نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل مقابل برقی الکتروپیک بر روی انواع درها قابل نصب است.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید درب ورودی آپارتمان را مانند درب پاسیو فلزی مدیریت کنید؟ آیا شما از آن دسته کاربرانی هستید که نمی خواهد وقتی مشتری به محل کار شما می آید از پشت میز خود بیدار شود و در را باز کند؟ به نظر شما بهترین راه برای کنترل درب اتاق شما چیست؟

قفل لادری الکتروپیک در جلو بهترین وسیله برای قرار دادن درب ضد سرقت و تمام درهای آپارتمان است. این قفل دارای آدرس های دیگری در اصناف مختلف از جمله قفل مغزی برقی الکتروپیک ، قفل کنترل و قفل منشی الکتروپیک است و برای محافظت از درب ها و دزدگیرها از راه دور از درب و دفاتر کار می کند. قفل های برقی به دو نوع ایرانی و خارجی تقسیم می شوند. قفل های برقی ایرانی با مارک هایی مانند تابا ، راگبی و الکتروپک و قفل های برقی خارجی با مارک های FF آلمان (افف) و اسپانیا سارو (سارو) در بازار به فروش می رسند. ییل ، ​​دورکاس ، کلم پیچ و o & c در بازار وجود دارد. گفتنی است مارک های خارجی این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و در صورت تمایل به استفاده از این مارک ها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قفل لادری الکتروپیک اینجا کلیک کنید

قفل مقابل برقی الکتروپیک چگونه کار می کند؟

قفل جلو برقی یا قفل برقی مغزی که در انگلیسی Strike Lock نامیده می شود ، از یک سیم پیچ و یک قاب فلزی به وسیله دو پیچ به یکدیگر متصل شده است که با چرخاندن این پیچ ها باز و تغییر شکل می یابد. قاب را تنظیم کنید و آن را ببندید تا درب در جهت درست باز شود. این بدان معناست که قفل الکتریکی مغز را می توان به سمت راست تنظیم کرد و به سمت چپ باز کرد. یک زبانه متحرک که از 8 تا 12 ولت AC / dc کار می کند در محفظه قفل سیم پیچ گنجانده شده است. خلاص شوید در این حالت می توان با فشار دادن درب را باز کرد. قفل جلو برقی دارای یک اهرم موقعیت یابی است که می توانید با استفاده از آن عملکرد کمربند منتقل شده را در حالت آزاد یا مداوم تنظیم کنید. اگر این اهرم در حالت رهاسازی مداوم باشد ، دیگر نیازی به استفاده از کنترل از راه دور یا کلید برای فشار آوردن و فشار دادن آن هنگام رسیدن به در ندارید. این حالت زمانی مفید است که خطوط زیادی از این درب عبور کنید و نیازی به کنترل ترافیک نداشته باشید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

قفل مقابل برقی ایرانی الکتروپیک را بر روی درب آپارتمان نصب کنید

اگر می خواهید قفل درب ورودی برقی را در برابر سرقت نصب کنید ، باید مدلی با اندازه برش قاب بزرگتر انتخاب کنید تا توپی های قفل درب به راحتی درون آن حرکت کند. بنابراین ، به خاطر داشته باشید که قفل برقی در جلو به دو مدل تقسیم می شود. قفل برقی ضد سرقت در و قفل برقی درب های چوبی ، تنها تفاوت در اندازه قطعات روی آنها است. برای نصب ابتدا باید درب قاب را به اندازه یک پرونده قفل برقی با سنباده زدن برش دهید تا پرونده داخل قاب باشد ، سپس قاب را به قاب ببندید. توجه داشته باشید که قسمتهای قاب باید به گونه ای باشد که لبه متحرک قفل برقی فضای کافی برای بازگشت هنگام باز شدن داشته باشد. پس از انجام این مراحل و ایمن سازی قفل برقی جلو ، ابتدا اهرم کنترل را بر روی جعبه رها کرده ، درب را باز کرده و چندین بار آن را ببندید تا از نصب مناسب اطمینان حاصل کنید. سپس اهرم تنظیم را به حالت عادی برگردانید و درب را ببندید.

حالا به قفل ولتاژ وارد کنید و سپس در را فشار دهید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند. اگر پرونده را می شنوید نگران نباشید اما درب آن باز نیست. اگر انتهای کشویی را محکم از زبانه درب فشار دهید ، قفل برقی معمولاً درست کار نمی کند. برای حل این مشکل ، می توانید از دو پیچ تنظیم شده روی پرونده استفاده کنید. با شل شدن این پیچ ها می توانید لبه متحرک را به آرامی به عقب بکشید تا هنگام بستن درب لبه تحت فشار زیادی نباشد. سپس پیچ های تنظیم را باز کرده و در را ببندید. قفل برقی جلویی را تکرار کنید تا کار به درستی انجام شود. Klitech اخیراً یک آموزش کامل در وب سایت خود با عنوان "نحوه راه اندازی قفل ضد سرقت برقی" منتشر کرده است که می توانید در Google جستجو کنید.

نتایج نشان داده شده

برای استفاده از قفل برقی درب به نکات زیر توجه کنید:

در کدام قسمت قصد استفاده از مغز الکتریکی را دارید؟ درب ضد سرقت ، چوبی و فلزی؟

چه قفل های برقی را می توانید کنترل کنید؟ ایرانی یا خارجی؟

آیا شما تجربه نصب قفل را دارید یا می خواهید آموزش را ببینید؟





:: برچسب‌ها: قفل مقابل برقی الکتروپیک , قفل لادری الکتروپیک , قفل مغزی برقی الکتروپیک , قفل منشی الکتروپیک ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: