معرفی بهترین برند باتری قلمی
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری های قلمی توسط ادیسون در سال 1901 و والدمار یونگنر در سال 1899 اختراع و اختراع شد. این باتری های اساسی هستند که می توانند بعد از ساخت استفاده شوند و همچنین ارزان هستند. باتری های قلیایی دارای خواص خوبی هستند که می توانند با اطمینان زیادی مورد استفاده قرار گیرند و انرژی و چگالی بالایی دارند. این باتری ها برای درب پارک از راه دور نیز استفاده می شوند. با این حال ، مقاومت داخلی آن اجازه نمی دهد تا سریع تخلیه شود. عمر این باتری ها بسیار طولانی است و در دمای بالا کار می کنند. برخی از تولید کنندگان باتری های قلیایی ظرفیت و قابلیت اطمینان را برای ظرفیت شارژ فدا می کنند. در اینجا ما فقط کمی در مورد باتری های قابل شارژ به دلیل نوسانات زیاد در این زمینه صحبت خواهیم کرد که برای درک عملکرد آنها لازم است برای اطلاعات بیشتر به اطلاعات داده ها مراجعه کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید باتری کنترل از راه دور به خاطر بسپارید: باتری قلمی را از اینجا بخرید.
انرژی خاص - چگالی انرژی - انرژی باتری - مصرف باتری قلمی - هزینه های تولید انرژی - میزان تخلیه باتری - پایداری چرخه - ولتاژ اسمی سلول باتری - ولتاژ قطع باتری
باتری قلمی قابل شارژ قلیایی:
باتری های از راه دور بسیار محبوب و گرانتر از باتری های معمولی هستند. رایج ترین اندازه باتری های AAA و کنترل از راه دور AAA ، 9V ، AA ، C و D هستند. این باتری ها کاملاً قابل شارژ هستند و البته شرایط ذخیره سازی مهمترین شرط برای طول عمر آنها است. این باتری ها برای شارژ مجدد تا 20 برابر طراحی شده اند و مقاومت داخلی آنها به حدی است که تخلیه کند و شیب آن کمتر از 25٪ است ، زیرا تخلیه شیب زیاد باعث افزایش عمر و قلیایی بودن باتری می شود. با این توضیح ، باتری های قلیایی قابل شارژ تقریباً دو سوم انرژی باتری های قلیایی معمولی را در خود دارند و ولتاژ دو سر آن پس از شارژ کمی پایین تر و در مارک های مختلف تا حدود 1.4 ولت است. برخی دانشمندان ادعا می کنند که تا 90٪ باتری را می توان با نوع خاصی از شارژر شارژ کرد. مهم است که از تولید کنندگان بخواهید باتری های قلمی قلیایی را جدا کنند. برای دیدن نمونه هایی از باتری های قلمی اینجا را کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: باتری قلمی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: