*درب های آپارتمانی ضدسرقت یک و نیم لنگه
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

علاوه بر درب سرقت که برای ورود به واحدهای آپارتمان استفاده می شود ، درب ضد سرقت با برگ و نیم نیز برای درب ورودی آپارتمان و درب جلوی دفتر و ساختمان های تجاری نیز استفاده می شود.

درب ضد سرقت و درب های نیمه برگ و ضد سرقت با دو برگ ، به دلیل عرض گسترده تر آنها ، باید توجه بیشتری به ایمن سازی درهای این نوع کرد. با افزایش عرض درب ضد سرقت به یک اینچ و نیم بیشتر از 120 سانتی متر می رسد ، امنیت درب ضد سرقت به ویژه در برابر نیروهای فشرده سازی که از قفل ضد سرقت مخفی استفاده می کنند افزایش می یابد.استفاده از نوارهای فلزی با ضخامت بالا مانع از فشار بر روی درب ضد سرقت می شود.

ابعاد اینچ و نیم درب ضد سرقت
روش هایی وجود دارد که باعث می شود درب در مقابل سرقت نیمه برگ نسبت به ابعاد آن مقاومت بیشتری کند. روش های مختلفی برای استفاده از لولا در پشت لولا در دو طرف لولا درب در مقابل سرقت وجود دارد ، تا مقاومت مقاومت لولا را افزایش دهد. از طرف دیگر ، از قفل های 14 درب در برابر سرقت های نیمه برگ نمی توان استفاده کرد ، اما می توانیم از قفل های 4 سطح در نیمه فوقانی و تحتانی برگ استفاده کنیم تا مقاومت درب در برابر 1.5 سرقت مانند درب افزایش یابد. درب های یک طرفه و کلیه درب های سرقت طبق مشخصات فنی درهای ضد سرقت تولید می شوند.

در این موارد ، قفل های تعبیه شده در پشت محور باید از بالا به قاب و از زیر قاب به داخل قاب نفوذ کنند. در مقابل درب در مقابل سرقت ، بهتر است از سنگ آستانه به جای فلز استفاده کنید تا مقاومت در زیر درب در برابر ضربات معضل افزایش یابد. اما در کل بهتر است از این نوع درب استفاده نکنید و از درب ضد سرقت تک نشت بیش از 120 سانتی متر عرض استفاده کنید ساختار داخلی درب ضد سرقت دو برابر سایر درب های ضد سرقت در فلز و ام دی اف تولید می شود و هیچ تفاوتی در ساختار درب وجود ندارد. برای تعویض درب قدیمی با سرقت نیمه برگ یا درب سرقت دو برگ ، باید ابعاد درب تنظیم شود تا آسیب به حداقل برسد.





:: برچسب‌ها: درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: