*کپی کردن ریموت درب پارکینگ
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ریموت کنترل

شاید برای ما پیش آمده باشد که بخواهیم یک کپی از علامت را در درب پارکینگ ، فروشگاه و یا نشان دیگری داشته باشیم ، در زیر راهنمای کپی کردن علامت است. فقط به نکات زیر توجه کنید:

1- ریموت کنترل را کپی کنید به این روش امکان از راه دور Lerning یا Bluetooth در فرکانس 433 و 315 مگاهرتز وجود دارد.

2. اطمینان حاصل کنید که فرکانس دو فاصله یکسان است.

3. اگر ریموت شما با ریموت موجود در کلیپ متفاوت است ، برای پاک کردن کد 1 ، 2 یا A و B را همزمان نگه دارید و نگه دارید. شما باید

درب پارکینگ خام و باز
برای تمیز کردن یا بستن درب پارکینگ از راه دور ، باید 2 دکمه اصلی را برای مدتی روی ریموت نگه دارید تا چراغ کنترل از راه دور چشمک بزند. برای برخی از راه دور ، پس از پایین نگه داشتن 2 دکمه اصلی و چشمک زدن به نور ، هنوز باید دکمه قفل را نگه دارید و دکمه قفل را آزاد کنید ، سپس دکمه قفل را چندین بار فشار دهید تا چراغ روشن شود. سریع بدرخشد. پس از انجام این کار ، با فشار دادن هر یک از دکمه ها ، LED دیگر روشن نمی شود. با دنبال کردن این مراحل می توانید کد از راه دور را از پارکینگ قبلی حذف کنید.

ریموت کنترل 433 مگاهرتز بتا
علائم بتا در مدلهای مختلفی وجود دارد ، که در زیر شرح داده شده است:
Beta Remote 2007: این یک مدل از راه دور Lorning است که می تواند در سایر مسافت های Lanning کپی شود. بر خلاف سایر فضاهای موجود در بازار ، بتا ریموت نمی تواند ریموت خود را کپی کند ، اما برای تنظیم ریموت از راه دور روی گیرنده بتا ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه قفل را روی ریموت فشار دهید و سپس دکمه Learn روی گیرنده را به مدت 3 ثانیه فشار دهید.

از راه دور آذری: این مدل یک نشانه تندرست است. این سایر علائم از راه دور قابل کپی و تکثیر نیستند ، اما اگر گیرنده درب پارکینگ شما Beta 2011 است ، می توانید علامت را دور بزنید. برای مشاهده انواع رسیور و ریموت کلیک کنید.

آنتن Remote Steel: این نوع کنترل از راه دور مشابه ریموت Beta در سال 2007 است و فقط از نظر ظاهری متفاوت است. به طور کلی ، راه دور بتا ممکن است خام نباشد ، اما می توانید اسکار را با رمزگذاری کد بتا روی آن خریداری کنید.

تعیین درب پارکینگ از راه دور (درب پارکینگ رمزنگاری از راه دور): پس از خالی بودن کنترل کپی ، لازم است از ریموت کنترل قدیمی (کپی ریموت) پیکربندی شود تا دکمه ها روی یکدیگر کپی شوند. ابتدا دکمه باز را روی ریموت قدیمی نگه می داریم و سپس دکمه مربوطه را روی ریموت جدید (کپی) نگه می داریم ، بعد از چند فلاش روی ریموت جدید می فهمیم که کد کپی شده است. ما این کار را برای همه دکمه ها انجام می دهیم.

بازیابی کد از راه دور حذف شده (در صورت حذف تصادفی): مانند فیلم آموزشی ، دکمه اصلی 1 و دکمه فرعی 1 را روی ریموت نگه می داریم تا چندین بار چراغ را لامپ کنیم. در این حالت کد از راه دور قبلی بازیابی می شود.





:: برچسب‌ها: رسیور و ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1399/4/22/7 - - گفته است :
اگر می تونید یه آموزش دیگه هم بذارید. اکی؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: