*از کلید استفاده نکنید
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل های کارتی

کنترل دسترسی خود را گسترش داده و درهای بیشتری را با کارتهای دسترسی فعال کنید

قفلهای بی سیم Aperio® با همان کارتهای دسترسی که برای سیستم موجود خود استفاده می کنید ، سریع و آسان نصب می شوند. با داشتن طیف گسترده ای از امنیت بالا ، قفل های باطری برای بسیاری از کاربردهای مختلف ، Aperio® هزینه های انرژی را کاهش می دهد ، تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و انتخاب منطقی برای مشاغل در هر اندازه است که به دنبال به روزرسانی سیستم های کنترل دسترسی خود هستند.

• درهای اضافی را به کنترل دسترسی خود وصل کنید

• مشکل کارت گمشده را با کارتهای موجود حل کنید

• قفل ها را در کمتر از دو دقیقه نصب کنید

• هزینه های نگهداری را به 67٪ کاهش دهید

• افزایش عمر باتری با تعویض دو ساله

در بسته شدن
براکت های درب ASSA ABLOY تقریباً برای هر شرایط ساختمان ایده آل است ، چه در ساختمانهای عمومی ، مسکونی و تجاری و چه درهای سبک یا سنگین مورد استفاده قرار گیرد. طراحی مدولار طراحی را آسان می کند در حالی که تنظیمات هوشمند و ویژگی های نصب اطمینان از حداقل نصب را دارند.

برای دستیابی به یک ظاهر یکنواخت ، به ویژه در ساختمان های بزرگ ، براکت درب های ASSA ABLOY طراحی جذاب و با ویژگی های عملکردی متنوعی را در کل محصولات مختلف ارائه می دهند.

حتی درهای سنگین را می توان به راحتی به دلیل فشار ضد فشار در درب نزدیکتر باز کرد - درست از لحظه ای که درب کمی باز و با قدرت بسته شدن قدرتمند در همه زمان ها حفظ می شود.

براکت درب های ما مطابق مقررات و مقررات ملی و بین المللی است. ASSA ABLOY سیستم های شادتری را با درهای دود برگ و محافظت در برابر آتش با نیازهای متفاوت و متنوع در اختیار شما قرار می دهد.

دسته کد®

Code Handle® را می توان در ساختمانهای تجاری و مسکونی استفاده کرد. این دستگیره های درب زیبا و مدرن به ویژه برای استفاده در اماکن مشترک مانند اتاق های عکاسی ، بایگانی و اتاق های تفریحی مناسب هستند.

Code Handle® مناسب و راحتی است که شبانه از طریق قفل قفل در را قفل می کند و دسترسی را از طریق چرمی برجسته در طول روز تنظیم می کند.

قفل مستقل همیشه توسط پیچ مرده با قفل قفل خودکار تأمین می شود.

مناطق معمولی برای استفاده در Code Handle® عبارتند از: شیوه های پزشک ، شرکت های حقوقی ، امکانات اداری مشترک ، ساختمانهای دولتی ، مدارس و ساختمانهای مسکونی.

SAM - مدیریت نصب قفل

SAM مبتنی بر عملکرد ساده و بصری است و در عین حال ابزاری مفید است که توابع مورد نیاز برای مدیریت نصب قفل مکانیکی شما را در اختیار شما قرار می دهد.

ارائه کلیدهای اصلی را هماهنگ کنید ، بر حقوق دسترسی فردی نظارت کنید و کلیه کلیدهای صادر شده برای مدت محدود را نگه دارید

برای شروع کار سریع ، SAM یک لیست درب کاملی ایجاد کرده و پس از وارد کردن ، آنها را به طور خودکار با سیلندرها مرتبط می کند. فقط لیست افراد خود را وارد کنید و خودتان آن را امتحان کنید

OneSystem - فناوری قفل کردن

ASSA ABLOY با OneSystem ، طیف محصول خلاقانه و نوآورانه ای از قفل های مکانیکی را برای مشاغل پروژه معرفی می کند. ASSA ABLOY به عنوان یک ارائه دهنده خدمات کامل برای سیستم های درب ، هم اکنون یک سبد محصولات جامع ، یکپارچه ، پایدار و قابل استفاده را برای استفاده های بین المللی ارائه می دهد.

تمام محصولات OneSystem بر اساس یک راه حل ماژولار است که پاسخگوی الزامات یک سیستم قفل سازی ساختمان های تجاری و عمومی محور بازار است.

پیکربندی سیستم با کاربرد آسان به شما امکان می دهد دقیقاً مطابق نیاز خود ، کلیه محصولات و اجزای مورد نیاز این سیستم را سفارش دهید. این با خدمات مشتری سفارشی و عملکرد عالی تحویل تکمیل می شود.

OneSystem همچنین نیازها و نیازهای خاص تولیدکننده درب ، عمده فروش سخت افزار و تولید کنندگان را در نظر می گیرد. برای خودتان ببینید: در حال حاضر هیچ محدوده بین المللی قابل مقایسه ای برای این نوع و اندازه وجود ندارد.





:: برچسب‌ها: قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
habib در تاریخ : 1399/4/22/7 - - گفته است :
بهترین برندش چیه مهندس؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: