*در مورد قفل های سیم کارتی بیشتر بدانیم
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل دیجیتال برای چه کاری استفاده می شود؟
قفل دیجیتال (یا می توان گفت همان قفل استخر) یک اصطلاح کلی برای قفل هایی است که برای کمد استخر یا هر قفل شخصی در کلوپ ها و سالن های بدنسازی و حتی سازمان ها ، دفاتر ، آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها و غیره استفاده می شود. به گونه ای که هر مشتری می تواند کمد شخصی برای قرار دادن وسایل خود داشته باشد تا بتواند وسایل خود را در کابینت استخر و یا قفسه های مربوطه بدون هیچ گونه نگرانی و نگرانی قرار دهد ، پس از اتمام ساعات کاری و حضور در محل ، می تواند وسایل مورد نیاز خود را به راحتی بگیرد. وقت آن می رسد که با قفل دیجیتال سیم کارتی کلیتک هم بیشتر آشنا شوید.

قفل کابینت استخر برای افزایش امنیت در کابینت های باشگاه استفاده می شود. این قفل با جدیدترین و پیشرفته ترین ویژگی های امنیتی برای استخرهای شنا ، باشگاههای ورزشی تولید می شود. این قفل ها با طراحی خاص خود مانع از نفوذ مایعات به داخل آنها می شوند و در مکان هایی با رطوبت زیاد قابل استفاده هستند. درب کمد را باز کنید. از این قفل های استخر هوشمند برای مدیریت کمد استخرها ، سالن های بدنسازی باشگاه ، پارک های آبی و چشمه های آب گرم و مجتمع های تفریحی و تفریحی برای ادارات و واحدهای امنیتی شرکت بخصوص سالن های ورزشی ، مدارس ، دانشگاه ها ، فرودگاه ها و سالن های زیبایی استفاده می شود.

انواع قفل و قفل استخر:

قفل آفلاین

قفل کابینت استخر آنلاین

قفل کابینت استخر بی سیم بصورت آنلاین

لاک آنلاین پارک لاک

استخر لاک مرطوب کننده

قفل هوشمند

کابینت کمد فلزی

کمد با تشخیص چهره

قفل کمد تمام استخر فولادی.

کابینت کمد فلزی

قفل استخر با تشخیص چهره.

کابینت قفل اثر انگشت.

 

کارت و کارت قفل الکترونیکی باشگاه:
از قابلیت های قفل دیجیتال سیم کارت خور کلیتک می توان به طراحی منحصر به فرد آنها اشاره کرد که 1000000 بار بدون خطا آزمایش شده است. زبانه های سیستم قفل باشگاه به گونه ای طراحی شده است که کاملاً ضد سرقت باشد. سیستم قفل الکترونیکی یک کمد لباس مقاوم در برابر رطوبت است.

مصرف انرژی بسیار کم این مدل از سیستم الکترونیکی برای کابینت الکترونیکی کاملاً مشخص است. 3 باتری مداد مورد دیگری است که مربوط به کم مصرف بودن قفل الکترونیکی است. نصب استاندارد سیستم قفل باعث افزایش عمر استفاده از آن می شود.

از دیگر مشخصات قفل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• امکان برداشتن دستبند گمشده بدون آن

• یک طرح رنگی کاملاً متفاوت وجود دارد

• طراحی ظریف و زیبا

• سیستم هشدار شارژ باتری را داشته باشید

• امکان برداشتن دستبند گمشده بدون آن

• مصرف برق بسیار کم و بدون برق

• قابلیت تنظیم 2 دستبند برای باز کردن کلیه قفل ها (کلید کارت و کلید کینگ برای آقایان و خانم ها).

• برای قفل کردن کابینت استخر از دستبندهای ضد آب استفاده کنید

• بدون کابل مورد نیاز است

• قابلیت نصب روی انواع کابینت (MDF)

قیمت قفل هوشمند سیم کارتی

کابینت استخر ، کابینت استخر الکترونیکی ، مجهز به فن آوری کارت های rfid بی سیم ، به گونه ای طراحی شده است که روی کابینت های کلاب ، استخر و سونا کابینت نصب شود و با نصب قفل استخر هوشمند rfid ، درب کمد و درب کمدی الکترونیکی هوشمند.

برای اطلاعات در مورد قیمت قفل لباس و قیمت استخر با کلیتک تماس بگیرید.

قفل دیجیتالی سیم کارت خور

قفل استخر ، قفل کابینت استخر ضد آب ، قفل فلزی استخر ، قفل استخر فلزی استخر ، قفل تشخیص چهره ، قفل اثر انگشت استخر ، استخر آنلاین بی سیم. Smart Lock ، این قفل ها همه مدل های مختلف قفل هستند.

برای مشاوره و ثبت سفارش خرید قفل خود با کیفیت مناسب و معقول ، هم اکنون در کلیتک با ما تماس بگیرید.

نصب قفل ساز

نصب قفل باید در درجه اول توسط کارشناسان الکترونیکی انجام شود ، اما اگر اطلاعات و تجربه فنی برای اجرای آن دارید ، نصب این سیستم ها بر اساس دستورالعمل های الکترونیکی فارسی پیچیده نیست. قفل استخر ، قفل الکترونیکی ، قفل کمد ، قفل کلوپ ، قفل از مهمترین موارد موجود در سالن های ورزشی ، سالن های بدنسازی ، استخرها و اتاق قفل برای کارگران مجموعه های مختلف است.

قفل های سوئیچ معمولی علاوه بر اینکه این نیازهای تعیین شده را برآورده نمی کنند ، از امنیت لازم برخوردار نیستند و عمر آنها بسیار پایین تر از قفل های الکترونیکی کمد است ، البته قفل های کمدی الکترونیکی با کیفیت های مختلف در دسترس هستند. این بهترین کیفیت و البته با قیمت های بسیار مناسب را ارائه می دهد.

قفل استخر یا کابینت ، قفل کابینت ، قفل الکترونیکی ، کابینت دیجیتال برای کنترل استخر ، کلوپ ، سونا و ترافیک اداری قابل نصب است. قفل های برقی دیجیتالی سیم کارت خور کلیتک مجهز به فن آوری کارت غیر RFID بدون تماس است که برای نصب روی کابینت های باشگاه طراحی شده است. کابینت و کابینت استخر و سونا با کمک قفل استخر هوشمند و درهای قفل و کمدی الکترونیکی و هوشمند طراحی شده اند.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سیم کارتی کلیتک ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: