*قفل دیجیتال بخرید
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

احتمالاً برای شما طلوع کرده است که وقتی به درب منزل خود رسیدید ، کلید خود را جستجو کنید تا بتوانید در را باز کنید و وارد خانه شوید. اگر کلید خود را گم کنید ، احتمالاً بسیار ناراحت خواهید شد. آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه با آن مقابله کنید؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که قفل دیجیتال بخرید؟ با نصب این محصول روی درب و حیاط آپارتمان می توانید به راحتی بدون نیاز به کلید وارد کنید.

قفل های دیجیتالی رمزگذاری شده اکثرا وارداتی هستند و به طور طبیعی کالاهای وارداتی به لحاظ قیمت وابسته به نرخ ارز هستند. به دلیل بالا رفتن قیمت ارز در کشور ما ، این محصول با افزایش شدید قیمت روبرو است که قیمت برخی از مدل های آن به بیش از 20 میلیون تومان می رسد و بیشتر افراد می خواهند از این قفل هوشمند در درب منزل خود استفاده کنند. آنها نمی توانند آن را بخرند. البته این فقط یکی از مشکلاتی است که ممکن است بسیاری از کاربران داشته باشند. مشکل دیگر مشکلات خدمات است. با توجه به تحریم های شدید تحمیل شده برای کشور ما ، قطعات مورد نیاز این دستگاه های وارداتی ورود به کشور را دشوار می کند و ممکن است برای کاربران مشکل ساز باشد. برخی از مدل های این محصول را می توانید در وب سایت ییل مشاهده کنید. بنابراین بهتر است در آینده از محصولاتی استفاده شود که قیمت منصفانه تری داشته باشند و ما را در خدمات خود درگیر نکنند. برای مطالعه بیشتر به ویکی پدیا مراجعه کنید.

از سال 2016 Klitak Digital Lock محصولات خود را در سه مدل: Ramsay Digital Lock ، Remote Digital Lock و SIM Card Digital Lock معرفی کرده و تاکنون توانسته است سهم بزرگی از بازار کشور را به خود جلب کند. این قفل رمزنگاری با ثبت اختراع محصولات خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، مزایایی در این زمینه به دست آورد. برای مشاهده این موارد می توانید با جستجوی عبارت "قفل کلیک دیجیتال" در Google ، وب سایت شرکت را جستجو کنید. در حال حاضر محصولات این شرکت در کنار درب های اداری ، بیمارستان ها ، دفاتر اداری و غیره استفاده می شود.

یکی از مزیت های جالب این قفل الکترونیکی در مقایسه با سایر مارک ها ، امکان تبدیل مدل های مختلف این محصول به یکدیگر است. فرض کنید یک قفل دیجیتال cryptocurrency خریداری کرده اید و یک سال بعد ، علاوه بر استفاده از رمز عبور ، می خواهید از ریموت و موبایل نیز استفاده کنید. در این حالت دیگر نیازی به خرید دستگاه دیگری نخواهید داشت و فقط با خرید ماژول گیرنده و ریموت و اضافه کردن آن به قفل دیجیتال قبلی می توانید به راحتی گزینه مورد نظر خود را اضافه کنید.

ویژگی های قفل کلیک دیجیتال:

1- از الگوریتم قابلیت اطمینان ماتریس لذت ببرید: با استفاده از این الگوریتم ، اگر شخصی در نزدیکی شما باشد ، می توانید تعداد نامحدودی از اعداد کاذب را وارد کنید تا از ورود آنها جلوگیری کنید. اگر می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به وب سایت شرکت مراجعه کنید.

2- بهره مندی از سنسور ضد سرقت: اگر دزد قصد سرقت قفل مخفی درب آپارتمان را داشته باشد ، دستگاه وارد حالت فوق العاده امن خود شده و با زنگ شروع می شود. این زنگ هشدار ادامه خواهد داشت تا اینکه صاحبخانه دکمه سرقت را فشار دهد ...

3-بهره مندی از دو تخته جداگانه: یکی دیگر از ویژگی های قفل دیجیتالی درب سرقت در بالا این است که از دو تخته رمزگذار جداگانه و کنترل کننده ساخته شده است. بودن. بنابراین هیچ کس به کنترلر دستگاه دسترسی ندارد و این نشانه امنیت بالای این قفل دیجیتال است ...

4 مزایای صفحه نمایش: صفحه نمایش به کاربران کمک می کند تا رمز عبور خود را به راحتی وارد کرده و هر وقت لازم باشد طبق دستورالعمل دستگاه آن را تغییر دهند ...

5 مزایای منبع تغذیه داخلی: این محصول برای نصب نیاز به آداپتور ندارد و از منبع تغذیه داخلی استفاده می کند. این فرآیند نصب را تسهیل می کند و هزینه های اضافی را برای صاحب خانه دربر نمی گیرد. همچنین ، کیفیت منبع تغذیه اختصاصی مورد استفاده در این محصول بسیار بالاتر از سایر منابع است ... شما می توانید با جستجو در عبارت "قفل دیجیتال" در وب سایت شرکت جستجو کرده و محصولات و کیف های این شرکت را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سهیلا در تاریخ : 1399/4/22/7 - - گفته است :
چقدر خوب توضیح دادی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: