تحلیل و بررسی کیفیت باتری ریموتی تیانکیو 12v 23a
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

در مورد باتری ریموتی تیانکیو 12v 23a بیشتر بدانیم

این باتری های AAA و از راه دور قابل شارژ الکتریکی نیستند و یکبار استفاده و شارژ می شوند. باتری های غیر شارژی را سلول خشک (باتری خشک) نیز می نامند. در یک باتری خشک معمولی ، آند (الکترود مثبت) (روی ، قلیایی ، لیتیوم یا نقره) و کاتد (منفی) (کربن ، کلرید ، اکسید مس ، دی سولفید آهن یا دی اکسید منگنز) با الکترولیت بین آند و کاتد تعامل دارند. آنها انرژی شیمیایی را تبدیل می کنند. برق پایه و اساس نامگذاری باتری ها با نام هایی مانند باتری های لیتیوم ، باتری های قلیایی یا ... به دلیل عناصر استفاده شده در ساخت آن است. جدول زیر جزئیات بیشتری را ارائه می دهد: برای خرید باطری تیانکیو 23a کلیک کنید.

هر باتری ریموت کنترل مدل تیانکیو از راه دور یا باتری سلول سکه دارای مقاومت داخلی (R) و اختلاف پتانسیل بین ترمینال های باتری (V) در هنگام جریان جریان V = Eemf - IxR است. روند انتقال انرژی در باتری مقاومت الکتریکی داخلی آن را افزایش می دهد و این به حدی می رسد که نیروی محرکه دیگر نمی تواند بر آن غلبه کند. افزایش مقاومت الکتریکی در باتری به دلیل نفوذ مواد کاتدی (منفی) به درون آند ایجاد می شود. در بعضی موارد ، گرم شدن و خنک کردن باتری (ریختن در آب جوش و کوچک شدن و بزرگ شدن باتری) یا ضربه زدن می تواند مسیرهای جریان جدید ایجاد کند و مقاومت R را تا حدی کاهش دهد.

در یک باتری فرسوده AAA ، مقاومت داخلی به حدی است که با عبور جریان ، ولتاژ بین دو باتری به سرعت کاهش می یابد و باتری نمی تواند برق مفید تأمین کند.

خودکار و نیمه قلم بی سیم. باتری ریموتی تیانکیو مدل 23a

توجه داشته باشید که می توانید برای اطلاعات بیشتر به قسمت باتری مراجعه کنید.

این باتری ها برای اهداف زیر استفاده می شود:

باتری های برقی (GROE-OGI-OPZS-FNC)

باتری های آنتن ارتباطی NET ، باتری های قابل شارژ

باتری های مورد استفاده در سیستم های راه آهن و مترو

باتری های مورد استفاده در پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی (FNC)

باتری های خورشیدی (Solar.bloc)

باتری های مورد استفاده برای کوهنوردی

قدرت باتری (SLA - VRLA)

باتری خودرو ، لیفتراک و موتور سیکلت

باتری های محافظ ، روشنایی ، سیستم های امنیتی و کنترل ها

پس از تخلیه ، این باتری ها با عبور جریان در جهت مخالف جریان تخلیه ، که با نام های باتری قابل شارژ یا باتری قابل شارژ نیز شناخته می شوند ، به صورت الکتریکی شارژ می شوند. عمر این باتری بیش از 5 سال است و می توان چندین بار شارژ و تخلیه کرد. از باتری ریموت کنترل مدل تیانکیو 12v 23a هم استفاده می شود.

1- برنامه هایی که به دلیل بهره وری اقتصادی و نیاز به انرژی بیشتر از ظرفیت باتری های کنترل از راه دور و باتری های غیر قابل شارژ برای کنترل از راه دور درب های پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند. در این موارد ، اگرچه می توان از باتری های قابل شارژ استفاده کرد ، هزینه کم و آلودگی کارآمدتر خواهد بود.

2. برنامه هایی که در آنها از باتری های قابل شارژ برای سکه ها و قلم ها به عنوان دستگاه ذخیره انرژی استفاده می شود ، باتری ها از منبع تغذیه اولیه شارژ می شوند و انرژی ذخیره شده در صورت لزوم تأمین می شود. در این حالت ، باتری همیشه توسط شارژر زیر شارژر قرار می گیرد و در صورت قطع برق ، انرژی لازم را از کاربر تأمین می کند. باتری ها منبع تغذیه بدون وقفه هستند و باتری های اتومبیل ، لیفتراک و موتورهای اتومبیل نمونه هایی از آن هستند. باتری های تیانکیو 23a با همین کیفیت می باشد.

باتری های قابل شارژ را می توان به دو دسته کلی اسیدی و قلیایی تقسیم کرد که بسته به نوع الکترودهای مثبت و منفی به انواع مختلفی تقسیم می شوند. باتری های نیکل-کادمیوم معمولاً برای کاربردهای ثابت صنعتی ، و باتری های اسید سرب معمولاً برای کاربردهای لرزشی استفاده می شوند. باتری های قابل شارژ علاوه بر ظرفیت قابل شارژ ، از قدرت بالا ، سرعت تخلیه سریع و عملکرد بهتر در دمای پایین برخوردار هستند. باتری های نیکل-کادمیوم معمولاً در محفظه باتری ذخیره می شوند. باطری تیانکیو 23a

توان باتری از راه دور

انرژی تأمین شده توسط هر باتری در وات برابر است با ولتاژ خروجی آن (ولت) در حداکثر جریان مجاز (در آمپر). در کاربردهای قدرتمند مانند اندازه موتورهای اتومبیل ، میزان انرژی تأمین شده برای دوره های کوتاه مدت بیش از 1000 وات است. در برنامه های کم مصرف در دستگاه های میکروالکترونیک ، مانند سمعک ها و ساعت های رایانه ای ، میزان توان ارائه شده نزدیک به چند میلی ولت است.

خطر باتری و مشکلات وجود دارد

خطرات و مشکلات باتری شامل موارد زیر است:

انفجار

نشت

ملاحظات زیست محیطی





:: برچسب‌ها: باتری تیانکیو 23a ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: