*قفل مقابل برقی درب ضدسرقت اف اف ساخت کشور آلمان
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

مغز برقی آلمانی برای کدام درب مناسب است؟ در برابر دزدی یا عادی؟

سیم FF آلمانی دارای یک قاب فلزی است که روی قاب درب نصب شده است. برش مستطیلی شکل بر روی این قاب وجود دارد و این اندازه برش در مدل های مختلف متفاوت است. تفاوت در اندازه این برش ها هنگام نصب مهم است. اگر می خواهید این محصول را روی درب ضد سرقت نصب کنید ، باید مدلی را انتخاب کنید که اندازه برش آن متناسب با قفل درب ضد سرقت باشد تا این توپ ها بتوانند به راحتی درون قفل پیشخوان حرکت کنند.

چرخش چپ یا راست قفل را در مقابل قدرت FF قرار دهید

قفل جلوی الکتریکی آلمانی را می توان به یک مدل دایره ای چپ و راست تبدیل کرد و انتخاب این حالت ها بستگی به نحوه باز شدن درب دارد. برای تبدیل این مدل ها به یکدیگر ، ابتدا دو پیچ را در سیم پیچ و قاب فلزی باز کنید. قاب و باب را بچرخانید و سپس یکدیگر را پیچ کنید.

آیا داشتن قفل برقی قفل شده یا قفل برقی اتوماتیک بهتر است؟

دو نوع قفل برقی FF وجود دارد. مدل با برگه یا تب و خودکار. جوش یا زبان سیلندر کوچک در وسط سیم پیچ قفل جلویی است و اگر قفلی که خریداری می کنید این پسوند ندارد ، به صورت خودکار گفته می شود. اما جالب ترین چیزی که باید بدانید؛ برای اینکه برخی از موتورهای الکتریکی به درستی کار کنند ، باید تا حدودی از لبه درب آنها توسط برگه درب فشار داده شوند تا ولتاژ آزاد شود و شما می توانید با فشار دادن درب آن را باز کنید. در بعضی موارد به دلیل غیر استاندارد بودن درها یا عدم صحت در محل نصب ، زبانه قفل تحت فشار کم ما با آن مواجه نمی شویم. در اینجا قفل ضد قفل به شما کمک می کند تا کار نصب را راحت تر و سریعتر انجام دهید.برای دیدن قفل مقابل برقی درب ضدسرقت اف اف می توانید اینجا کلیک کنید.

در قفل جلوی الکتریکی با جوش کوچک ، فشرده سازی دلخواه نشان می دهد که نوک تحت فشار در حال حرکت است. پس از اتمام مراحل نصب ، وقتی درب را می بندید ، زبان درب روی این آغازگر فشار می یابد ، دقیقاً وضعیتی است که ما در قفل برقی اتوماتیک به دنبال آن بودیم. توصیه می کنیم از قفل جلوی برقی استفاده کنید. آلمانی قفل الکتریکی هاچ بک نیز لوازم جانبی جالبی را برای شما فراهم می کند که برای درک بهتر فلسفه وجودی آن باید در موقعیت ویژه ای باشید. فرض کنید شما یک قفل الکترونیکی در کنار درب ضد سرقت نصب کرده اید و با هر دستوری که با رمز یا ریموت کنترل به شما می دهد ، این دستگاه به طور مداوم به مدت 5 ثانیه ولتاژ را به قفل برق آلمان FF اعمال می کند. در این حالت ، کاربر برای فشار و نگه داشتن سریع درب ، کمتر از پنج ثانیه زمان می برد. بنابراین پس از باز کردن درب ، ولتاژ همچنان روی این قفل فعال می شود. حال اگر این قفل دارای جوش باشد ، تنش بی فایده اعمال شده پس از باز کردن درب مشکلی نخواهد بود ، اما اگر قفل جلوی شما بسته بندی نشده باشد ، این تنش اضافی علاوه بر یک زمان ، به شما این امکان را می دهد که یک بار درب را باز کنید. دیگری انتهای متحرک قفل را حذف می کند. در این حالت کاربر بدون اطلاع از آن ، درب را می بندد و اگر شخصی بدون استفاده از رمز عبور یا از راه دور ، درب را به بیرون فشار دهد ، درب باز می شود.





:: برچسب‌ها: قفل مقابل برقی اف اف درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اهنگ پیشواز همراه اول در تاریخ : 1399/4/17/2 - - گفته است :
خوب بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: