نوشته شده توسط : حسن الیاسی

یکی از رایج ترین ابزارهای اندازه گیری در آزمایشگاههای برقی و الکترونیک ، مولتی متر است. درصد زیادی از کاربران با خرید این دستگاه کاملاً آشنا نیستند. ممکن است از خود بپرسید بهترین مارک مولتی متر دیجیتال چیست؟ یا بهترین مولتی متر برای تعمیرات موبایل چیست؟ در این مقاله سعی شده است با ویژگی های مهم این دستگاه آشنا شویم تا بتوانیم بهترین مولتی متر را انتخاب کنیم.

این دستگاه از ویژگی های متفاوتی برخوردار است ، در زیر سعی کردیم نکاتی را برای انتخاب بهترین مولتی متر دیجیتالی که متناسب با نیازهای کاربران مختلف باشد توضیح دهیم. در پایان این پست با دانش کافی قادر خواهید بود بهترین مدل نقشه بردار دیجیتال را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما با قیمت مناسب باشد.

آشنایی با انواع مختلف مولتی متر
اساس همه مولتی مترها یکسان است ، اما انواع مختلفی از این دستگاه با توجه به کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار شده است. این دستگاه به دو دسته تقسیم می شود: مولتی متر آنالوگ یا دستی و مولتی متر دیجیتال. همچنین این دستگاه در هر دو مدل رومیزی و مولتی متر قابل حمل برای کاربردهای مختلف تولید می شود. مجموعه دیگری از مولتی متر برای اندازه گیری آمپرهای بالا به عنوان مولتی متر گیره شناخته می شود.

نسل جدید این دستگاه یک مولتی متر دیجیتال است ، این دستگاه الکترونیکی برای اندازه گیری مقادیر نیرو از قبیل اختلاف پتانسیل یا ولتاژ ، مقاومت و جریان طراحی شده است و مقادیر اندازه گیری شده را به شکل فیگورها در صفحه نمایش می دهد.

استفاده از مولتی متر چیست؟
مولتی متر می تواند مقادیر الکتریکی زیادی مانند ولت ، تقویت کننده و یا آمپر را اندازه گیری کند. آزمایش خازن را می توان با مولتی متر دیجیتال انجام داد در بسیاری از موارد ، با کمک مولتی متر دیجیتال پیشرفته می توان میزان فرکانس ها و همچنین گرما را اندازه گیری کرد. میلی آمپر-آمپر ، اندازه گیری میکرو آمپر ، تست دیود ، تست اتصال و سایر برنامه های کاربردی مولتی متر دیجیتال.

سرعت نمونه برداری آنی در مولتی متر بسیار کم است ، بنابراین آنها توانایی نمایش شکل موج را ندارند بنابراین برای این منظور برای اهداف خاص از یک اسیلوسکوپ دیجیتال برای مشاهده ولتاژ و تغییرات آنی استفاده می شود.

Range Multimeter Auto Range قادر به اندازه گیری ولتاژ از چند صد میلی ولت به 1000 ولت به طور خودکار است و نیازی به تنظیم دستی ندارد. نحوه تست اجزای الکترونیکی با مولتی متر دیجیتال بسیار ساده است ، به اندازه کافی برای تست ولتاژ. جریان متناوب یاب دامنه را در بخش ولتاژ AC تعیین کنید و برای تست ولتاژ DC ، یاب دامنه باید در بخش ولتاژ DC قرار داشته باشد. همچنین برای اندازه گیری مقادیر دیگر مانند مقاومت یا تقویت کننده ، باید شاخص رنج را در قسمت مربوط قرار دهید. به این نوع مولتی متر های تنظیم خودکار می گویند Multimeters Range Range.

مولتی متر دیجیتال چیست؟ این تفاوت با آنالوگ است
با استفاده از مدارهای الکترونیکی و پردازنده های ساده ، مولتی متر دیجیتال انواع پارامترهای الکتریکی را اندازه گیری کرده و آنها را در یک صفحه نمایش LED نشان می دهد. با این حال ، پارامترهای نمایشگر آنالوگ قدیمی قدیمی با استفاده از سنج دستی اندازه گیری می شوند.

یک مولتی متر دیجیتال به دلیل قیمت پایین ، دقت بالا و سهولت استفاده در مقایسه با مولتی متر آنالوگ ، مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. دقت اندازه گیری و همچنین سهولت کار با آن از ویژگی های مهم مولتی متر دیجیتال است.

مولتی متر چقدر دقیق است؟
تمام ابزارهای اندازه گیری دارای محدودیت خطای مجازی هستند ، دقت یک ابزار اندازه گیری نشان می دهد که مقدار اندازه گیری شده با مقدار واقعی چقدر نزدیک است. مقدار استاندارد معمولاً به جای مقدار واقعی استفاده می شود و دقت آن بر حسب خطای دستگاه و به صورت درصد بیان می شود.

مولتی متر آنالوگ دارای دقت استاندارد 3٪ است ، در حالی که نوع دیجیتالی دارای دقت استاندارد 0.5٪ است و در مولتی متر پیشرفته این مقدار کمتر است. خطا به صورت + و - بیان می شود. بعضی از مولتی مترها دارای دقت 0.01٪ و در بعضی موارد در آزمایشگاه مقدار دقت کسری از یک میلیون است. لازم به ذکر است که در صورت کالیبراسیون دوره ای ، پایداری دقت مولتی متر حفظ می شود.

وضوح مولتی متر چیست؟
وضوح یک مولتی متر دیجیتال با ارقام نشان داده شده در صفحه تعیین می شود. در یک مولتی متر دیجیتال دامنه اندازه گیری متفاوت است و این تفاوت به دلیل تفاوت در ویژگی وضوح نمایشگر آن است. وضوح صفحه نمایش این دستگاه توسط پیشخوان یا رقمی (به اصطلاح دیجیتال) منعکس می شود.

حساسیت و امپدانس ورودی مولتی متر
هنگام استفاده از مولتی متر برای اندازه گیری ولتاژ ، امپدانس ورودی ابزار باید بسیار بالاتر از امپدانس مدار اندازه گیری شده باشد ، در غیر این صورت ممکن است عملکرد مدار تغییر کند و اندازه گیری ممکن است نادرست باشد. امپدانس ورودی مولتی متر معمولاً از 1 تا 10 مگاهرتز است.

حساسیت مولتی متر به عنوان مقدار حداقل ولتاژ ، جریان و مقاومت تعریف شده است که می تواند مقدار اندازه گیری را تغییر دهد. برای نوع دیجیتالی ، حداقل ولتاژ معمولاً چند صدم ولت DC یا AC است ، اما حداقل برد فعلی می تواند چند صدم ثانیه از یک میلی ثانیه باشد.

ولتاژ ، جریان و مقاومت را با استفاده از مولتی متر اندازه گیری کنید
منابع انرژی ، مانند ژنراتورها یا باتری ها ، اختلافات بالقوه ای بین دو نقطه در یک مدار الکتریکی ایجاد می کنند و باعث ایجاد جریان الکتریکی می شوند. باتری رایج ترین منبع ولتاژ در یک مدار است که دو انتهای مثبت و منفی دارد و مقدار ولتاژ در هر دو انتها ولتاژ ترمینال نامیده می شود.یکی از کاربردهای مهم مولتی متر اندازه گیری ولتاژ و ولتاژ متناوب است. اساس ولت متر دیجیتال DC مبتنی بر مقایسه است. یعنی ورودی ولتاژ به ولتاژ با ولتاژ m



:: برچسب‌ها: ولت متر ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

همه محصولات و شارژرهای لپ تاپ Lenovo یکسان نیستند.

از شارژرهای لپ تاپ در لپ تاپ های این شرکت استفاده می شود و در حقیقت ، هر وسیله الکترونیکی قابل حمل دارای یک شارژر با آن است ، به گونه ای که اگر دستگاه از کار بیفتد ، می تواند توسط شارژر مخصوص به خود شارژ شود.

باتری دستگاه
الکترونیک منبع ذخیره انرژی است ، اما باید باشد.
توجه داشته باشید که شارژرها انرژی و نیرو را از سلولهای داخلی خود ذخیره می کنند.

 شارژرهای DC و AC برای شارژرهای لپ تاپ Lenovo استفاده می شوند. با این حال ، فقط در عصر فعلی نوع AC مورد استفاده قرار می گیرد. شارژرهای Lenovo لپ تاپ شما را به شبکه های 220 ولت متصل می کنند. شماره ولتاژ لپ تاپ و جریان آمپر لپ تاپ باید سازگار و مشابه باشد. ناسازگاری در شارژر لپ تاپ Lenovo و تفاوت این تعداد و اعداد می تواند موارد بسیار بدی را برای لپ تاپ شما ایجاد کند.

در این بخش سؤالاتی در ذهن مخاطب مطرح شده است.
ما پرداخت خواهیم کرد.

آیا شارژر لپ تاپ Lenovo یکسان است؟
برای پاسخ به سؤال فوق ، می توان گفت که نه ، همه محصولات و شارژرهای Lenovo از یکدیگر و مشابه نیستند ، اما این نوع شارژرها از چندین سری مختلف مانند: zx6 ، x6x ، r6x ایجاد و طراحی می شوند.

شارژر لپ تاپ Lenovo
شارژرهای Lenovo معمولاً توسط چین تولید و مونتاژ می شوند. این شارژرها در طراحی خود حاوی مواد اولیه با کیفیت عالی هستند ، که مدت طولانی آنها طول می کشد و از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

آیا امکان شارژ Lenovo با USB وجود دارد؟
در واقع ، کابل های شارژ مورد نیاز در بسته حمل و نقل لپ تاپ های Lenovo گنجانده شده است. لپ تاپ ها را نیز می توانید با آنها حمل کنید. علاوه بر این ، پاوربانک های Lenovo به کاربران امکان می دهد تلفن های هوشمند را به صورت طبیعی از طریق USB شارژ کنند.

لپ تاپ Lenovo با کدام شارژر کار می کند؟
در این بخش لپ تاپ های Lenovo را که شارژر لپ تاپ Lenovo می تواند ارسال کند نام خواهیم برد.

شارژرهای لپ تاپ
مدل های دیگر….

قیمت شارژر لپ تاپ Lenovo چقدر است؟
این سری از شارژرهای Lenovo با تنوع و کیفیت بالایی مشخص می شوند و از نظر قیمت بسته به میزان تلاش و ظرفیت ذخیره انرژی به چندین قسمت تقسیم می شوند ، بنابراین هر مدل از شارژر لپ تاپ Lenovo با توجه به کیفیت محصول متفاوت است. باید هزینه را بپردازید.

شارژرهای Lenovo
آن را فقط از نمایندگی های اختصاصی این مجموعه دریافت کنید
سالم ماندن
باتری رایانه ، به درستی شارژ کنید.

چگونه شارژر لپ تاپ Lenovo را تنظیم کنیم؟

در این قسمت ما به سؤال مربوط به تعمیر و راه اندازی شارژر لپ تاپ Lenovo پاسخ خواهیم داد.

مرحله 1: لپ تاپ خیر را خاموش کنید.

مرحله 2: کابل برق شارژر لپ تاپ Lenovo را وصل کنید.

مرحله 3: باتری از لپ تاپ خود جدا شوید.

مرحله 4: روشن است این قسمت باید 30 ثانیه دکمه پاور دستگاه را نگه دارد.

مرحله 5: باتری لپ تاپ Lenovo را وارد کنید و همچنین شارژر لپ تاپ را به دستگاه وصل کنید.

مرحله نهایی: رایانه خود را روشن کنید و اکنون شارژ آن شروع می شود.

آیا امکان شارژ تلفن هوشمند با شارژر لپ تاپ Lenovo وجود دارد؟

سوال: بله ، با اتصال شارژر Lenovo به رایانه و اتصال کابل USB به گوشی ، می توانید از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

شارژر لپ تاپ را شارژ کنید. آداپتور Lenovo.

شارژرهای Lenovo همچنین در طراحی و ساخت خود از یک رنگ سیاه استفاده می کنند.

تولید کننده شارژرهای Lenovo

شارژرهای Lenovo معمولاً توسط چین تولید و مونتاژ می شوند ، اتصالات شارژر Lenovo دارای پورت USB و همچنین در بدن خود یک پین مرکزی دارند. شارژر این لپ تاپ مطابق سفارش سازنده ، چین ، با کیفیت اصلی تولید و ارائه می شود. شارژ شدن لپ تاپ Lenovo معمولاً دارای 6 ماه ضمانت است.

Lenovo دارای یک طرح رنگ سیاه است.

بسته به نوع شارژر ، هر کامپیوتر لنوو از نوع خاصی از شارژر استفاده می کند که متناسب با مدل آنها باشد و مهم است که این لپ تاپ را فقط با شارژر مخصوص خود شارژ کنید. عدم انجام این کار باعث از بین رفتن لپ تاپ Lenovo خواهد شد و عملکرد صحیح آن از باتری لپ تاپ ضعیف است و انرژی و انرژی برای مدت طولانی حفظ نمی شود. زیرا شارژر Lenovo از برخی ولتاژ و جریان ورودی استفاده می کند.

اگر قصد تهیه شارژر لپ تاپ مناسب برای رایانه شخصی یا لپ تاپ خود را از Lenovo دارید ، بسیار توصیه می شود از خرید کالاهای کم کیفیت خودداری کنید و یک شارژر لپ تاپ را فقط از نمایندگی های اختصاصی این مجموعه دریافت کنید تا ضمن حفظ سلامت باتری کامپیوتر ، آن را به درستی شارژ کنید .



:: برچسب‌ها: شارژر لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموت درب

برای استفاده از باتریهای ریموت کنترل به جای بزرگترها می توانید از مبدل استفاده کنید.
باتری های AAA بسیار کمتر از سایر انواع باتری های استوانه ای متداول هستند ، اگرچه از سال 2010 محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما هنوز یافتن آنها در فروشگاه های لوازم الکترونیکی کار سختی است. این نوع باتری ها بیشتر در دستگاه های کوچک مانند نشانگرهای لیزری کوچک ، آلارم های ماشین از راه دور ، قلم های مجهز به لامپ های LED ، حکاکی ها و تقویت کننده های هدفون استفاده می شوند.

باتری های ریموتی 5 به طول و قطر 2.6 سانتی متر معمولاً در اسباب بازی های پیشرفته و چراغ قوه های دستی استفاده می شود .در سال 2007 سهم بازار این باتری ها 4 تا 5 درصد بود. ولتاژ نامی باتری های قلیایی C 1.5 ولت و ظرفیت آنها تا 8000 میلی آمپر ساعت می رسد. با این حال ، انواع قدیمی از روی کربن حجمی معادل 3800 میلی آمپر ساعت دارند. باتری های اندازه استاندارد C قدیمی تر از باتری های AA و AAA هستند و قدمت آن به دهه 1920 می رسد.

باتری قابل شارژ D با توان 10،000 میلی آمپر ساعت

چند باتری AAA می تواند ماشین شما را نیرو بخورد؟
باتری های D بیشتر در دستگاه های پرقدرت مانند چراغ قوه های قدرتمند ، رادیوها و ضبط های بزرگ با نام Boomboxes و دستگاه هایی با موتور الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند. این باتری ها 6.1 سانتی متر طول و 3.3 سانتی متر قطر دارند و ظرفیت آنها در برخی از مدل های ویژه به 20،000 میلی آمپر ساعت می رسد. جالب است بدانید که باتری های اندازه D قدیمی ترین باتری های استوانه ای هستند که هنوز در حال تولید هستند. تاریخچه این باتری ها به سال 1898 میلادی باز می گردد (قبل از استاندارد سازی باتری های AAA). قبل از معرفی سایر انواع و ابعاد باتری های قلم ، باتری های D به عنوان "باتری های چراغ قوه" شناخته می شدند. ایالات متحده بزرگترین مصرف کننده باتری های اندازه D است. هنگامی که سهم بازار این باتری ها در این کشور به 8 درصد می رسد.

آشنایی با شرایط مربوط به باتری ریموت درب پارکینگ
ظرفیت باتری های AAA معمولاً در واحدهای میلی آمپر (میلی آمپر ساعت) نشان داده می شود. به بیان ساده تر ، یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی می تواند حداکثر جریان 2،000 میلی آمپر ساعتی را برای یک ساعت تحمل کند. یا جریان 20 میلی آمپر را به مدت 100 ساعت تأمین کنید. لازم به ذکر است که ساعتهای آمپر و ساعتهای میلی آمپری واحدهای انرژی نیستند. برای دستیابی به مقدار انرژی ذخیره شده در باتری (در وات ساعت) ، باید ظرفیت آن (در میلی آمپر در ساعت) توسط ولتاژ باتری دو برابر شود. البته ، همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد ، باتری ریموت درب پارکینگ را از اینجا بخرید.



:: برچسب‌ها: باتری ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ولت متر
مولتی متر یکی از پرکاربردترین ابزارهای اندازه گیری در آزمایشگاههای برقی و الکترونیک است. درصد زیادی از کاربران از خرید این دستگاه کاملاً آگاه نیستند. می توانید از خود بپرسید بهترین برند برای کنتورهای دیجیتال چیست؟ یا بهترین سنج چند برای تعمیرات قابل حمل کدام است؟ در این مقاله سعی شده است شما را با ویژگی های مهم این دستگاه آشنا کنیم تا بتوانیم بهترین دستگاه چندگانه را انتخاب کنیم.

این دستگاه دارای ویژگی های مختلفی است. در زیر ، ما سعی کردیم نکاتی را برای انتخاب بهترین دستگاه چند دیجیتال متناسب با نیاز کاربران مختلف توضیح دهیم. در پایان این پست با دانش کافی می توانید بهترین مدل چند دیجیتالی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما با قیمت مناسب باشد.

دانش انواع مختلف کنتور
اساس همه دستگاه های اندازه گیری چندگانه یکسان است ، اما انواع مختلفی از این دستگاه با توجه به کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار شده است. این دستگاه به دو دسته چند مقیاس آنالوگ ، قابل حمل یا دیجیتال تقسیم می شود. همچنین این دستگاه در دو مدل رایانه رومیزی و لپ تاپ برای کاربردهای مختلف تولید می شود. مجموعه دیگری از سنجهای آمپر بالا به عنوان دستگاهی با چند کلیپ شناخته می شود.

نسل جدید این دستگاه یک مولتی متر دیجیتال است ، این دستگاه الکترونیکی برای اندازه گیری مقادیر برق از قبیل ولتاژ ، ولتاژ ، مقاومت ، جریان و طراحی مقادیر اندازه گیری شده به شکل اعداد در صفحه طراحی شده است.

مولتی متر دیجیتال
استفاده از چند دستگاه چیست؟

سنج های متعدد می توانند مقادیر الکتریکی زیادی مانند ولتاژ ، آمپر و اهم را اندازه گیری کنند. خازن ها در بسیاری موارد با یک مولتی متر دیجیتال قابل آزمایش هستند. با سنجهای دیجیتالی پیشرفته نیز می توان فرکانس و میزان گرما را اندازه گیری کرد. اندازه گیری Milliamps ، Microbimer ، آزمایش دیود ، آزمایش اتصال و / از دیگر کاربردهای چندین متر دیجیتال است.

سرعت نمونه برداری فوری در مولتی متر بسیار کم است ، بنابراین آنها توانایی نمایش شکل موج را ندارند و برای این منظور در برخی نیازها از اسیلوسکوپ دیجیتالی برای نظارت بر ولتاژ و تغییرات آنی استفاده می شود.

مولتی متر دیجیتال اتوماتیک می تواند ولتاژ را از چند صد میلی ولت تا 1000 ولت به طور خودکار اندازه گیری کند و نیازی به تنظیم دستی دامنه ندارد. نحوه آزمایش اجزای الکترونیکی با مولتی متر دیجیتال بسیار ساده است ، فقط برای یک تست ولتاژ کافی است. انتخاب کننده AC را در بخش ولتاژ AC تنظیم کنید و ولتاژ DC را تست کنید ، انتخاب دامنه را در بخش ولتاژ DC قرار دهید. همچنین برای اندازه گیری مقادیر دیگر مانند مقاومت یا آمپر ، شاخص رنج باید در قسمت مربوطه قرار گیرد. به این نوع مولتی متر ها که بطور خودکار تنظیم می شوند محدوده اتوماتیک گفته می شود.

یک متر دیجیتال چیست؟ تفاوت آنالوگ
با استفاده از مدارهای الکترونیکی و ریزپردازنده های ساده ، چندین متر دیجیتال انواع پارامترهای الکتریکی را اندازه گیری کرده و آنها را روی صفحه نمایش LED نمایش می دهد. اما مقیاسهای آنالوگ قدیمی تر پارامترهای نمایشگر مقیاس دستی را اندازه می گیرند.

با توجه به قیمت پایین ، دقت بالا و سهولت استفاده ، مولتی متر دیجیتال مورد استقبال کاربران با مقیاس های چندگانه آنالوگ قرار گرفته است. دقت اندازه گیری و سهولت کار با آن از ویژگی های مهم دستگاه های اندازه گیری چند دیجیتال است.

یک متر چقدر دقیق است؟
همه دستگاه های اندازه گیری دارای حد خطای پیش فرض هستند و دقت دستگاه اندازه گیری نشان می دهد که مقدار اندازه گیری شده به مقدار واقعی چقدر نزدیک است. معمولاً از مقدار استاندارد به جای مقدار واقعی استفاده می شود و دقت آن بر حسب خطای دستگاه و درصد بیان می شود.

دقت استاندارد برای دستگاه های اندازه گیری آنالوگ 3٪ است ، در حالی که دقت استاندارد برای نوع دیجیتال 0.5٪ است ، این مقدار در دستگاه های اندازه گیری پیشرفته پایین تر است. خطا به صورت + و - بیان می شود. صحت برخی از دستگاه های مولتی متر 0.01٪ و در بعضی موارد آزمایشگاه صحت بخشی از یک میلیون است. لازم است بدانید که در صورت کالیبراسیون دوره ای ، دقت درستی از مولتی متر حفظ می شود.

وضوح متر چیست؟
دقت یک مولتی متر با اشکال نشان داده شده روی صفحه تعیین می شود. در چندین دستگاه اندازه گیری دیجیتال ، محدوده اندازه گیری متفاوت است ، به دلیل تفاوت در ویژگی دقت صفحه نمایش. وضوح صفحه نمایش این دستگاه توسط پیشخوان یا شماره (به اصطلاح دیجیتال) بیان می شود.

حساسیت و مقاومت ورودی متر
هنگام استفاده از چندین سنج برای اندازه گیری ولتاژ ، مقاومت ورودی دستگاه باید بسیار بالاتر از مقاومت مدار اندازه گیری شده باشد ، در غیر این صورت ممکن است عملکرد مدار تغییر کند و اندازه گیری ممکن است دقیق نباشد. امپدانس ورودی مولتی متر معمولاً از 1 تا 10 مگاهرتز است.

حساسیت مولتی متر به عنوان حداقل ولتاژ ، جریان و مقاومت تعریف شده است که می تواند مقدار اندازه گیری را تغییر دهد. برای نوع دیجیتال ، حداقل ولتاژ معمولاً چند صد میلی متر DC یا AC است ، اما حداقل برد فعلی می تواند چند صد میلی متر آمپر باشد.

اندازه گیری ولتاژ ، جریان و مقاومت با مولتی متر
منابع ولتاژ مانند ژنراتورها یا باتری ها ، اختلاف پتانسیل را بین دو نقطه در یک مدار الکتریکی ایجاد می کنند و باعث جریان می شوند. باتری رایج ترین منبع ولتاژ در مدار است که دارای دو انتهای مثبت و منفی است و مقدار ولتاژ در هر دو انتها ولتاژ ترمینال نامیده می شود. کاربرد مهم مولتی متر اندازه گیری ولتاژ مستقیم و متناوب است. اساس ولت متر دیجیتال DC بر اساس مقایسه است. یعنی ولتاژ با ولتاژ m وارد ولت متر می شود



:: برچسب‌ها: ولت متر ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

شارژر لپ تاپ یکی از قسمت های مکمل لپ تاپ است که مستعد آسیب و آسیب است. در حقیقت ، تمام لپ تاپ وقتی فاقد قدرت باشد به این قسمت به ظاهر ساده اما مهم بستگی دارد. در این مقاله ، ما سعی کرده ایم که همه کارهای لازم را انجام دهیم. آنچه در مراقبت ، تعویض و تشخیص خرابی شارژر باید بدانید.

عواملی که باید هنگام خرید شارژر لپ تاپ به صورت آنلاین در نظر بگیرید؟
خوب ، خرید شارژر لپ تاپ و سایر قسمت های آنلاین کمی مشکل است! نیاز به یک سری اطلاعات در مورد بخشی که باید بتوانید به راحتی در این بخش پیدا کنید! خرید شارژر به تجربه سخت افزاری زیادی احتیاج ندارد ، فقط کافی است هنگام خرید شارژر قدیمی خود را بگیرید و به راحتی ولتاژ و آمپلی فایرها را از آن بخوانید! البته سازگاری و اندازه سوکت شارژر جدید با درگاه ورودی لپ تاپ نیز در اولویت قرار دارد. اگر شارژر قبلی خود را گم کردید ، به هیچ وجه نگران نباشید ، فقط جستجوی شماره دستگاه شما می تواند به راحتی اطلاعات شارژر قبلی خود را بدست آورد.

آیا شارژر من می خواهم اصلی بخرم؟
بیایید با این واقعیت روبرو شویم که 90٪ شارژرهای موجود در بازار از شرکتهای مادر جدا هستند! تمام شارژرها به منظور سفارش از چین و ژاپن ساخته می شوند! اما این نمی تواند خبر بدی باشد! از آنجا که فناوری شارژر لپ تاپ ها آنقدر پیچیده نیست که تولید کنندگان قادر به پرداخت هزینه آن نباشند! بنابراین شارژرهای غیر اصلی اما با کیفیت بسیار زیادی را می توان در بازار یافت.

هنگام خرید شارژر باید به چه چیزی توجه کنم ؟؟؟؟
مهمترین مشکل تطبیق ولتاژ و تقویت کننده شارژر و لپ تاپ است. اگر ولتاژ شارژر بالاتر از لپ تاپ باشد ، دستگاه به سرعت بیش از حد گرم می شود و بوی سوختگی از صفحه آن ساطع می شود ، بنابراین مهمترین نکته مطابقت دقیق ولتاژ است ، علاوه بر این ، توجه به موارد زیر بسیار حائز اهمیت است.

1. آمپر شارژر را با لپ تاپ مطابقت دهید
اگر شارژر آمپر لپ تاپ بالاتر باشد ، اتفاق خاصی رخ نمی دهد و لپ تاپ آسیب نمی بیند. سرانجام ، باتری لپ تاپ سریعتر شارژ می شود. اما اگر تقویت کننده شارژر پایین تر از لپ تاپ باشد ، به باتری آسیب می رساند.

2. سوکت شارژر را به درگاه ورودی دستگاه وصل کنید
تطبیق سوکت شارژر با درگاه ورودی لپ تاپ از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که اگر پلاگین شارژر در درگاه ورودی لپ تاپ به درستی نصب نشده باشد ، امکان اتصال کوتاه ، گرمای بیش از حد و آسیب دیدن لپ تاپ وجود دارد.

3. خرید از مراکز معتبر
دانستن کیفیت برخی موارد از جمله قطعات لپ تاپ یک کار تخصصی است که از نظر ظاهری قابل تشخیص نیست ، بنابراین اگرچه برخی از فروشندگان از رنگ و وزن به عنوان معیار کیفیت استفاده می کنند ، اما باید بگوییم آنچه کیفیت شارژر لپ تاپ را تعیین می کند باعث می شود خرید از مراکز معتبر انجام شود. این سیاست های برگشتی مناسب را دارد.

عوامل شکست شارژر لپ تاپ
اولین و مهمترین علت آسیب آداپتور لپ تاپ نوسانات برق است ، بنابراین توصیه می شود ابتدا از نگهبان برق به عنوان ابزاری استفاده کنید تا از آسیب رسیدن به شارژر لپ تاپ خود جلوگیری کنید.

عامل مهم دیگری که می تواند به شارژر آسیب برساند قطع اتصال و اتصال کابل به طور مداوم است. چیزی به نام آمپر). هنگامی که جریان بیش از حداکثر جریان خروجی شارژر لپ تاپ باشد ، شارژر به سادگی می سوزد. به همین دلیل است که کاربرانی که هر روز یک شارژر لپ تاپ را با خود حمل می کنند ، مجبورند روزانه چندین بار آن را خرد کنند ، در صورت نیاز به تعویض شارژر لپ تاپ ، آن را در کیسه قرار دهند و دوباره آن را مجدداً باز کنند.

نکته سوم برای استفاده از کابل برق کم کیفیت کاملاً واضح است! عدم استفاده از مس در آلیاژهای رشته ای باعث کاهش کیفیت این کابل ها شده و در نتیجه اتصال کوتاه در لپ تاپ ایجاد شده است.
خوب ، اکنون که دلایل خرابی شارژر لپ تاپ را یاد گرفته اید ، بیایید به برخی نکات مهم طلایی بروید تا از شارژر به درستی مراقبت کنید.

راه هایی برای مراقبت از شارژر لپ تاپ خود
برای اتصال شارژر به لپ تاپ خود ، ابتدا آن را وصل کرده و سپس آن را به لپ تاپ وصل کنید.
اگر عجله دارید ، هنگام جدا کردن شارژر ، مراقب باشید زیرا فشار بیش از حد یا کشش ممکن است یکی از دلایل عمده آسیب رساندن به شارژر و درگاه دستگاه باشد.
بهتر است از شارژر در جای خشک و با دمای متعادل استفاده کنید و آن را از رطوبت دور نگه دارید.
از اتصال یا خم شدن بیش از حد کابل خودداری کنید.
حتما از شارژر اصلی استفاده کنید ، زیرا هر شارژر ولتاژ جریان و خروجی خاص خود را دارد.
از شارژر لپ تاپ جلوگیری کنید

آیا همیشه شارژر به لپ تاپ متصل است یا خیر ، اشکالی دارد؟
یکی از سؤال های مورد مناقشه در بین کاربران این است که آیا همیشه شارژر به لپ تاپ متصل است یا نه ؟!
پاسخ بله است!
البته این مشکل در سیستم های قدیمی وجود داشت و با یک سری مشکلات باتری لپ تاپ تماس دائمی ایجاد کرد! اما خبر خوب این است که این مشکل در باتری های جدیدتر یافت نمی شود!

سیستم باتری جدید به گونه ای که هنگام شارژ کامل از مدار خارج می شود.
نشان می دهد که لپ تاپ به آداپتور نیاز دارد.

ناسازگاری شارژر با لپ تاپ و شوک های گاه به گاه به آداپتور ، کابل یا سوکت می تواند خسارت زیادی به شارژر وارد کند و این علائم ممکن است به طرق مختلف ظاهر شود. ساده ترین راه برای فهمیدن مشکل در باتری لپ تاپ یا آداپتور ، جدا کردن باتری از لپ تاپ و سپس اتصال لپ تاپ به شارژر. حال بررسی کنید که لپ تاپ روشن است یا خیر ، و اگر مشغول کار و کار است ، باتری مشکلی دارد ، اما اگر روشن نمی شود ، ابتدا به داخل درگاه شارژ لپ تاپ نگاه کنید و علائم شکست و سوختگی را بررسی کنید. اگر کابل و سوکت شارژر باشد



:: برچسب‌ها: آداپتور لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

بدون شک هیچ چیز نمی تواند بسیاری از مشکلات جانبی این محصولات را به اندازه قیمت قفل دیجیتال نشان دهد. به عبارت دیگر ، قیمت قفل دیجیتال ، کیفیت ، نوع فناوری و برند محصول را تعیین می کند و هرچه قیمت بالاتر باشد ، به طور قطع انتظار بیشتری برای دیدن محصولات عالی خواهید داشت. بنابراین وقتی ما به عنوان مشتری می خواهیم این نوع قفل ها را خریداری کنیم ، از خودمان می پرسیم: "چه عواملی واقعاً بر قیمت قفل های دیجیتال تأثیر می گذارد؟" برای دریافت جواب به یوکا بپیوندید.

عوامل موثر بر قیمت قفل های دیجیتال
در اینجا نکات مهم در قیمت قفل رمزدار درب چوبی ذکر شده است:
کیفیت و مواد لازم را برای قفل درب های دیجیتال ایجاد کنید

مواد قفل بدنه عامل مهمی است که بر قیمت قفل های دیجیتال تأثیر می گذارد. البته هرچه کیفیت مصالح ساختمانی بالاتر باشد ، طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. در حال حاضر ، چهار نوع مواد به طور عمده در بدنه قفل هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد که شامل مس ، فولاد ضد زنگ ، آلیاژ روی و آلومینیوم است.

مس بالاترین قیمت را دارد و پس از آن فولاد ضدزنگ ، آلیاژ روی و آلومینیوم با کمترین قیمت. مس گران و گران است. روی به راحتی قالب ریزی می شود و مقاومت در برابر ضربه زیادی دارد. همچنین از مقاومت در برابر خوردگی برخوردار بوده و نسبت به فولاد ضد زنگ هزینه مصالح و هزینه تولید کمتری دارد. قیمت آلومینیوم کم است زیرا به دلیل برخورد به سرعت تغییر شکل می یابد.

نوع قفل رمزدار درب ضد سرقت در خانه و محل کار
نوع دسترسی ، نحوه تأیید اعتبار آن را نشان می دهد. یعنی نحوه قفل اجازه ورود کاربر را می دهد! قفل های دیجیتالی در سه نوع وجود دارد: قفل های بیومتریک ، قفل های صفحه کلید رمزگذاری شده و قفل کارت. هر یک از این قفل ها به انواع مختلفی از خود تقسیم می شوند ، به عنوان مثال قفل های بیومتریک به قفل اثر انگشت ، قفل تشخیص چهره و قفل قفل کف دست تقسیم می شوند.

یا قفل رمزگذاری شده به صفحه کلید لمسی و صفحه کلید لمسی تقسیم می شود. نوع دسترسی بر قیمت قفل درب ورودی دیجیتال تأثیر می گذارد. در واقع اگر سیستم احراز هویت پیشرفته تر باشد و احتمال سرقت داده ها نزدیک به صفر باشد! قفل های گران تر. به عنوان مثال ، قفل های بیومتریک نسبت به سایر قفل های دیجیتال گران تر هستند.

طراحی و ظاهر درب هوشمند ضد سرقت
ظاهر و سبک طراحی نیز بر قیمت قفل های دیجیتال تأثیر می گذارد. این قفل ها در طراحی لوکس و مدرن هستند و از استانداردهای راحت تری استفاده می کنند. مفهوم طراحی قفل هوشمند باید با نیازهای کاربر مطابقت داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی و به ساده ترین روش ممکن از قفل استفاده کند (او رابطه عملی بالایی دارد).

یک طراحی زیبا همچنین روی ظاهر ورودی منزل یا محل کار تأثیر می گذارد. اکثر افرادی که با چنین قفل هایی روبرو هستند نسبت به محیط تفاوت متفاوتی دارند. این احساس حتی برای کارفرمایانی که قصد فروش واحدهای ساختمانی خود را دارند ، یک کارت امتیاز محسوب می شود ، زیرا مشتری با دیدن قفل دیجیتال ، ترجیح می دهد واحد مورد نیاز را خریداری کند.



:: برچسب‌ها: قفل رمزدار ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ولت متر آنالوگ ساده و منسوخ است.
دو ولت متر دیجیتال با دقت اندازه گیری بالا.
ولت متر دستگاهی است که اختلاف ولتاژ دو نقطه در یک مدار را اندازه گیری می کند.

در ساده ترین شکل ، ولتاژ را می توان از نظر جریان جریانی از طریق یک مقاومت خاص اندازه گیری کرد. بنابراین ، یک ولت متر می تواند یک متر با مقاومت بسیار بالا باشد. جریان کشیده شده توسط ولت متر برای اندازه گیری ولتاژ از مدار باید تا حد ممکن کوچک باشد تا جریان جریان مدار تغییر نکند. به همین دلیل می توان از یک آمپر یا یک آمپر کوچک با زنجیره مقاومت بالا استفاده کرد.

امروز ، یک ولت متر ولتاژ را به روش های مختلفی اندازه گیری می کند. ولت متر می تواند آنالوگ (دیجیتال) یا دیجیتال (دیجیتال) باشد ، اگرچه روش اندازه گیری ولتاژ یکسان نیست. برای سهولت استفاده معمولاً ولت متر ، متر و متر در دستگاهی به نام مولتی متر ترکیب می شوند.

ولت متر آنالوگ
ولت متر آنالوگ در واقع مقیاسی (گالوانومتر) با یک سیم پیچ متحرک است که با مقاومت بالایی شارژ می شود. یک سیم پیچ متحرک که در قسمت مغناطیسی یک آهنربای دائمی به یک دست متصل است ، از سیم پیچ عبور می کند و گشتاور به دلیل قرار گرفتن در میدان مغناطیسی ، در آن وارد و چرخش می کند. میزان چرخش متناسب با جریان و در نتیجه ولتاژ در طول ولت متر است.

حساسیت یک ولت متر به صورت "اهم در هر ولت" بیان شده است. به عنوان مثال ، یک ولت متر از 1000 اهم در هر ولت می تواند به جریان 1 میلی آمپر پاسخ دهد. اگر حداکثر ولتاژ قابل اندازه گیری ولت متر 200 ولت باشد ، مقاومت ولت متر می تواند 200000 اهم باشد ، در این صورت دست می تواند با جریان 1 میلی ولت منحرف شود. در اکثر ولت مترها محدوده اندازه گیری قابل تغییر است که با تغییر مقاومت داخلی ولت متر امکان پذیر است.

ولت متر آنالوگ AC
در ساده ترین شکل آن ، ولت متر با سیم پیچ متحرک می تواند ولتاژ را در یک مدار که از طریق آن جریان مستقیم (DC) عبور می کند ، اندازه گیری کند. برای اندازه گیری ولتاژ در مدارهای AC ، یکسو کننده باید در مسیر ولت متر قرار گیرد. ولت متر AC آنالوگ میزان موثر ولتاژ را اندازه گیری می کند.



:: برچسب‌ها: ولت متر ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

بهترین قفل های دیجیتال سال 2019
قفل های دیجیتالی در مدل ها و شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ، اما انتخاب قفل دیجیتال مناسب و بادوام کار ساده ای نیست ، بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های قفل های هوشمند را ارائه دهیم. با شما آشنا شوید

قفل SCHLAGE
بدون شک بهترین قفل الکترونیکی موجود در بازار می تواند به صورت قفل SCHLAGE ارائه شود ، این قفل نصب آسان است و همچنین استفاده از آن برای کاربران آسان است. این مدل قابل نصب بر روی سیستم های اتوماسیون خانگی و همچنین تلفن های هوشمند است.

قفل ULTRALOQ
یکی دیگر از محبوب ترین قفل های سال 2019 با دسته ULTRALOQ است ، محبوبیت این قفل عمدتا به دلیل سنسور اثر انگشت آن است که اثر انگشت را در کمتر از یک ثانیه تشخیص می دهد. این قفل ها همچنین توانایی ضبط و ذخیره بیش از صد اثر انگشت را دارند.

کفش پوشیده است
قفل های یوکا یکی از محبوب ترین و محبوب ترین قفل های موجود در بازار است که به کاربران امکان دسترسی بدون کلید ، دسترسی به اثر انگشت و همچنین گزارش گیری را می دهد.

قفل سامسونگ
بدون شک به روزترین و مدرن ترین قفل های دنیا از این برند است و این شرکت کره ای شروع به تولید و ساخت انواع قفل با انواع دسترسی ، انواع قفل با دسترسی به رمز عبور ، کارت ، اثر انگشت ، تلفن همراه و تشخیص چهره در محصولات این شرکت کرده است.

قفل YALE
این شرکت همواره سعی کرده است محصولات امنیتی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. و در عین حال دسترسی آسان و ایمن را برای کاربران و مصرف کنندگان محصولات خود ایجاد کنید. در مقاله های بعدی بیشتر در مورد انواع قفل های دیجیتال و بهترین مدل ها صحبت خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: معرفی قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

همانطور که گفته شد Galaxy J2 یک گوشی کوچک و مفید است و قطعاً از کار با آن لذت خواهید برد. این گوشی در سه رنگ مشکی ، سفید و طلایی موجود است. صفحه نمایش 4.7 اینچی گلکسی J2 از نظر وضوح تصویر حتی در بین همسالانش حرفی برای گفتن ندارد ، اما به لطف فناوری Super AMOLED ، زاویه دید و روشنایی قابل قبول است.

سامسونگ یکپارچه سازی سخت افزار استاندارد را در Galaxy J2 گنجانده است که شامل یکی از تراشه های اختصاصی سامسونگ با پردازنده چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی مالی و 1 گیگابایت رم است. انتظار ندارید بازی های گرافیکی سنگینی روی هر یک از این گوشی ها اجرا شود ، اما Galaxy J2 با مرور صفحات وب ، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی ، تماشای فیلم ، اجرای نرم افزار و بازی های سبک وزن ، افتخار می کند. Android 5.1 همچنین در Samsung Galaxy J2 سامسونگ در دسترس شماست تا ذهن شما راجع به آخرین برنامه ها و بازی های اندرویدی راحت کنید. گلکسی J2 فقط در نسخه 8 گیگابایتی موجود است و با یک درگاه اختصاصی می توان حافظه را با کارت حافظه خارجی تا 256 گیگابایت گسترش داد. این بدان معناست که حتی اگر دو سیم کارت را در تلفن وارد کنید ، می توانید از کارت حافظه برای ذخیره و حمل اطلاعات بیشتر استفاده کنید. دوربین اصلی گلکسی جی 2 با رزولوشن 5 مگاپیکسلی خاطرات شما را ضبط می کند و می تواند از فیلم HD ضبط کند. می توانید صورت را شناسایی کرده و محل عکس را در Galaxy J2 مستند کنید. دوربین دوم آن نیز یک دوربین سلفی دو مگاپیکسلی است.

بدون شک ظرفیت باتری باید به عنوان یکی از نقاط قوت گلکسی J2 در نظر گرفته شود ، زیرا اندازه صفحه نمایش کوچک و شدت کم مصرف آن به شما امکان می دهد تا حداکثر 11 ساعت مستقیم صحبت کنید یا 41 ساعت به موسیقی گوش دهید. ویژگی های اتصال Galaxy J2 شامل بلوتوث ، پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان و GPS است. همچنین لازم به ذکر است که مدل F این گوشی همچنین از اتصال به سری سریع نسل چهارم (4G) پشتیبانی می کند.



:: برچسب‌ها: موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل های بیومتریک
قفل های بیومتریک نسل بعدی قفل های دیجیتال است ، اما این فناوری امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. قفل های بیومتریک محدود به اثر انگشت نیستند و عناصر دیگری مانند آن وجود دارد: پارگی شبکیه ، پاک کردن کف دست ، اسکن صدا و اسکن تشخیص چهره نمونه هایی از خصوصیات بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد این قفل ها به کیفیت سنسور بستگی دارد. در صورتی که کیفیت سنسورها پایین باشد ، از ایمنی درصدی پایین تر است ، اما از طرف دیگر اگر کیفیت سنسورها بالا باشد ، در تغییر چهره با مشخصات بیومتریک مشکلی وجود دارد و باید هر زمان اطلاعات را تغییر دهید.

در قفل های بیومتریک نیازی به نگه داشتن کارت یا به خاطر سپردن رمز عبور نیست زیرا شما کلید این شکل از قفل ها هستید. این قفل ها همچنین می توانند از کلیدهای جانبی پشتیبانی کنند و نیازی به تغییر قفل یا کلید نیست. قفل های بیومتریک از حسگرهای زیادی تشکیل شده است ، در صورت عدم نیاز ممکن است برای باز کردن حتی با تصویر شما اصلاح نشوند و باعث بروز مشکلات زیادی شود. یا حتی سنسورهای بسیار حساسی وجود دارند که ناخودآگاه قفل های شما را قفل می کنند و نیاز به تعویض دارند.

دستگاه های فرکانس رادیویی
دستگاه فرکانس رادیویی یا دستگاه شناسایی فرکانس رادیویی ، که با نام اختصاری RFID نیز خوانده می شود ، عملکردی مشابه دستگاه های تأیید اعتبار دارد. تفاوت این مدل با سایر مدل ها در این است که می توان آن را از راه دور تأیید کرد. برای باز کردن قفل های این RFID به یک خط مستقیم نیازی ندارید و احراز هویت در همه جهات انجام می شود. مدل های جدیدتر از این قفل ها همچنین قابلیت باز کردن قفل از طریق بلوتوث را دارند.

تجهیزات مورد استفاده در RFID به سه دسته تقسیم می شوند که در آن فرکانس امواج تغییر می یابد ، یعنی:
کارتهای LF با فرکانس کوتاه از 125 کیلوهرتز پشتیبانی می کنند.
فرکانس بالا فرکانس بالا 13.56MHz.

UHF ها فرکانس های بسیار بالایی دارند از 300MHz تا 3GHz.
بر اساس این فرکانس ها ، آنها سوئیچ های مختلفی مانند کنترل ترافیک ، کارت عبور از هم جدا ، دیجیتال دیجیتال یا مچ مغناطیسی را که اطلاعات یک شخص در آن ذخیره می شود ، ایجاد می کنند.

دامنه عملکرد در این مدل بسیار بیشتر از بقیه است ، می توان قفل ها و کلیدها را انحصار بخشید و یک یا چند نوع قفل را باز کرد. همچنین می توانید قفل دیجیتال را تنظیم کنید تا از ورود همه جلوگیری شود ، در این صورت کلیدها غیرفعال می شوند در حالی که از تلفن هوشمند نیز به عنوان کلید استفاده می شود.

کدهای دسترسی
یکی از محبوب ترین قفل و کارکردن کدهای دسترسی بین قفل دیجیتال و صفحه کلید ، امنیت بسیار بالایی است. آنها رمزعبورهای متنوعی دارند و از رمزهای عبور بی پایان با کدهای مختلف و ایجاد حروف و اعداد استفاده می شوند. از رنگ ها نیز می توان در این نوع قفل ها استفاده کرد که کاربران می توانند کدهای دسترسی خود را پیچیده تر و ایمن تر جلوه دهند.

از آنجا که انسانها می توانند این کدها را فراموش کنند ، تنها راه حل این مشکل ، حفظ کدهای دسترسی است. برای هر قفل و درب می توان از رمزهای عبور مختلف استفاده کرد و طول و تعداد کاراکترها می توانند رمز عبور شما را نشان دهند.

گذرواژه احراز هویت
گذرواژه‌های تأیید هویت به شکل رمزهایی هستند که کابینه باید از آن دریافت کند. معمولاً این کدها توسط یک دستگاه فیزیکی به قفل دیجیتال ارسال می شوند. برخی از این دستگاه ها به شکل تجهیزات الکترونیکی و برخی نیز به صورت کارت ساخته شده اند. برای استفاده از این دستگاه ، باید آنها را به قفل نزدیکتر کرده و یک خط دید مناسب بین قفل و گذرواژه‌ها برای تأیید اعتبار ایجاد کنید. اینها نمادهای مشخصی هستند و قفلها الگوهای عددی خاصی را دریافت می کنند.

این دستگاه ها می توانند برای باز کردن قفل ها و درهای مختلف ، پیکربندی شوند و قفل ها این امکان را دارند که از تمام کلیدهای ورودی دور بزنند و اجازه ورود به کسی را ندهند.



:: برچسب‌ها: قفل بیومتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()