس انتظار داشت و نصب کرد به گونه ای که اگر فشار به آرامی افزایش یابد ، تماس کارآگاه بسته می شود و باعث می شود که مدار سیگنال بسته شود و اگر فشار به سرعت افزایش یابد ، تماس دیگری در کنتور باعث می شود که مبدل فوراً قطع شود. در مرحله اول ، به دلیل بار زیاد و در مرحله دوم ، اثر اتصال کوتاه ایجاد می شود.

حفاظت از اتصال کوتاه ، بیش از تماس فعلی و زمینی

اولین و یکی از مهمترین محافظت در سیستم ، اتصال کوتاه و نشت بیش از حد و محافظت در برابر جریان بیش از حد است. این حفاظت کاملاً متفاوت از حفاظت از اضافه بار است زیرا حفاظت از اضافه بار به یک ظرفیت گرما بستگی دارد. در این نوع محافظت ، جریان سه فاز توسط سه ترانسفورماتور جریان سنجیده شده و به رله منتقل می شود و محافظت نیز بر این اساس انجام می شود. در مورد حفاظت برتر ، منحنی برش رله بسیار مهم است زیرا محافظت صحیح به آن بستگی دارد.

این رله ها می توانند دارای دو مجموعه منحنی برش باشند:

- نوع زمان ثابت که در آن پارامترهای جریان و پارامتر به یکدیگر ربطی ندارند و به طور جداگانه تنظیم می شوند و دنباله دستور قطع را بر اساس جریان تنظیم شده در زمان مشخص صادر می کند.

نوع زمان کاهش که در آن زمان قطع رله به جریان منتقل شده از دنباله توسط یک منحنی وصل می شود. به این ترتیب ، هرچه جریان بیشتر از رله عبور کند ، زمان قطع رله کوتاه تر است.

ending بسته به عملکرد و نوع استفاده رله ، منحنی های استاندارد برای این رله ها به شرح زیر تعریف می شوند:

منحنی معکوس استاندارد (SIT)

منحنی بسیار معکوس (VIT)

منحنی بسیار معکوس (EIT)

UIT

محافظت از سیستم های الکتریکی بسیار مهم است و امروزه بسیاری از شرکت ها رله های حفاظت را طراحی و تولید می کنند. در زیر برخی از شرکت های معتبر مشغول به کار در این زمینه هستند.



:: برچسب‌ها: رله الکتریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموت کنترل پاناسونیک

این باتری ها قادر به شارژ شدن الکتریکی نیستند و یک بار مورد استفاده و شارژ مجدد قرار می گیرند. باتریهای غیر قابل شارژ نیز سلولهای خشک (باتریهای خشک) نامیده می شوند. در یک باتری خشک معمولی یا همان باتری های قلمی و ریموتی ، آند (میله مثبت) (روی یا قلیایی یا لیتیوم یا نقره) و کاتد (منفی) (کربن یا کلرید یا اکسید مس یا دی سولفید آهن یا دی اکسید منگنز) با الکترولیت بین آند و کاتد واکنش می دهند ، انرژی شیمیایی به انرژی شیمیایی تبدیل می شود. اساس نام باتری در نام هایی مانند باتری لیتیوم یا باتری قلیایی یا به دلیل عناصر مورد استفاده در ساخت آنها است. در جدول زیر جزئیات دیگری آورده شده است:

هر باتری قلمی دارای مقاومت داخلی (R) است و اختلاف پتانسیل بین پایانه های باتری (V) ، هنگامی که جریان از آن عبور می کنم برابر است با V = Eemf - IxR. روند تبدیل انرژی در یک باتری مقاومت الکتریکی داخلی آن را افزایش می دهد و این شرایط به حدی پیش می رود که نیروی محرکه دیگر قادر به غلبه بر آن نیست. افزایش مقاومت الکتریکی در باتری به دلیل نفوذ مواد کاتدی (منفی) به مواد آند رخ می دهد. در برخی موارد با گرم کردن و خنک شدن باتری (ریختن آن در آب جوش و کوچک کردن و بزرگ کردن باتری) یا ضربه زدن ، می توان مسیرهای جدیدی برای عبور جریان ایجاد کرد و مقاومت R را می توان تا حدودی کاهش داد. اگر می خواهید باتری ریموتی مدل پاناسونیک را مشاهده بفرمایید اینجا کلیک کنید.

در یک باتری سکه ای ریموت کنترل فرسوده مقاومت داخلی به حدی است که با عبور جریان ، ولتاژ در بین دو باتری به سرعت کاهش می یابد و باتری قادر به تأمین انرژی الکتریکی مفید نیست.

باتریهای قابل شارژ [ویرایش]

توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش باتری های قابل شارژ مراجعه کنید.

این باتری ها برای اهداف زیر استفاده می شوند:

باتری های برقی (GROE-OGI-OPZS-FNC)

باتری های آنتن NET برای ارتباط باتری های برق از راه دور

باتری های مورد استفاده در سیستم های مترو

باتری های مورد استفاده در پروژه های نفت ، گاز و پتروشیمی (FNC)

باتری های خورشیدی (Solar.bloc)

باتریهای مورد استفاده در صعودها

باتری های منبع تغذیه (SLA - VRLA)

باتری های اتومبیل ، لیفتراک و موتور

باتری های محافظ ، روشنایی ، سیستم های امنیتی و کنترل

پس از تخلیه ، این باتری های ریموت درب پارکینگ با عبور جریان در جهت مخالف جریان تخلیه ، به صورت الکتریکی شارژ می شوند و به عنوان باتری های ذخیره سازی یا باتری های قابل شارژ نیز شناخته می شوند ، عمر باتری بیش از پنج سال است و بارها می توان آنها را شارژ و تخلیه کرد. .

1- برنامه های کاربردی مورد استفاده به دلیل راندمان اقتصادی و نیاز به انرژی بالاتر از ظرفیت باتری های کرکره برقی قابل شارژ ، باتری های قابل شارژ. در این موارد ، اگرچه می توان از باتری های غیر قابل شارژ استفاده کرد ، اما هزینه بسیار بالا ، راندمان پایین و آلودگی محیط زیست ایجاد می شود.

2. برنامه های کاربردی که در آن از باتری های قابل شارژ به عنوان وسیله ذخیره انرژی استفاده می شود و باتری ها توسط یک منبع انرژی اصلی شارژ می شوند و انرژی ذخیره شده را در صورت نیاز تأمین می کنند. در این حالت همیشه باتری توسط شارژر در زیر شارژر قرار می گیرد و در صورت قطع برق ، مصرف کننده را تأمین می کند ، باتری یک منبع تغذیه بدون وقفه است و باتری اتومبیل ، لیفتراک و موتور سیکلت نمونه هایی از این برنامه هستند.

باتریهای ریموتی قابل شارژ را می توان به دو دسته کلی ، اسیدیته و قلیایی تقسیم کرد که هر کدام بر اساس نوع الکترودهای مثبت و منفی به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برای کاربردهای صنعتی استاتیک عمدتا از باتریهای نیکل-کادمیوم استفاده می شود و برنامه های دارای لرزش معمولاً از باتریهای اسید سرب استفاده می کنند. علاوه بر شارژ ، باتری های قابل شارژ با قدرت بالا ، سرعت تخلیه سریع و عملکرد بهتر دما پایین نیز مشخص می شوند. باتری های نیکل-کادمیوم معمولاً در محفظه باتری ذخیره می شوند.

توان باتری
قدرتی که هر باتری در وات تأمین می کند برابر با ولتاژ آن (در ولتاژ) در حداکثر جریان مجاز (در آمپر) است. در کاربردهای پرقدرت ، مانند اندازه موتور خودرو ، مقدار توان تأمین شده در مدت زمان کوتاه به بیش از 1000 وات می رسد. در برنامه های کم مصرف در دستگاه های الکترونیکی پیشرفته مانند سمعک و ساعت کامپیوتر ، منبع تغذیه نزدیک به چند میلی ولت است.

خطر باتری
خطرات و نقص در باتری شامل موارد زیر است:

انفجار

نشت

ملاحظات زیست محیطی



:: برچسب‌ها: باتری ریموت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

درب ضدسرقت ارزان

درهای ضد سرقت ارزان ، همانطور که از نام این محصول پیداست ، درب های ضد سرقت ارزان قیمت هستند. معمولاً چندین روش برای کاهش هزینه درب ضد سرقت ارزان وجود دارد. برای کاهش هزینه درب های ضد سرقت ارزان قیمت معمولاً از یک قاب فلزی بدون درب چوبی استفاده می شود. در این حالت ، کیفیت درها هیچ تفاوتی با درب سرقت ندارند ، اما قسمت جلوی قاب با ضد سرقت از چوب ارزان نیست و در واقع یک قاب فلزی دارند. ورق های داخلی فلزی نیز در سراسر ورق موجود است و قفل های ترکی کایل به دلیل افزایش امنیت درهای ضد سرقت ارزان ، در پشت ورق های فلزی قرار گرفته اند.

در برابر سرقت ارزان با کیفیت خوب
برخلاف سایر شرکت ها در تولید درب های ضد سرقت ارزان ، دارسم همچنین از قفل های ترکی در تولید درب های ضد سرقت ارزان قیمت استفاده می کند. ضخامت فریم 18 سانتی متر است که به دلیل داشتن لبه برگشتی 3 سانتی متر می توان از آن برای نصب روی دیوارها استفاده کرد از دیگر مزایای استفاده درهای ضد سرقت ارزان در حمام دستگیره و کیفیت چشم و استفاده از درزگیرهای با کیفیت است .البته باید به خاطر داشته باشیم درهای ضد سرقت ارزان قیمت یا هر درب ضد سرقت ایرانی و وارداتی به عنوان درهای امنیتی شناخته می شوند. از روشهای MDF ایرانی استفاده می شود و در حقیقت اصلی ترین عامل در کاهش هزینه درب های ضد سرقت استفاده از مواد چوب سطح ایران در ساخت درب های ضد سرقت ارزان است.



:: برچسب‌ها: درب ضدسرقت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی


بطور کلی انواع درب ها بر اساس تولید داخلی و خارجی می توانند در برابر سرقت تقسیم شوند. البته لازم به ذکر است که کالاهای داخلی را نمی توان کاملاً ایرانی در نظر گرفت. به دلیل حجم زیاد مواد اولیه و حتی خط تولید از کشورهایی مانند ترکیه خریداری می شود. و این به محصول مشترک ایران و ترکیه گفته می شود.

بسیاری از مواد اولیه به خط تولید کارخانه درب در برابر سرقت از ترکیه وارد می شوند. بهترین قفل ها از همان کشور به ایران وارد می شوند و در بازار ایران به یک برند تبدیل شده اند. قفل های کاله با 7 زبان در ترکیه و قفل داف ترکیه از مارک های شناخته شده ای است که به عنوان قفل خوب در بازار ایران شناخته می شود.

درهای ضد سرقت به دربهای بسته بندی وارداتی ، دربهای بالای وارداتی و دربهای ایرانی ساخت ترکیه تقسیم می شوند. به دلیل نیاز بازار به تولید و ارائه درب ضد سرقت سفارشی ، درب های ترک وارداتی به دلیل ویژگی های تولیدی سفارشی از سایر درب ها محبوب تر بودند.

انواع درب ضد سرقت
درهای ضد سرقت علاوه بر ترکیه از سایر کشورها نیز به ایران وارد می شود ، اما این درها به دلیل قیمت و کیفیت قابل مقایسه با درب های وارداتی ترکیه به فروش نمی رسد. مدل های جدید درب ضد سرقت موفقیت بزرگی را در بین مشتریان پیدا کرده است. با توجه به کیفیت بالای رنگ رویه های وارداتی و امکان استفاده از لوازم جانبی امنیتی ، مشتریان بسیار مورد توجه این درب ها هستند.

درهای وارداتی به دلیل طولانی بودن زمان ثبت سفارش برای اندازه های خاص و همچنین قیمت بالای درب های مخصوص دک ، دارای تقاضای کمتری از سوی مشتریان بازار هستند.

البته لازم به ذکر است که حتی برخی درب های ضد سرقت که دارای مجوزهای معتبر بین المللی نیز هستند از وزن بالایی برخوردار هستند و این درب ها نیز روی قفل های سنگین نصب می شوند. که ضمانت های بسیار قوی دارد. به عنوان مثال برخی از درب های وارداتی ضد سرقت هستند و آلیاژ فلزی مخصوصی در اطراف لولا درب دارند. این باعث می شود مقاومت درب در برابر هرگونه سارق از قفل ها کم شود. قیمت این دربها 3 تا 4 برابر قیمت دربهای مونتاژ ایران است و مشتریان بی نظیر خود را دارد. لازم به ذکر است که این درها طوری طراحی شده اند که می توانید در کنار آنها از قفل دیجیتالی هم برای عبور و مرور استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل مقابل برقی سارو درب چوبی

قفل جلوی برقی سارو اسپانیا بر روی انواع درب چوبی و ضد سرقت قابل نصب است. این محصول به دلیل داشتن زبانه متحرک که با توان 12 ولت AC / DC کنترل می شود ، به طور گسترده ای برای کنترل درب منازل و دفاتر اداری استفاده می شود. ساده ترین روش برای کنترل از راه دور درب ضد سرقت با قفل از راه دور یا هوشمند نصب یک قفل برقی اسپانیایی سارو بر روی قاب است که جایگزین لبه ثابت روی قاب می شود. با هر دستور کاربری ، لبه متحرک این قفل یک بار آزاد می شود که در این حالت کاربر می تواند در را فشار دهد تا لبه متحرک را فشار داده و درب را باز کند. معمولاً قفل برقی SARO دارای یک اهرم کوچک در کنار لبه متحرک است که می توان از آن برای تنظیم موقعیت لبه متحرک در دو حالت ، رها شدن دائمی یا عادی استفاده کرد. لازم به ذکر است که در مدلهای ایرانی به جای اهرم موقعیت یابی ، از پیچ موقعیت یابی استفاده می شود. مزیت اهرم موقعیت یابی این است که اگر در یک زمان معین عبور زیادی از این درب دارید ، اهرم را در حالت آزاد سازی دائمی قرار دهید تا درب بدون نیاز به رمز عبور یا کنترل از راه دور و فقط با فشار وارد شود.

مقایسه کیفیت قفل برقی SARO اسپانیایی با مارک های مختلف
نحوه نصب قفل ضد سرقت در درب ضد سرقت به طور کامل در تب محتوای آموزشی توضیح داده شده است ، و در این بخش توضیحات مختصری در مورد این موضوع خواهیم داد. در صورت فشار دادن زبان متحرک توسط درب برقی ، این قفل پس از اعمال ولتاژ به درستی کار نمی کند. این مشکل با تنظیم پیچ روی سیم پیچ تا حدی قابل حل است. اگر کمی این دو پیچ را شل کنید ، می توانید لبه ی حرکت شده را به میزان 2 میلی متر حرکت دهید تا به طور محکم از درب فشرده نشود. اما با این راه حل ممکن است مشکل شما کاملاً حل نشود. حال اگر از مارک خوبی مانند قفل برقی اسپانیایی SARO استفاده می کنید ، نصب بسیار ساده تر خواهد بود. تحمل این فشار از مارک به مارک متفاوت است و بر اساس تجربه ما قفل برقی آلمانی FF یا قفل جلوی برقی Saro Spain را توصیه می کنیم. البته ممکن است بیشتر مارک های فوق در کشور تولید نشود ، اما با این شرایط ، برندهای FF و Saro عملکرد بهتری نسبت به سایر مارک ها داشته اند. در هنگام خرید بهتر است به تعریف فروشنده از یک مارک خاص توجه نکنید زیرا فروشندگان معمولاً تجربه کافی در زمینه نصب را ندارند تا از نگرانی ها و نگرانی های شغلی آگاه باشند و می توانند بهترین مارک را به شما پیشنهاد دهند. بهتر است مطالب بیشتری در مورد قفل مقابل برقی سارو درب چوبی بخوانید.

قیمت قفل برقی سارو اسپانیایی را با مارک های ایرانی مقایسه کنید
قیمت انواع قفل قفل برقی به ایرانی بودن یا خارجی بودن آن بستگی دارد. قیمت مارک های خارجی دو تا سه برابر بیشتر از مارک ایرانی است و این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت بالای قفل های خارجی است. موارد فوق مبتنی بر تجربه چندین سال از مجموعه قفل دیجیتال Klitak است و تفاوت کیفیت در حدی بیان می شود که همکاران ما فقط از مارک های خارجی مانند Kali ، Saro ، FF ، Dorcas ، O&C و Yal برای اجرای پروژه های خود استفاده می کنند. طبق تجربه ، قفل های برقی برقی SARO و effeff اسپانیایی در هنگام نصب با قاب به راحتی قابل تنظیم هستند و نیازی به تنظیم آنها در طول زمان ندارند.

تفاوت بین قفل برقی ، درب ضد سرقت و درب معمولی است
تنها تفاوت بین قفل درب برقی ضد سرقت و قفل درب برقی الکتریکی اندازه برش روی قاب فلزی است. تفاوت در اندازه این زخم ها هنگام نصب روی درب های مختلف قابل مشاهده است. اگر می خواهید قفل مشعل سارو را روی درب ضد سرقت نصب کنید ، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که برش بیشتری داشته باشد. قطعات بزرگتر ، حرکت توپ های ضد سرقت در آن راحت تر است.

مفصل گردنده چپ یا راست قفل مغزی برقی سارو
این قفل همچنین می تواند در سمت چپ یا راست تنظیم شود. با باز کردن پیچ های اتصال سیم پیچ به قاب و همچنین چرخش سیم پیچ و قاب و سپس درک مجدد آنها با هم ، می توانید قفل مغزی برقی SARO را تنظیم کنید تا در قسمت چپ و راست درب مورد نظر قرار بگیرد.

تفاوت بین یک قفل برقی اتوماتیک اسپانیایی و یک قفل برقی قفل شده است
نکته بسیار مهم؛ اگر قفل استوانه ای بر روی لوستر SARO وجود داشته باشد ، به آن قفل تاول گفته می شود و اگر این تاول وجود نداشته باشد ، به آن قفل اتوماتیک گفته می شود. برای اینکه برخی از این قفل های اتوماتیک به درستی کار کنند ، باید لبه کمی حرکت یافته را از طریق زبانه درب فشرده کنید تا هنگام اتصال برق به سیم پیچ آن لبه به سرعت برداشته شود و کاربر بتواند درب را فشار دهد. بازش کن گاهی اوقات تنظیم درب قفل در برابر شیر برقی اتوماتیک سارو دشوار است به طوری که به دلیل عدم استاندارد بودن ، لبه آن کمی فشرده می شود.

اما قفل منبع تغذیه به شما کمک می کند نصب را آسانتر و بهتر انجام دهید. از آنجایی که قفل جلوی دلخواه نیازی به این فشار کم ندارد و پس از نصب ، هنگام بسته شدن درب ، این دلال محکم توسط برگه درب فشرده می شود. فشار دادن این پرایمر مانند فشار دادن لبه قفل اتوماتیک است. بنابراین ، فرم قفل ساز حاوی PEM ابتدا باید به عقب رانده شود و سپس با استفاده از برق 12 ولت از لبه متحرک آن خارج شود. توصیه ما به همکاران استفاده از سارو برقی جلوی قفل است.

موارد استفاده دیگری از جعبه برقی شاتل نیز وجود دارد که شما باید از آنها نهایت استفاده را ببرید.



:: برچسب‌ها: قفل مقابل برقی سارو درب چوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

درب ضد حریق

ابعاد درب مقاوم در برابر آتش که مورد تأیید سازمان آتش نشانی است به دو بعد تقسیم می شود.

ابعاد پشتی قاب پشتی 110 در 210 سانتی متر است

ابعاد عقب عقب برای یک قاب 105 210 210 سانتی متر

ابعاد درب آتش بالا باید برای ساختمانهایی تنظیم شود که مجاز به استفاده از درهای آتش فلزی باشند. ابعاد زیر به شرح زیر است:

برای ردیف 1 درب: داخل زیر فریم یا جعبه فلزی 111 * 211 سانتی متر

ردیف 2: قسمت داخلی داخل جعبه فلزی یا همان زیر فریم 106 * 211 سانتی متر است

رنگهای متداول درهای آتش فلزی ، چرم کرم سفید است ، مدت زمان تولید مورد نیاز در اندازه های استاندارد 15 روز است. اگر مشتری درخواست برخی از رنگ های فلزی را دارد ، باید در مقایسه با درهای چرمی کرم سفید مدت زمان بیشتری را در نظر بگیرد.

البته می توان ابعاد غیر استاندارد را برای ابعاد درهای آتش فلزی با مجوز آتش تولید کرد.در این دوره دو مورد وجود دارد. اولین بار برای ساخت این درب ها زمان بیشتری است ، دوم قیمت اضافی برای ساخت این درب ها نسبت به درب های با اندازه استاندارد.

برخی از شرکت ها قیمت پیشنهادی را بر اساس درب های آتش نشانی استاندارد با ابعاد استاندارد و هزینه نصب و حمل و نقل ارائه می دهند و برخی از شرکت ها هزینه نصب و حمل و نقل را بطور جداگانه در زمان استعلام ارائه می دهند.



:: برچسب‌ها: درب ضد حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ابعاد درب ضدسرقت

به طور خلاصه: ابعاد استاندارد درب در برابر سرقت (109 * 211) ، (105 * 210) و (110 * 210) سانتی متر است.محل نصب زیر بخش باید 2 سانتی متر عرض و 1 سانتی متر ارتفاع داشته باشد. درهای ضد سرقت سفارشی تولید کنید.

برای ساختمان هایی که نیاز به تعویض درب های ضد سرقت دارند ، ساخت درب های ضد سرقت معمولاً پس از مراجعه به نصب کننده در اندازه دلخواه انجام می شود ، می توانید مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت را از لینک زیر مشاهده کنید.

مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت را مشاهده کنید (کلیک کنید)

ابعاد درب ضد سرقت به دو نوع تقسیم می شود که سازندگان قبل از ساخت قاب انتظار باید به آن توجه کنند. مسئله دیگر قطر تیر دیواری برای نصب درب ضد سرقت است. عرض و طول زیر فریم مورد نیاز درهای استاندارد: 111 تا 212. فاصله 111 در قاب پس از نصب زیر سیستم فلزی منتظر می ماند.

فرعی را می توان از 30 در 40 قوطی یا هر نوع فلز دیگر ساخت. طول قاب انتظار درب ضد سرقت 212 سانتی متر است ، بدین معنی که نباید از کف تا کف درب بیش از 212 سانتی متر باشد. البته در مورد درب های ضد سرقت سفارشی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توان درب های ضد سرقت با طول و عرض های مختلف را با توجه به مشخصات فنی درب سرقت به صورت سفارشی ساخت.

با این حال ، برخی از سازندگان تمایل دارند از ابعاد درب ضد سرقت سفارشی استفاده کنند ، به این معنی که ابعاد درب ضد سرقت در خارج از شماره های ذکر شده در بالا ساخته می شود. با این وجود ، عرض ابعاد ضد سرقت نباید بیشتر از 125 سانتی متر باشد و ممکن است ابعاد بزرگتر از 125 سانتی متر درها را در مقابل سرقت نیم و دو برگ استفاده کرد.

ابعاد درب ضد سرقت درب ضد سرقت دو جداره سرانجام می تواند 2 متر باشد و بیش از این عرض باید ساخت سفارشی را در نظر گرفت. اندازه درب های ضد سرقت ترکی و ایرانی تأثیر خاصی در شرایط نصب ندارد ، اگرچه نصب و حمل درب های ضد سرقت بسیار سخت تر از درهای تک برگ است و این نوع درب نیاز به نصب با تجربه دارد. این ویژگی را دارد. گیاه برای ایجاد درهای سفارشی با عرض و طول بیشتر باید از ورقهای برش یافته با عرض و طول بزرگتر استفاده کند.



:: برچسب‌ها: درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تغییر رمز قفل هوشمند ساختمان
کد موجود در تمام قفل ها از لحظه ای که کارخانه را ترک می کنید کد چهار رقمی 1234 است و کارت ها و کلیدها حاوی اطلاعات نیستند و در واقع خام هستند.

لطفا پسورد را تغییر دهید ، کارت و کلید را پس از نصب قفل ثبت کنید.
الف) رمز عبور را ثبت کنید
این قفل قابلیت ضبط رمز عبور از 4 تا 12 رقم را دارد.

1- درپوش قفل باتری را در پشت قفل باز کرده و دکمه ضبط را به آرامی فشار دهید تا چراغ شماره روشن شود.

2- پس از روشن شدن شماره ها پس از روشن شدن شماره ها ، پسوردي را كه به دستگاه داده شده است وارد دستگاه كنيد و * را فشار دهيد.

3- رمزعبور مورد نیاز (4 تا 12 رقم) را وارد کنید و * را فشار دهید.

4. رمز عبور جدید را با دقت وارد کنید و * را فشار دهید. (برای تایید)

برای اطمینان از صحت گذرواژه جدید ، درب را باز نگه دارید. سنسور قفل را در پایین برگه فشار دهید تا اینکه برگه اصلی خارج شود. اکنون می توانید رمز عبور را وارد کنید. اگر کد وارد شده درست باشد ، درب باز می شود.

 تبصره 1: برای جلوگیری از سرقت ، موارد زیر توصیه می شود:

- از رمز عبور 6 عدد یا بیشتر استفاده کنید.

- مراقب باشید دیگران نتوانند به رمز عبور شما دسترسی پیدا کنند.

مرتباً گذرواژه‌تان را تغییر دهید تا خطر به خطر افتادن دیگران را کاهش دهید.

توجه 2: اگر گذرواژه خود را فراموش کرده اید ، باید آن را پاک کرده و رمز جدید خود را ثبت کنید. برای این عملکرد:

1- ابتدا درب باتری را در پشت قفل باز کنید ، دکمه ضبط را فشار داده و 5 ثانیه یا بیشتر فشار دهید تا بوق را تأیید کنید.

2- شماره 4560852580 را وارد کنید و * را فشار دهید. به این ترتیب رمز عبور قبلی شما حذف می شود و رمز اصلی 1234 جایگزین می شود و می توانید رمز جدید را به روشی که در بالا ذکر شد به دستگاه بدهید.

ب) نحوه ثبت کارت یا کارت

1- ابتدا درب باتری را باز کرده و دکمه ضبط را فشار دهید.

2- وقتی چراغ شماره روشن است ، رمز عبور را وارد کنید و * را فشار دهید.

3- کارت یا کلید مورد نظر را برای ضبط در جلوی قسمت خارج قفل نگه دارید تا صدای بوق صدا گرفته شود تا کارت و کلید ثبت شود. برای اطمینان ، وقتی درب را باز نگه دارید ، کارت و کلید خود را صحیح کنید. برای مشاهده آموزش کامل تغییر رمز قفل هوشمند اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: تغییر رمز قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

علاوه بر درب سرقت که برای ورود به واحدهای آپارتمان استفاده می شود ، درب ضد سرقت با برگ و نیم نیز برای درب ورودی آپارتمان و درب جلوی دفتر و ساختمان های تجاری نیز استفاده می شود.

درب ضد سرقت و درب های نیمه برگ و ضد سرقت با دو برگ ، به دلیل عرض گسترده تر آنها ، باید توجه بیشتری به ایمن سازی درهای این نوع کرد. با افزایش عرض درب ضد سرقت به یک اینچ و نیم بیشتر از 120 سانتی متر می رسد ، امنیت درب ضد سرقت به ویژه در برابر نیروهای فشرده سازی که از قفل ضد سرقت مخفی استفاده می کنند افزایش می یابد.استفاده از نوارهای فلزی با ضخامت بالا مانع از فشار بر روی درب ضد سرقت می شود.

ابعاد اینچ و نیم درب ضد سرقت
روش هایی وجود دارد که باعث می شود درب در مقابل سرقت نیمه برگ نسبت به ابعاد آن مقاومت بیشتری کند. روش های مختلفی برای استفاده از لولا در پشت لولا در دو طرف لولا درب در مقابل سرقت وجود دارد ، تا مقاومت مقاومت لولا را افزایش دهد. از طرف دیگر ، از قفل های 14 درب در برابر سرقت های نیمه برگ نمی توان استفاده کرد ، اما می توانیم از قفل های 4 سطح در نیمه فوقانی و تحتانی برگ استفاده کنیم تا مقاومت درب در برابر 1.5 سرقت مانند درب افزایش یابد. درب های یک طرفه و کلیه درب های سرقت طبق مشخصات فنی درهای ضد سرقت تولید می شوند.

در این موارد ، قفل های تعبیه شده در پشت محور باید از بالا به قاب و از زیر قاب به داخل قاب نفوذ کنند. در مقابل درب در مقابل سرقت ، بهتر است از سنگ آستانه به جای فلز استفاده کنید تا مقاومت در زیر درب در برابر ضربات معضل افزایش یابد. اما در کل بهتر است از این نوع درب استفاده نکنید و از درب ضد سرقت تک نشت بیش از 120 سانتی متر عرض استفاده کنید ساختار داخلی درب ضد سرقت دو برابر سایر درب های ضد سرقت در فلز و ام دی اف تولید می شود و هیچ تفاوتی در ساختار درب وجود ندارد. برای تعویض درب قدیمی با سرقت نیمه برگ یا درب سرقت دو برگ ، باید ابعاد درب تنظیم شود تا آسیب به حداقل برسد.



:: برچسب‌ها: درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

احتمالاً برای شما طلوع کرده است که وقتی به درب منزل خود رسیدید ، کلید خود را جستجو کنید تا بتوانید در را باز کنید و وارد خانه شوید. اگر کلید خود را گم کنید ، احتمالاً بسیار ناراحت خواهید شد. آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه با آن مقابله کنید؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که قفل دیجیتال بخرید؟ با نصب این محصول روی درب و حیاط آپارتمان می توانید به راحتی بدون نیاز به کلید وارد کنید.

قفل های دیجیتالی رمزگذاری شده اکثرا وارداتی هستند و به طور طبیعی کالاهای وارداتی به لحاظ قیمت وابسته به نرخ ارز هستند. به دلیل بالا رفتن قیمت ارز در کشور ما ، این محصول با افزایش شدید قیمت روبرو است که قیمت برخی از مدل های آن به بیش از 20 میلیون تومان می رسد و بیشتر افراد می خواهند از این قفل هوشمند در درب منزل خود استفاده کنند. آنها نمی توانند آن را بخرند. البته این فقط یکی از مشکلاتی است که ممکن است بسیاری از کاربران داشته باشند. مشکل دیگر مشکلات خدمات است. با توجه به تحریم های شدید تحمیل شده برای کشور ما ، قطعات مورد نیاز این دستگاه های وارداتی ورود به کشور را دشوار می کند و ممکن است برای کاربران مشکل ساز باشد. برخی از مدل های این محصول را می توانید در وب سایت ییل مشاهده کنید. بنابراین بهتر است در آینده از محصولاتی استفاده شود که قیمت منصفانه تری داشته باشند و ما را در خدمات خود درگیر نکنند. برای مطالعه بیشتر به ویکی پدیا مراجعه کنید.

از سال 2016 Klitak Digital Lock محصولات خود را در سه مدل: Ramsay Digital Lock ، Remote Digital Lock و SIM Card Digital Lock معرفی کرده و تاکنون توانسته است سهم بزرگی از بازار کشور را به خود جلب کند. این قفل رمزنگاری با ثبت اختراع محصولات خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، مزایایی در این زمینه به دست آورد. برای مشاهده این موارد می توانید با جستجوی عبارت "قفل کلیک دیجیتال" در Google ، وب سایت شرکت را جستجو کنید. در حال حاضر محصولات این شرکت در کنار درب های اداری ، بیمارستان ها ، دفاتر اداری و غیره استفاده می شود.

یکی از مزیت های جالب این قفل الکترونیکی در مقایسه با سایر مارک ها ، امکان تبدیل مدل های مختلف این محصول به یکدیگر است. فرض کنید یک قفل دیجیتال cryptocurrency خریداری کرده اید و یک سال بعد ، علاوه بر استفاده از رمز عبور ، می خواهید از ریموت و موبایل نیز استفاده کنید. در این حالت دیگر نیازی به خرید دستگاه دیگری نخواهید داشت و فقط با خرید ماژول گیرنده و ریموت و اضافه کردن آن به قفل دیجیتال قبلی می توانید به راحتی گزینه مورد نظر خود را اضافه کنید.

ویژگی های قفل کلیک دیجیتال:

1- از الگوریتم قابلیت اطمینان ماتریس لذت ببرید: با استفاده از این الگوریتم ، اگر شخصی در نزدیکی شما باشد ، می توانید تعداد نامحدودی از اعداد کاذب را وارد کنید تا از ورود آنها جلوگیری کنید. اگر می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به وب سایت شرکت مراجعه کنید.

2- بهره مندی از سنسور ضد سرقت: اگر دزد قصد سرقت قفل مخفی درب آپارتمان را داشته باشد ، دستگاه وارد حالت فوق العاده امن خود شده و با زنگ شروع می شود. این زنگ هشدار ادامه خواهد داشت تا اینکه صاحبخانه دکمه سرقت را فشار دهد ...

3-بهره مندی از دو تخته جداگانه: یکی دیگر از ویژگی های قفل دیجیتالی درب سرقت در بالا این است که از دو تخته رمزگذار جداگانه و کنترل کننده ساخته شده است. بودن. بنابراین هیچ کس به کنترلر دستگاه دسترسی ندارد و این نشانه امنیت بالای این قفل دیجیتال است ...

4 مزایای صفحه نمایش: صفحه نمایش به کاربران کمک می کند تا رمز عبور خود را به راحتی وارد کرده و هر وقت لازم باشد طبق دستورالعمل دستگاه آن را تغییر دهند ...

5 مزایای منبع تغذیه داخلی: این محصول برای نصب نیاز به آداپتور ندارد و از منبع تغذیه داخلی استفاده می کند. این فرآیند نصب را تسهیل می کند و هزینه های اضافی را برای صاحب خانه دربر نمی گیرد. همچنین ، کیفیت منبع تغذیه اختصاصی مورد استفاده در این محصول بسیار بالاتر از سایر منابع است ... شما می توانید با جستجو در عبارت "قفل دیجیتال" در وب سایت شرکت جستجو کرده و محصولات و کیف های این شرکت را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ریموت کنترل

شاید برای ما پیش آمده باشد که بخواهیم یک کپی از علامت را در درب پارکینگ ، فروشگاه و یا نشان دیگری داشته باشیم ، در زیر راهنمای کپی کردن علامت است. فقط به نکات زیر توجه کنید:

1- ریموت کنترل را کپی کنید به این روش امکان از راه دور Lerning یا Bluetooth در فرکانس 433 و 315 مگاهرتز وجود دارد.

2. اطمینان حاصل کنید که فرکانس دو فاصله یکسان است.

3. اگر ریموت شما با ریموت موجود در کلیپ متفاوت است ، برای پاک کردن کد 1 ، 2 یا A و B را همزمان نگه دارید و نگه دارید. شما باید

درب پارکینگ خام و باز
برای تمیز کردن یا بستن درب پارکینگ از راه دور ، باید 2 دکمه اصلی را برای مدتی روی ریموت نگه دارید تا چراغ کنترل از راه دور چشمک بزند. برای برخی از راه دور ، پس از پایین نگه داشتن 2 دکمه اصلی و چشمک زدن به نور ، هنوز باید دکمه قفل را نگه دارید و دکمه قفل را آزاد کنید ، سپس دکمه قفل را چندین بار فشار دهید تا چراغ روشن شود. سریع بدرخشد. پس از انجام این کار ، با فشار دادن هر یک از دکمه ها ، LED دیگر روشن نمی شود. با دنبال کردن این مراحل می توانید کد از راه دور را از پارکینگ قبلی حذف کنید.

ریموت کنترل 433 مگاهرتز بتا
علائم بتا در مدلهای مختلفی وجود دارد ، که در زیر شرح داده شده است:
Beta Remote 2007: این یک مدل از راه دور Lorning است که می تواند در سایر مسافت های Lanning کپی شود. بر خلاف سایر فضاهای موجود در بازار ، بتا ریموت نمی تواند ریموت خود را کپی کند ، اما برای تنظیم ریموت از راه دور روی گیرنده بتا ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه قفل را روی ریموت فشار دهید و سپس دکمه Learn روی گیرنده را به مدت 3 ثانیه فشار دهید.

از راه دور آذری: این مدل یک نشانه تندرست است. این سایر علائم از راه دور قابل کپی و تکثیر نیستند ، اما اگر گیرنده درب پارکینگ شما Beta 2011 است ، می توانید علامت را دور بزنید. برای مشاهده انواع رسیور و ریموت کلیک کنید.

آنتن Remote Steel: این نوع کنترل از راه دور مشابه ریموت Beta در سال 2007 است و فقط از نظر ظاهری متفاوت است. به طور کلی ، راه دور بتا ممکن است خام نباشد ، اما می توانید اسکار را با رمزگذاری کد بتا روی آن خریداری کنید.

تعیین درب پارکینگ از راه دور (درب پارکینگ رمزنگاری از راه دور): پس از خالی بودن کنترل کپی ، لازم است از ریموت کنترل قدیمی (کپی ریموت) پیکربندی شود تا دکمه ها روی یکدیگر کپی شوند. ابتدا دکمه باز را روی ریموت قدیمی نگه می داریم و سپس دکمه مربوطه را روی ریموت جدید (کپی) نگه می داریم ، بعد از چند فلاش روی ریموت جدید می فهمیم که کد کپی شده است. ما این کار را برای همه دکمه ها انجام می دهیم.

بازیابی کد از راه دور حذف شده (در صورت حذف تصادفی): مانند فیلم آموزشی ، دکمه اصلی 1 و دکمه فرعی 1 را روی ریموت نگه می داریم تا چندین بار چراغ را لامپ کنیم. در این حالت کد از راه دور قبلی بازیابی می شود.



:: برچسب‌ها: رسیور و ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

کارخانه قفل دیجیتال کلیتک در ایران

یکی از سؤالاتی که مخاطبان قفل الکترونیکی مرتباً با آن روبرو هستند این است که آیا خرید قفل الکترونیکی به آنها امنیت بیشتری می بخشد یا استفاده از درب های ضد سرقت با قفل های مکانیکی چند زبانه.

یکی از سؤالاتی که طرفداران قفل الکترونیکی مرتباً با آن روبرو هستند این است که آیا خرید قفل الکترونیکی به آنها امنیت بیشتری می بخشد یا استفاده از درهای ضد سرقت با قفل های متعدد. زبان مکانیکی؟

برای پاسخ به این سؤال می توان گفت برای دستیابی به حداکثر ایمنی ، هر یک از این ابزارها در کنار یکدیگر مورد نیاز هستند. هر یک از این ابزارها به تنهایی مزایای خاصی به شما می دهد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

اولین و موثرترین روش برای استفاده از قفل دیجیتال این است که شما نیازی به وسیله مکانیکی به نام کلید ندارید ، زیرا بارها مشاهده شده است که از دست دادن یا خارج شدن از یک کلید یا ترک یک کلید مکانیکی باعث ایجاد شک و تردید در مورد امنیت درب می شود. این سوء ظن ایجاد می کند که شخص ثالث کلید کاربر را کپی کرده است. با داشتن قفل دیجیتالی ، می توانید درب اثر خود را با اثر انگشت خود باز کنید و تمام نگرانی های فوق را از بین ببرید. همچنین شایع است که همه ما شک کنیم که درب خانه را هنگام ترک یا استراحت عصر قفل کرده ایم ، با قفل های دیجیتالی اتوماتیک ، دیگر نیازی به نگرانی آن نخواهید بود و می توانید مطمئن باشید که به طور دستی درب را قفل خواهید کرد. صفحه اصلی شرکت قفل دیجیتال کلیتک را از اینجا مشاهده نمایید.

از دیگر ویژگی های بسیار جالب قفل های دیجیتال ، امکان دستیابی یا عدم دستیابی افراد مختلف توسط سرپرست است. در دفاتر و دفاتر تجاری ، مدیر می تواند دسترسی کارمندان خود را از راه دور از طریق تلفن همراه خود محدود کند. به عنوان مثال ، کارمند نمی تواند از پنج عصر تا هشت صبح در را باز کند. فقط اثر انگشت کارمند قفل را از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر باز می کند ، یا اگر کارمند اخراج شود یا کارمند در تعطیلات باشد ، مدیر از راه دور می تواند ورود و خروج کارمند را محدود کند.

مدیر مجموعه همچنین می تواند از دستگاه تلفن همراه خود گزارش کرده و زمان ورود و خروج درب را بررسی کند. در مورد قفل های هتل روستایی نیز به مدیر گروه امکان می دهد کارت هایی با سطح دسترسی متفاوت برای کارکنان هتل و مهمانان صادر کند ، به عنوان مثال مشتری می تواند درب اتاق خود را با کارت اتاق خود ، از خدمات صبحانه باز کند. از هتل استفاده کنید ، درب ورودی سالن بدنسازی هتل را باز کنید ، قفل قفل استخر را باز کنید یا قفل باشگاه را در هتل ببندید و در صورت تأیید مدیریت از سایر خدمات برای هتل استفاده کنید و مدیر هتل توانایی پیگیری کلیه موارد را دارد.

همچنین امکان استفاده از رمزعبور یکباره نکته جالب دیگر در مورد استفاده از قفل های دیجیتال روستایی است. با استفاده از این ویژگی ، می توانید برای یک دوره زمانی خاص ، رمز عبور یکبار مصرف را صادر کنید. به عنوان مثال ، من یک خانه را در یک سفر ترک کردم و فراموش کردم تهویه هوا را خاموش کنید. در طول راه ، می توانید از تلفن همسایه یا خویشاوندان خود یک کد که برای آنها ایجاد کرده اید در تلفن همراه خود بپرسید. به قفل بروید و در را باز کنید. اما این رمز عبور فقط یک بار در را باز می کند و اگر شخصی که شما کد را با بازگشت به درب ارائه داده اید ، رمز عبور کار نخواهد کرد.

اما علاوه بر همه این ویژگی های جذاب ، مشکل اصلی قفل های دیجیتال وجود زبانه های کوچک یا به اصطلاح مقاومت پایین است. این امر باعث شده است تا بسیاری از مشتریان با استفاده از قفل های مکانیکی یا درب های ضد سرقت با زبانه های جذاب چندگانه را پیدا کنند.

اکنون مارک هایی مانند ADLER ، HUMMER و RUSTIC و یا قفل دیجیتال ایرانی KELITEC ساخت قفل های دیجیتالی را آغاز کرده اند که علاوه بر ویژگی های قفل های دیجیتال ، امکان نصب روی درب های ضد سرقت و همچنین قفل های چند زبانه را نیز فراهم کرده و کاربران می توانند از این محصولات برای اطمینان از ایمنی استفاده کنند. نظر خود را ارسال کنید



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل های کارتی

کنترل دسترسی خود را گسترش داده و درهای بیشتری را با کارتهای دسترسی فعال کنید

قفلهای بی سیم Aperio® با همان کارتهای دسترسی که برای سیستم موجود خود استفاده می کنید ، سریع و آسان نصب می شوند. با داشتن طیف گسترده ای از امنیت بالا ، قفل های باطری برای بسیاری از کاربردهای مختلف ، Aperio® هزینه های انرژی را کاهش می دهد ، تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و انتخاب منطقی برای مشاغل در هر اندازه است که به دنبال به روزرسانی سیستم های کنترل دسترسی خود هستند.

• درهای اضافی را به کنترل دسترسی خود وصل کنید

• مشکل کارت گمشده را با کارتهای موجود حل کنید

• قفل ها را در کمتر از دو دقیقه نصب کنید

• هزینه های نگهداری را به 67٪ کاهش دهید

• افزایش عمر باتری با تعویض دو ساله

در بسته شدن
براکت های درب ASSA ABLOY تقریباً برای هر شرایط ساختمان ایده آل است ، چه در ساختمانهای عمومی ، مسکونی و تجاری و چه درهای سبک یا سنگین مورد استفاده قرار گیرد. طراحی مدولار طراحی را آسان می کند در حالی که تنظیمات هوشمند و ویژگی های نصب اطمینان از حداقل نصب را دارند.

برای دستیابی به یک ظاهر یکنواخت ، به ویژه در ساختمان های بزرگ ، براکت درب های ASSA ABLOY طراحی جذاب و با ویژگی های عملکردی متنوعی را در کل محصولات مختلف ارائه می دهند.

حتی درهای سنگین را می توان به راحتی به دلیل فشار ضد فشار در درب نزدیکتر باز کرد - درست از لحظه ای که درب کمی باز و با قدرت بسته شدن قدرتمند در همه زمان ها حفظ می شود.

براکت درب های ما مطابق مقررات و مقررات ملی و بین المللی است. ASSA ABLOY سیستم های شادتری را با درهای دود برگ و محافظت در برابر آتش با نیازهای متفاوت و متنوع در اختیار شما قرار می دهد.

دسته کد®

Code Handle® را می توان در ساختمانهای تجاری و مسکونی استفاده کرد. این دستگیره های درب زیبا و مدرن به ویژه برای استفاده در اماکن مشترک مانند اتاق های عکاسی ، بایگانی و اتاق های تفریحی مناسب هستند.

Code Handle® مناسب و راحتی است که شبانه از طریق قفل قفل در را قفل می کند و دسترسی را از طریق چرمی برجسته در طول روز تنظیم می کند.

قفل مستقل همیشه توسط پیچ مرده با قفل قفل خودکار تأمین می شود.

مناطق معمولی برای استفاده در Code Handle® عبارتند از: شیوه های پزشک ، شرکت های حقوقی ، امکانات اداری مشترک ، ساختمانهای دولتی ، مدارس و ساختمانهای مسکونی.

SAM - مدیریت نصب قفل

SAM مبتنی بر عملکرد ساده و بصری است و در عین حال ابزاری مفید است که توابع مورد نیاز برای مدیریت نصب قفل مکانیکی شما را در اختیار شما قرار می دهد.

ارائه کلیدهای اصلی را هماهنگ کنید ، بر حقوق دسترسی فردی نظارت کنید و کلیه کلیدهای صادر شده برای مدت محدود را نگه دارید

برای شروع کار سریع ، SAM یک لیست درب کاملی ایجاد کرده و پس از وارد کردن ، آنها را به طور خودکار با سیلندرها مرتبط می کند. فقط لیست افراد خود را وارد کنید و خودتان آن را امتحان کنید

OneSystem - فناوری قفل کردن

ASSA ABLOY با OneSystem ، طیف محصول خلاقانه و نوآورانه ای از قفل های مکانیکی را برای مشاغل پروژه معرفی می کند. ASSA ABLOY به عنوان یک ارائه دهنده خدمات کامل برای سیستم های درب ، هم اکنون یک سبد محصولات جامع ، یکپارچه ، پایدار و قابل استفاده را برای استفاده های بین المللی ارائه می دهد.

تمام محصولات OneSystem بر اساس یک راه حل ماژولار است که پاسخگوی الزامات یک سیستم قفل سازی ساختمان های تجاری و عمومی محور بازار است.

پیکربندی سیستم با کاربرد آسان به شما امکان می دهد دقیقاً مطابق نیاز خود ، کلیه محصولات و اجزای مورد نیاز این سیستم را سفارش دهید. این با خدمات مشتری سفارشی و عملکرد عالی تحویل تکمیل می شود.

OneSystem همچنین نیازها و نیازهای خاص تولیدکننده درب ، عمده فروش سخت افزار و تولید کنندگان را در نظر می گیرد. برای خودتان ببینید: در حال حاضر هیچ محدوده بین المللی قابل مقایسه ای برای این نوع و اندازه وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

سیلندرهای قفل جزء اصلی سیستم های قفل ایمن هستند و قابلیت اصلی IKON را نشان می دهند. از زمان اختراع و ثبت اختراع سیلندر پروفایل بیش از هشتاد سال پیش ، سیلندرهای قفل IKON استانداردها را در بسیاری از کشورهای جهان تعیین می کنند.

طیف وسیعی از محصولات الزامات امنیتی چالش برانگیز با راه حل های پیچیده را برآورده می کند. سیلندرهای قفل IKON با کیفیت بالا از محافظت بالایی در برابر متجاوزان برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند.

پروفایل های ثبت اختراع نتیجه مستقیمی از چندین دهه تجربه در مهندسی دقیق است و حتی در برابر آخرین تکنیک های نفوذ یا دستیابی به موفقیت مجهز هستند. این طیف گسترده ای شامل انواع قفل درها ، پنجره ها ، دروازه ها ، گاراژها ، جعبه های حوله ، مبلمان ، مدارها و در واقع هر کاربرد قابل تصور دیگری است.

شما می توانید انتخاب گسترده ای از سیلندرهای قفل را برای هر دو نوع قفل جداگانه و همچنین سیستم های قفل در همه اشکال و اندازه ها ، از سیستم های کوچک و بدون عارضه گرفته تا سیستم های قفل بزرگ و پیچیده که همه چیز را برآورده می کند ، نیازهای امنیتی استاندارد و پیچیده ترین نیازها را پیدا کنید.

قفل و سیستم های قفل با مشخصات متقاطع
به عنوان نسخه های سیستم های سیلندر پین IKON ، پروفایل های متقابل امنیت را در کمترین فضا ایجاد می کنند. ردیف های سه گانه پین ​​های همسان با حداقل ابعاد نصب ، از محافظت مؤثر در برابر کارآیی برخوردار هستند. در صورت درخواست می توانید قفل های متقاطع را با مشخصات متمرکز ویژه بدست آورید.

دستگاه های قفل برجسته با پروفایل های متقابل مانند قفل سوکت و قفل درب می توانند در فضاهای تجاری و مسکونی و همچنین در وسایل نقلیه و وسایل نقلیه پنهان شوند.

با توجه به نصب پنهان ، دستگاه های پروفیل مسطح دارای سطح ضخیم به خصوص برای کابینت های صفحه نمایش ، ماشین های فروشی و هر جایی که یک ترکیب جداگانه از دستگاه های قفل مورد نیاز باشد مناسب هستند. IKON کلیدهایی با طول های مختلف برای نصب پنهان فراهم می کند.

قفل مقابل برقی درب چوبی
اسناد مهم ، اشیاء با ارزش و به ویژه وسایل شخصی به بهترین وجه در پشت قفل مبلمان قوی نگهداری می شوند. قفل مبلمان IKON محافظت مؤثر در برابر دسترسی ناخواسته به اسناد و اشیاء با ارزش شما می کند. همراه با سیلندر مبلمان سازگار با IKON ، قفل مبلمان می تواند در سیستم های قفل ادغام شود.

قفل درب اضافی و دستگاه های امنیتی
قفل اضافی و وسایل ایمنی گزینه ایده آل برای تکمیل درب اصلی ورودی و آپارتمان است. قفل های IKON با کیفیت بالا و اضافی از محافظت بالایی در برابر متجاوزان برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند. قفل های زبان جامد و سیستم های قفل چندگانه ، با یا بدون پیوند امنیتی ، محافظت مؤثر دیگری را ارائه می دهند.

میله های متقاطع IKON ، قسمت های راست و چپ درها را محکم می کنند ، زیرا محکم به دیوار یا قاب در لنگر انداخته اند. میله های عمودی اضافی که به سقف و کف آن متصل شده است ، درب را به یک قلعه بیمه گر تبدیل می کند که از چپ به راست و بالا به پایین محکم می شود.

قفل های لولا ، آسان برای دستیابی و زنجیره های درب قدرتمند اما قدرتمند ، سوراخ جاسوسی با اپتیک های داخلی داخلی انواع قفل های درب IKON را تعریف می کند.

دستگاه های قفل ویندوز
قفل های مناسب پنجره IKON از دسته و قسمت لولا پنجره ها و درهای پاسیون محافظت می کند بدون اینکه روی ویژگی های باز ، بسته و قفل تأثیر بگذارد. آنها تقریباً در انواع ویندوز و فریم در رنگهای مناسب موجود هستند و نصب و راه اندازی آنها آسان است.

طیف وسیعی از محصولات شامل قفل متفاوت میله های پنجره ای و سایر قفل ها برای محافظت از دسته و لولا است. قفل های IKON با کیفیت بالا و اضافی از محافظت بالایی در برابر متجاوزان برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند.

پرده های پیمایش نه تنها یک صفحه نمایش بصری را ارائه می دهند ، بلکه امنیت ملموس را نیز فراهم می کنند به شرطی که مجهز به یک مکمل ضروری مانند قفل شاتر IKON باشند. این کار به طور موثری مانع از شتاب کرکر غلتک به سمت بالا و یا شکستن مسیرهای حمل و نقل آن می شود.

کوره های فلزی باید از شفت های موجود در پنجره های زیرزمین در برابر تراز کردن و محافظت در برابر باز شدن توسط دستگاه های قفل مناسب IKON محافظت شوند.

گاوصندوق
گاوصندوق مینی نمایانگر امنیت جمع و جور است - بهتر است از امنیت متاسف باشید. نقدی ، جواهرات و سایر اشیاء با ارزش باید با خیال راحت ذخیره شود. گاوصندوق IKON Mini روشی نامشخص و بی خطر است. گاوصندوق IKON mini را می توان در هر نقطه بر روی دیوارها یا کفها ، داخل و خارج آن نصب کرد.

اصل خط لوله امنیتی تضمین می کند که حداقل حداقل در طاق ها حفظ شود. کلیه مینی گاوصندوق ها برای نیمه سیلندرهای تجاری در دسترس هستند و همچنین می توانند با حداقل هزینه نصب در سیستم های قفل ادغام شوند.

گاوصندوقهای IKON mini مخصوصاً به عنوان راه حلهای سازمانی مناسب هستند زیرا می توان از آنها به عنوان دستورات کلیدی ، راه حلهای اصلی مسئله و خاموش کننده آتش استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموتی اکسل یک عددی

ولتاژ باتری آلکالاین ریموت
ولتاژ اسمی یک سلول قلیایی تازه مطابق با استانداردهای سازنده تعیین می شود 1.5 ولت است. ولتاژ بار صفر مؤثر باتری قلیایی  ریموتی و قلمی شارژ نشده ، با توجه به خلوص دی اکسید منگنز مورد استفاده در مقدار اکسید روی در الکترولیت ، از 1.50 تا 1.65 ولت متغیر است. متوسط ​​ولتاژ زیر بار بستگی به میزان تخلیه و میزان جریان دارد که از 1.1 تا 1.3 ولت متغیر است. سلول تخلیه شده همچنان ولتاژ باقیمانده در محدوده 0.8 تا 1.0 ولت دارد. ولتاژهای چندگانه را می توان با یک سری سلول بدست آورد (سه باتری جدید قلیایی می توانند بین 4.5 و - 5.0 ولت).

جریان
مقدار جریان موجود در باتری قلمی تقریباً با اندازه بدنی آن متناسب است. این در نتیجه کاهش مقاومت داخلی با افزایش سطح داخلی سلول است. یک قانون اساسی این است که باتری قلیایی AA می تواند 700 میلی متر بدون گرمایش قابل توجه تأمین کند. سلولهای بزرگتر مانند سلولهای C و D می توانند جریان بیشتری را فراهم کنند. برنامه های کاربردی که به جریان های آمپر متعدد ، مانند چراغ قوه های قدرتمند و لپ تاپ های استریو نیاز دارند ، به سلول های اندازه D نیاز دارند تا بتوانند بار بیشتری را تحمل کنند.

ساخت و ساز
باتری های قلیایی ریموتی با اشکال استوانه ای قابل تعویض استاندارد با باتری های کربن روی و شکل دکمه تولید می شوند. برخی از سلولهای منفرد را می توان برای ایجاد یک "باتری" واقعی ، مانند آنهایی که برای استفاده با چراغ قوه ها و باتری ترانزیستور 9 ولت فروخته می شود ، متصل کرد.

یک سلول استوانه ای حاوی یک قوطی از جنس استنلس استیل رنگی است که اتصال کاتد است. مخلوط الکترود مثبت یک پماد فشرده شده از دی اکسید منگنز با پودر کربن است که به منظور افزایش رسانایی اضافه می شود. می توانید خمیر را درون جعبه بچسبانید یا آن را به عنوان حلقه های از پیش طراحی شده واریز کنید. مرکز توخالی کاتد با یک جداکننده روکش شده است که از تماس با مواد الکترود و چرخه سلولی کوتاه جلوگیری می کند. جداکننده از یک لایه نبافته سلولز یا پلیمر مصنوعی ساخته شده است. جداکننده باید یون را هدایت کرده و در بیشترین محلول الکترولیت قلیایی پایدار بماند. اگر مایل به مشاهده باتری ریموتی اکسل یک عددی می باشید روی آن کلیک کنید.

الکترود منفی شامل پراکندگی پودر روی در ژل حاوی الکترولیت هیدروکسید پتاسیم است. پودر روی سطح بیشتری برای واکنشهای شیمیایی نسبت به یک قوطی فلزی فراهم می کند. این مقاومت داخلی سلول را پایین می آورد. برای جلوگیری از گازهای سلولی در پایان عمر ، بیشتر از دی اکسید منگنز از مقدار لازم برای واکنش با همه روی استفاده می شود. همچنین معمولاً برای افزایش مقاومت در برابر مایعات یک واشر پلاستیکی اضافه می شود.

سپس محفظه را در فویل آلومینیومی ، فیلم پلاستیکی یا به ندرت مقوا بپیچید ، که به عنوان یک لایه نهایی برای محافظت در برابر نشتی عمل می کند ، و همچنین سطحی را تهیه کنید که روی آن آرم ها و برچسب ها قابل چاپ باشد.

هنگام توصیف سلولهای سایز AAA ، AA ، C ، Sub-C و D ، الکترود منفی به انتهای مسطح وصل شده و ترمینال مثبت لبه با دکمه بلند شده است. این معمولاً در سلولهای دکمه معکوس می شود که انتهای استوانه ای و انتهای آن ترمینال مثبت است.

شارژ باتری های کرکره برقی و باتری قلمی
مقاله اصلی: شارژ باتری های قلیایی
برخی از باتری های ریموتی برای شارژ چندین بار طراحی شده اند و به عنوان باتری های قلیایی قابل شارژ توصیف می شوند. تلاش برای شارژ مجدد باتری های قلیایی معمولی می تواند باعث پارگی یا نشت مایعات خطرناک شود که به تجهیزات آسیب می رساند. با این حال ، گزارش شده است که باتری های قلیایی معمولی اغلب می توانند چندین بار شارژ شوند (معمولاً بیش از ده مورد) ، اگرچه با کاهش ظرفیت بعد از هر بار شارژ. شارژرها در دسترس تجاری هستند. نتایج متناقض است؛ سازمان مصرف کننده گزارش داد که دو شارژر از این نوع را با یک باتری قلیایی باتری آزمایش کرده است و دریافت که ظرفیت باتری به طور میانگین تا 10 درصد از مقدار اصلی خود با تغییرات بسیار زیاد پس از دو چرخه (بدون مشخص کردن نحوه ریزش آنها قبل از شارژ) کاهش یافته است.

در سال 2017 ، Gautam Jedav مقالاتی را منتشر کرد که گزارش می داد باتری های قلیایی تولید شده توسط اتصال واسطه ها با یون های مس به دلیل دومین توان الکترونیکی نظری دی اکسید منگنز می توانند بیش از 6000 سیکل شارژ شوند. انرژی پیش بینی می شود چگالی این باتری های قابل شارژ با دی اکسید منگنز دی اکسید مس بیش از 160 W / L ، بهترین شیمی شیمی مبتنی بر آب باشد. در صورت بهبود استفاده از روی در باتری ها ، می توان چگالی انرژی مشابه لیتیوم-یون (> 250 وات در لیتر) را داشت.



:: برچسب‌ها: باتری کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

1- قطعات DIP

 قطعات DIP (ردیف دو لایه) در تخته قرار داده شده و از پایین می جنگید.

استفاده از این قسمت ها بسیار آسان است

آزمایشات الکترونیکی و آزمایشات قابل استفاده هستند:

با استفاده از صفحه قرص

2- قطعات SMD

 SMD (دستگاه نصب سطح) این قطعات در سطح صفحه قرار داده شده و از همان سطح درج می شوند. ما را در مورد موضوعات آینده دنبال کنید)

یکی از تفاوت های بین قطعات SMD و قسمت های عمیق ، روش آزمایش است ، امکان چک کردن قسمت فقط در قطعات SMD SMD وجود ندارد. شما باید تمام مدارهای طراحی ، چاپ و لحیم کاری را انجام داده و سپس تست عمومی را انجام دهید.

3- غرق گرما چیست؟

برخی از قسمتها مانند تنظیم کننده ها برای تولید گرمای بسیار زیاد و احتمال آسیب دیدن به مجهز به مبدل حرارتی آلومینیوم هستند.

از این صفحه به عنوان غرق گرما یاد می شود.

گاهی اوقات از اتصال قطعه کار به صفحه بزرگ سینک ظرفشویی توسط پیچ ها برای استفاده از تخته های بزرگتر استفاده می شود. برای پر کردن شکاف بین این دو قسمت از چسب و چسب سیلیکونی استفاده می کنیم.

 4 - عوامل استفاده از قطعات SMD

1. قطعات کوچک

2- سوراخ هایی را در تخته ایجاد نکنید و از آن به صورت دو طرفه استفاده کنید

5 نکته برای انتخاب بین قطعات DIP و SMD

1. قیمت جزئی

2. موجودی قطعات در بازار ایران

3. مصرف برق و جریان قابل تحمل هر قسمت

DIP ها معمولاً قدرت بالاتری دارند.

4- اختلاف ولتاژ بین دو لبه قطعه

با استفاده از اجزای کوچک اندازه ولتاژ بالا (220 ولت)

جرقه الکتریکی (قوس) را در داخل قسمت ایجاد می کند.

در یک کار به عنوان تنظیم کننده ، ما 3 پین به هم نزدیک و یک لمس داریم

در ساختار قطعات SMD ، سر میانی جدا شده است که به سینک داخلی وصل می شود

از تولید این جرقه برقی جلوگیری کنید.

6 نوع اندازه و نام آنها

1. کوچکترین اندازه در یک مجموعه دستی بنام: 805

2. اندازه کمی بزرگتر برای عناصر به نام: 1206

3. ابعاد طولی 1206 اما با عرض گسترده تر: 1210 (با کاربرد ویژه)

• توجه داشته باشید که مهم است که یک مهندس الکترونیک نام مشترک اجزای SMD را به خاطر بسپارد.

• به یاد داشته باشید که نام قطر آنها بر قطر آنها تاثیری ندارد.



:: برچسب‌ها: smd ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

همه دیود 1N4001 را می شناسند. همه کسانی که الکترونیک را کمی می شناسند ، نام این قطعه را شنیده اند. دیود 1N4001 و دیود 1N4007 در یک خانواده هستند. هنگامی که چندین بخش در یک خانواده قرار دارند ، به این معنی است که عملکرد آنها فقط در برخی از معیارها و خصوصیات مشابه است ، آنها متفاوت هستند. مثل یک خانواده انسانی همه یکسان هستند اما یکی پول بیشتری دارد ، یکی پول بیشتری دارد ، یکی اخلاق خوبی دارد و دیگری اخلاق بد دارد. در مورد قطعات الکترونیکی خانواده نیز همین اتفاق می افتد. رفتاری مشابه اما با قدرت و سرعت کمتری. ظاهر و پایه دیودها ویژگیهای دیود 1N4001 1N4001 تا 1N4007: نفوذ باند نفوذ باند نف برای انتشار اتم های گیرنده با کریستال ناخالص یک ماده نیمه هادی برای تشکیل p یا رسانا است.

capacity ظرفیت جریان کم و تحمل ولتاژ مستقیم کم. بیش از حد حداکثر تا 30 کم اوج نشت جریان فعلی معکوس وزن تقریبی 0.3g ابعاد و ابعاد یکسوساز دیود 1N4007 با دیود 1N4001 به 1N4007 دیودهای سری 1N4000 اضافی برای استفاده از یکسو کننده مدار مدار یک مدار است که جریان متناوب یا جریان متناوب را به جریان تبدیل می کند عملکرد دیود در یک مدار یکسو کننده ، رد کردن نیم موج از کل موج الکتریکی است. و مسیری را برای نیمه دوم مسدود کنید در حقیقت ، یک شکل موج سینوسی از یک دیود پیروی می کند شکل موج سینوسی توسط دیود اصلاح می شود. آنها شکل c را شکل می دهند به شکل دلخواه همانطور که در زیر می بینید. این فرم همان نامه صاف است که برای مصرف کننده ارسال می شود. اعوجاج کوچکی که در شکل موج دیده می شود موج دار گفته می شود و این موج دار اغلب به اندازه ای کوچک است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

اساس این کار شکل موج ریپل است که همان سیگنال dc را همانند شارژ و تخلیه خازن تولید می کند. در این روش در نیمه موج مثبت شارژ شده و در نیمه موج منفی آزاد می شود. اما با توجه به ثابت بودن زمان ، بارگیری و تخلیه مدت زمان زیادی طول می کشد ، به زبان ساده تر ، اگر از نزدیک نگاه کنید ، خواهید دید که خازن باید بارگیری شود تا اینکه بارگیری شود ، و باید بارگیری شود تا اینکه بخواهد بارگیری کند. اینگونه است که ما یک شکل موج نسبتاً صاف کسب می کنیم. شکل موج خازن موج دار یکسو کننده موج کامل با دیود 1N4001 تا 1N4007 استفاده از دیود نیمه موج فقط کافی است ، اما برای استفاده از مدار کافی نیست ، و هر دو جهت باید با هم مقایسه شوند ، مثبت و منفی. ما از همه امواج استفاده می کنیم دیودهای مورد استفاده در شکل زیر 1N4001 تا 1N4007 هستند.

در این حالت ، در چرخه مثبت ، سیگنال از دیود 1N4001 عبور می کند و پس از عبور از مقاومت ، بار (بار تکراری به ترانسفورماتور از دیود دوم) بسته یا تکمیل می شود (همین مورد در چرخه منفی نیز صادق است. دستگاه با دیود 1N4001 جدول دیود مشخصات 1N4001 تا 1N4007 52 مشخصات مکعب دیود C 1N4001 تا 1N4007 مشخصات دیود 1N4007-1N4001 مشخصات الکتریکی را خراب نمی کند ولتاژ مانع: ولتاژ معکوس DC حداکثر DC که باعث خرابی نیمه هادی نمی شود جریان شوک غیر تکراری: حداکثر جریان که دیود می تواند تحمل کند فقط یک برای مدت زمان کوتاه ولتاژ کار معکوس: حداکثر ولتاژ با بایاس معکوس می تواند روی دیود اعمال شود و در نقطه اتصال دیود نمی توان آسیب دید.



:: برچسب‌ها: دیود ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

مغز برقی آلمانی برای کدام درب مناسب است؟ در برابر دزدی یا عادی؟

سیم FF آلمانی دارای یک قاب فلزی است که روی قاب درب نصب شده است. برش مستطیلی شکل بر روی این قاب وجود دارد و این اندازه برش در مدل های مختلف متفاوت است. تفاوت در اندازه این برش ها هنگام نصب مهم است. اگر می خواهید این محصول را روی درب ضد سرقت نصب کنید ، باید مدلی را انتخاب کنید که اندازه برش آن متناسب با قفل درب ضد سرقت باشد تا این توپ ها بتوانند به راحتی درون قفل پیشخوان حرکت کنند.

چرخش چپ یا راست قفل را در مقابل قدرت FF قرار دهید

قفل جلوی الکتریکی آلمانی را می توان به یک مدل دایره ای چپ و راست تبدیل کرد و انتخاب این حالت ها بستگی به نحوه باز شدن درب دارد. برای تبدیل این مدل ها به یکدیگر ، ابتدا دو پیچ را در سیم پیچ و قاب فلزی باز کنید. قاب و باب را بچرخانید و سپس یکدیگر را پیچ کنید.

آیا داشتن قفل برقی قفل شده یا قفل برقی اتوماتیک بهتر است؟

دو نوع قفل برقی FF وجود دارد. مدل با برگه یا تب و خودکار. جوش یا زبان سیلندر کوچک در وسط سیم پیچ قفل جلویی است و اگر قفلی که خریداری می کنید این پسوند ندارد ، به صورت خودکار گفته می شود. اما جالب ترین چیزی که باید بدانید؛ برای اینکه برخی از موتورهای الکتریکی به درستی کار کنند ، باید تا حدودی از لبه درب آنها توسط برگه درب فشار داده شوند تا ولتاژ آزاد شود و شما می توانید با فشار دادن درب آن را باز کنید. در بعضی موارد به دلیل غیر استاندارد بودن درها یا عدم صحت در محل نصب ، زبانه قفل تحت فشار کم ما با آن مواجه نمی شویم. در اینجا قفل ضد قفل به شما کمک می کند تا کار نصب را راحت تر و سریعتر انجام دهید.برای دیدن قفل مقابل برقی درب ضدسرقت اف اف می توانید اینجا کلیک کنید.

در قفل جلوی الکتریکی با جوش کوچک ، فشرده سازی دلخواه نشان می دهد که نوک تحت فشار در حال حرکت است. پس از اتمام مراحل نصب ، وقتی درب را می بندید ، زبان درب روی این آغازگر فشار می یابد ، دقیقاً وضعیتی است که ما در قفل برقی اتوماتیک به دنبال آن بودیم. توصیه می کنیم از قفل جلوی برقی استفاده کنید. آلمانی قفل الکتریکی هاچ بک نیز لوازم جانبی جالبی را برای شما فراهم می کند که برای درک بهتر فلسفه وجودی آن باید در موقعیت ویژه ای باشید. فرض کنید شما یک قفل الکترونیکی در کنار درب ضد سرقت نصب کرده اید و با هر دستوری که با رمز یا ریموت کنترل به شما می دهد ، این دستگاه به طور مداوم به مدت 5 ثانیه ولتاژ را به قفل برق آلمان FF اعمال می کند. در این حالت ، کاربر برای فشار و نگه داشتن سریع درب ، کمتر از پنج ثانیه زمان می برد. بنابراین پس از باز کردن درب ، ولتاژ همچنان روی این قفل فعال می شود. حال اگر این قفل دارای جوش باشد ، تنش بی فایده اعمال شده پس از باز کردن درب مشکلی نخواهد بود ، اما اگر قفل جلوی شما بسته بندی نشده باشد ، این تنش اضافی علاوه بر یک زمان ، به شما این امکان را می دهد که یک بار درب را باز کنید. دیگری انتهای متحرک قفل را حذف می کند. در این حالت کاربر بدون اطلاع از آن ، درب را می بندد و اگر شخصی بدون استفاده از رمز عبور یا از راه دور ، درب را به بیرون فشار دهد ، درب باز می شود.



:: برچسب‌ها: قفل مقابل برقی اف اف درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ال سی دی گرافیکی را به میکروکنترلر وصل کنید

ال سی دی های گرافیکی یا GLCD ، ال سی دی هایی هستند که به دلیل تعداد پیکسل بالاتر نسبت به صفحه LCD قادر به نمایش تصاویر سفارشی هستند. این ال سی دی ها در بازار در اندازه ها و رنگ های متنوعی قرار دارند که از مانیتورهای LCD رنگی مانند LCD N96 گرفته تا LCD است. تلفن های نوکیا 1100 همه در مجموعه LCD گرافیکی قرار دارند. با این حال ، معروف ترین و موجود در بازار ، GLCD های 128x64 یا 128x240 GLCD هستند و توسط شرکت های مختلفی از جمله WINSTAR یا AMPIRE ساخته می شوند که در مورد آنها بحث می کنیم. ما به او پشتیبانی کامل دادیم.

بیست پین glcd ، با بیست عدد از آنها تغذیه و تنظیم نور و بقیه پین ​​های DB0 به DB7. پین های داده و R / S، R / W، E عملکردی مشابه پین ​​های مشابه در شخصیت LCD دارند. پین های CS0 و CS1 پین های انتخاب تراشه هستند. این ال سی دی ها به قطعات 64X64 تقسیم می شوند که یک قسمت توسط CS0 و بخش دیگر کنترل شده توسط CS1 کنترل می شوند ، بنابراین برای اینکه مشخص کنیم کدام قسمت می خواهیم یک برنامه بنویسیم ، باید چیپست آن قسمت را روی این دو پین روشن کنیم.

در پایان این مقاله ، این برنامه از نوع GLCD و فایل شبیه سازی آن با PIC18 آورده شده است و می توانید آن را بارگیری کنید.

بیایید ببینیم که چگونه باید از این فهرست استفاده کنیم.

کارکردهای مورد نیاز ما به شرح زیر است:

glcd_init ()؛

برای قالب بندی LCD ، باید قبل از حلقه WHILE 1 در عملکرد VOID MAIN قرار بگیرد.

glcd_clear ()؛

برای پاک کردن محتوای LCD

GOTO_XY (x ، y)؛

آدرس محل را ارائه دهید

glcd_putpic (char const pic []) امضا نشده؛

عکس مورد نظر خود را در مکان مشخص قرار دهید

نحوه انتقال تصویر مورد نظر در glcd:

ابتدا تصویر خود را در ابعاد 128x64 توسط نرم افزار windows colour یا هر نرم افزار دیگر قالب بندی می کنیم و سپس آن را به نرم افزار glcd_editor که لینک بارگیری آن در زیر است ، می دهیم و کد برنامه ای را که دریافت کردیم در برنامه قرار می دهیم.

بعد از قرار دادن کد تصویری که نمی خواهید در برنامه ، آن را به عنوان برنامه زیر تعریف کنیم:

برای مشاهده پرونده Proteus از نسخه 8.3 sp2 استفاده کنید.

در برنامه ای که برای بارگیری قرار دادیم از میکروکنترلر pic18f8722 استفاده کردیم ، اما البته می توانید از این فهرست برای انواع میکروکنترلرها استفاده کنید ، فقط کافی است در ابتدای برنامه رجیسترهای پورت را تغییر دهید و عملکرد MSDelay همان عملکرد تأخیری است که شما استفاده می کنید. ترک کردن.



:: برچسب‌ها: ال سی دی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون

در سال 1927 ، Philo Francois برای اولین بار در تلویزیون عمومی ظاهر شد. [10] در دهه 1930 ، چندین ایالت شروع به پخش کردند. و تعداد تلویزیون ها پس از جنگ جهانی دوم به میلیون ها پناهگاه گسترش یافت و سرانجام جهانی شد. از آن زمان ، الکترونیک کاملاً در مجموعه های تلویزیونی ادغام شده است. تلویزیون های جدید و مانیتور های ویدئویی نیز از فناوری لامپ های خلاء بزرگ تکامل یافته اند و از دستگاه های جمع و جور تر مانند پلاسما و LED استفاده کرده اند. و گرایش به دستگاههای با انرژی بیشتر است. مانند دیودهای دارای تابش نور معرفی کنید که می توانند جایگزین فناوری پلاسما پلاسما شوند. [11]

موقعیت رادار و رادیو

در طول جنگ جهانی دوم ، تلاش های بسیاری در الکترونیک برای یافتن اهداف و هواپیماهای دشمن صورت گرفت. این موارد همچنین شامل رهنمودهای الکترونیکی از بمب افکن ها ، داروهای الکترونیکی ، سیستم های راداری اولیه و غیره است.

الکترونیک

قطعات الکترونیکی

مقاله اصلی: الکترونیک

در زمینه مهندسی الکترونیک ، مهندسان مدارهایی طراحی می کنند که از خواص الکترومغناطیسی قطعات الکتریکی مانند مقاومت ، خازن ، سلف ، دیود و ترانزیستور استفاده می کنند تا به عملکرد خاصی برسند. [1] گیرنده رادیویی که به همه سیگنال ها اجازه می دهد به جز یک سیگنال. فیلترینگ آهسته فقط یک نمونه از این مدارها است. در طراحی مدار مجتمع ، مهندسان الکترونیک ابتدا نقشه هایی را طراحی می کنند که اجزای الکتریکی را شناسایی کرده و اتصالات آنها را توصیف می کنند. مهندسان VLSI نقشه ها را به طرح هایی تبدیل می کنند که لایه های مختلف نیمه هادی مختلف برای ساخت مدار را ترسیم می کنند. [12] تبدیل نقشه ها به پوسته ها توسط نرم افزار قابل انجام است. اما تنظیمات کوچک انسانی اغلب برای کاهش فضا و مصرف انرژی مورد نیاز است. پس از اتمام طراحی ، می توان آن را برای کارخانه برای تولید ارسال کرد.

میکروالکترونیک

صنعت میکروالکترونیک یکی از سودآورترین صنایع الکترونیک در جهان است. در سال 2008 ، این صنعت و خدمات آن 10.7٪ تولید ناخالص داخلی جهان را به خود اختصاص داده است. کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا فناوری های الکترونیکی کم هزینه خود را به منظور حفظ شتاب به کشورهای دیگر منتقل کردند. آی تی.

صنعت الکترونیک ایران [ویرایش]

آزمایشگاههای بل در ایالات متحده ، در سال 1304 تأسیس شده است.

در حالی که کشورهایی مانند ایالات متحده سالانه میلیاردها دلار از این صنعت درآمد کسب می کنند ، ایران علی رغم داشتن ظرفیت مناسب ، نتوانسته است این کار را انجام دهد. [13] رشد یک صنعت در کشور مستلزم ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در این صنعت است. [15] همچنین یکی از مهمترین زیرساخت ها برای صنعت الکترونیک است. [15] آزمایشگاه های بزرگی مانند آزمایشگاه های بل در کشورهای صنعتی در سراسر جهان تأسیس شد.

شبکه آزمایشگاه های میکروالکترونیک ایران [ویرایش]

یکی از پیشنهادات متخصصان صنعت الکترونیک در ایران ایجاد شبکه های آزمایشگاهی است. از جمله مشکلاتی که در آزمایشگاههای میکروالکترونیک مورد اشاره و مطالعه قرار گرفته است عبارتند از: [15]

در خرید دستگاه ها مشکل دارید

بی عدالتی منطقه ای

ناسازگاری دستگاه و زنجیره تأمین ناقص

عدم پیش بینی زیرساخت های مورد نیاز دستگاه

ارتباطی با خرید تجهیزات وجود دارد

کلاهبرداری از شرکت های وارد کننده و غیر مسئول

ضعف نوشتن

لینک خرید را به اشتراک نگذارید

همچنین مشکلات مربوط به آزمایشگاه ها به شرح زیر است:

مشکلات مدیریتی

سیستم نگهداری ضعیف

عدم درک بودجه نگهداری

کمبود دوره برای بهبود توانایی تعمیرات

عدم وجود نمونه های بد برای تجربه تعمیر

از قابلیت های دستگاه اضافی استفاده نکنید

نافرمانی در راه خدمت به مردم

قیمت بالای خدمات و برخورد نامناسب کارکنان و تأخیر در کار

کمبود خدمات برای دانشجویان غیر کالج مناسب است

قوانین مالی بر آزمایشگاه ها حاکم است و انگیزه کافی برای ارائه خدمات آرزو ندارد

آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی فرهنگ سازمانی

کالیبراسیون ضعیف و دقت سرویس پایین

عدم استاندارد

عدم درک صحیح از جایگاه تکنسین های آزمایشگاهی

عدم آموزش تکنسین های خارج از کشور

کمبود تجهیزات جدید

عدم توجه به تجارب ضمنی

ضعف سیستم بودجه آزمایشگاه

مشکلات زیست محیطی

تأسیسات و مواد اولیه در یک مکان تقاضای زیادی دارند و در جای دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند

کمبود بودجه برای خرید دستگاه

عدم تمایز بین آزمایشگاههای کارآمد و ناکارآمد

مسائل مربوط به ساخت و ساز [ویرایش]

تهیه دستگاه با نمونه آزمایشگاهی

هزینه اولیه ساخت دستگاه را با مشتری مجازی تأمین کنید

مدیریت دانش آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها [ویرایش]

عدم تجربه در تعمیرات

ریشه عدم توجه استادان به کارهای آزمایشگاهی عملی است

لیسانس مهندسی الکترونیک [ویرایش]

در ایران دوره های مهندسی الکترونیک شامل "دوره های عمومی" ، "دوره های پایه" ، "دوره های اصلی" و "دوره های اختصاصی" می باشد. به عنوان مثال ، لیست دوره های ارائه شده و همچنین توضیحی در مورد بخش آنها در دانشکده مهندسی برق دانشگاه شریف را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: الکترونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموت کنترلاجزای باتری AAA چیست؟

Klitk یک فروشگاه اینترنتی است که انواع باطری های قابل شارژ و معمولی را به فروش می رساند.

سلب مسئولیت: هیئت تحریریه زومیت در تولید این محتوای تبلیغاتی دخیل نبوده و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از باتری های قلم و سکه گرفته تا باتری های UPS ، باتری لیفتراک و غیره ، از سیستم clitic استفاده کنید تا خرید باتری شما تنها با چند کلیک آسان شود. می توانید از منوی وب سایت برای انتخاب و مقایسه انواع مختلف باتری استفاده کنید. دسته بندی باتری به اندازه باتری ، مصرف باتری ، نوع باتری و مارک ها (تهیه کنندگان) بستگی دارد.

اجزای باتری AAA چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت وسایل الکترونیکی جدید ، نیاز به منابع انرژی در اندازه های مختلف احساس شده است؛ برای انجام این کار ، دانشمندان و مهندسان منبع کوچکی از انرژی ساختند و آن را باتری نامیدند.

در سال های اولیه تولید ، هیچ اندازه باتری مشخصی تعیین نشده بود و هر کدام مطابق اندازه تولید شده می خواستند تا اینکه سازمان ملی استاندارد ایالات متحده اندازه باتری ها را تنظیم کرد.

این طبقه بندی ، همانطور که در ایران مشهور است ، باتری قلم ، باتری نیمه قلم ، باتری کتاب و غیره نامیده می شود. در این مقاله ، نگاهی دقیق تر به ساختار داخلی قلم می اندازیم و در مورد این عضو کوچک فن آوری بیشتر می خواهیم.

باتری پارکینگ از راه دور چیست؟

باتری ها در واقع منابع کمی از انرژی الکتریکی هستند که در مدل ها و مواد مختلف با ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

باتری قلم در دو مدل قابل شارژ و غیر قابل شارژ موجود است. قدیمی ترین نوع باتری غیر قابل شارژ که در رده باتری های خشک قرار می گیرد ، باتری کربن است.

باتری روی کربن:

این باتری قلم که بیش از 100 سال است که در حال تولید است ، در رده باتری های خشک قرار می گیرد. اما باتری خشک چیست و ساختار آن چیست؟

باتری های خشک باتری های قابل شارژ هستند که پس از تخلیه کاتد دیگر قادر به تولید برق نیستند.

باتری کربن و روی حاوی بدنه فلزی ساخته شده از روی و از خمیر آمونیوم کلرید یا کلرید روی ساخته شده است. این خمیر همان الکترولیت است. بخش کربن این باتری با الکترولیت در تماس است زیرا مواد معدنی مشترک در تماس با خمیر نمک به سرعت کاهش می یابد.

این باتری قلم در دماهای بالا کار می کند و دیگر قادر به تولید برق نیست ، اما هنگامی که می خواهید از آن استفاده کنید می توانید یخ زده و از آن استفاده کنید تا دما را به دمای اتاق برساند.

توجه داشته باشید که این باتری برای مدت طولانی قابل ذخیره نیست زیرا خمیر نمک با بدن در این باتری تعامل دارد ، ضخامت بدن را کاهش داده و به تدریج از بین می رود. این باتری برای محیط زیست خطرناک است و نباید آن را با دیگر زباله ها دفع کرد. در کشورهای توسعه یافته مانند ژاپن میزان مصرف باتری 6٪ است ، در حالی که در کل دنیا از این باتری 20٪ استفاده می شود. اگر مایل به مشاهده نمونه های باتری ریموتی هستید اینجا کلیک کنید.

باتری آلکالاین:

این نوع باتری نوع دیگری از باتری های خشک است که انرژی خود را از تعامل بین روی و دی اکسید منگنز به دست می آورد.

این باتری قلیایی تا 5 برابر از باتری کربن متراکم تر است و ماندگاری بیشتری دارد. طرح کلی این باتری را می توانید در زیر مشاهده کنید:

توجه داشته باشید که باتری قلیایی نیز قابل شارژ است اما مدل فوق قابل شارژ نیست. جالب است بدانید که ظرفیت باتری قلیایی به جریان موجود در آن بستگی دارد و هرچه جریان بیشتر باشد ، ظرفیت باتری نیز کمتر می شود (که بستگی به دستگاه تأمین کننده باتری نیز دارد).

باتری های قلیایی رایج ترین انواع باتری های جهان هستند و به دلیل عدم جیوه ، برای طبیعت مضر نیستند و می توان آنها را با سایر زباله ها دفع کرد. با این حال ، بهتر است آن را بازیافت کنید.

باتری لیتیوم:

باتری های لیتیوم نوعی شارژر باتری غیر قابل شارژ هستند و ماندگاری بالایی دارند. این باتری ها برای کاتد از لیتیوم برای آند و دی اکسید منگنز استفاده می کنند.

ظرفیت این نوع باتری AAA سه برابر بیشتر از باتری های قلیایی است. این باتری برای دستگاههایی که اغلب به دلیل ظرفیت زیاد و جریان زیاد از باتری های قلیایی استفاده می کنند بسیار مناسب است و باعث کارایی دستگاه می شود اما این باتری ها برای دستگاه های قدیمی تر که از باتری کربن استفاده می کنند استفاده نمی شود. همچنین اتصال کوتاه برای این باتری بسیار خطرناک است و گرمای بیش از حد ممکن است باعث منفجر شدن باتری شود.

قلم قابل شارژ:

ساختار باتری AAA قابل شارژ به طوری که می توان الکترود مثبت را در این باتری شارژ کرد ، می توان الکترون را شارژ کرد و الکترود منفی کاهش یافت. این باتری را شارژ می کند و قابل استفاده مجدد است. از محبوب ترین باتری های AAA می توان به مدلهای زیر اشاره کرد:

باتری نیکل - کادمیوم:

باتری های نیکل کادمیوم ، نسخه های اصلی باتری قابل شارژ AAA ، قدیمی نیستند و هیچ کس دیگر آنها را خریداری نمی کند.

این باتری ها به دلیل ولتاژ پایین عملکرد بسیار ضعیفی دارند. باتری های نیکل هیدرید جایگزین مناسبی برای این باتری ها هستند.

باتری نیکل هیدرید:

این مدل باتری که با حضور در بازار باتری های نیکل-کادمیوم را از رقابت خارج کرده است ، دارای ظرفیت 3 برابر ظرفیت نیکل-کادمیوم و غیر سمی است.

همانطور که گفتیم ، هرچه جریان که از باتری قلیایی عبور می کند بیشتر باشد ، ظرفیت آن پایین تر است. این به دلیل مقاومت داخلی زیاد این باتری است ، در حالی که این مقاومت داخلی در باتریهای هیدرید فلز نیکل بسیار کمتر است و بنابراین با افزایش جریان کاهش نمی یابد.



:: برچسب‌ها: باتری ریموت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

مدل YDM3168 کدگذاری و لمسی مدل کارت

1- با استفاده از رمز عبور صفحه لمسی به قفل دیجیتال هوشمند دسترسی پیدا کنید:

این مدل قفل دیجیتالی رمزنگاری شده می تواند 30 رمز عبور بین 6 تا 12 رقم و همچنین رمز عبور یک بار را تشخیص دهد.

- گزینه عملکرد صفحه کلید با صدا یا بدون صدا.

- برای وارد کردن رمز ورود ، صفحه کلید را فعال کنید.

2- دستیابی به کارت هوشمند دسترسی به کارت:

این مدل قفل دیجیتال دارای 4 کارت KEY TAG است که می توانند تا 40 کارت را شناسایی کنند.

3 - جلوگیری از نشت رمز عبور امنیتی هوشمند با عملکرد تخیلی:

اگر شخصی هنگام ورود رمز عبور خود را به شما نزدیک کند ، می تواند رمز عبور شما را به راحتی شناسایی کند. برای جلوگیری از هدر رفتن رمز عبور ، می توانید قبل از وارد کردن رمز عبور ، چندین شماره وارد کرده و رمزعبور اصلی را در انتها وارد کنید ، یا برعکس.

4- مجهز به قفل داخلی جهت امنیت بیشتر (شبانه روز)

5- مجهز به سیستم ضد سرقت:

اگر یک گذرواژه یا کارت غیرمجاز وارد کنید ، همچنین یک درپوش درب یا دسته امنیتی هوشمند ، زنگ دستگاه به صدا در می آید و ورود به سیستم قطع می شود.

6- امکان اتصال به خانه هوشمند

این نوع قفل دیجیتال می تواند از پروتکل های هوشمند Zigbee و Zwave پشتیبانی کند. از این سیستم ها برای اتصال بی سیم یا بلوتوث در خانه های هوشمند استفاده می شود که به این دسته هوشمند امکان ورود به سیستم هوشمند را می دهد.

7- مجهز به قفل اتوماتیک:

پس از بسته شدن درب ، دستگاه به طور خودکار قفل می شود و هیچ کس قادر به ورود از خارج بدون اجازه نیست اما از داخل با باز کردن یا باز کردن دکمه درب ، می توانید در صورت تمایل این سیستم را روشن یا خاموش کنید.

8- منبع تغذیه:

منبع تغذیه این دسته هوشمند از طریق باتری های AA AA و بدون نیاز به سیم کشی برق است.

این قفل دیجیتال به 4 باتری AAA نیاز دارد.

اگر قفل در طول روز 10 بار بسته و بسته شود ، باتری برای شما یک سال کار می کند.

یک هفته قبل از پایان باتری ، کد قفل دیجیتال به شما هشدار می دهد که باتری را تعویض کنید.

9- راست را باز کنید و سمت چپ را باز کنید



:: برچسب‌ها: قفل های هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی


 کنترل ترافیک هتل - مدیریت درب داخلی اتاق هوشمند - مدل قفل AL-203: برای اینکه بتوانید یک مدل هتل هوشمند الکترونیکی را به عنوان یکی از بهترین دسته کارتها ، کنترل ترافیک هتلها - مدیریت درب یکپارچه درب اتاق هوشمند - قفل مدل 203 : برای اینکه بتوانید یک مدل دسته الکترونیکی هوشمند در هتل را به عنوان یکی از بهترین دستگیره های کارت ارائه دهید ، باید از ویژگی های ویژه ای در نظر گرفته شود. این ویژگی ها جز با داشتن یک تیم حرفه ای بسیار حرفه ای و خلاق ، کارخانه گسترده و فناوری به روز امکان پذیر نخواهد بود. بعد از چندین سال تجربه در این زمینه ، ما با تخصص این محصول اطمینان داریم که این کارت هوشمند و قفل هتل در حال حاضر می تواند به عنوان یکی از بهترین دسته کارت های هتل در نظر گرفته شود.

در اینجا چند نکته آورده شده است:
این قیمت نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است.
مورد استفاده: قفل هتل
جنس: آلیاژ روی
اندازه بدنه جلو: 298mm * 72mm
اندازه بدنه عقب: 298 میلی متر * 72 میلی متر
راه های دسترسی: RF ID و کارت مکانیکی
منبع تغذیه: 6 ولت
طراحی عملکرد مکانیکی تخصصی
از بهترین و بهترین مواد استفاده کنید
در برابر پردازنده های رطوبت و آتش سوزی بسیار قوی و مقاوم است
هشدار در صورت ترافیک غیر مجاز
ضد رطوبت و آب بندی شده
مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر آتش بسیار زیاد است
کیفیت رنگ بدن بسیار بالا (همان رنگ بدنه ، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار)
مصرف کم باتری
زنگ هشدار باتری
موتور بسیار قدرتمند و حرکت کنترل شده (صدای کوتاه ، کم و قابل تشخیص)
زبانه های بهترین و بسیار قوی مواد
این دو رنگ بسیار جذاب ، طلا و نقره دارد
کلید مکانیکی دو پین با کیفیت بالا
این نرم افزار بسیار قدرتمند دارد و تمام نیازهای یک هتل مدرن را برآورده می کند
امکان گزارش 30،000 بار ترافیک



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل دیجیتال برای چه کاری استفاده می شود؟
قفل دیجیتال (یا می توان گفت همان قفل استخر) یک اصطلاح کلی برای قفل هایی است که برای کمد استخر یا هر قفل شخصی در کلوپ ها و سالن های بدنسازی و حتی سازمان ها ، دفاتر ، آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها و غیره استفاده می شود. به گونه ای که هر مشتری می تواند کمد شخصی برای قرار دادن وسایل خود داشته باشد تا بتواند وسایل خود را در کابینت استخر و یا قفسه های مربوطه بدون هیچ گونه نگرانی و نگرانی قرار دهد ، پس از اتمام ساعات کاری و حضور در محل ، می تواند وسایل مورد نیاز خود را به راحتی بگیرد. وقت آن می رسد که با قفل دیجیتال سیم کارتی کلیتک هم بیشتر آشنا شوید.

قفل کابینت استخر برای افزایش امنیت در کابینت های باشگاه استفاده می شود. این قفل با جدیدترین و پیشرفته ترین ویژگی های امنیتی برای استخرهای شنا ، باشگاههای ورزشی تولید می شود. این قفل ها با طراحی خاص خود مانع از نفوذ مایعات به داخل آنها می شوند و در مکان هایی با رطوبت زیاد قابل استفاده هستند. درب کمد را باز کنید. از این قفل های استخر هوشمند برای مدیریت کمد استخرها ، سالن های بدنسازی باشگاه ، پارک های آبی و چشمه های آب گرم و مجتمع های تفریحی و تفریحی برای ادارات و واحدهای امنیتی شرکت بخصوص سالن های ورزشی ، مدارس ، دانشگاه ها ، فرودگاه ها و سالن های زیبایی استفاده می شود.

انواع قفل و قفل استخر:

قفل آفلاین

قفل کابینت استخر آنلاین

قفل کابینت استخر بی سیم بصورت آنلاین

لاک آنلاین پارک لاک

استخر لاک مرطوب کننده

قفل هوشمند

کابینت کمد فلزی

کمد با تشخیص چهره

قفل کمد تمام استخر فولادی.

کابینت کمد فلزی

قفل استخر با تشخیص چهره.

کابینت قفل اثر انگشت.

 

کارت و کارت قفل الکترونیکی باشگاه:
از قابلیت های قفل دیجیتال سیم کارت خور کلیتک می توان به طراحی منحصر به فرد آنها اشاره کرد که 1000000 بار بدون خطا آزمایش شده است. زبانه های سیستم قفل باشگاه به گونه ای طراحی شده است که کاملاً ضد سرقت باشد. سیستم قفل الکترونیکی یک کمد لباس مقاوم در برابر رطوبت است.

مصرف انرژی بسیار کم این مدل از سیستم الکترونیکی برای کابینت الکترونیکی کاملاً مشخص است. 3 باتری مداد مورد دیگری است که مربوط به کم مصرف بودن قفل الکترونیکی است. نصب استاندارد سیستم قفل باعث افزایش عمر استفاده از آن می شود.

از دیگر مشخصات قفل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• امکان برداشتن دستبند گمشده بدون آن

• یک طرح رنگی کاملاً متفاوت وجود دارد

• طراحی ظریف و زیبا

• سیستم هشدار شارژ باتری را داشته باشید

• امکان برداشتن دستبند گمشده بدون آن

• مصرف برق بسیار کم و بدون برق

• قابلیت تنظیم 2 دستبند برای باز کردن کلیه قفل ها (کلید کارت و کلید کینگ برای آقایان و خانم ها).

• برای قفل کردن کابینت استخر از دستبندهای ضد آب استفاده کنید

• بدون کابل مورد نیاز است

• قابلیت نصب روی انواع کابینت (MDF)

قیمت قفل هوشمند سیم کارتی

کابینت استخر ، کابینت استخر الکترونیکی ، مجهز به فن آوری کارت های rfid بی سیم ، به گونه ای طراحی شده است که روی کابینت های کلاب ، استخر و سونا کابینت نصب شود و با نصب قفل استخر هوشمند rfid ، درب کمد و درب کمدی الکترونیکی هوشمند.

برای اطلاعات در مورد قیمت قفل لباس و قیمت استخر با کلیتک تماس بگیرید.

قفل دیجیتالی سیم کارت خور

قفل استخر ، قفل کابینت استخر ضد آب ، قفل فلزی استخر ، قفل استخر فلزی استخر ، قفل تشخیص چهره ، قفل اثر انگشت استخر ، استخر آنلاین بی سیم. Smart Lock ، این قفل ها همه مدل های مختلف قفل هستند.

برای مشاوره و ثبت سفارش خرید قفل خود با کیفیت مناسب و معقول ، هم اکنون در کلیتک با ما تماس بگیرید.

نصب قفل ساز

نصب قفل باید در درجه اول توسط کارشناسان الکترونیکی انجام شود ، اما اگر اطلاعات و تجربه فنی برای اجرای آن دارید ، نصب این سیستم ها بر اساس دستورالعمل های الکترونیکی فارسی پیچیده نیست. قفل استخر ، قفل الکترونیکی ، قفل کمد ، قفل کلوپ ، قفل از مهمترین موارد موجود در سالن های ورزشی ، سالن های بدنسازی ، استخرها و اتاق قفل برای کارگران مجموعه های مختلف است.

قفل های سوئیچ معمولی علاوه بر اینکه این نیازهای تعیین شده را برآورده نمی کنند ، از امنیت لازم برخوردار نیستند و عمر آنها بسیار پایین تر از قفل های الکترونیکی کمد است ، البته قفل های کمدی الکترونیکی با کیفیت های مختلف در دسترس هستند. این بهترین کیفیت و البته با قیمت های بسیار مناسب را ارائه می دهد.

قفل استخر یا کابینت ، قفل کابینت ، قفل الکترونیکی ، کابینت دیجیتال برای کنترل استخر ، کلوپ ، سونا و ترافیک اداری قابل نصب است. قفل های برقی دیجیتالی سیم کارت خور کلیتک مجهز به فن آوری کارت غیر RFID بدون تماس است که برای نصب روی کابینت های باشگاه طراحی شده است. کابینت و کابینت استخر و سونا با کمک قفل استخر هوشمند و درهای قفل و کمدی الکترونیکی و هوشمند طراحی شده اند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سیم کارتی کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل دیجیتال کلیتک بهترین راه برای افزایش امنیت منزل شما

روش های پیشگیری از دزدی منزل
سرقت در منزل تأثیرات منفی زیادی بر خانواده و احساس امنیت در خانه دارد به همین دلیل برخی از افراد می خواهند با هر قیمتی بالاترین سطح امنیت را برای خود ، خانواده و خانه های خود فراهم کنند. قفل های دیجیتال: آلارم سرقت یا ضد سرقت در مقایسه با قابلیت های آنها بسیار گران است و ما به شما قفل های دیجیتالی برای امنیت خانه و خانواده پیشنهاد می کنیم.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در بهره‌مندی بیشتر از خانه خود ، حتی وقتی در خانه نیستید ، آورده شده است.
مهمترین چیز این است که شما نباید دیگران را از غیبت خود آگاه کنید زیرا سارقین خانه های خالی را سرقت می کنند. برای این کار می توانید از چراغ های اتوماتیک با زمان بندی استفاده کنید. در صورت قطع برق ، این لامپ ها یک مدل هستند .این باتری ها هستند و یکی از بهترین روش های امنیتی هستند.

علاوه بر روش فوق ، می توانید از نگهدارنده پنجره استفاده کنید تا از باز شدن پنجره بیش از 20 سانتی متر جلوگیری شود و اشیای قیمتی نیز نباید در نزدیکی پنجره قرار گیرند. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

سرقت یکی از رایج ترین جنایاتی است که افراد می توانند در صورت اطلاع از این امر و چگونگی پیشگیری از آن جلوگیری کنند. البته همه ما دزدی های بزرگ و کوچک را دیده ایم و شاید در کنار هم باشیم ، بنابراین برای خودمان نیاز به ایمنی داریم. بیایید خانه و خانواده خود را در صدر قرار دهیم. به عنوان مثال ، ما باید برای محافظت درها و پنجره ها را قرار دهیم یا از درب ضد سرقت استفاده کنیم. ما چیزهای ارزشمندی مانند پول ، طلا ، جواهرات در خانه ، دوربین های مدار بسته و غیره را نگه نمی داریم. ما رشته های شبانه را نصب می کنیم و همیشه وانمود می کنیم کسی در خانه است.

همسایگان بهترین خانه های سارق هستند
یکی از راههای ایمن نگه داشتن خانه ارتباط برقرار کردن با همسایگان خوب است. با همسایگان ملاقات کنید و از آنها بخواهید که در خانه خود مراقب خانه خود نشوید ، از ویزیت مشکوک خبر دهید و در صورت بروز اتفاقی اقدام کنید. علاوه بر این ، پیام ها بسته های پستی شما را جمع آوری می کنند زیرا باعث می شود سارقان باور کنند که شخصی در خانه است.

بهترین روش برای جلوگیری از سرقت در منزل
قفل های دیجیتالی هوشمند بهترین راه برای ایجاد آرامش، امنیت و راحتی در خانه و خانواده است زیرا آنها حاوی یک سری از ویژگی های خاص هستند که علاوه بر نصب رفع قفل دیجیتال ، نمی توانند توسط سارقان تحت هر شرایطی باز و شکسته شوند. استفاده از آن ساده و آسان است.

برخی از ویژگی های قفل دیجیتال عبارتند از:

استفاده آسان از قفل هوشمند
ما نمی توانیم به اندازه کافی تکرار کنیم که قفل درب هوشمند هوشمند راحت باشد. این کار با لمس یک دکمه ، کلیک روی کارت یا استفاده از تلفن های هوشمند زمان لازم برای رسیدن به خانه را کاهش می دهد.

زیبایی و ظرافت قفل های هوشمند
قفل درب های دیجیتال نه تنها راحت هستند ، بلکه یک ظاهر شیک و مدرن به شما می بخشند. این قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که هر دکوراسیونی را با زیبایی شناسی بین المللی تطبیق می دهد. اگر یک موضوع یا چشم انداز ساده برای آینده برای خانه خود دارید ، قفل های درب هوشمند دیجیتال عالی هستند.

قفل الکترونیکی ورود و خروج را مدیریت کنید
شما به راحتی می توانید ورودی و خروجی را با استفاده از قفل های دیجیتال ، به عنوان مثال ، استفاده از رمزهای عبور برای افراد مختلف ، و همچنین با استفاده از مانیتورینگ شبکه در لحظه ، برای اطلاع مردم از ورود و خروج از تلفن هوشمند خود ، مدیریت کنید.

خانه خود را با تلفن هوشمند قفل کنید
فرض کنید در رختخواب هستید و قفل کردن درب را فراموش کرده اید.به روال ساده می توانید درب را با تلفن هوشمند خود ببندید. قفل هوشمند بسیار دور است.

راه ها و ابزاری برای جلوگیری از سرقت در منزل
اگر در خانه جدید زندگی می کنید ، حتماً تمام قفل ها را تعویض کنید.
نگهبانان امنیتی را روی درها و پنجره ها نصب کنید.
درب و سقف ورودی را با یک محافظ حصار ایمن کنید.
اگر کلید خود را گم کردید یا مدتی در دست کسی قرار گرفتید ، فوراً این قفل را تغییر دهید.
کلید منزل خود را در اختیار افراد ناایمن یا در مکان هایی مانند زیر گلدان ها ، فرش ها و غیره قرار ندهید که مردم بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند.
اگر کسی را نمی شناسید ، به هیچ وجه در را باز نکنید و به اعضای دیگر خانه بگویید.
از ورود افراد ناشناس مانند شکارچیان شانس. گدا صاحب یا خریدار ضایعات باید داخل آن بماند.
تمام موارد موجود در خانه خود را شماره گذاری کرده و آنها را در جایی بنویسید.

در صورت سرقت انواع اسناد از جمله شناسنامه و اوراق بهادار. اعلام اسناد و مدارک اداری اجباری ، چک ها ، مقالات ویژه ، یادداشت های خانوادگی و آلبوم ها با مقامات انتظامی و مراجع قضایی در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت ، به منظور جلوگیری از سوء استفاده.

اگر قصد خروج از خانه را دارید ، اطمینان حاصل کنید که همه درها و پنجره ها قفل شده اند.
در استخدام افرادی مثل نگهبانان ، پیشخدمتها و سرآشپزها. پاک کننده ، بستگان و دستیاران آنها ضمن بررسی سوابق خانوادگی و سوابق اجتماعی خود ، هویت معتبر هویت اصلی را تعیین کرده و ورودهای بعدی را در دستور کار قرار می دهند و نوع همسالان و سفرهای آنها را بررسی می کنند.

اگر افراد موجود در ساختمان مشغول جابجایی مبلمان یا بیرون انداختن آنها هستند ، سریعاً تمام قفل ها را تعویض کنید.
اگر می خواهید خارج شوید ، مطمئن شوید که برخی از چراغ ها روشن شده اند.
در تمام ساعات شبانه روز ، تمام درهای داخل ساختمان و درب پارکینگ را ببندید تا سارقین مخفیانه وارد آن نشوند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ضمانت قفل دیجیتال و خدمات پس از فروش

سامسونگ به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین وارد کننده قفل دیجیتال در ایران ، شرایط و امکانات ویژه (ضمانت قفل دیجیتال) محصولات خود را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. تمامی این امکانات برای جلب رضایت کامل شما عزیزان می باشد. از قفل به راحتی خریداری شده استفاده کنید.

پشتیبانی فنی 24 ساعته و همچنین تخصص قفل دیجیتال سامسونگ باعث شد تا کلیه مشتریان با اطمینان خرید محصولات این شرکت را خریداری کرده و در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهند. کلیه مراحل نصب و خدمات پس از فروش قفل های دیجیتال توسط کارشناسان این شرکت انجام می شود.

در حین نصب ، به منظور اجرای صحیح ضمانت قفل دیجیتال ، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

ضمانت تعویض قفل دیجیتال

کلیه مدل های قفل دیجیتال دارای یک سال ضمانت یا ضمانت جایگزین هستند. این بدان معناست که در صورت بروز مشکلات دیگر علاوه بر قفل و تغییر اصطکاک ، کالای خریداری شده کاملاً جایگزین خواهد شد. البته لازم به ذکر است در صورت حل مشکل قفل با تعویض قسمت ، محصولی که در آن موجود نیست جایگزین می شود ، اما کلیه خدمات رایگان و بدون هزینه ارائه می شود.

شرایط خدمات گارانتی جایگزین سامسونگ

لطفاً توجه داشته باشید که کلیه شرایط فوق فقط درصورتی که ضمانت یک ساله داشته باشید معتبر است و در صورت انقضاء آن تاریخ ، هیچ یک از موارد فوق شامل قفل دیجیتالی خریداری شده نخواهد بود. اما تا آخر مهلت آخرین روز گارانتی که تعویض شود ، متخصصان فروش شرکت با مشتریان گران قیمت تماس تمدید ضمانت دارند تا از کالای کامل موجود با سهولت و با کمترین هزینه بهره ببرند.

مواد دیگری که ضمانت تعویض سامسونگ را نقض می کنند عبارتند از:

1- کلیه مراحل نصب باید توسط متخصصان نصب شرکت انجام شود ، در غیر این صورت قفل در ضمانت درج نمی شود.

2- کارت گارانتی باید توسط نصاب این شرکت تکمیل شده و همراه با مهر و امضا به شما ارسال شود. در غیر این صورت ، قفل دیجیتال خریداری شده شامل ضمانت نمی شود.

3- مطمئن شوید که مهر و موم مقوا قفل تا زمانی که نصب کننده نصب نشود ، قفل دیجیتالی را در درب جلو بازگرداند. هرگونه پارگی یا اعوجاج مهر قفل ، مسئولیت شرکت را نقض می کند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل درب آپارتمان

قفل های دیجیتال را نصب کنید

قبل از خرید و نصب قفل دیجیتال ، باید درباره این محصولات بیشتر بدانید. قفل دیجیتال یکی از ایمن ترین مدل های قفل درب است. به شما امکان می دهد با شناسایی رمز ورود ، کارت یا اثر انگشت ، درب منزل یا محل کار خود را در یک تقسیم ثانیه باز کنید. از آنجا که بیشتر این قفل ها بدون کلید هستند ، بسیاری از مشکلات و مشکلات کلید مکانیکی برای همیشه از بین می روند. البته برخی از آنها برای برقراری اتصال در صورت لزوم دارای کلید اضطراری هستند ، مانند فراموش کردن رمز عبور ، از دست دادن کارت یا عدم کار باتری. به همین دلیل توصیه می شود که کلیدهای اضطراری را در مکانی امن نگه دارید.

نصب قفل الکترونیکی روی درب جلو ، امنیت درب جلو خانه یا محل کار شما را به دلیل ویژگی های امنیتی بی نظیر آن دو برابر می کند. سیستم های امنیتی مانند سیستم های ضد سرقت ، هشدارهای حادثه امنیتی ، قفل کودک ، حفظ حریم خصوصی و غیره که شما را متقاعد می کند از این محصولات استفاده کنید.

نصب قفل دیجیتالی مانند نصب قفل های دیگر باید به طور صحیح و مطابق با استانداردهای لازم انجام شود ، در غیر این صورت مشکلات بسیاری برای شما ایجاد خواهد کرد. بعداً در مقاله به طور مختصر درباره مراحل نصب قفل دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

مرحله 1: قفل دیجیتال بخرید

این نوع قفل ها مدل های متفاوتی با خصوصیات مختلف دارند. برخی از آنها برای حوادث امنیتی زنگ خطر دارند. سایرین را می توان از طریق تلفن همراه از راه دور کنترل کرد. اما همیشه باید توجه داشت که خرید قفل دیجیتالی با حداکثر امکانات در دسترس شما را از امنیت محل زندگی یا محل کار شما راحت می کند.

از مدلهایی استفاده کنید که متناسب با شرایط امنیتی سبک زندگی و محل کار شما باشد. به عنوان مثال ، استفاده از رمزنگاری دیجیتال یا قفل کارت برای افراد مسن و کودکان کمی دشوار است (نمی توانید رمز عبور و احتمال از دست دادن کارت را به خاطر بسپارید). اما قفل اثر انگشت دیجیتال بهترین انتخاب برای این گروه از افراد است ، زیرا اثر انگشت همیشه در کنار آنها است.

قبل از خرید قفل هوشمند ، لازم به ذکر است که درب دارای وسایل لازم برای نصب چنین قفل های الکترونیکی است. در غیر این صورت ، قفل روی درب قابل نصب نیست. درب جلو باید تنظیم شود ، در غیر این صورت بسیاری از مشکلات قفل مانند خراب شدن مکانیسم قفل اتوماتیک را ایجاد می کند.

همچنین از مارک هایی استفاده کنید که بهترین و بالاترین کیفیت خدمات پس از فروش را به شما ارائه می دهند. در حال حاضر بهترین برندهای قفل دیجیتال ایران مارک های Yel و Samsung هستند.

مرحله 2: درب را نصب کنید تا قفل هوشمند نصب شود

برای نصب قفل دیجیتالی روی درب ، سوراخ های استاندارد طبق الگوی آن مورد نیاز است. به ابزار دقیق حفاری احتیاج دارد. توصیه می شود که مته ها را توسط متخصصین نصب مته انجام دهید تا استانداردهای لازم را هنگام نصب برآورده کنید. روش دیگر برای حفر دقیق درب این است که قالب را قبل از نصب درب و ایجاد سوراخ های استاندارد برای قفل الکترونیکی ، قالب را به سازنده درب تحویل دهید.

مرحله 3: قفل الکترونیکی را نصب کنید

هر قفل دیجیتالی دارای سه بخش اصلی است: بدنه داخلی ، بدن خارجی و مغز ، که باید به درستی وصل شده و روی درب جلو قرار گیرد. قسمت بیرونی دارای سنسور اثر انگشت ، رمز عبور یا صفحه لمسی صفحه لمسی و گاهی اوقات اتاق برای وارد کردن کلید اضطراری است. در قسمت داخلی بدنه همچنین دکمه ای برای تنظیم و قرار گیری باتری ها وجود دارد.

پس از نصب قفل دیجیتالی روی درب ، اطمینان حاصل کنید که محل قفل درب در سطح مناسبی باشد. البته همانطور که در بالا گفته شد ، متخصصان نصب باید کارهای مربوط به نصب را انجام دهند تا در صورت بروز مشکل قفل ، کالای خریداری شده در خدمات فروش شرکت گنجانده شود.

مرحله 4: قفل های دیجیتال را تنظیم و قفل کنید

پس از نصب قفل الکترونیکی ، زمان آن رسیده است که تنظیمات را تنظیم کرده و قفل را تنظیم کنید. اولین قدم پس از نصب باتری ها شناسایی رمز عبور ، کارت یا اثر انگشت است که مطابق با مدل قفل دیجیتال است. سپس برای اطمینان از عملکرد صحیح قفل ، قطعات را داخل آن قرار دهید. بهتر است این کار را با نصب کننده انجام دهید و در هنگام باز بودن درب (در حالی که درب آن باز است ، با فشار دادن دکمه قفل دستی روی قسمت داخلی یا نگه داشتن سنسور قفل اتوماتیک ، زبانه های ذهن را روشن کنید تا شبیه سازی شود که درب بسته است). همچنین اگر یک کلید مکانیکی اضطراری دارید ، آن را امتحان کنید ، توجه داشته باشید که برای نصب با این نوع قفل باید از نصب کننده دستورالعمل های لازم را بخواهید.

یکی از موارد امنیتی که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد ، انتخاب رمز عبور است. رمزعبور را به صورت خصوصی و به دور از چشم نصب وارد کنید. همچنین اگر از قفل اثر انگشت دیجیتال استفاده می کنید ، حداقل هر دو اثر انگشت خود را در هر دست قرار دهید. هرگز به نصب کننده اثر انگشت اجازه ندهید که خودش قفل شود. این باعث کاهش امنیت می شود.

مرحله 5: گارانتی قفل دیجیتال و خدمات پس از فروش را فعال کنید

 یکی از مواردی که بعد از نصب قفل الکترونیکی باید از نصب بپرسید ، تکمیل برگه خدمات پس از فروش است. این برگه پشتیبانی فنی قفل بعد از نصب است ، همان پیگیری سریع توسط تیم نصب شرکت در صورت بروز مشکل یا نقص.

لازم به ذکر است علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت ، شرکت های بزرگ نیز خدمات فروش خود را به بهترین وجه به مشتریان خود ارائه می دهند. کلیه مراحل نصب قفل الکترونیکی طی یک تا دو ساعت انجام می شود. هزینه آن نیز بسته به نوع درب آن متفاوت است.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

اندازه کلی شاخص های صوتی مغناطیسی و پیزو و وضعیت جامد دستگاه های CUI از 9/6 میلی متر تا 50 میلی متر با الگوهای نصب در دسترس از جمله سوراخ ، نصب سطح ، سیم کشی ، نصب صفحات ترمینال و پایانه های پیچ متغیر است. با تشکر از مدار رانندگی یکپارچه ، نشانگرهای اکو ما را در طی فرآیند توسعه تسهیل می کند. چندین نشانگر ضد صدا و همچنین مدل های قابل شستشو نیز در دسترس هستند که باعث می شود این خانواده از محصول برای رفع نیازهای چالش برانگیزترین برنامه های زنگ صدا کاملاً مناسب باشند. با وجود فشار صوتی (SPL) تا 105 دسی بل ، شاخص های صدا و نویز مغناطیسی CUI راه حل ایده آل برای لوازم الکترونیکی مصرفی ، وسایل پزشکی ، الکترونیک خانگی ، کاربردهای صنعتی و موارد دیگر است.

این زنگ از نظر آنچه صنعت الکترونیک امروزه توسط سازندگان سر و صدا ارائه می دهد بسیار قدیمی است ، اما بعد از گذشت چندین دهه از فعالیت ، تعداد زیادی از آنها "خارج" در این زمینه هستند بنابراین یک نگاه به اصل عملکرد آنها ارزش دارد کمی از وقت ما را صرف کنیم.

این زنگ درست مثل رله الکترومغناطیسی ساخته شده است ، اما همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است ، فعال سازی سیم پیچ متفاوت است.

در قسمت 1 از تصویر بالا ، موتور تا بهار (در اینجا نشان داده نشده است) به حالت استراحت کشیده می شود. بازوی این موتور ممکن است کمی مانند یک چشمه مسطح تغییر شکل کمی خمیده باشد.

در قسمت 2 تصویر ، موتور به سیم پیچ فعال شده جذب می شود. چشمه مسطح ممکن است مسطح شود اما لزوما تماسها مجزا نشده اند ، به این معنی که کویل هنوز فعال است.

در قسمت 3 موتور به سمت سیم پیچ جذاب حرکت کرده و کنتاکت ها را باز کرده و بدین ترتیب کویل را از نو انرژی می دهد که اکنون دیگر جذاب نیست. سپس موتور به وضعیت قسمت اول برمی گردد و کل چرخه همانطور که در شکل زیر مشاهده می شود دوباره و دوباره تکرار می شود.

Buzzers نسبت به مدرن ترین سازندگان سر و صدا دارای برخی مزایای مهم است. آنها از نظر مکانیکی مقاوم هستند و می توانند در طیف وسیعی از دما کار کنند ، هیچگونه حساسیت به تابش ندارند ، تخلیه الکترواستاتیک تقریباً هیچ چیزی نیست و ایمنی تداخل الکترومغناطیسی تقریبا نامتناهی است و وقتی به طور صحیح با محیط صوتی صحیح جفت می شوید ، می توان این موارد را با صدای بلند بیان کرد تا جذب شود توجه شما واقعاً



:: برچسب‌ها: بازر ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تنظیم کننده ولتاژ یا تنظیم کننده ولتاژ بازخورد سیستمی است که برای حفظ سطح ولتاژ ثابت طراحی شده است. یک تنظیم کننده ولتاژ ممکن است از یک برنامه ریزی ساده رو به جلو استفاده کند یا یک مدار بازخورد منفی را در مدار خود قرار دهد. همچنین می توانید ولتاژ را با استفاده از مکانیزم الکترومکانیکی یا عناصر الکتریکی تنظیم کنید. بسته به نوع طراحی ، یک تنظیم کننده ولتاژ می تواند یک یا دو ولتاژ یا ولتاژ AC را تعیین کند.

تنظیم کننده ولتاژ الکترونیکی در دستگاه های مختلفی از جمله منبع تغذیه رایانه استفاده می شود. در این حالت ولتاژهای DC در پردازنده و سایر قسمت ها توسط تنظیم کننده تنظیم و تنظیم می شوند. در دینامیک خودروها ، تنظیم کننده ولتاژ ولتاژ خروجی را نیز کنترل می کند. یک سیستم توزیع برق دارای یک تنظیم کننده ولتاژ است که در ایستگاه های فرعی یا در امتداد خطوط توزیع نصب شده است به گونه ای که تمام مشترکین بدون توجه به وزن خط ، مقدار ولتاژ ثابت دریافت می کنند. در این مقاله ، انواع مختلفی از مدارهایی را تنظیم می کنیم که ولتاژ بازخورد را از طریق یک تقویت کننده برنامه و نحوه عملکرد آنها تنظیم می کنند. انواع دیگر تنظیم کننده استرس در مقالات جداگانه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تنظیم بار

هنگامی که ولتاژ ورودی DC تغییر می کند ، یک مدار الکترونیکی به نام تنظیم کننده ولتاژ یا تنظیم کننده ولتاژ خروجی را ثابت نگه می دارد. نمای این دایره در تصویر زیر نشان داده شده است.

تنظیم خط می تواند به عنوان درصد تغییر ولتاژ خروجی برای هر تغییر ولتاژ خط ورودی تعریف شود. هنگام تغییر دامنه مقادیر ولتاژ ورودی ، یک تنظیم کننده خط به صورت درصدی به شرح زیر محاسبه می شود:

هنگامی که مقدار جریان عبور از همان بار به دلیل مقاومت در برابر بار متغیر باشد ، عملکرد تنظیم کننده ولتاژ حفظ سطح ولتاژ در هر دو انتهای بار در سطح ثابت است. تصویر زیر یک طرح تنظیم کننده بار را نشان می دهد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، هرگونه تغییر در جریان بار ، تأثیر کمی بر ولتاژ خروجی تنظیم کننده دارد.

تنظیم بار را می توان به عنوان درصد تغییر در ولتاژ خروجی برای تغییرات در جریان بار تعریف کرد. یک راه برای بیان تنظیم کننده بار به عنوان درصد تغییر در ولتاژ خروجی ، بین بار بدون بار کامل است. براساس این تعریف ، درصد تنظیم کننده بار به شرح زیر محاسبه می شود:

روش دیگر برای تعریف رگولاتور بار بیان آن بر اساس درصد تغییر ولتاژ خروجی به تغییر میلی متر در جریان بار است. به عنوان مثال ، تنظیم بار 0.01 میلی متر در متر به این معنی است که با افزایش جریان 1 میلی آمپر یا کاهش ، ولتاژ خروجی 0.01٪ تغییر می کند.

بعضی اوقات سازنده نیروگاه به جای تنظیم تنظیم بار ، مقدار مقاومت در برابر خروجی (ROUTROUT) منبع تغذیه را تعیین می کند. در مورد مدار تون موازی ، به این واقعیت رسیدگی می کنیم که برای هر مدار خطی دو ترمینال یا دو لایه ، می توانیم یک مدار معادل با نام مدار معادل برای تونر بکشیم. تصویر زیر یک مدار مطابق با گیرنده با پخش کننده مقاومت در برابر بار را نشان می دهد.

ولتاژ تن برابر است با ولتاژ حالت آماده به کار (VNLVNL) و مقاومت تن برابر است با مقدار مشخص شده مقاومت خروجی (ROUTROUT). در حالت ایده آل ، مقدار مقاومت خروجی متناسب با تنظیم بار 0٪ صفر در نظر گرفته می شود. اما در عمل میزان مقاومت در برابر خروجی منبع تغذیه اندک است و هرگز کاملاً صفر نخواهد بود. مقدار ولتاژ خروجی را می توان با استفاده از معادله توزیع ولتاژ با استفاده از معادله ولتاژ زیر محاسبه کرد:

تنظیم کننده ولتاژ سریال

تنظیم کننده سری نوعی تنظیم کننده ولتاژ است که عنصر کنترل به صورت سری با بار خروجی در آن قرار می گیرد. نمودار تصویر تنظیم کننده ولتاژ سه ترمینال با نمودار بلوک را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

در نمودار بالا ، عناصر اصلی تنظیم کننده سری نمایش داده شده است. آشکارسازهای خطا معمولاً یک تقویت کننده عملیاتی یا تقویت کننده برنامه هستند که به عنوان یک مقایسه کننده کار می کنند. در این تنظیم کننده از ترانزیستورهای برق نیز به عنوان عناصر کنترل استفاده می شود. مدار آشکارساز خطا نمونه خروجی را با مقدار ولتاژ مرجع مقایسه می کند و عنصر مورد نیاز برای جبران را فراهم می کند. به عبارت دیگر ، با استفاده از مقدار خطای حاصله و جبران آن می توان ولتاژ خروجی را در سطح ثابت حفظ کرد.

روند نظارتی

مدار تنظیم کننده سری تقویت کننده در تصویر زیر نشان داده شده است.

در این بخش می خواهیم عملکرد این مدار را توضیح دهیم. مدار پارتیشن مقاومت ، متشکل از مقاومتهای R2R2 و R3R3 ، هرگونه تغییر در ولتاژ خروجی را اندازه گیری می کند. هنگامی که VINVIN کاهش می یابد یا جریان بار ILIL به دلیل کاهش RLRL افزایش می یابد ، مقدار ولتاژ وارد شده به ورودی های مخالف برنامه آمپر کاهش می یابد و از این طریق ولتاژ خروجی به طور متناسب کاهش می یابد و بدین ترتیب ولتاژ خروجی کاهش می یابد.

از آنجا که دیود Zener D1D1 ورودی های تقویت کننده برنامه را تقریباً در ولتاژ مرجع (VREFVREF) تقریباً ثابت نگه می دارد ، یک ولتاژ اختلاف کوچک به نام ولتاژ خطا در ورودی های تقویت کننده برنامه ایجاد می شود. این ولتاژ خطا افزایش یافته و در نتیجه ولتاژ خروجی تقویت کننده برنامه یعنی VBVB افزایش می یابد. افزایش خروجی بر اساس Q1Q1 اعمال می شود و باعث افزایش ولتاژ ولتاژ (VOUTVOUT) می شود. این روند تا زمانی که ولتاژ ورودی مخالف دوباره برابر با ولتاژ مرجع باشد ، ادامه می یابد.



:: برچسب‌ها: رگولاتور ولتاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()