معرفی شرکت سامسونگ و محصولات آن
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

دوره تلفن CDMA سامسونگ (1996-1998):
سامسونگ اولین تلفن همراه SCH-100 را در مارس 1996 روانه بازار کرد. اولین تلفن دیجیتال SCH-100 سبک و بسیار نازک است و امکان تماس صوتی را فراهم می کند و اولین تلفنی است که از CDMA (فناوری دسترسی چندگانه) استفاده می کند. ) بود. در آن زمان ، این نوع فناوری یک فناوری جدید بود و قبل از فناوری سریع 4G LTE ، در واقع مزایای واقعی آن نسبت به GSM بود.
اولین تلفن همراه (ساعت هوشمند):
امروزه برخی از ساعت های هوشمند به شما امکان ارسال پیامک یا حتی برقراری تماس را می دهند ، اما در واقع بازار تلفن همراه اول خیلی زودتر آغاز شد و سامسونگ یکی از اولین پیشگامان صنعت بود. سامسونگ ادعا می کند اولین شخصی در صنعت است که اولین تلفن همراه SPH-WP10 را به بازار عرضه می کند.
اولین تلفن همراه سامسونگ در سال 1999 ساخته شد و "Samsung SPH-WP10" نام دارد. این گوشی نه تنها می تواند یک زمان منحصر به فرد را نشان دهد ، بلکه می تواند 90 دقیقه مکالمه تلفنی برقرار کند و باتری شما تمام شود. صفحه LCD یک صفحه LCD تک رنگ بود که دارای دکمه های فیزیکی اطراف منو بود ، حتی با دستورات صوتی تماس مخاطبان خود را با این فرم درخواست می کنید.
تلفن هوشمند سامسونگ:
سامسونگ مدت ها قبل از اندروید و iOS وارد بازار گوشی های هوشمند شد. سامسونگ شاید پیشرو در صنعت نبوده است ، اما مطمئناً اولین تولید کننده ای است که بر بازار تسلط دارد و اولین صفحه نمایش رنگی PDA را در سال 2001 راه اندازی کرد.
 Samsung SPH-i300 یک گوشی هوشمند اساسی مبتنی بر سیستم عامل Samsung Palm بود. این تلفن ها برای استفاده در شبکه موبایل Sprint در ایالات متحده منتشر شدند. این اولین PDA (به عنوان دستگاهی است که تلفن و قابلیت PDA را با هم ترکیب می کند) با صفحه نمایش رنگی در ایالات متحده است.
بنابراین سامسونگ SPI-300 می تواند اولین قدم سامسونگ در ساخت "تلفن هوشمند" برای بازار ایالات متحده باشد.

سامسونگ گلکسی:
 در سال 2009 ، غول فناوری سامسونگ با تولید گلکسی سامسونگ جهش بزرگی به جلو انجام داد. این یک گوشی هوشمند کوچک با سیستم عامل اندروید نسبتاً جدید بود. اما این مدل سنگین بود و فاقد به روزرسانی مداوم بود که به نظر می رسد تنها محصولی دیگر است که به زودی فراموش خواهد شد.
با این حال ، این گوشی گل سرسبد دستگاه های سامسونگ گلکسی است که اکنون قطعاً یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار است. در طول سال ها ، سامسونگ طیف گسترده ای از دستگاه های تلفن همراه را تولید و راه اندازی کرده است که بسیاری از آنها شامل برند Galaxy هستند. آنها از وسایل پلاستیکی ارزان به ظروف فرماندار شیشه ای و فلزی منتقل می شوند. از تلفن های هوشمند گرفته تا ساعت های هوشمند. امروزه سامسونگ یکی از محبوب ترین و سودآورترین تولیدکنندگان سیستم عامل اندروید است که بیشتر به دلیل موفقیت خط گلکسی است.
ما بهترین مدل های Samsung Galaxy را برای شما آورده ایم:
امروزه تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی در جهان بسیار محبوب هستند. این گوشی ها با کیفیت بسیار خوبی ساخته شده اند. سامسونگ از بهترین سری S و Note گرفته تا سری A دارای طیف گسترده ای از تلفن های گلکسی از نظر قدرت و قیمت است.
گلکسی اس 10 پلاس در حال حاضر بهترین تلفن گلکسی موجود است و پس از آن اس 10 قرار دارد. اگرچه گلکسی اس 10 پلاس تغییر چندانی نمی کند ، اما با طراحی دوربین ، نرم افزار بهبود یافته و دوربین های سه گانه همه را تحت تأثیر قرار می دهد. Galaxy S10 Plus بهترین تلفن Galaxy است که دارای دوربین اصلی ، صفحه نمایش و عملکرد بهتری از نظر ساختار است ، زیرا قیمت پایه از 99899 شروع می شود. با این حال ، واضح است که برای بسیاری از افراد S9 (S9) یا S8 S8) به دلیل قیمت پایین اکنون جذابیت بیشتری دارند. زیاد
پرفروش ترین های سامسونگ:
شاید پرفروش ترین تلفن همراه سامسونگ همان چیزی باشد که انتظار دارید. در واقع ، این پرفروش ترین سامسونگ E1100 است که از سال 2009 به عنوان یک تلفن همراه خصوصی شناخته می شود. تا پایان تولید در سال 2012 ، سامسونگ نزدیک به 150 میلیون دستگاه از این مدل را فروخته است. همین امر باعث شد این هشتمین تلفن همراه پرفروش باشد.
پرفروش ترین گوشی هوشمند Samsung Galaxy S4 است.
دومین گوشی پرفروش و چهاردهمین کلاس سامسونگ Galaxy S4 است که 80 میلیون دلار فروش داشته است. این پرفروش ترین اسمارت فون سامسونگ در تمام دوران ها و همچنین پرفروش ترین گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید در همه زمان ها و سومین تلفن هوشمند پرفروش تاکنون است که تنها پس از آیفون 6 و آیفون اپل 6 پلاس نوکیا 5230 است.
 تاریخچه آتش سوزی تلفن سامسونگ:
در تاریخ 2 آگوست 2016 ، سامسونگ الکترونیک گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 را معرفی کرد که در تاریخ 19 آگوست 2016 به بازار عرضه شد. با این حال ، در اوایل سپتامبر 2016 ، سامسونگ فروش این مدل را متوقف کرد و تماس غیر رسمی برای جمع آوری این تلفن های هوشمند را اعلام کرد و سامسونگ گوشی های هوشمند جدیدی را جایگزین آنها کرده است. این امر به این دلیل است که برخی از باتری های این مدل معیوب بوده و باعث ایجاد گرمای بیش از حد می شوند و منجر به آتش سوزی و انفجار این مدل می شوند.
 با این حال ، بعدا مشخص شد که نسخه جدید گلکسی نوت 7 هنوز دارای نقص باتری است ، سپس در 10 اکتبر 2016 ، سامسونگ تمام تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 7 را در سراسر جهان مونتاژ کرد و تولید این مدل را برای همیشه متوقف کرد. .
رسوایی با سامسونگ
در 14 ژانویه 20





:: برچسب‌ها: سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: