نوشته شده توسط : حسن الیاسی

مغز برقی آلمانی برای کدام درب مناسب است؟ در برابر دزدی یا عادی؟

سیم FF آلمانی دارای یک قاب فلزی است که روی قاب درب نصب شده است. برش مستطیلی شکل بر روی این قاب وجود دارد و این اندازه برش در مدل های مختلف متفاوت است. تفاوت در اندازه این برش ها هنگام نصب مهم است. اگر می خواهید این محصول را روی درب ضد سرقت نصب کنید ، باید مدلی را انتخاب کنید که اندازه برش آن متناسب با قفل درب ضد سرقت باشد تا این توپ ها بتوانند به راحتی درون قفل پیشخوان حرکت کنند.

چرخش چپ یا راست قفل را در مقابل قدرت FF قرار دهید

قفل جلوی الکتریکی آلمانی را می توان به یک مدل دایره ای چپ و راست تبدیل کرد و انتخاب این حالت ها بستگی به نحوه باز شدن درب دارد. برای تبدیل این مدل ها به یکدیگر ، ابتدا دو پیچ را در سیم پیچ و قاب فلزی باز کنید. قاب و باب را بچرخانید و سپس یکدیگر را پیچ کنید.

آیا داشتن قفل برقی قفل شده یا قفل برقی اتوماتیک بهتر است؟

دو نوع قفل برقی FF وجود دارد. مدل با برگه یا تب و خودکار. جوش یا زبان سیلندر کوچک در وسط سیم پیچ قفل جلویی است و اگر قفلی که خریداری می کنید این پسوند ندارد ، به صورت خودکار گفته می شود. اما جالب ترین چیزی که باید بدانید؛ برای اینکه برخی از موتورهای الکتریکی به درستی کار کنند ، باید تا حدودی از لبه درب آنها توسط برگه درب فشار داده شوند تا ولتاژ آزاد شود و شما می توانید با فشار دادن درب آن را باز کنید. در بعضی موارد به دلیل غیر استاندارد بودن درها یا عدم صحت در محل نصب ، زبانه قفل تحت فشار کم ما با آن مواجه نمی شویم. در اینجا قفل ضد قفل به شما کمک می کند تا کار نصب را راحت تر و سریعتر انجام دهید.برای دیدن قفل مقابل برقی درب ضدسرقت اف اف می توانید اینجا کلیک کنید.

در قفل جلوی الکتریکی با جوش کوچک ، فشرده سازی دلخواه نشان می دهد که نوک تحت فشار در حال حرکت است. پس از اتمام مراحل نصب ، وقتی درب را می بندید ، زبان درب روی این آغازگر فشار می یابد ، دقیقاً وضعیتی است که ما در قفل برقی اتوماتیک به دنبال آن بودیم. توصیه می کنیم از قفل جلوی برقی استفاده کنید. آلمانی قفل الکتریکی هاچ بک نیز لوازم جانبی جالبی را برای شما فراهم می کند که برای درک بهتر فلسفه وجودی آن باید در موقعیت ویژه ای باشید. فرض کنید شما یک قفل الکترونیکی در کنار درب ضد سرقت نصب کرده اید و با هر دستوری که با رمز یا ریموت کنترل به شما می دهد ، این دستگاه به طور مداوم به مدت 5 ثانیه ولتاژ را به قفل برق آلمان FF اعمال می کند. در این حالت ، کاربر برای فشار و نگه داشتن سریع درب ، کمتر از پنج ثانیه زمان می برد. بنابراین پس از باز کردن درب ، ولتاژ همچنان روی این قفل فعال می شود. حال اگر این قفل دارای جوش باشد ، تنش بی فایده اعمال شده پس از باز کردن درب مشکلی نخواهد بود ، اما اگر قفل جلوی شما بسته بندی نشده باشد ، این تنش اضافی علاوه بر یک زمان ، به شما این امکان را می دهد که یک بار درب را باز کنید. دیگری انتهای متحرک قفل را حذف می کند. در این حالت کاربر بدون اطلاع از آن ، درب را می بندد و اگر شخصی بدون استفاده از رمز عبور یا از راه دور ، درب را به بیرون فشار دهد ، درب باز می شود.



:: برچسب‌ها: قفل مقابل برقی اف اف درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ال سی دی گرافیکی را به میکروکنترلر وصل کنید

ال سی دی های گرافیکی یا GLCD ، ال سی دی هایی هستند که به دلیل تعداد پیکسل بالاتر نسبت به صفحه LCD قادر به نمایش تصاویر سفارشی هستند. این ال سی دی ها در بازار در اندازه ها و رنگ های متنوعی قرار دارند که از مانیتورهای LCD رنگی مانند LCD N96 گرفته تا LCD است. تلفن های نوکیا 1100 همه در مجموعه LCD گرافیکی قرار دارند. با این حال ، معروف ترین و موجود در بازار ، GLCD های 128x64 یا 128x240 GLCD هستند و توسط شرکت های مختلفی از جمله WINSTAR یا AMPIRE ساخته می شوند که در مورد آنها بحث می کنیم. ما به او پشتیبانی کامل دادیم.

بیست پین glcd ، با بیست عدد از آنها تغذیه و تنظیم نور و بقیه پین ​​های DB0 به DB7. پین های داده و R / S، R / W، E عملکردی مشابه پین ​​های مشابه در شخصیت LCD دارند. پین های CS0 و CS1 پین های انتخاب تراشه هستند. این ال سی دی ها به قطعات 64X64 تقسیم می شوند که یک قسمت توسط CS0 و بخش دیگر کنترل شده توسط CS1 کنترل می شوند ، بنابراین برای اینکه مشخص کنیم کدام قسمت می خواهیم یک برنامه بنویسیم ، باید چیپست آن قسمت را روی این دو پین روشن کنیم.

در پایان این مقاله ، این برنامه از نوع GLCD و فایل شبیه سازی آن با PIC18 آورده شده است و می توانید آن را بارگیری کنید.

بیایید ببینیم که چگونه باید از این فهرست استفاده کنیم.

کارکردهای مورد نیاز ما به شرح زیر است:

glcd_init ()؛

برای قالب بندی LCD ، باید قبل از حلقه WHILE 1 در عملکرد VOID MAIN قرار بگیرد.

glcd_clear ()؛

برای پاک کردن محتوای LCD

GOTO_XY (x ، y)؛

آدرس محل را ارائه دهید

glcd_putpic (char const pic []) امضا نشده؛

عکس مورد نظر خود را در مکان مشخص قرار دهید

نحوه انتقال تصویر مورد نظر در glcd:

ابتدا تصویر خود را در ابعاد 128x64 توسط نرم افزار windows colour یا هر نرم افزار دیگر قالب بندی می کنیم و سپس آن را به نرم افزار glcd_editor که لینک بارگیری آن در زیر است ، می دهیم و کد برنامه ای را که دریافت کردیم در برنامه قرار می دهیم.

بعد از قرار دادن کد تصویری که نمی خواهید در برنامه ، آن را به عنوان برنامه زیر تعریف کنیم:

برای مشاهده پرونده Proteus از نسخه 8.3 sp2 استفاده کنید.

در برنامه ای که برای بارگیری قرار دادیم از میکروکنترلر pic18f8722 استفاده کردیم ، اما البته می توانید از این فهرست برای انواع میکروکنترلرها استفاده کنید ، فقط کافی است در ابتدای برنامه رجیسترهای پورت را تغییر دهید و عملکرد MSDelay همان عملکرد تأخیری است که شما استفاده می کنید. ترک کردن.



:: برچسب‌ها: ال سی دی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون

در سال 1927 ، Philo Francois برای اولین بار در تلویزیون عمومی ظاهر شد. [10] در دهه 1930 ، چندین ایالت شروع به پخش کردند. و تعداد تلویزیون ها پس از جنگ جهانی دوم به میلیون ها پناهگاه گسترش یافت و سرانجام جهانی شد. از آن زمان ، الکترونیک کاملاً در مجموعه های تلویزیونی ادغام شده است. تلویزیون های جدید و مانیتور های ویدئویی نیز از فناوری لامپ های خلاء بزرگ تکامل یافته اند و از دستگاه های جمع و جور تر مانند پلاسما و LED استفاده کرده اند. و گرایش به دستگاههای با انرژی بیشتر است. مانند دیودهای دارای تابش نور معرفی کنید که می توانند جایگزین فناوری پلاسما پلاسما شوند. [11]

موقعیت رادار و رادیو

در طول جنگ جهانی دوم ، تلاش های بسیاری در الکترونیک برای یافتن اهداف و هواپیماهای دشمن صورت گرفت. این موارد همچنین شامل رهنمودهای الکترونیکی از بمب افکن ها ، داروهای الکترونیکی ، سیستم های راداری اولیه و غیره است.

الکترونیک

قطعات الکترونیکی

مقاله اصلی: الکترونیک

در زمینه مهندسی الکترونیک ، مهندسان مدارهایی طراحی می کنند که از خواص الکترومغناطیسی قطعات الکتریکی مانند مقاومت ، خازن ، سلف ، دیود و ترانزیستور استفاده می کنند تا به عملکرد خاصی برسند. [1] گیرنده رادیویی که به همه سیگنال ها اجازه می دهد به جز یک سیگنال. فیلترینگ آهسته فقط یک نمونه از این مدارها است. در طراحی مدار مجتمع ، مهندسان الکترونیک ابتدا نقشه هایی را طراحی می کنند که اجزای الکتریکی را شناسایی کرده و اتصالات آنها را توصیف می کنند. مهندسان VLSI نقشه ها را به طرح هایی تبدیل می کنند که لایه های مختلف نیمه هادی مختلف برای ساخت مدار را ترسیم می کنند. [12] تبدیل نقشه ها به پوسته ها توسط نرم افزار قابل انجام است. اما تنظیمات کوچک انسانی اغلب برای کاهش فضا و مصرف انرژی مورد نیاز است. پس از اتمام طراحی ، می توان آن را برای کارخانه برای تولید ارسال کرد.

میکروالکترونیک

صنعت میکروالکترونیک یکی از سودآورترین صنایع الکترونیک در جهان است. در سال 2008 ، این صنعت و خدمات آن 10.7٪ تولید ناخالص داخلی جهان را به خود اختصاص داده است. کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا فناوری های الکترونیکی کم هزینه خود را به منظور حفظ شتاب به کشورهای دیگر منتقل کردند. آی تی.

صنعت الکترونیک ایران [ویرایش]

آزمایشگاههای بل در ایالات متحده ، در سال 1304 تأسیس شده است.

در حالی که کشورهایی مانند ایالات متحده سالانه میلیاردها دلار از این صنعت درآمد کسب می کنند ، ایران علی رغم داشتن ظرفیت مناسب ، نتوانسته است این کار را انجام دهد. [13] رشد یک صنعت در کشور مستلزم ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در این صنعت است. [15] همچنین یکی از مهمترین زیرساخت ها برای صنعت الکترونیک است. [15] آزمایشگاه های بزرگی مانند آزمایشگاه های بل در کشورهای صنعتی در سراسر جهان تأسیس شد.

شبکه آزمایشگاه های میکروالکترونیک ایران [ویرایش]

یکی از پیشنهادات متخصصان صنعت الکترونیک در ایران ایجاد شبکه های آزمایشگاهی است. از جمله مشکلاتی که در آزمایشگاههای میکروالکترونیک مورد اشاره و مطالعه قرار گرفته است عبارتند از: [15]

در خرید دستگاه ها مشکل دارید

بی عدالتی منطقه ای

ناسازگاری دستگاه و زنجیره تأمین ناقص

عدم پیش بینی زیرساخت های مورد نیاز دستگاه

ارتباطی با خرید تجهیزات وجود دارد

کلاهبرداری از شرکت های وارد کننده و غیر مسئول

ضعف نوشتن

لینک خرید را به اشتراک نگذارید

همچنین مشکلات مربوط به آزمایشگاه ها به شرح زیر است:

مشکلات مدیریتی

سیستم نگهداری ضعیف

عدم درک بودجه نگهداری

کمبود دوره برای بهبود توانایی تعمیرات

عدم وجود نمونه های بد برای تجربه تعمیر

از قابلیت های دستگاه اضافی استفاده نکنید

نافرمانی در راه خدمت به مردم

قیمت بالای خدمات و برخورد نامناسب کارکنان و تأخیر در کار

کمبود خدمات برای دانشجویان غیر کالج مناسب است

قوانین مالی بر آزمایشگاه ها حاکم است و انگیزه کافی برای ارائه خدمات آرزو ندارد

آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی فرهنگ سازمانی

کالیبراسیون ضعیف و دقت سرویس پایین

عدم استاندارد

عدم درک صحیح از جایگاه تکنسین های آزمایشگاهی

عدم آموزش تکنسین های خارج از کشور

کمبود تجهیزات جدید

عدم توجه به تجارب ضمنی

ضعف سیستم بودجه آزمایشگاه

مشکلات زیست محیطی

تأسیسات و مواد اولیه در یک مکان تقاضای زیادی دارند و در جای دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند

کمبود بودجه برای خرید دستگاه

عدم تمایز بین آزمایشگاههای کارآمد و ناکارآمد

مسائل مربوط به ساخت و ساز [ویرایش]

تهیه دستگاه با نمونه آزمایشگاهی

هزینه اولیه ساخت دستگاه را با مشتری مجازی تأمین کنید

مدیریت دانش آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها [ویرایش]

عدم تجربه در تعمیرات

ریشه عدم توجه استادان به کارهای آزمایشگاهی عملی است

لیسانس مهندسی الکترونیک [ویرایش]

در ایران دوره های مهندسی الکترونیک شامل "دوره های عمومی" ، "دوره های پایه" ، "دوره های اصلی" و "دوره های اختصاصی" می باشد. به عنوان مثال ، لیست دوره های ارائه شده و همچنین توضیحی در مورد بخش آنها در دانشکده مهندسی برق دانشگاه شریف را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: الکترونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموت کنترلاجزای باتری AAA چیست؟

Klitk یک فروشگاه اینترنتی است که انواع باطری های قابل شارژ و معمولی را به فروش می رساند.

سلب مسئولیت: هیئت تحریریه زومیت در تولید این محتوای تبلیغاتی دخیل نبوده و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از باتری های قلم و سکه گرفته تا باتری های UPS ، باتری لیفتراک و غیره ، از سیستم clitic استفاده کنید تا خرید باتری شما تنها با چند کلیک آسان شود. می توانید از منوی وب سایت برای انتخاب و مقایسه انواع مختلف باتری استفاده کنید. دسته بندی باتری به اندازه باتری ، مصرف باتری ، نوع باتری و مارک ها (تهیه کنندگان) بستگی دارد.

اجزای باتری AAA چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت وسایل الکترونیکی جدید ، نیاز به منابع انرژی در اندازه های مختلف احساس شده است؛ برای انجام این کار ، دانشمندان و مهندسان منبع کوچکی از انرژی ساختند و آن را باتری نامیدند.

در سال های اولیه تولید ، هیچ اندازه باتری مشخصی تعیین نشده بود و هر کدام مطابق اندازه تولید شده می خواستند تا اینکه سازمان ملی استاندارد ایالات متحده اندازه باتری ها را تنظیم کرد.

این طبقه بندی ، همانطور که در ایران مشهور است ، باتری قلم ، باتری نیمه قلم ، باتری کتاب و غیره نامیده می شود. در این مقاله ، نگاهی دقیق تر به ساختار داخلی قلم می اندازیم و در مورد این عضو کوچک فن آوری بیشتر می خواهیم.

باتری پارکینگ از راه دور چیست؟

باتری ها در واقع منابع کمی از انرژی الکتریکی هستند که در مدل ها و مواد مختلف با ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

باتری قلم در دو مدل قابل شارژ و غیر قابل شارژ موجود است. قدیمی ترین نوع باتری غیر قابل شارژ که در رده باتری های خشک قرار می گیرد ، باتری کربن است.

باتری روی کربن:

این باتری قلم که بیش از 100 سال است که در حال تولید است ، در رده باتری های خشک قرار می گیرد. اما باتری خشک چیست و ساختار آن چیست؟

باتری های خشک باتری های قابل شارژ هستند که پس از تخلیه کاتد دیگر قادر به تولید برق نیستند.

باتری کربن و روی حاوی بدنه فلزی ساخته شده از روی و از خمیر آمونیوم کلرید یا کلرید روی ساخته شده است. این خمیر همان الکترولیت است. بخش کربن این باتری با الکترولیت در تماس است زیرا مواد معدنی مشترک در تماس با خمیر نمک به سرعت کاهش می یابد.

این باتری قلم در دماهای بالا کار می کند و دیگر قادر به تولید برق نیست ، اما هنگامی که می خواهید از آن استفاده کنید می توانید یخ زده و از آن استفاده کنید تا دما را به دمای اتاق برساند.

توجه داشته باشید که این باتری برای مدت طولانی قابل ذخیره نیست زیرا خمیر نمک با بدن در این باتری تعامل دارد ، ضخامت بدن را کاهش داده و به تدریج از بین می رود. این باتری برای محیط زیست خطرناک است و نباید آن را با دیگر زباله ها دفع کرد. در کشورهای توسعه یافته مانند ژاپن میزان مصرف باتری 6٪ است ، در حالی که در کل دنیا از این باتری 20٪ استفاده می شود. اگر مایل به مشاهده نمونه های باتری ریموتی هستید اینجا کلیک کنید.

باتری آلکالاین:

این نوع باتری نوع دیگری از باتری های خشک است که انرژی خود را از تعامل بین روی و دی اکسید منگنز به دست می آورد.

این باتری قلیایی تا 5 برابر از باتری کربن متراکم تر است و ماندگاری بیشتری دارد. طرح کلی این باتری را می توانید در زیر مشاهده کنید:

توجه داشته باشید که باتری قلیایی نیز قابل شارژ است اما مدل فوق قابل شارژ نیست. جالب است بدانید که ظرفیت باتری قلیایی به جریان موجود در آن بستگی دارد و هرچه جریان بیشتر باشد ، ظرفیت باتری نیز کمتر می شود (که بستگی به دستگاه تأمین کننده باتری نیز دارد).

باتری های قلیایی رایج ترین انواع باتری های جهان هستند و به دلیل عدم جیوه ، برای طبیعت مضر نیستند و می توان آنها را با سایر زباله ها دفع کرد. با این حال ، بهتر است آن را بازیافت کنید.

باتری لیتیوم:

باتری های لیتیوم نوعی شارژر باتری غیر قابل شارژ هستند و ماندگاری بالایی دارند. این باتری ها برای کاتد از لیتیوم برای آند و دی اکسید منگنز استفاده می کنند.

ظرفیت این نوع باتری AAA سه برابر بیشتر از باتری های قلیایی است. این باتری برای دستگاههایی که اغلب به دلیل ظرفیت زیاد و جریان زیاد از باتری های قلیایی استفاده می کنند بسیار مناسب است و باعث کارایی دستگاه می شود اما این باتری ها برای دستگاه های قدیمی تر که از باتری کربن استفاده می کنند استفاده نمی شود. همچنین اتصال کوتاه برای این باتری بسیار خطرناک است و گرمای بیش از حد ممکن است باعث منفجر شدن باتری شود.

قلم قابل شارژ:

ساختار باتری AAA قابل شارژ به طوری که می توان الکترود مثبت را در این باتری شارژ کرد ، می توان الکترون را شارژ کرد و الکترود منفی کاهش یافت. این باتری را شارژ می کند و قابل استفاده مجدد است. از محبوب ترین باتری های AAA می توان به مدلهای زیر اشاره کرد:

باتری نیکل - کادمیوم:

باتری های نیکل کادمیوم ، نسخه های اصلی باتری قابل شارژ AAA ، قدیمی نیستند و هیچ کس دیگر آنها را خریداری نمی کند.

این باتری ها به دلیل ولتاژ پایین عملکرد بسیار ضعیفی دارند. باتری های نیکل هیدرید جایگزین مناسبی برای این باتری ها هستند.

باتری نیکل هیدرید:

این مدل باتری که با حضور در بازار باتری های نیکل-کادمیوم را از رقابت خارج کرده است ، دارای ظرفیت 3 برابر ظرفیت نیکل-کادمیوم و غیر سمی است.

همانطور که گفتیم ، هرچه جریان که از باتری قلیایی عبور می کند بیشتر باشد ، ظرفیت آن پایین تر است. این به دلیل مقاومت داخلی زیاد این باتری است ، در حالی که این مقاومت داخلی در باتریهای هیدرید فلز نیکل بسیار کمتر است و بنابراین با افزایش جریان کاهش نمی یابد.



:: برچسب‌ها: باتری ریموت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

مدل YDM3168 کدگذاری و لمسی مدل کارت

1- با استفاده از رمز عبور صفحه لمسی به قفل دیجیتال هوشمند دسترسی پیدا کنید:

این مدل قفل دیجیتالی رمزنگاری شده می تواند 30 رمز عبور بین 6 تا 12 رقم و همچنین رمز عبور یک بار را تشخیص دهد.

- گزینه عملکرد صفحه کلید با صدا یا بدون صدا.

- برای وارد کردن رمز ورود ، صفحه کلید را فعال کنید.

2- دستیابی به کارت هوشمند دسترسی به کارت:

این مدل قفل دیجیتال دارای 4 کارت KEY TAG است که می توانند تا 40 کارت را شناسایی کنند.

3 - جلوگیری از نشت رمز عبور امنیتی هوشمند با عملکرد تخیلی:

اگر شخصی هنگام ورود رمز عبور خود را به شما نزدیک کند ، می تواند رمز عبور شما را به راحتی شناسایی کند. برای جلوگیری از هدر رفتن رمز عبور ، می توانید قبل از وارد کردن رمز عبور ، چندین شماره وارد کرده و رمزعبور اصلی را در انتها وارد کنید ، یا برعکس.

4- مجهز به قفل داخلی جهت امنیت بیشتر (شبانه روز)

5- مجهز به سیستم ضد سرقت:

اگر یک گذرواژه یا کارت غیرمجاز وارد کنید ، همچنین یک درپوش درب یا دسته امنیتی هوشمند ، زنگ دستگاه به صدا در می آید و ورود به سیستم قطع می شود.

6- امکان اتصال به خانه هوشمند

این نوع قفل دیجیتال می تواند از پروتکل های هوشمند Zigbee و Zwave پشتیبانی کند. از این سیستم ها برای اتصال بی سیم یا بلوتوث در خانه های هوشمند استفاده می شود که به این دسته هوشمند امکان ورود به سیستم هوشمند را می دهد.

7- مجهز به قفل اتوماتیک:

پس از بسته شدن درب ، دستگاه به طور خودکار قفل می شود و هیچ کس قادر به ورود از خارج بدون اجازه نیست اما از داخل با باز کردن یا باز کردن دکمه درب ، می توانید در صورت تمایل این سیستم را روشن یا خاموش کنید.

8- منبع تغذیه:

منبع تغذیه این دسته هوشمند از طریق باتری های AA AA و بدون نیاز به سیم کشی برق است.

این قفل دیجیتال به 4 باتری AAA نیاز دارد.

اگر قفل در طول روز 10 بار بسته و بسته شود ، باتری برای شما یک سال کار می کند.

یک هفته قبل از پایان باتری ، کد قفل دیجیتال به شما هشدار می دهد که باتری را تعویض کنید.

9- راست را باز کنید و سمت چپ را باز کنید



:: برچسب‌ها: قفل های هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی


 کنترل ترافیک هتل - مدیریت درب داخلی اتاق هوشمند - مدل قفل AL-203: برای اینکه بتوانید یک مدل هتل هوشمند الکترونیکی را به عنوان یکی از بهترین دسته کارتها ، کنترل ترافیک هتلها - مدیریت درب یکپارچه درب اتاق هوشمند - قفل مدل 203 : برای اینکه بتوانید یک مدل دسته الکترونیکی هوشمند در هتل را به عنوان یکی از بهترین دستگیره های کارت ارائه دهید ، باید از ویژگی های ویژه ای در نظر گرفته شود. این ویژگی ها جز با داشتن یک تیم حرفه ای بسیار حرفه ای و خلاق ، کارخانه گسترده و فناوری به روز امکان پذیر نخواهد بود. بعد از چندین سال تجربه در این زمینه ، ما با تخصص این محصول اطمینان داریم که این کارت هوشمند و قفل هتل در حال حاضر می تواند به عنوان یکی از بهترین دسته کارت های هتل در نظر گرفته شود.

در اینجا چند نکته آورده شده است:
این قیمت نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است.
مورد استفاده: قفل هتل
جنس: آلیاژ روی
اندازه بدنه جلو: 298mm * 72mm
اندازه بدنه عقب: 298 میلی متر * 72 میلی متر
راه های دسترسی: RF ID و کارت مکانیکی
منبع تغذیه: 6 ولت
طراحی عملکرد مکانیکی تخصصی
از بهترین و بهترین مواد استفاده کنید
در برابر پردازنده های رطوبت و آتش سوزی بسیار قوی و مقاوم است
هشدار در صورت ترافیک غیر مجاز
ضد رطوبت و آب بندی شده
مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر آتش بسیار زیاد است
کیفیت رنگ بدن بسیار بالا (همان رنگ بدنه ، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار)
مصرف کم باتری
زنگ هشدار باتری
موتور بسیار قدرتمند و حرکت کنترل شده (صدای کوتاه ، کم و قابل تشخیص)
زبانه های بهترین و بسیار قوی مواد
این دو رنگ بسیار جذاب ، طلا و نقره دارد
کلید مکانیکی دو پین با کیفیت بالا
این نرم افزار بسیار قدرتمند دارد و تمام نیازهای یک هتل مدرن را برآورده می کند
امکان گزارش 30،000 بار ترافیک



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل دیجیتال برای چه کاری استفاده می شود؟
قفل دیجیتال (یا می توان گفت همان قفل استخر) یک اصطلاح کلی برای قفل هایی است که برای کمد استخر یا هر قفل شخصی در کلوپ ها و سالن های بدنسازی و حتی سازمان ها ، دفاتر ، آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها و غیره استفاده می شود. به گونه ای که هر مشتری می تواند کمد شخصی برای قرار دادن وسایل خود داشته باشد تا بتواند وسایل خود را در کابینت استخر و یا قفسه های مربوطه بدون هیچ گونه نگرانی و نگرانی قرار دهد ، پس از اتمام ساعات کاری و حضور در محل ، می تواند وسایل مورد نیاز خود را به راحتی بگیرد. وقت آن می رسد که با قفل دیجیتال سیم کارتی کلیتک هم بیشتر آشنا شوید.

قفل کابینت استخر برای افزایش امنیت در کابینت های باشگاه استفاده می شود. این قفل با جدیدترین و پیشرفته ترین ویژگی های امنیتی برای استخرهای شنا ، باشگاههای ورزشی تولید می شود. این قفل ها با طراحی خاص خود مانع از نفوذ مایعات به داخل آنها می شوند و در مکان هایی با رطوبت زیاد قابل استفاده هستند. درب کمد را باز کنید. از این قفل های استخر هوشمند برای مدیریت کمد استخرها ، سالن های بدنسازی باشگاه ، پارک های آبی و چشمه های آب گرم و مجتمع های تفریحی و تفریحی برای ادارات و واحدهای امنیتی شرکت بخصوص سالن های ورزشی ، مدارس ، دانشگاه ها ، فرودگاه ها و سالن های زیبایی استفاده می شود.

انواع قفل و قفل استخر:

قفل آفلاین

قفل کابینت استخر آنلاین

قفل کابینت استخر بی سیم بصورت آنلاین

لاک آنلاین پارک لاک

استخر لاک مرطوب کننده

قفل هوشمند

کابینت کمد فلزی

کمد با تشخیص چهره

قفل کمد تمام استخر فولادی.

کابینت کمد فلزی

قفل استخر با تشخیص چهره.

کابینت قفل اثر انگشت.

 

کارت و کارت قفل الکترونیکی باشگاه:
از قابلیت های قفل دیجیتال سیم کارت خور کلیتک می توان به طراحی منحصر به فرد آنها اشاره کرد که 1000000 بار بدون خطا آزمایش شده است. زبانه های سیستم قفل باشگاه به گونه ای طراحی شده است که کاملاً ضد سرقت باشد. سیستم قفل الکترونیکی یک کمد لباس مقاوم در برابر رطوبت است.

مصرف انرژی بسیار کم این مدل از سیستم الکترونیکی برای کابینت الکترونیکی کاملاً مشخص است. 3 باتری مداد مورد دیگری است که مربوط به کم مصرف بودن قفل الکترونیکی است. نصب استاندارد سیستم قفل باعث افزایش عمر استفاده از آن می شود.

از دیگر مشخصات قفل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• امکان برداشتن دستبند گمشده بدون آن

• یک طرح رنگی کاملاً متفاوت وجود دارد

• طراحی ظریف و زیبا

• سیستم هشدار شارژ باتری را داشته باشید

• امکان برداشتن دستبند گمشده بدون آن

• مصرف برق بسیار کم و بدون برق

• قابلیت تنظیم 2 دستبند برای باز کردن کلیه قفل ها (کلید کارت و کلید کینگ برای آقایان و خانم ها).

• برای قفل کردن کابینت استخر از دستبندهای ضد آب استفاده کنید

• بدون کابل مورد نیاز است

• قابلیت نصب روی انواع کابینت (MDF)

قیمت قفل هوشمند سیم کارتی

کابینت استخر ، کابینت استخر الکترونیکی ، مجهز به فن آوری کارت های rfid بی سیم ، به گونه ای طراحی شده است که روی کابینت های کلاب ، استخر و سونا کابینت نصب شود و با نصب قفل استخر هوشمند rfid ، درب کمد و درب کمدی الکترونیکی هوشمند.

برای اطلاعات در مورد قیمت قفل لباس و قیمت استخر با کلیتک تماس بگیرید.

قفل دیجیتالی سیم کارت خور

قفل استخر ، قفل کابینت استخر ضد آب ، قفل فلزی استخر ، قفل استخر فلزی استخر ، قفل تشخیص چهره ، قفل اثر انگشت استخر ، استخر آنلاین بی سیم. Smart Lock ، این قفل ها همه مدل های مختلف قفل هستند.

برای مشاوره و ثبت سفارش خرید قفل خود با کیفیت مناسب و معقول ، هم اکنون در کلیتک با ما تماس بگیرید.

نصب قفل ساز

نصب قفل باید در درجه اول توسط کارشناسان الکترونیکی انجام شود ، اما اگر اطلاعات و تجربه فنی برای اجرای آن دارید ، نصب این سیستم ها بر اساس دستورالعمل های الکترونیکی فارسی پیچیده نیست. قفل استخر ، قفل الکترونیکی ، قفل کمد ، قفل کلوپ ، قفل از مهمترین موارد موجود در سالن های ورزشی ، سالن های بدنسازی ، استخرها و اتاق قفل برای کارگران مجموعه های مختلف است.

قفل های سوئیچ معمولی علاوه بر اینکه این نیازهای تعیین شده را برآورده نمی کنند ، از امنیت لازم برخوردار نیستند و عمر آنها بسیار پایین تر از قفل های الکترونیکی کمد است ، البته قفل های کمدی الکترونیکی با کیفیت های مختلف در دسترس هستند. این بهترین کیفیت و البته با قیمت های بسیار مناسب را ارائه می دهد.

قفل استخر یا کابینت ، قفل کابینت ، قفل الکترونیکی ، کابینت دیجیتال برای کنترل استخر ، کلوپ ، سونا و ترافیک اداری قابل نصب است. قفل های برقی دیجیتالی سیم کارت خور کلیتک مجهز به فن آوری کارت غیر RFID بدون تماس است که برای نصب روی کابینت های باشگاه طراحی شده است. کابینت و کابینت استخر و سونا با کمک قفل استخر هوشمند و درهای قفل و کمدی الکترونیکی و هوشمند طراحی شده اند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سیم کارتی کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل دیجیتال کلیتک بهترین راه برای افزایش امنیت منزل شما

روش های پیشگیری از دزدی منزل
سرقت در منزل تأثیرات منفی زیادی بر خانواده و احساس امنیت در خانه دارد به همین دلیل برخی از افراد می خواهند با هر قیمتی بالاترین سطح امنیت را برای خود ، خانواده و خانه های خود فراهم کنند. قفل های دیجیتال: آلارم سرقت یا ضد سرقت در مقایسه با قابلیت های آنها بسیار گران است و ما به شما قفل های دیجیتالی برای امنیت خانه و خانواده پیشنهاد می کنیم.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در بهره‌مندی بیشتر از خانه خود ، حتی وقتی در خانه نیستید ، آورده شده است.
مهمترین چیز این است که شما نباید دیگران را از غیبت خود آگاه کنید زیرا سارقین خانه های خالی را سرقت می کنند. برای این کار می توانید از چراغ های اتوماتیک با زمان بندی استفاده کنید. در صورت قطع برق ، این لامپ ها یک مدل هستند .این باتری ها هستند و یکی از بهترین روش های امنیتی هستند.

علاوه بر روش فوق ، می توانید از نگهدارنده پنجره استفاده کنید تا از باز شدن پنجره بیش از 20 سانتی متر جلوگیری شود و اشیای قیمتی نیز نباید در نزدیکی پنجره قرار گیرند. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

سرقت یکی از رایج ترین جنایاتی است که افراد می توانند در صورت اطلاع از این امر و چگونگی پیشگیری از آن جلوگیری کنند. البته همه ما دزدی های بزرگ و کوچک را دیده ایم و شاید در کنار هم باشیم ، بنابراین برای خودمان نیاز به ایمنی داریم. بیایید خانه و خانواده خود را در صدر قرار دهیم. به عنوان مثال ، ما باید برای محافظت درها و پنجره ها را قرار دهیم یا از درب ضد سرقت استفاده کنیم. ما چیزهای ارزشمندی مانند پول ، طلا ، جواهرات در خانه ، دوربین های مدار بسته و غیره را نگه نمی داریم. ما رشته های شبانه را نصب می کنیم و همیشه وانمود می کنیم کسی در خانه است.

همسایگان بهترین خانه های سارق هستند
یکی از راههای ایمن نگه داشتن خانه ارتباط برقرار کردن با همسایگان خوب است. با همسایگان ملاقات کنید و از آنها بخواهید که در خانه خود مراقب خانه خود نشوید ، از ویزیت مشکوک خبر دهید و در صورت بروز اتفاقی اقدام کنید. علاوه بر این ، پیام ها بسته های پستی شما را جمع آوری می کنند زیرا باعث می شود سارقان باور کنند که شخصی در خانه است.

بهترین روش برای جلوگیری از سرقت در منزل
قفل های دیجیتالی هوشمند بهترین راه برای ایجاد آرامش، امنیت و راحتی در خانه و خانواده است زیرا آنها حاوی یک سری از ویژگی های خاص هستند که علاوه بر نصب رفع قفل دیجیتال ، نمی توانند توسط سارقان تحت هر شرایطی باز و شکسته شوند. استفاده از آن ساده و آسان است.

برخی از ویژگی های قفل دیجیتال عبارتند از:

استفاده آسان از قفل هوشمند
ما نمی توانیم به اندازه کافی تکرار کنیم که قفل درب هوشمند هوشمند راحت باشد. این کار با لمس یک دکمه ، کلیک روی کارت یا استفاده از تلفن های هوشمند زمان لازم برای رسیدن به خانه را کاهش می دهد.

زیبایی و ظرافت قفل های هوشمند
قفل درب های دیجیتال نه تنها راحت هستند ، بلکه یک ظاهر شیک و مدرن به شما می بخشند. این قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که هر دکوراسیونی را با زیبایی شناسی بین المللی تطبیق می دهد. اگر یک موضوع یا چشم انداز ساده برای آینده برای خانه خود دارید ، قفل های درب هوشمند دیجیتال عالی هستند.

قفل الکترونیکی ورود و خروج را مدیریت کنید
شما به راحتی می توانید ورودی و خروجی را با استفاده از قفل های دیجیتال ، به عنوان مثال ، استفاده از رمزهای عبور برای افراد مختلف ، و همچنین با استفاده از مانیتورینگ شبکه در لحظه ، برای اطلاع مردم از ورود و خروج از تلفن هوشمند خود ، مدیریت کنید.

خانه خود را با تلفن هوشمند قفل کنید
فرض کنید در رختخواب هستید و قفل کردن درب را فراموش کرده اید.به روال ساده می توانید درب را با تلفن هوشمند خود ببندید. قفل هوشمند بسیار دور است.

راه ها و ابزاری برای جلوگیری از سرقت در منزل
اگر در خانه جدید زندگی می کنید ، حتماً تمام قفل ها را تعویض کنید.
نگهبانان امنیتی را روی درها و پنجره ها نصب کنید.
درب و سقف ورودی را با یک محافظ حصار ایمن کنید.
اگر کلید خود را گم کردید یا مدتی در دست کسی قرار گرفتید ، فوراً این قفل را تغییر دهید.
کلید منزل خود را در اختیار افراد ناایمن یا در مکان هایی مانند زیر گلدان ها ، فرش ها و غیره قرار ندهید که مردم بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند.
اگر کسی را نمی شناسید ، به هیچ وجه در را باز نکنید و به اعضای دیگر خانه بگویید.
از ورود افراد ناشناس مانند شکارچیان شانس. گدا صاحب یا خریدار ضایعات باید داخل آن بماند.
تمام موارد موجود در خانه خود را شماره گذاری کرده و آنها را در جایی بنویسید.

در صورت سرقت انواع اسناد از جمله شناسنامه و اوراق بهادار. اعلام اسناد و مدارک اداری اجباری ، چک ها ، مقالات ویژه ، یادداشت های خانوادگی و آلبوم ها با مقامات انتظامی و مراجع قضایی در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت ، به منظور جلوگیری از سوء استفاده.

اگر قصد خروج از خانه را دارید ، اطمینان حاصل کنید که همه درها و پنجره ها قفل شده اند.
در استخدام افرادی مثل نگهبانان ، پیشخدمتها و سرآشپزها. پاک کننده ، بستگان و دستیاران آنها ضمن بررسی سوابق خانوادگی و سوابق اجتماعی خود ، هویت معتبر هویت اصلی را تعیین کرده و ورودهای بعدی را در دستور کار قرار می دهند و نوع همسالان و سفرهای آنها را بررسی می کنند.

اگر افراد موجود در ساختمان مشغول جابجایی مبلمان یا بیرون انداختن آنها هستند ، سریعاً تمام قفل ها را تعویض کنید.
اگر می خواهید خارج شوید ، مطمئن شوید که برخی از چراغ ها روشن شده اند.
در تمام ساعات شبانه روز ، تمام درهای داخل ساختمان و درب پارکینگ را ببندید تا سارقین مخفیانه وارد آن نشوند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ضمانت قفل دیجیتال و خدمات پس از فروش

سامسونگ به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین وارد کننده قفل دیجیتال در ایران ، شرایط و امکانات ویژه (ضمانت قفل دیجیتال) محصولات خود را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. تمامی این امکانات برای جلب رضایت کامل شما عزیزان می باشد. از قفل به راحتی خریداری شده استفاده کنید.

پشتیبانی فنی 24 ساعته و همچنین تخصص قفل دیجیتال سامسونگ باعث شد تا کلیه مشتریان با اطمینان خرید محصولات این شرکت را خریداری کرده و در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهند. کلیه مراحل نصب و خدمات پس از فروش قفل های دیجیتال توسط کارشناسان این شرکت انجام می شود.

در حین نصب ، به منظور اجرای صحیح ضمانت قفل دیجیتال ، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

ضمانت تعویض قفل دیجیتال

کلیه مدل های قفل دیجیتال دارای یک سال ضمانت یا ضمانت جایگزین هستند. این بدان معناست که در صورت بروز مشکلات دیگر علاوه بر قفل و تغییر اصطکاک ، کالای خریداری شده کاملاً جایگزین خواهد شد. البته لازم به ذکر است در صورت حل مشکل قفل با تعویض قسمت ، محصولی که در آن موجود نیست جایگزین می شود ، اما کلیه خدمات رایگان و بدون هزینه ارائه می شود.

شرایط خدمات گارانتی جایگزین سامسونگ

لطفاً توجه داشته باشید که کلیه شرایط فوق فقط درصورتی که ضمانت یک ساله داشته باشید معتبر است و در صورت انقضاء آن تاریخ ، هیچ یک از موارد فوق شامل قفل دیجیتالی خریداری شده نخواهد بود. اما تا آخر مهلت آخرین روز گارانتی که تعویض شود ، متخصصان فروش شرکت با مشتریان گران قیمت تماس تمدید ضمانت دارند تا از کالای کامل موجود با سهولت و با کمترین هزینه بهره ببرند.

مواد دیگری که ضمانت تعویض سامسونگ را نقض می کنند عبارتند از:

1- کلیه مراحل نصب باید توسط متخصصان نصب شرکت انجام شود ، در غیر این صورت قفل در ضمانت درج نمی شود.

2- کارت گارانتی باید توسط نصاب این شرکت تکمیل شده و همراه با مهر و امضا به شما ارسال شود. در غیر این صورت ، قفل دیجیتال خریداری شده شامل ضمانت نمی شود.

3- مطمئن شوید که مهر و موم مقوا قفل تا زمانی که نصب کننده نصب نشود ، قفل دیجیتالی را در درب جلو بازگرداند. هرگونه پارگی یا اعوجاج مهر قفل ، مسئولیت شرکت را نقض می کند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل درب آپارتمان

قفل های دیجیتال را نصب کنید

قبل از خرید و نصب قفل دیجیتال ، باید درباره این محصولات بیشتر بدانید. قفل دیجیتال یکی از ایمن ترین مدل های قفل درب است. به شما امکان می دهد با شناسایی رمز ورود ، کارت یا اثر انگشت ، درب منزل یا محل کار خود را در یک تقسیم ثانیه باز کنید. از آنجا که بیشتر این قفل ها بدون کلید هستند ، بسیاری از مشکلات و مشکلات کلید مکانیکی برای همیشه از بین می روند. البته برخی از آنها برای برقراری اتصال در صورت لزوم دارای کلید اضطراری هستند ، مانند فراموش کردن رمز عبور ، از دست دادن کارت یا عدم کار باتری. به همین دلیل توصیه می شود که کلیدهای اضطراری را در مکانی امن نگه دارید.

نصب قفل الکترونیکی روی درب جلو ، امنیت درب جلو خانه یا محل کار شما را به دلیل ویژگی های امنیتی بی نظیر آن دو برابر می کند. سیستم های امنیتی مانند سیستم های ضد سرقت ، هشدارهای حادثه امنیتی ، قفل کودک ، حفظ حریم خصوصی و غیره که شما را متقاعد می کند از این محصولات استفاده کنید.

نصب قفل دیجیتالی مانند نصب قفل های دیگر باید به طور صحیح و مطابق با استانداردهای لازم انجام شود ، در غیر این صورت مشکلات بسیاری برای شما ایجاد خواهد کرد. بعداً در مقاله به طور مختصر درباره مراحل نصب قفل دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

مرحله 1: قفل دیجیتال بخرید

این نوع قفل ها مدل های متفاوتی با خصوصیات مختلف دارند. برخی از آنها برای حوادث امنیتی زنگ خطر دارند. سایرین را می توان از طریق تلفن همراه از راه دور کنترل کرد. اما همیشه باید توجه داشت که خرید قفل دیجیتالی با حداکثر امکانات در دسترس شما را از امنیت محل زندگی یا محل کار شما راحت می کند.

از مدلهایی استفاده کنید که متناسب با شرایط امنیتی سبک زندگی و محل کار شما باشد. به عنوان مثال ، استفاده از رمزنگاری دیجیتال یا قفل کارت برای افراد مسن و کودکان کمی دشوار است (نمی توانید رمز عبور و احتمال از دست دادن کارت را به خاطر بسپارید). اما قفل اثر انگشت دیجیتال بهترین انتخاب برای این گروه از افراد است ، زیرا اثر انگشت همیشه در کنار آنها است.

قبل از خرید قفل هوشمند ، لازم به ذکر است که درب دارای وسایل لازم برای نصب چنین قفل های الکترونیکی است. در غیر این صورت ، قفل روی درب قابل نصب نیست. درب جلو باید تنظیم شود ، در غیر این صورت بسیاری از مشکلات قفل مانند خراب شدن مکانیسم قفل اتوماتیک را ایجاد می کند.

همچنین از مارک هایی استفاده کنید که بهترین و بالاترین کیفیت خدمات پس از فروش را به شما ارائه می دهند. در حال حاضر بهترین برندهای قفل دیجیتال ایران مارک های Yel و Samsung هستند.

مرحله 2: درب را نصب کنید تا قفل هوشمند نصب شود

برای نصب قفل دیجیتالی روی درب ، سوراخ های استاندارد طبق الگوی آن مورد نیاز است. به ابزار دقیق حفاری احتیاج دارد. توصیه می شود که مته ها را توسط متخصصین نصب مته انجام دهید تا استانداردهای لازم را هنگام نصب برآورده کنید. روش دیگر برای حفر دقیق درب این است که قالب را قبل از نصب درب و ایجاد سوراخ های استاندارد برای قفل الکترونیکی ، قالب را به سازنده درب تحویل دهید.

مرحله 3: قفل الکترونیکی را نصب کنید

هر قفل دیجیتالی دارای سه بخش اصلی است: بدنه داخلی ، بدن خارجی و مغز ، که باید به درستی وصل شده و روی درب جلو قرار گیرد. قسمت بیرونی دارای سنسور اثر انگشت ، رمز عبور یا صفحه لمسی صفحه لمسی و گاهی اوقات اتاق برای وارد کردن کلید اضطراری است. در قسمت داخلی بدنه همچنین دکمه ای برای تنظیم و قرار گیری باتری ها وجود دارد.

پس از نصب قفل دیجیتالی روی درب ، اطمینان حاصل کنید که محل قفل درب در سطح مناسبی باشد. البته همانطور که در بالا گفته شد ، متخصصان نصب باید کارهای مربوط به نصب را انجام دهند تا در صورت بروز مشکل قفل ، کالای خریداری شده در خدمات فروش شرکت گنجانده شود.

مرحله 4: قفل های دیجیتال را تنظیم و قفل کنید

پس از نصب قفل الکترونیکی ، زمان آن رسیده است که تنظیمات را تنظیم کرده و قفل را تنظیم کنید. اولین قدم پس از نصب باتری ها شناسایی رمز عبور ، کارت یا اثر انگشت است که مطابق با مدل قفل دیجیتال است. سپس برای اطمینان از عملکرد صحیح قفل ، قطعات را داخل آن قرار دهید. بهتر است این کار را با نصب کننده انجام دهید و در هنگام باز بودن درب (در حالی که درب آن باز است ، با فشار دادن دکمه قفل دستی روی قسمت داخلی یا نگه داشتن سنسور قفل اتوماتیک ، زبانه های ذهن را روشن کنید تا شبیه سازی شود که درب بسته است). همچنین اگر یک کلید مکانیکی اضطراری دارید ، آن را امتحان کنید ، توجه داشته باشید که برای نصب با این نوع قفل باید از نصب کننده دستورالعمل های لازم را بخواهید.

یکی از موارد امنیتی که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد ، انتخاب رمز عبور است. رمزعبور را به صورت خصوصی و به دور از چشم نصب وارد کنید. همچنین اگر از قفل اثر انگشت دیجیتال استفاده می کنید ، حداقل هر دو اثر انگشت خود را در هر دست قرار دهید. هرگز به نصب کننده اثر انگشت اجازه ندهید که خودش قفل شود. این باعث کاهش امنیت می شود.

مرحله 5: گارانتی قفل دیجیتال و خدمات پس از فروش را فعال کنید

 یکی از مواردی که بعد از نصب قفل الکترونیکی باید از نصب بپرسید ، تکمیل برگه خدمات پس از فروش است. این برگه پشتیبانی فنی قفل بعد از نصب است ، همان پیگیری سریع توسط تیم نصب شرکت در صورت بروز مشکل یا نقص.

لازم به ذکر است علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت ، شرکت های بزرگ نیز خدمات فروش خود را به بهترین وجه به مشتریان خود ارائه می دهند. کلیه مراحل نصب قفل الکترونیکی طی یک تا دو ساعت انجام می شود. هزینه آن نیز بسته به نوع درب آن متفاوت است.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()