انواع درب های ضد سرقت
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

اصولاً انواع درب های ضد سرقت را می توان بر اساس تولید داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد. البته باید توجه داشت که محصولات محلی را نمی توان کاملاً ایرانی دانست. به دلیل حجم زیاد مواد اولیه و حتی خط تولید آن ، از کشورهایی مانند ترکیه خریداری می شود. این محصول مشترک ایران و ترکیه نام دارد.
چندین ماده اولیه خط تولید کارخانه درب ضد سرقت از ترکیه وارد می شود. بهترین قفل ها توسط این کشور از ایران وارد می شوند و به مارک تجاری در بازار ایران تبدیل شده اند. قفل های ترکی با 7 زبان و قفل های داف ترکی مارک های شناخته شده ای به نام قفل های خوب در بازار ایران هستند.
درب های ضد سرقت به درهای بسته بندی وارداتی ، درب و درهای وارداتی از ترکیه ، ساخت ایران تقسیم می شوند. با توجه به نیاز بازار به تولید و عرضه درب های ضد سرقت سفارشی ، درب های ترک خورده وارداتی به دلیل ویژگی های قابل تنظیم تولید ، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر درها برخوردار بودند.
انواع درب های ضد سرقت
درب های ضد سرقت علاوه بر ترکیه از کشورهای دیگر نیز به ایران وارد می شوند اما این درب ها به دلیل گرانی و کیفیت معادل درب های وارداتی ترکیه فروش خوبی ندارند. مدل های جدید درب ضد سرقت موفقیت بزرگی را در بین مشتریان به همراه داشته است. به دلیل کیفیت بالای رویه های واردات و امکان استفاده از لوازم ایمنی ، مشتریان تقاضای زیادی برای این درب ها دارند.
درب های وارداتی به دلیل مراحل سفارش در اندازه های خاص و گرانی درب های بسته بندی ترکیه ، تقاضای کمتری از مشتریان در بازار دارند. روی این درب ها می توانید قفل هوشمند یا همان قفل الکترونیکی نصب کرده و بدون کلید وارد شوید.
البته قابل ذکر است که برخی از درب های ضد سرقت وارداتی که دارای مجوز معتبر بین المللی هستند ، دارای وزن و وزن زیادی هستند و قفل های معتبری در این درب ها تعبیه شده است. چه کسی تضمین های بسیار قوی دارد. به عنوان مثال ، برخی از درب های ضد سرقت وارداتی دارای آلیاژ فلزی خاصی در اطراف لولاهای درب هستند. این عامل مقاومت درب را در برابر هرگونه نفوذ قفل کاهش می دهد. قیمت این درب ها 3 تا 4 برابر بیشتر از قیمت درب های مونتاژی ایرانی است و مشتریان بی نظیری دارد.





:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: