*غلطک قفل مکانیکی
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

سیلندرهای قفل جزء اصلی سیستم های قفل ایمن هستند و قابلیت اصلی IKON را نشان می دهند. از زمان اختراع و ثبت اختراع سیلندر پروفایل بیش از هشتاد سال پیش ، سیلندرهای قفل IKON استانداردها را در بسیاری از کشورهای جهان تعیین می کنند.

طیف وسیعی از محصولات الزامات امنیتی چالش برانگیز با راه حل های پیچیده را برآورده می کند. سیلندرهای قفل IKON با کیفیت بالا از محافظت بالایی در برابر متجاوزان برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند.

پروفایل های ثبت اختراع نتیجه مستقیمی از چندین دهه تجربه در مهندسی دقیق است و حتی در برابر آخرین تکنیک های نفوذ یا دستیابی به موفقیت مجهز هستند. این طیف گسترده ای شامل انواع قفل درها ، پنجره ها ، دروازه ها ، گاراژها ، جعبه های حوله ، مبلمان ، مدارها و در واقع هر کاربرد قابل تصور دیگری است.

شما می توانید انتخاب گسترده ای از سیلندرهای قفل را برای هر دو نوع قفل جداگانه و همچنین سیستم های قفل در همه اشکال و اندازه ها ، از سیستم های کوچک و بدون عارضه گرفته تا سیستم های قفل بزرگ و پیچیده که همه چیز را برآورده می کند ، نیازهای امنیتی استاندارد و پیچیده ترین نیازها را پیدا کنید.

قفل و سیستم های قفل با مشخصات متقاطع
به عنوان نسخه های سیستم های سیلندر پین IKON ، پروفایل های متقابل امنیت را در کمترین فضا ایجاد می کنند. ردیف های سه گانه پین ​​های همسان با حداقل ابعاد نصب ، از محافظت مؤثر در برابر کارآیی برخوردار هستند. در صورت درخواست می توانید قفل های متقاطع را با مشخصات متمرکز ویژه بدست آورید.

دستگاه های قفل برجسته با پروفایل های متقابل مانند قفل سوکت و قفل درب می توانند در فضاهای تجاری و مسکونی و همچنین در وسایل نقلیه و وسایل نقلیه پنهان شوند.

با توجه به نصب پنهان ، دستگاه های پروفیل مسطح دارای سطح ضخیم به خصوص برای کابینت های صفحه نمایش ، ماشین های فروشی و هر جایی که یک ترکیب جداگانه از دستگاه های قفل مورد نیاز باشد مناسب هستند. IKON کلیدهایی با طول های مختلف برای نصب پنهان فراهم می کند.

قفل مقابل برقی درب چوبی
اسناد مهم ، اشیاء با ارزش و به ویژه وسایل شخصی به بهترین وجه در پشت قفل مبلمان قوی نگهداری می شوند. قفل مبلمان IKON محافظت مؤثر در برابر دسترسی ناخواسته به اسناد و اشیاء با ارزش شما می کند. همراه با سیلندر مبلمان سازگار با IKON ، قفل مبلمان می تواند در سیستم های قفل ادغام شود.

قفل درب اضافی و دستگاه های امنیتی
قفل اضافی و وسایل ایمنی گزینه ایده آل برای تکمیل درب اصلی ورودی و آپارتمان است. قفل های IKON با کیفیت بالا و اضافی از محافظت بالایی در برابر متجاوزان برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند. قفل های زبان جامد و سیستم های قفل چندگانه ، با یا بدون پیوند امنیتی ، محافظت مؤثر دیگری را ارائه می دهند.

میله های متقاطع IKON ، قسمت های راست و چپ درها را محکم می کنند ، زیرا محکم به دیوار یا قاب در لنگر انداخته اند. میله های عمودی اضافی که به سقف و کف آن متصل شده است ، درب را به یک قلعه بیمه گر تبدیل می کند که از چپ به راست و بالا به پایین محکم می شود.

قفل های لولا ، آسان برای دستیابی و زنجیره های درب قدرتمند اما قدرتمند ، سوراخ جاسوسی با اپتیک های داخلی داخلی انواع قفل های درب IKON را تعریف می کند.

دستگاه های قفل ویندوز
قفل های مناسب پنجره IKON از دسته و قسمت لولا پنجره ها و درهای پاسیون محافظت می کند بدون اینکه روی ویژگی های باز ، بسته و قفل تأثیر بگذارد. آنها تقریباً در انواع ویندوز و فریم در رنگهای مناسب موجود هستند و نصب و راه اندازی آنها آسان است.

طیف وسیعی از محصولات شامل قفل متفاوت میله های پنجره ای و سایر قفل ها برای محافظت از دسته و لولا است. قفل های IKON با کیفیت بالا و اضافی از محافظت بالایی در برابر متجاوزان برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند.

پرده های پیمایش نه تنها یک صفحه نمایش بصری را ارائه می دهند ، بلکه امنیت ملموس را نیز فراهم می کنند به شرطی که مجهز به یک مکمل ضروری مانند قفل شاتر IKON باشند. این کار به طور موثری مانع از شتاب کرکر غلتک به سمت بالا و یا شکستن مسیرهای حمل و نقل آن می شود.

کوره های فلزی باید از شفت های موجود در پنجره های زیرزمین در برابر تراز کردن و محافظت در برابر باز شدن توسط دستگاه های قفل مناسب IKON محافظت شوند.

گاوصندوق
گاوصندوق مینی نمایانگر امنیت جمع و جور است - بهتر است از امنیت متاسف باشید. نقدی ، جواهرات و سایر اشیاء با ارزش باید با خیال راحت ذخیره شود. گاوصندوق IKON Mini روشی نامشخص و بی خطر است. گاوصندوق IKON mini را می توان در هر نقطه بر روی دیوارها یا کفها ، داخل و خارج آن نصب کرد.

اصل خط لوله امنیتی تضمین می کند که حداقل حداقل در طاق ها حفظ شود. کلیه مینی گاوصندوق ها برای نیمه سیلندرهای تجاری در دسترس هستند و همچنین می توانند با حداقل هزینه نصب در سیستم های قفل ادغام شوند.

گاوصندوقهای IKON mini مخصوصاً به عنوان راه حلهای سازمانی مناسب هستند زیرا می توان از آنها به عنوان دستورات کلیدی ، راه حلهای اصلی مسئله و خاموش کننده آتش استفاده کرد.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نیما در تاریخ : 1399/4/22/7 - - گفته است :
آقا این چیه گذاشتید؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: