*ابعاد درب ضد سرقت
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ابعاد درب ضدسرقت

به طور خلاصه: ابعاد استاندارد درب در برابر سرقت (109 * 211) ، (105 * 210) و (110 * 210) سانتی متر است.محل نصب زیر بخش باید 2 سانتی متر عرض و 1 سانتی متر ارتفاع داشته باشد. درهای ضد سرقت سفارشی تولید کنید.

برای ساختمان هایی که نیاز به تعویض درب های ضد سرقت دارند ، ساخت درب های ضد سرقت معمولاً پس از مراجعه به نصب کننده در اندازه دلخواه انجام می شود ، می توانید مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت را از لینک زیر مشاهده کنید.

مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت را مشاهده کنید (کلیک کنید)

ابعاد درب ضد سرقت به دو نوع تقسیم می شود که سازندگان قبل از ساخت قاب انتظار باید به آن توجه کنند. مسئله دیگر قطر تیر دیواری برای نصب درب ضد سرقت است. عرض و طول زیر فریم مورد نیاز درهای استاندارد: 111 تا 212. فاصله 111 در قاب پس از نصب زیر سیستم فلزی منتظر می ماند.

فرعی را می توان از 30 در 40 قوطی یا هر نوع فلز دیگر ساخت. طول قاب انتظار درب ضد سرقت 212 سانتی متر است ، بدین معنی که نباید از کف تا کف درب بیش از 212 سانتی متر باشد. البته در مورد درب های ضد سرقت سفارشی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توان درب های ضد سرقت با طول و عرض های مختلف را با توجه به مشخصات فنی درب سرقت به صورت سفارشی ساخت.

با این حال ، برخی از سازندگان تمایل دارند از ابعاد درب ضد سرقت سفارشی استفاده کنند ، به این معنی که ابعاد درب ضد سرقت در خارج از شماره های ذکر شده در بالا ساخته می شود. با این وجود ، عرض ابعاد ضد سرقت نباید بیشتر از 125 سانتی متر باشد و ممکن است ابعاد بزرگتر از 125 سانتی متر درها را در مقابل سرقت نیم و دو برگ استفاده کرد.

ابعاد درب ضد سرقت درب ضد سرقت دو جداره سرانجام می تواند 2 متر باشد و بیش از این عرض باید ساخت سفارشی را در نظر گرفت. اندازه درب های ضد سرقت ترکی و ایرانی تأثیر خاصی در شرایط نصب ندارد ، اگرچه نصب و حمل درب های ضد سرقت بسیار سخت تر از درهای تک برگ است و این نوع درب نیاز به نصب با تجربه دارد. این ویژگی را دارد. گیاه برای ایجاد درهای سفارشی با عرض و طول بیشتر باید از ورقهای برش یافته با عرض و طول بزرگتر استفاده کند.





:: برچسب‌ها: درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: