نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموت اکسل
آیا باز کردن درب گاراژ شما سرسخت است؟ آیا برای باز کردن درب مجبورید چندین بار دکمه های کنترل از راه دور درب گاراژ را فشار دهید؟ ظاهرا باتری از راه دور درب گاراژ شما در راه خارج است. بسیار بعید است که ریموت خراب باشد و اگر درب به طور کامل پاسخ ندهد یا برخورد کند و از دست برود ، باتری از راه دور اولین چیزی است که می توانید بررسی کنید. با توجه به ساده بودن تعویض باتری ، باید قبل از بیرون آمدن کامل درب گاراژ ، این کار را انجام دهید. هشدار داده می شود که پس از تعویض باتری ، مجدداً مسافت ها را از راه دور برنامه ریزی مجدد کنید ، حتماً قبل از ادامه کار ، کل دفترچه راهنما را بخوانید و / یا با خدمات تعمیر درب گاراژ خود تماس بگیرید.

مرحله 1: کنترل از راه دور درب گاراژ خود را باز کنید.
درب گاراژ را از راه دور تلنگر کنید و یک پشتی قابل جابجایی را مشاهده خواهید کرد. اگر هیچ پوشش واضحی برای حذف وجود نداشته باشد ، ممکن است کل مسکن از راه دور به دو قسمت تقسیم شود. معمولاً می توانید با فشار دادن و کشویی کاور ، کاور را برداشته و یا کنترل از راه دور را باز کنید. بعضی اوقات پیچ است که پوشش آن را نگه می دارد. اگر اینگونه باشد ، احتمالاً به یک پیچ گوشتی کوچک احتیاج دارید. اگر پیچ گوشتی شما خیلی بزرگ است ، ممکن است به یک پیچ گوشتی کوچک اضافی مانند آنهایی که در کیت های تعمیر عینک وجود دارند احتیاج داشته باشید. بسته 5 عددی باتری ریموت کنترل اکسل را مشاهده کنید.

مرحله 2: باتری را برداشته و شناسایی کرده و جایگزینی را خریداری کنید
باتری معمولاً مانند یک سکه یک شکل مسطح و گرد است. بعضی اوقات قلیایی بسیار کمی است ، اما بندرت. باتری های با ارز معمولاً فقط از بین می روند یا بیرون می روند. باتری را با خود به داروخانه یا فروشگاه لوازم خودرو ببرید. شخصی خوشحال خواهد شد که به شما در یافتن مسابقه کمک کند ، اما نوع باتری باید به طور واضح روی خود باتری چاپ شود. این معمولاً ترتیب کوتاهی از حروف و اعداد است ، مانند CR2032.

مرحله 3: باتری را وارد کرده و کنترل از راه دور را دوباره برنامه ریزی کنید
باتری قابل تعویض را وارد کرده و درپوش را با مراحل معکوس انجام شده برای حذف آن تعویض کنید. احتمالاً در این مرحله باید برنامه ریموت خود را دوباره برنامه ریزی کنید. ساده تر از آن است که به نظر برسد که دهانه های مدرن برای تنظیم ریموت شما با یک دکمه واحد همراه هستند ، اگرچه بازکن های قدیمی تر از سوئیچ های غوطه وری برای تنظیم ریموت استفاده می کنند. شماره مدل مدل خود را پیدا کنید و به دنبال راهنمای در پرونده های خود یا به صورت آنلاین باشید. راهنما گام به گام نحوه برنامه ریزی از راه دور را به شما نشان می دهد.



:: برچسب‌ها: باتری ریموت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ترانسفورماتور

دوستان عزیز ، در جلسات قبلی با برق آشنا شدیم و تفاوت جریان مستقیم و جریان متناوب را درک کردیم. در این جلسه می خواهیم اولین مؤلفه برق و الکترونیک را معرفی کنیم. این عنصر ترانسفورماتور است و این عنصر در ابعاد کوچک در الکترونیک و در ابعاد بزرگ در برق صنعتی و الکترونیک قدرت استفاده می شود. البته باید یادآوری کنم که تئوری ما تئوری و محاسباتی نیست و در زیر هر پست سعی می کنم منابع خوبی برای محاسبه ارائه دهم.

ترانسفورماتور چیست؟
ترانسفورماتور یا به طور معمول ترانسفورماتور ، عنصری یا قطعه ای است که از دو سیم پیچ تشکیل شده است ، که معمولاً روی یک هسته فلزی از مواد مختلف باد می کنند ، در تصویر زیر می توانید به وضوح آنچه را که گم شده ام را ببینید!

این ترانسفورماتور اکنون چه کاری انجام می دهد؟
وقتی یک ترانسفورماتور روی سیم پیچ AC یا AC اعمال می شود ، جریان را به صورت بی سیم و بدون اتصال سیم به اصطلاح سیم پیچ دیگر منتقل می کند ، یا به اصطلاح القایی!

بگذارید یک مثال ساده را برای شما مثال بزنم: در خانه های شما مشاهده کرده اید که در دستگاه ها مخصوصاً تلویزیونهای CRT و Sega که ما به عنوان کودک استفاده می کردیم ، می گوید: 220 ولت یا 110 ولت ، که در ایران 220 ولت است ، اما دستگاه های مختلف لزوماً مانند 220 ولت ولتاژ ثابت ندارند. آنها کار نمی کنند ، اما می بینید که 220 ولت در تمام دستگاه ها نوشته شده است! به طور خلاصه ، با یک ترانسفورماتور (اکنون که ارائه دهندگان سوئیچینگ رشد کرده اند ، اعضای حرفه ای اهمیتی نمی دهند.

مثلا در تلویزیون ما یک ترانسفورماتور برای مدارها داریم که ولتاژ را کم می کند ، مثلاً به 24 ولت ، و ما یک ترانسفورماتور رو به رشد داریم که 220 ولت را به 5000 ولت تبدیل می کند!

تعریف علمی ترانسفورماتور
ترانسفورماتور وسیله ای است که انرژی الکتریکی را از یک مدار به مدار دیگر از طریق دو یا چند چرخش از طریق القاء الکتریکی منتقل می کند.

از آنجا که جریان در مدار اول (ترانسفورماتور اولیه) یک میدان مغناطیسی را در اطراف سیم پیچ اول ایجاد می کند ، این میدان مغناطیسی به نوبه خود ولتاژ را در مدار دوم تولید می کند که یک بار به مدار اضافه می شود. دوم ، این ولتاژ می تواند یک جریان ثانویه ایجاد کند.

تعریف دیگری برای ترانسفورماتور
اگر دو سیم پیچ در کنار یکدیگر قرار بگیرند و یک جریان متغیر از طریق یکی از آنها عبور یابد ، ولتاژ در سیم پیچ دیگر ایجاد می شود. در حقیقت ، با انتقال جریان متغیر از طریق سیم پیچ اولیه ، یعنی کویل که ورودی به آن اعمال می شود ، یک میدان مغناطیسی متغیر در اطراف آن ایجاد می شود. این قسمت متغیر سیم پیچ دوم را شکسته و ولتاژ موجود در آن را القا می کند.

این پدیده پایه و اساس کار ترانسفورماتورها است. توجه داشته باشید که در ترانسفورماتور هیچ تماس الکتریکی بین سیم پیچ های اولیه و ثانویه وجود ندارد و انرژی ورودی کاملاً از طریق میدان مغناطیسی به دوم منتقل می شود.

ظاهراً در انتهای کوچه ها و خصوصاً در بزرگراه ها ، ترانسفورماتورهای بزرگ با ابعاد مثلاً 1 * 1 متر به نام ترانسفورماتور ولتاژ ، از این ترانسفورماتورها به ترانسفورماتورهای بسیار کوچک با ابعاد 1 * 1 سانتی متر در مدارهای الکترونیکی منتقل می شوند و همه از یک اصل پیروی می کنند که قانون القاء میدان مغناطیسی است. ، اینکه در فیزیک برق و مغناطیس علت این رویداد جالب را خواهید یافت.

برنامه ترانسفورماتور
افزایش و کاهش ولتاژ و جریان و یا علمی تر انتقال برق! از لحاظ تئوریکی ، اگر یک انتهای سیم پیچ 100 وات قدرت داشته باشد ، اگر تلفات را حساب نکنیم ، در سیم پیچ دیگر 100 وات نیرو خواهیم داشت. بنابراین ترانسفورماتور به تنهایی قدرت تولید نمی کند ، فقط انتقال می یابد!

ترانسفورماتور ولتاژ ترانسفورماتور ، ترانسفورماتورهای سازگار با امپدانس در تقویت کننده ها ، عایقهای ترانسفورماتور در تعمیرات ، ترانسفورماتورهای کاهش ولتاژ به عنوان منبع تغذیه برای مدارهای الکترونیکی ، ترانسفورماتورهای مورد استفاده در منابع تعویض و ...

نحوه معرفی ترانسفورماتورها در الکترونیک
در زیر این پیوندهایی وجود دارد که عملکرد دقیق ترانسفورماتور را توضیح می دهد و من نمی خواهم آن را بازنویسی کنم ، فقط آنچه من می خواهم از این پست یاد بگیرم سه مورد است که ما در بحث های بعدی از آنها استفاده خواهیم کرد ، ترانسفورماتور یا ترانسفورماتور چیست؟ چیکار میکنه؟ از کجا استفاده می شود؟ و حلقه ساده ای را که در مطالب پیشرفته استفاده می کنیم در نظر بگیرید ، فقط حتماً لینک های زیر را بخوانید.

امیدوارم با خواندن این مقاله و پرونده های زیر ، درک اساسی در مورد ترانسفورماتورها پیدا کرده باشید ، سعی خواهیم کرد در مورد انواع و کاربردهای آن و نحوه محاسبه آنها در آینده بیشتر بحث کنیم.

 



:: برچسب‌ها: ترانسفورماتور ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

در مرحله اول ، هنگامی که زنگ هشدار به صدا در می آید و زنگ خطر را ایجاد می کند ، مشکلات عبارتند از:

نقص عایق.
آسیب به عایق کاری ورق های هسته و پیچ های اتصال دهنده صفحات هسته.
مخاطبین ناقص در اتصالات الکتریکی
گرمای بیش از حد بخشی از سیم پیچ و آسیب به عایق در اثر جریان بیش از حد فوکو.
در مرحله دوم ، هنگامی که دستگاه قطع شد و فرمان سفر به ترانسفورماتور داده شد ، مشکلات عبارتند از:
بوش ها را بشکنید.

اتصال مرحله کوتاه به مرحله.
اتصال زمینی.
اتصال درون کویل ها.
شیرهای آب را به یکدیگر وصل کنید.
کاهش سطح روغن به دلیل خنک شدن بیش از حد روغن و کمبود نشت روغن یا روغن.

رله در نوار
این رله همچنین برای محافظت از ترانسفورماتورهای روغن استفاده می شود ، این رله از حرکت روغن و تولید گاز استفاده می کند. همانطور که مشهور است ، افزایش دما باعث پخش شدن روغن می شود و این روغن از آنجا که از طریق رابط بین ترانسفورماتور و مخزن انبساط سفارش عبور می کند ، به توده سوپاپ (دیافراگم) برخورد کرده و فشار را در پشت دریچه ایجاد می کند ، که توسط فشارسنج اندازه گیری می شود. ممکن است بعضی گره ها را ببندید و در این فشارسنج نصب کرده باشید تا در صورت افزایش فشار به آرامی ، تماس دوبله شده بسته شود و باعث شود که مدار سیگنال بسته شود و اگر فشار به سرعت افزایش یابد ، تماس دیگری در فشارسنج باعث می شود که ترانسفورمر بلافاصله قطع شود. در مرحله اول ، به دلیل بار زیاد و در مرحله دوم ، اثر کوتاه ایجاد می شود.

محافظت در برابر اتصال کوتاه و اتصال جریان زیاد و زمین
اولین و یکی از مهمترین محافظت در سیستم ، حفاظت از اتصال کوتاه در برابر جریان زیاد و جریان زمینی است. این محافظت ها به طور واضح با حفاظت از اضافه بار متفاوت هستند زیرا حفاظت از اضافه بار بر اساس یک ظرفیت گرمایی واحد است. در این نوع محافظت ، یک جریان سه فاز توسط سه ترانسفورمر جریان شناسایی می شود و به رله منتقل می شود و محافظت روی پایه آن انجام می شود. در مورد محافظت فوق العاده ، منحنی قطع ارتباط رله بسیار مهم است زیرا محافظت مناسب بر اساس آن انجام می شود.

این رله ها می توانند دارای دو مجموعه منحنی برش باشند:
نوع زمان ثابت که در آن پارامترهای فعلی و زمان به یکدیگر ربطی ندارند و به طور جداگانه تعریف می شوند و رله دستور قطع را بر اساس جریان تنظیم شده در زمان تعیین شده اعطا می کند.

نوع زمان کاهش که در آن زمان قطع ارتباط رله مربوط به جریان جریان از طریق رله توسط یک منحنی است. به این ترتیب ، هرچه جریان بیشتر از رله عبور کند ، زمان رله تداخل کوتاه تر است.

▪ بسته به عملکرد و نوع استفاده رله ، منحنی های استاندارد برای این رله ها تعریف می شوند که به شرح زیر است:
منحنی معکوس استاندارد (SIT)
منحنی بسیار معکوس (VIT)
منحنی بسیار معکوس (EIT)
منحنی فوق العاده معکوس (UIT)

محافظت از سیستم های الکتریکی بسیار مهم است و امروزه بسیاری از شرکت ها رله های محافظتی را طراحی و تولید می کنند. در اینجا برخی از شرکت های معتبر هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.



:: برچسب‌ها: رله ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل لادری قابل نصب روی انواع درب ها

قفل مغزی برقی چه مشخصات کاری دارد؟

ولتاژ قفل الکترومغناطیسی: 12 ولت 1900 میلی آمپر معادل 2 آمپر در ابتدا و 90 میلی آمپر در حالت آماده به کار

بدن: آلیاژ فلز سخت در برابر اثرات و ضد آسیب

خروجی: 2 پورت وجود دارد که موقعیت قفل و موقعیت درب NO-C-NC را برای اتصال به مدارهای محیطی (مانند چراغ) نشان می دهد.

تایمر: مدت زمان کارکردن قفل مقابل برقی پس از بستن درب قابل تنظیم باید بین 0 تا 6 ثانیه تنظیم شود

مناسب برای نصب روی درب فلزی سنگین ، ضد سرقت و آهن

قدرت قفل شدن قفل برقی اف اف درب چوبی : تحمل فشار و وزن 1000 کیلوگرم معادل در هر تن.

امکان اتصال و کار در مسیر قفل شدن الکترونیکی ، زنگ خطر ، سنسور درب ، دکمه خروج ، کارت خوان خارجی ، کنترلر خارجی

تجهیزات کنترل: سیستم های از راه دور ، کارت ، رمز عبور ، پیام کوتاه ، اثر انگشت و کنترل دسترسی

"کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، رضایت مشتری ، موفقیت در تجارت"

قفل الکترومغناطیسی با لولا یا پیچ

قفل الکترومغناطیسی برای درب 8 سیم

ولتاژ قفل مغزی برقی: 12 ولت 1900 میلی آمپر معادل 2 آمپر در ابتدا و 90 میلی آمپر در حالت آماده به کار

بدن: آلیاژ فلز سخت در برابر اثرات و ضد آسیب

خروجی: 2 پورت وجود دارد که موقعیت قفل و موقعیت درب NO-C-NC را برای اتصال به سوکت های محیطی (مانند چراغ ها) نشان می دهد.

تایمر: طول زبانه قفل را بعد از بستن درب قابل تنظیم از 0 تا 6 ثانیه تنظیم می کند

مناسب برای نصب روی درب فلزی سنگین ، ضد سرقت و آهن

قدرت قفل شدن: تحمل فشار و وزن 1000 کیلوگرم معادل در هر تن

امکان اتصال و کار در مسیر قفل شدن الکترونیکی ، زنگ خطر ، سنسور درب ، دکمه خروج ، کارت خوان خارجی ، کنترلر خارجی

تجهیزات کنترل: سیستم های از راه دور ، کارت ، رمز عبور ، پیام کوتاه ، اثر انگشت و کنترل دسترسی

"کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، رضایت مشتری ، موفقیت در تجارت"



:: برچسب‌ها: قفل برقی اف اف ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

"رله" یکی از کلماتی است که شما ممکن است در طول مطالعه خود بارها و بارها شنیده باشید و حتی یک بار آن را از نزدیک ندیده باشید ، خصوصاً رله های محافظتی که در این مقاله به آن توجه شده است ، اما به هر حال ، در نظر بگیرید که ما ابتدا خود رله را پرداخت می کنیم ، یک مؤلفه بسیار مهم در صنعت الکترونیک و البته قدرت در نوع خود است. اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری و کنترل سیستمهای ما.

رله ها و سوئیچ ها
اولین سؤالی که همیشه مطرح می شود این است که؛ تفاوت بین رله و سوئیچ چیست؟

پاسخ از نظر ساختاری ساده است ، بله ، رله همان کلید است ، اما سوئیچ را نمی توان از راه دور کنترل کرد یا از آن به عنوان یک کنترل کننده هوشمند استفاده می شود ، بنابراین رله می تواند یک سوئیچ هوشمند در نظر گرفته شود که علاوه بر داشتن یک ساختار کلیدی ، از دیگر ویژگی ها نیز برخوردار باشد.

رله چگونه کار کرد
در شکل مقابل رله را در حالت عادی مشاهده می کنید ، یک حالت عادی حالت است که رله ما هیچگونه تحریکی نداشته باشد یا به عبارت ساده تر ، رله به هیچ مدار یا دستگاه متصل نیست.

در نگاه اول ، این ممکن است کمی گیج کننده باشد ، اما پس از خواندن توضیحات قادر خواهید بود تمام پیام های موجود را مطابق با این استدلال بررسی کنید.
همانطور که مشاهده می کنید ، ما 5 ورودی و ورودی داریم ، دو پین در پایین با + و - و دو پین در سمت چپ با نام های NC و NO وجود دارد و در آخر نیز یک پین به نام COMMON
توجه داشته باشید که در هر مدار که در آن علامت + و - را مشاهده می کنید این بدان معنی است که این قسمت باید توسط ولتاژ DC تغذیه شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، یک قطعه فلز به یک پین COMMON وصل شده است که می تواند در صورت لزوم به NC یا ON به NC یا ON متصل شود ، معمولاً این قطعه فلزی به NC وصل می شود و تصور کنید که اگر به حالت ON وصل شده باشد ، تصور کنید. مدار ما متصل است و مصرف کننده شروع به مصرف می کند.

اما برای اتصال به موقعیت ON ، از ویژگی مغناطیسی کویل واقع در پایین مدار استفاده می کنیم. ما می دانیم که اگر سیم پیچ ولتاژ DC را به هم وصل کنیم ، یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند ، بنابراین اگر یک ولتاژ را بین دو + و - انتها متصل کنیم ، که فقط به 12 یا 5 ولت نیاز دارد ، به یک کویل مغناطیسی تبدیل می شود و قسمت فلزی ما ، ساخته شده از آهن است. در انجام این کار جذاب ، قطعه فلز از پین NC جدا شده و به پین ​​روشن وصل می شود ، همانطور که در شکل زیر مشاهده شده است ما می توانیم به راحتی مدار از راه دور را کنترل کنیم ، البته این روش کنترل دارای مزایا و معایبی است که بعداً توضیح خواهم داد.

چرا رله اصلا
خوب ، همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید ، می توانیم از رله به عنوان سوئیچ استفاده کنیم ، اما در قلب آن یک ویژگی جالب توجه منحصر به فرد برای رله قرار دارد.

در حقیقت ، رله نیز مانند سایر کلیدهای الکتریکی ، در مسیر سیم فاز (یا قطب مثبت در جریان مستقیم) قرار دارد. با خاموش و خاموش کردن دستگاه برقی با استفاده از این سوئیچ ، سیم برق خنثی (یا جریان منفی) DC را مستقیماً به دستگاه وصل می کنید. سپس سیم فاز را به پین ​​COM وصل کنید و سیم را به عنوان آداپتور فاز از پین NO یا NC به صورت الکتریکی بکشید. نکته اینجاست:



:: برچسب‌ها: رله ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون آخرین اختراع مهم بشر

 "... با وجود اختراعات هولناک جنگ ، تلویزیون هنوز آخرین اختراعی است که علم و تمدن بشری به آن دست یافته است ... تلویزیون نه تنها وسیله سرگرمی نیست بلکه در درجه اول یکی از حساس ترین وسایل ارتباطی است. تمام کشورهایی که از آن بهره می برند ، برای اهداف آموزشی و هنری استفاده می شوند.

با وجود مشکلات بسیاری در زندگی جدید برای انسان ، زمان آنقدر کوتاه به نظر می رسد که می توان گفت دیگر او توانایی پوشش همه کارها را ندارد و علاوه بر کارهای دیگر باید کارهای بسیاری را انجام دهد. کارمندی که در حین کار در یک کارخانه مشغول تماشای یک فیلم است یا حرف های یک شخصیت علمی و اجتماعی را که در اتاقش صحبت می کند می شنود و خودش را می بیند به طور همزمان چندین کار را انجام می دهد ، خانه داری که ضمن شیر دادن به کودک و آماده سازی درس ، از حضور در سخنرانی ها یا کنفرانس های مطبوعاتی مستثنا نیست ، از موارد مختلفی استفاده می کند. که اکنون برای ساکنان کشور ما با چنین کاربردهایی امکان پذیر است. .. "

اکنون شش دهه پس از ورود تلویزیون به ایران ، بیش از 50 کانال تلویزیونی داخلی و خارجی برنامه هایی را در ایران تولید کرده اند و در همه نقاط ایران در دسترس هستند. این به معنای افزایش شگفت آور ناچیز در تعداد کانال های تلویزیونی در ایران و گسترش باورنکردنی برنامه های تلویزیونی و تلویزیونی در این کشور است.

بنابراین می توان دریافت که این ساز جدید در ایران با استقبال خوبی روبرو شده است و مطبوعات آن را ابزاری برای جهش اجتماعی و فرهنگی و تقویت فرهنگ عمومی و دانش و دانش مردم در زمینه های مختلف می دانند. تلویزیون ایران در ابتدا کاملاً خصوصی و با بودجه تبلیغات اداره می شد. پس از یک سال کار ، ایستگاه فرستنده تلویزیون برنامه های روزانه خود را در تهران به پنج ساعت افزایش داد و در سال 1340 یک فرستنده دیگر را در آبان و یک فرستنده تقویت کننده در اهواز تنظیم کرد.

در تاریخ 26 ژوئیه 1967 ، مجلس شورای ملی لایحه دولت برای تأسیس سازمان ملی تلویزیون ایران را که قبلاً در مجلس شورای ملی تصویب شده و در مجلس سنا اصلاح شده بود ، مجدداً مورد بررسی و تصویب قرار داد.

سرانجام پس از تصویب طرح تأسیس "تلویزیون ملی ایران" ، یک ایستگاه کوچک ایجاد شد و پخش برنامه های آزمایشی با امکانات ساده در سال 1345 آغاز شد. امکانات فنی تلویزیون در آن زمان محدود به یک استودیو ، سه دوربین و دو ضبط مغناطیسی بود. دو کیلووات با سیستم خط 525 بالای ساختمان هیلتون به همه صاحبان تلویزیون این امکان را داد تا از سیستم با سیستم های مختلف استفاده کنند.

کمتر از دو سال از تأسیس تلویزیون ملی ، نخستین مرکز شهر تلویزیون ملی در ارومیه در 8 آگوست 1347 افتتاح شد و اندکی پس از آن در مجموعه تلویزیونی بندرعباس آغاز به کار کرد. به تدریج ، ایستگاه های تلویزیونی مطابق با وظایف تعیین شده توسط برنامه ریزان دولت ، در شهرهای مختلف شروع به کار کردند و پیام های سیاسی ، فرهنگی و سرگرمی را به بخش وسیع تری از جمعیت منتقل کردند.

اکنون شش دهه پس از ورود تلویزیون به ایران ، بیش از 50 کانال تلویزیونی داخلی و خارجی برنامه هایی را در ایران تولید کرده اند و در همه نقاط ایران در دسترس هستند. این به معنای افزایش اندک تعداد کانال های تلویزیونی در ایران و گسترش باورنکردنی برنامه های تلویزیونی و تلویزیونی کشور است ، اما باید دید که آیا کیفیت این برنامه ها همراه با گسترش اندک برنامه های تلویزیونی ایران بهبود خواهد یافت یا خیر. آیا به سمت پیشرفت پیشرفت کرده است؟



:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

رله حالت جامد
این رله در دسته رله های الکترونیکی (کاملاً!) قرار دارد و در واقع در شبکه های برق مورد استفاده قرار نمی گیرد (البته شما آن را در واحد کنترل خواهید دید که جنبه های الکترونیکی بیشتری نیز دارد) ، این رله به عنوان جامد گفته می شود زیرا در واقع هیچ قسمت مکانیکی ندارد و عمل سوئیچینگ توسط نیمه هادی ها انجام می شود و این عامل باعث طولانی شدن عمر می شود ، رله حالت جامد در مدارهای با سوئیچینگ بالا و سایر کاربردها استفاده می شود. می توان به کنترل فاز موتورها اشاره کرد.

سایر شرایط
متأسفانه دوستانی هستند که معتقدند "رله آبشار" نیز دسته ای از رله ها است! ثبات سیستم تصمیم می گیرد چندین رله را در گروه ها جمع کند تا به تدریج از قدرت کم به قدرت بالاتر و این ترکیبی از رله ها افزایش یابد. به این رله آبشار گفته می شود.

عوامل مهم در انتخاب رله
شاید اولین و اصلی ترین چیزی که شما باید بررسی کنید ولتاژ و جریان رله است ، پس باید دقت کنیم که جریان آستانه (حداکثر) رله چندین آمپر باشد و شاید آخرین عامل تعداد پره های رله باشد که در نهایت مشخص می شود که این یک قطب یا چند قطبی رله است.

مزایای عمومی رله ها
عایق: این جنبه محافظ یک رله است که قسمت معیوب مدار را از قسمت سالم جدا می کند.
کنترل مدار قدرت بالا: با رله چند ولتی می توانید مدار چند ولتی را کنترل کنید و این قطعاً گزینه خوبی برای کنترل مدار است.
راندمان اقتصادی: با توجه به همه موارد فوق ، رله ها گزینه اقتصادی برای سیستم مدار ما خواهند بود.

مشکلات رله
کندی: به دلیل شرایط مکانیکی رله ، در فرکانس های زیاد (قطع اتصال زیاد) به خوبی جواب نمی دهد و در مدل های ارزان قیمت حتی در حفاظت نیز کار نمی کند (در صورت اتصال کوتاه ، باید در مدت زمان بسیار کوتاهی جدا شود تا به حداقل برسد).

از ولتاژهای بسیار کم استفاده نشود: بله ، همانطور که مشخص است رله برای انجام عمل سوئیچینگ نیاز به ولتاژ دارد ، بنابراین در مدارهای با ولتاژ پایین ، رله تقریبا بی فایده بود و به جای آن از ترانزیستور استفاده می شد.

Spark Generation: خوب ، رله ذاتاً كلیدی است ، بنابراین داشتن كمان چندان دور از انتظار نیست و همیشه در دستگاه هایی كه دارای جرقه هستند كاهش قابل توجهی در عمر آن قسمت می بینیم.

تخلیه سلفی: یکی از مهمترین معایب رله ، تخلیه شارژ سلفی است و البته این مشکل در هر وسیله ای که دارای سلف نیز باشد ، ایجاد می شود ، سلف عنصر ذخیره انرژی است و هر بار که به مدار وصل شود ، شارژ می شود و یک بار قطع می شود. خودش را از دایره به صورت دایره جدا می کند! ، به زبان ساده تر ، یعنی به جهتی که نباید جریان داشته باشد ، یک جریان فوری (تقریباً زیاد) ایجاد می کند و البته راه حل به شرح زیر است.

دیودهای رایگان
عملکرد این دیود جلوگیری از فروپاشی سلف در مدار است که به عنوان دریچه یک طرفه عمل می کند ، تصویر زیر نشان می دهد که چگونه دیود آمپلی فایر در مدار رله قرار دارد.



:: برچسب‌ها: رله حالت جامد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون

از زمان ظهور تلویزیون تجاری در ایالات متحده در سال 1940 ، تلویزیون به طور فزاینده ای رواج پیدا کرده است و روش های رایج فروش کالاهای مختلف ، به ویژه کالاهای مصرفی ، از طریق تبلیغات تلویزیونی رواج یافته است. قیمت های تبلیغاتی در ابتدا با معیار نلسون تعیین می شدند.

طرحی را تهیه کنید
نمایش های تلویزیونی که برای عموم مردم پخش می شود می توانند به طرق مختلف تولید و تولید شوند. بعد از تولید ، مرحله بعدی بازاریابی و انتقال محصولات به بازارهای جهانی است ، کاری که شما برای جذب مخاطب انجام می دهید. این معمولاً در دو سطح اتفاق می افتد:

"برنامه ضبط شده" یا "پخش زنده" - برنامه ضبط شده برنامه ای است که در آن تهیه کننده برنامه هایی را از یک یا چند قسمت از یک سریال یا سریال از یک ایستگاه یا شبکه تولید می کند که محصول برای آن پرداخت کرده یا مجوز دریافت کرده است ، یک پخش است ، اما پخش مستقیم برنامه ای است که مجموعه ای از محتوای فیلم و ویدئو است. ، از جمله برنامه زنده مستقر در گفتگو و فوتبال زنده ، سمینارها ، همایش ها و یک سیستم مدیریت محیط زیست. از طریق اینترنت یا ماهواره به صورت واقعی یا آنلاین از دوربین به مخاطبین و بینندگان و شنوندگان ارسال می شود.

"راه اندازی مجدد" یا "راه اندازی مجدد" اصطلاحی است که به طور گسترده برای توصیف استفاده مجدد از برنامه ها استفاده می شود. این شامل ارسال مجدد در کشور تولیدی یا بین المللی است که توسط تولید کننده ممکن است مدیریت شود یا نباشد.

جنبه های اجتماعی

خطرات احتمالی
در کنار رشد فرهنگی و نفوذ فرهنگی تلویزیون در جامعه و خانواده ، صدای مذهبی قانونگذاران ، دانشمندان و والدین باعث افزایش کیفیت نفوذ رسانه ها شده است. به عنوان مثال دولت سوئد در سال 1991 محدودیت های کلی در تبلیغات را به کودکان زیر 12 سال تحمیل کرده است. طبق مطالعات انجام شده در دهه های اخیر ، الگوهای فعالیت مغزی در کودکان هنگام تماشای خشونت نشان می دهد که کودکان از تماشای خشونت برانگیخته می شوند و این خشونت مشاهده شده در ناحیه مغز ذخیره می شود. از قشر خاکستری) که حافظه طولانی را مختل می کند. طول می کشد.

در سال 2002 ، چندین منبع گزارش دادند كه نتایج نظرسنجی آنها نشان داد كه تماشای تلویزیون به طور مرتب هیچ تفاوتی با دیگر انواع اعتیادها ندارد و تأثیر تماشای تلویزیون در بین برخی خانواده ها به حدی شدید است كه خانواده ها از تماشای تلویزیون امتناع ورزند. [8]

یک مطالعه جغرافیایی در مناطق مختلف نیوزلند که شامل 1000 نفر (زیر 26 سال) است ، نشان می دهد که "تماشای تلویزیون به عنوان کودک و بزرگسال ، مربوط به عدم یادگیری تا 26 سالگی است. به عبارت دیگر ، هر چقدر کودک تلویزیون را تماشا کند ، کمتر می خواهد مدرسه را تمام کند و به دانشگاه برود.

در ایسلند ، زمان پخش تلویزیون تا سال 1984 محدود بود و هیچ برنامه تلویزیونی در پنج شنبه ها یا در کل ماه ژوئن پخش نمی شد.

"علیرغم این تحقیق ، بسیاری از پزشکان رسانه امروز این تحقیقات را مناسب و با ارزش رد می کنند." به عنوان نمونه ای از این دسته از اندیشه ها ، مقاله دیوید گابنالت را در [9] ببینید.

تقریبا از زمان اختراع این وسیله ارتباط جمعی ، هزینه های برخی از نرم افزارها به اشکال مختلف از جمله برنامه های نامناسب ، خطرناک و گمراه کننده هزینه شده است. منتقدان مانند جین کیلبورن معتقدند که تصاویر تلویزیون ، مانند سایر رسانه های جمعی ، به دختران جوان آسیب می رساند. مفسران دیگر ، مانند Shbatbat Jelly ، تأیید كرده اند كه تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده به طور فزاینده ای بر شادی مردم تأثیر می گذارد و آنها را ترغیب به خرید کالاها و محصولات می كند. جورج گربنر نشان داد كه توصيف جرايم گاه به گاه ، به ويژه جنايت در جوانان و خردسالان ، مسئله اين سندرم و بيماري هاي جهاني را موجب مي شود. در نظرسنجی بین بینندگان تلویزیون میزان این جرائم و تخلفات بسیار بیشتر از سایر افراد است.

روندهای فن آوری
تلویزیون در روزهای ابتدایی اختراع خود یک رسانه جمعی کوتاه مدت بود. طرفداران نمایش های منظم برنامه ریزی کرده اند تا در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کنند تا بتوانند برنامه های مورد علاقه خود را طبق برنامه تماشا کنند. اصطلاح "قرار ملاقات تلویزیونی" معادل بازاریان است که این پیوست را توصیف می کنند.

با اختراع ضبط کننده های فیلمبرداری و پخش کننده هایی مانند ضبط کننده فیلم و ضبط کننده فیلم های دیجیتال ، تماشای تلویزیون محدود شده است. مشتریان می توانند برنامه ها را یک بار در برنامه خود مشاهده و ضبط کنند. ارائه دهندگان خدمات تلویزیون همچنین ویدئویی در صورت تقاضا تهیه می کنند ، این مجموعه ای از برنامه هایی است که می توانید در هر زمان تماشا کنید.

شبکه های سلولی و اینترنت هر دو قادر به حمل امواج و برنامه های ویدیویی هستند. قبلاً تلویزیون خوبی در اینترنت موجود بوده که می تواند به عنوان حیوان یا به عنوان نمونه بارگیری شود. تلویزیون های سلولی پس از تکمیل و تصرف سیستم های آنالوگ و غلبه بر برخی از مشکلات فنی - بخصوص مواردی که به عمر باتری بستگی دارد ، برای ارائه این جریان ها طراحی شده اند.



:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

نصب قفل الکترونیکی

بیشتر قفل های درب یا شرکت معمولاً با دستگیره های استاندارد باز و بسته می شوند ، اما ما همیشه نگران ایمن بودن دسته های درب هستیم. آیا با خیال راحت مسافرت می کنیم؟ از کجا می توانیم چیزهای ارزشمندی مانند طلا و جواهرات را هنگام مسافرت قرار دهیم؟ شواهد و تحقیقات نشان می دهد که این دسته ...

یکی از نگرانی های مغز ما این است که به یاد داشته باشیم که کلید درب را رها یا از دست ندهید! مجموعه ای از کلیدها را برای همه اعضای خانواده فراهم کنید تا اعضای خانواده در پشت درب آپارتمان نباشند! کیف شما احتمالاً دارای یک کلید اصلی است که دو یا سه کلید از آن آویزان است.

حمل آن دشوار است و به دلیل برنامه شلوغ ، از دست دادن آن و ترک آن بسیار ممکن است. اینها فقط برخی از نرم افزارهای تنظیم هدف است که می توانید استفاده کنید.

پیشرفت های علم و فناوری همواره راه حل هایی برای مشکلات بشر ارائه داده است. این فناوری همچنین به مشکلات و مشکلات قفل و دسته کمک کرده است.

قفل های دیجیتال و گوشی ها گزینه خوبی برای جایگزینی آنها با قفل های معمولی هستند. قفل های دیجیتال از قفل های معمولی کارایی بیشتری دارند. امنیت بالا ، سهولت استفاده و زیبایی ظاهری آن باعث افزایش محبوبیت دستگیره های دیجیتالی شده است.

قفل دیجیتال نیازی به کلید برای باز و قفل درب ندارد و می توانید از روش های بهتری استفاده کنید. با استفاده از رمزعبور شخصی ، کارت ویژه ، اثر انگشت پیکربندی شده ، برنامه موبایل و کنترل از راه دور می توانید قفل دیجیتال را باز و بسته کنید. در صورت نیاز می توانید نحوه نصب قفل الکترونیکی را مشاهده بفرمایید.

چگونه قفل های دیجیتال امنیت را افزایش می دهد؟
اهرم دیجیتال هنگامی که درب آن بسته شد قفل می کند. کارت که قفل دیجیتال با آن باز می شود ، کارت RF نامیده می شود. در صورت از بین رفتن این کارت ، می توانید کارت گم شده را با برنامه و تلفن هوشمند خود در عرض چند دقیقه بسوزانید.

اگر شخصی وارد یک رمز عبور اشتباه شود یا از کارت اشتباه استفاده کند ، قفل سامسونگ و سایر مارک های قفل و گوشی های دیجیتال در سیستم ورود به سیستم قفل شده و از ورود خارجی جلوگیری می کند. قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم های امنیتی مانند سیستم های ضد سرقت ، قفل کودک ، قفل مسافرتی و زنگ های درب باز هستند.

اهرم دیجیتال را می توان با استفاده از کارت RF و رمز عبور باز کرد. وقتی مشغول کار هستید و رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، می توانید از کارت RF برای اتصال استفاده کنید.

برخی از قفل های دیجیتال با روشن شدن سوئیچ ولتاژ بالا به راحتی باز می شوند و قفل از کار می افتد. برای انتخاب قفل دیجیتال ، نوع ضد شوک آن گزینه خوبی است. دستگیره های دیجیتال از باتری ولت بوک تغذیه می شوند. اگر باتری کم باشد ، قفل زنگ جایگزین باتری می شود.

دستگیره های دیجیتال به راحتی روی درهای معمولی یا ضد سرقت نصب می شوند و امنیت محل را افزایش می دهند. قفل های دیجیتال به شما امکان کنترل و نظارت از راه دور را می دهند. و این ردیابی در مورد تلفن های هوشمند صدق می کند. اگر به دنبال قفل و دستگیره درب ساختمان و آپارتمان دیجیتالی آن هستید ، باید مبلغ بیشتری بپردازید.

استفاده از اثر انگشت برای باز کردن دسته های دیجیتال باعث می شود قفل آرام شود. قفل دیجیتال همیشه باید تمیز نگه داشته شود تا دستگاه تخریب نشود. این تمیز بودن دستگاه همچنین بر امنیت شما تأثیر می گذارد. پس از ورود به سیستم ، رمز ورود اثر انگشت شما قفل باقی می ماند ، و حدس زدن رمز ورود اثر انگشت شما برای افراد سودجو و دشوار دشوار نخواهد بود.

برخی از دستگاه ها به رمزهای عبور طولانی احتیاج دارند و به خاطر سپردن پسورد مخصوصاً در روزهای پر مشغله کار دشوار خواهد بود. از قفل های دیجیتالی استفاده کنید که قابلیت تغییر رمز عبور را دارند و می توان آنها را با رمز 4 رقمی تنظیم کرد.

برخی از انواع قفل های دیجیتال با برق کار می کنند و در صورت خاموش بودن برق ساختمان ، قفل دیجیتال خراب و نقص می یابد. برای جلوگیری از این مشکل ، توصیه می کنیم از قفل های دیجیتال استفاده کنید که باتری کار می کنند.

برخی از مارک ها قفل اثر انگشت دیجیتال را که به دلیل سرما یا گرما کمی متفاوت است ، تشخیص نمی دهند. به معایب موجود در مارک های مشهور جهانی پرداخته شده است. یکی از بهترین مارک هایی که دارای طیف گسترده ای و فروش قفل های الکترونیکی و گوشی های دیجیتال است ، برند سامسونگ است.

ویژگی ویژه ای که دسته دیجیتال سامسونگ را از سایر مدل ها و مارک ها متمایز می کند و آن را به پرفروش ترین برند در این زمینه تبدیل می کند ، وجود سیستم های امنیتی پیشرفته در آن است.

ویژگی های منحصر به فرد دسته دیجیتال سامسونگ:
این دستگاه قابلیت تنظیم 100 اثر انگشت مختلف را دارد و گزینه ای عالی برای ساختمان های اداری با امنیت بالا است.
برای دسته دیجیتال سامسونگ می توانید 20 کارت RF تنظیم کنید.
این قابلیت برای تغییر رمز عبور و تنظیم رمز عبور بین 4 تا 12 حرف دارد.
این قابلیت برای یافتن یک مدیر و دو کلید اضطراری تعبیه شده برای موارد اضطراری دارد.
دسته دیجیتالی سامسونگ اثر انگشت را که در دمای گرم و سرد کمی تغییر می کند ، به سرعت و با دقت تشخیص می دهد.

یکی از اشکالات دستگیره های دیجیتالی ذکر شده این بود که هنگام وارد کردن رمز عبور ، اثر انگشت روی شماره های صفحه کلید باقی مانده است که باعث می شود رمز عبور قابل پیش بینی باشد. دسته دیجیتال سامسونگ این مشکل بزرگ را حل کرد. قبل از وارد کردن رمز عبور در پد لمسی ، دو عدد به طور تصادفی نمایش داده می شود و پس از وارد کردن تمام شماره ها صفحه نمایش روشن می شود. اثر انگشت شما در کل صفحه کلید پخش شده است ، بنابراین نمی توانید حدس بزنید.



:: برچسب‌ها: نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون و نمایش تصاویر

به لطف پیشرفت های فناوری نمایش ، امروزه چندین نوع مانیتور ویدیویی وجود دارد که در تلویزیون ها استفاده می شوند:

"CRT" متداول ترین لوله اشعه کاتدی را نشان می دهد. این نوع صفحه نمایش ها بسیار گران نیستند و یک فناوری اصلاح شده برای آنها وجود دارد که به طور کلی بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. از آنجا که وضوح بومی این صفحه نمایش ثابت نیست ، در بعضی موارد آنها توانایی نمایش منابع با وضوح مختلف با کیفیت تصویر بالا را دارند.

"LCD صفحه تخت" یا "پلاسما": تحولات جدید در نمایشگرهای صفحه تخت مجموعه های تلویزیونی معرفی شده از سیستم نمایش کریستال مایع فعال ، صفحه LCD یا فناوری نمایش پلاسما. صفحه های ال سی دی و صفحه نمایش پلاسما 1 اینچ ضخامت دارند و می توانند از دیوار آویزان شوند یا به یک پایه وصل شوند. برخی از مدل ها می توانند به عنوان مانیتور رایانه مورد استفاده قرار گیرند.

پنل LCD: در حقیقت ، عضو اصلی صفحه نمایش ، لایه LCD (نمایشگر کریستال مایع) در هر دو شکل و صفحه اصلی رنگی است که شامل کلیه آرایش های پیکسل اصلی و زیر پیکسل های RGB یا مقداری Y و W است که به همان لایه LCD تعلق دارد. این دقیقاً در تمام تلویزیون های LCD قدیمی یکسان است.

پنل LED: تنها چیزی که تفاوت بین صفحه LCD و LED را متمایز می کند ، پنل پشتی لایه LCD است و رسالت آن کار و روشن کردن این لایه است که در تلویزیون های LCD قدیمی یا در واقع لامپ های دارای نور پس زمینه CCFL ، چراغ های فلورسنت سرد است. کاتد وظیفه تأمین نور و استحکام این لایه را بر عهده دارد که با وجود جهش جدید در تلویزیونهای LED باعث می شود نور پس زمینه بسیار نازک تر شود و به جای آرایش فلورسنت از LED یا LED استفاده می شود که همین امر باعث افزایش دقت منبع انرژی می شود. کیفیت روشنایی و اندازه آن نیز فرایند تولید را آسانتر کرده است.

هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. صفحه LCD تخت می تواند زاویه دید را کوچکتر و باریک تر نشان دهد و از این رو برای محیط خانه مناسب نباشد. پنل های عقب در شرایط نور روز و یا در اتاق های با نور مناسب کارایی خوبی ندارند و به مناطق دید تاریک احتیاج دارند. در سال های اخیر از پانل های LED در ساخت مجموعه های تلویزیونی به ویژه تلویزیون های با اندازه بزرگ استفاده شده است. صفحه نمایش های ال ای دی نازک تر از صفحه نمایش های LCD هستند و انرژی کمتری مصرف می کنند اما از نظر کیفیت تصویر تفاوت چندانی با صفحه نمایش های LCD ندارند. صفحه نمایش های LED نسبت به صفحه نمایش های LCD گران تر هستند.

ماندگاری انواع رایج صفحه های تلویزیون
پلاسما عمر مفید پانل های پلاسما 100000 ساعت تخمین زده می شود ، به این معنی که اگر شما روزانه 5 تا 8 ساعت تماشای محتوا را در این نوع صفحه نمایش صرف کنید ، 34 تا 50 سال تلویزیون و پنل سالم خواهید داشت.

پنل های LED قدیمی تر در ابتدا از آرایه های ضعیف پیکسلی ضعیف با طول عمر بسیار کوتاه حدود 3000 تا 6000 ساعت استفاده می کردند زیرا فشار روی زیر پیکسل آبی خیلی زیاد بود ، اما WRGB قدیمی اکنون در حال تولید است. و این به آنها عمر تقریبی 8 تا 12 هزار ساعت یعنی 4 تا 8 سال می دهد و حداکثر این صفحه نمایش ها را از نظر سلامتی تضمین می کند.

انواع مختلفی از پنل های OLED LED وجود دارد و عمر مفید آنها بسته به میزان روشنایی و کنتراست متفاوت خواهد بود. به طور کلی ، این صفحه نمایش ها دارای عمر مفید 30،000 تا 60،000 ساعت هستند که تا 8 تا 15 سال به راحتی ، نرم و نرم باقی می مانند.

تشخیص چهره
از ورود آسان به Smart Hub با برنامه تعامل هوشمند با تشخیص چهره لذت ببرید. با کمک دوربین ساخته شده در تلویزیون ، این سیستم منحصر به فرد می تواند صورت شما را بطور خودکار تشخیص دهد و نیاز به تایپ نام کاربری (ID) و رمز عبور را با استفاده از ریموت کنترل از بین ببرد. این اجازه می دهد تا تلویزیون چهره شما را تشخیص دهد.

کلمات مرتبط با تلویزیون
وضوح عبارت است از تعداد نقاط منفردی که به عنوان پیکسل در صفحه شناخته می شوند. وضوح نمونه 800 x 600 بدین معنی است که صفحه تلویزیون دارای 800 پیکسل در عرض و 600 & nbsp در محور عمودی است. وضوح بالا خاص نشانگر تصویر با وضوح بالاتر است.

کنتراست اندازه گیری میزان نور و لکه های تاریک روی صفحه است. هرچه نسبت کنتراست بالاتر باشد ، تصاویر بهتر و جالب تر خواهند بود ، اصطلاحی که نشانگر غنای و عمق تصاویر است.



:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()