قفل در هوشمند
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل های الکترونیکی درب و آپارتمان و خرید انواع آنها
انسان همیشه به حفاظت از مال و جان خود علاقه مند بوده است ، از این رو همیشه به فکر تأمین امنیت در هر عصری بوده است و همین امر باعث شده تا مردم به فکر ساخت ، طراحی ، ساخت و استفاده از قفل های دیجیتالی درب باشند. با گذشت زمان قفل ها از لحاظ مکانیکی منسوخ شده و قفل های الکترونیکی تعویض می شوند. قفل های قدیمی به دلیل پایین بودن قیمت خرید همیشه مورد استفاده قرار می گرفته اند ، اما مشکل اصلی این قفل ها پایین بودن سطح امنیت آنها و اغلب سرقت است ، به همین دلیل بیشتر افراد به قفل های دیجیتال روی می آورند. و قفل درب الکترونیکی یکی از پرکاربردترین قفل های الکترونیکی است که قابلیت نصب بر روی هر نوع درب را دارد. از آنجا که در آپارتمان ها رفت و آمد زیادی وجود دارد ، حفظ امنیت آن بسیار مهم است ، بنابراین بهتر است از قفل درب الکترونیکی در آپارتمان خود استفاده کنید. قفل های الکترونیکی از هیچ کلید فیزیکی استفاده نمی کنند ، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن یا برداشتن کلید باشید. قفل در هوشمند وسیله ای بسیار کاربردی است.
قفل درب ضد سرقت الکترونیکی
در واقع قفل های الکترونیکی و دیجیتالی تفاوتی ندارند و راه کنترل آنها از طریق منبع تغذیه است. ویژگی قفل الکترونیکی علاوه بر زیبایی خاصی به درب و دکوراسیون منزل شما ، امنیت بالا و دسترسی آسان است. این نوع قفل ها دارای انواع خاصی مانند قفل های الکترونیکی رمزگذاری شده ، قفل های کارت و قفل های اثر انگشت هستند. قفل دیجیتال ایرانی شامل مارک معروف kelitec است ، نمونه های خارجی آن شامل سامسونگ ، مالایر و سایر محصولات است. می توانید هر آنچه را برای خانه خود می خواهید خریداری کنید.
قفل رمزگذاری الکترونیکی (رمزگذاری شده)
قفل های الکترونیکی صفحه لمسی دارند و می توانید با تهیه رمز عبور از شماره های موجود در دیجیتال برای تنظیم قفل و باز کردن رمز عبور استفاده کنید. این نوع قفل ها معمولاً یک کلید فیزیکی دارند که می توانید هنگام فراموش کردن رمز ورود و باز کردن قفل آن ، از آن استفاده کنید. این نوع قفل الکترونیکی در ابتدا فقط برای دفاتر و شرکت ها مورد استفاده قرار می گرفت ، اما امروزه از آن برای خانه ها و آپارتمان ها نیز استفاده می شود. فروشگاه قفل دیجیتال را اینجا ببینید.
قفل کارت الکترونیکی
در این نوع قفل الکترونیکی از کارتهای مغناطیسی ویژه ای برای باز کردن آنها استفاده می شود ، بنابراین با قرار دادن کارت در منطقه قفل مخصوص ، می توانید در اسرع وقت درب خود را باز کنید و قفل کارت الکترونیکی معمولاً دارای یک کلید فیزیکی است. در موارد اضطراری مانند از دست دادن کارت استفاده می شود. یا آن را نابود کنید. مهم است که قفل کارت الکترونیکی به عملکردهای دیگری مانند اثر انگشت و رمز ورود مجهز باشد ، بنابراین بهتر است از کارت برای باز کردن قفل درب کارت الکترونیکی و سایر عملکردها استفاده نکنید. برای امنیت بیشتر فعال کنید.
قفل اثر انگشت دیجیتال
قفل الکترونیکی قفل اثر انگشت دیجیتالی دیگری است که برای باز کردن قفل از آن استفاده می کنید. این روش به شما امکان می دهد قفل اثر انگشت را برای هرکسی که می خواهید با تشخیص چهره قفل کند ، تعریف کنید تا اجازه ورود به آن را داشته باشد. مهمترین نکته در هنگام استفاده از این نوع قفل ها وجود جریان خون در اثر انگشت است. وقتی جریان خون وجود نداشته باشد ، بالش نمی تواند شخصیت فرد را تشخیص دهد و چهره او را تشخیص نمی دهد ، به همین دلیل اجازه ورود به آن را ندارد.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , قفل هوشمند , قفل الکترونیکی , قفل در هوشمند , قفل دیجیتالی درب آپارتمان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: