*قفل مقابل برقی سارو درب چوبی
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل مقابل برقی سارو درب چوبی

قفل جلوی برقی سارو اسپانیا بر روی انواع درب چوبی و ضد سرقت قابل نصب است. این محصول به دلیل داشتن زبانه متحرک که با توان 12 ولت AC / DC کنترل می شود ، به طور گسترده ای برای کنترل درب منازل و دفاتر اداری استفاده می شود. ساده ترین روش برای کنترل از راه دور درب ضد سرقت با قفل از راه دور یا هوشمند نصب یک قفل برقی اسپانیایی سارو بر روی قاب است که جایگزین لبه ثابت روی قاب می شود. با هر دستور کاربری ، لبه متحرک این قفل یک بار آزاد می شود که در این حالت کاربر می تواند در را فشار دهد تا لبه متحرک را فشار داده و درب را باز کند. معمولاً قفل برقی SARO دارای یک اهرم کوچک در کنار لبه متحرک است که می توان از آن برای تنظیم موقعیت لبه متحرک در دو حالت ، رها شدن دائمی یا عادی استفاده کرد. لازم به ذکر است که در مدلهای ایرانی به جای اهرم موقعیت یابی ، از پیچ موقعیت یابی استفاده می شود. مزیت اهرم موقعیت یابی این است که اگر در یک زمان معین عبور زیادی از این درب دارید ، اهرم را در حالت آزاد سازی دائمی قرار دهید تا درب بدون نیاز به رمز عبور یا کنترل از راه دور و فقط با فشار وارد شود.

مقایسه کیفیت قفل برقی SARO اسپانیایی با مارک های مختلف
نحوه نصب قفل ضد سرقت در درب ضد سرقت به طور کامل در تب محتوای آموزشی توضیح داده شده است ، و در این بخش توضیحات مختصری در مورد این موضوع خواهیم داد. در صورت فشار دادن زبان متحرک توسط درب برقی ، این قفل پس از اعمال ولتاژ به درستی کار نمی کند. این مشکل با تنظیم پیچ روی سیم پیچ تا حدی قابل حل است. اگر کمی این دو پیچ را شل کنید ، می توانید لبه ی حرکت شده را به میزان 2 میلی متر حرکت دهید تا به طور محکم از درب فشرده نشود. اما با این راه حل ممکن است مشکل شما کاملاً حل نشود. حال اگر از مارک خوبی مانند قفل برقی اسپانیایی SARO استفاده می کنید ، نصب بسیار ساده تر خواهد بود. تحمل این فشار از مارک به مارک متفاوت است و بر اساس تجربه ما قفل برقی آلمانی FF یا قفل جلوی برقی Saro Spain را توصیه می کنیم. البته ممکن است بیشتر مارک های فوق در کشور تولید نشود ، اما با این شرایط ، برندهای FF و Saro عملکرد بهتری نسبت به سایر مارک ها داشته اند. در هنگام خرید بهتر است به تعریف فروشنده از یک مارک خاص توجه نکنید زیرا فروشندگان معمولاً تجربه کافی در زمینه نصب را ندارند تا از نگرانی ها و نگرانی های شغلی آگاه باشند و می توانند بهترین مارک را به شما پیشنهاد دهند. بهتر است مطالب بیشتری در مورد قفل مقابل برقی سارو درب چوبی بخوانید.

قیمت قفل برقی سارو اسپانیایی را با مارک های ایرانی مقایسه کنید
قیمت انواع قفل قفل برقی به ایرانی بودن یا خارجی بودن آن بستگی دارد. قیمت مارک های خارجی دو تا سه برابر بیشتر از مارک ایرانی است و این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت بالای قفل های خارجی است. موارد فوق مبتنی بر تجربه چندین سال از مجموعه قفل دیجیتال Klitak است و تفاوت کیفیت در حدی بیان می شود که همکاران ما فقط از مارک های خارجی مانند Kali ، Saro ، FF ، Dorcas ، O&C و Yal برای اجرای پروژه های خود استفاده می کنند. طبق تجربه ، قفل های برقی برقی SARO و effeff اسپانیایی در هنگام نصب با قاب به راحتی قابل تنظیم هستند و نیازی به تنظیم آنها در طول زمان ندارند.

تفاوت بین قفل برقی ، درب ضد سرقت و درب معمولی است
تنها تفاوت بین قفل درب برقی ضد سرقت و قفل درب برقی الکتریکی اندازه برش روی قاب فلزی است. تفاوت در اندازه این زخم ها هنگام نصب روی درب های مختلف قابل مشاهده است. اگر می خواهید قفل مشعل سارو را روی درب ضد سرقت نصب کنید ، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که برش بیشتری داشته باشد. قطعات بزرگتر ، حرکت توپ های ضد سرقت در آن راحت تر است.

مفصل گردنده چپ یا راست قفل مغزی برقی سارو
این قفل همچنین می تواند در سمت چپ یا راست تنظیم شود. با باز کردن پیچ های اتصال سیم پیچ به قاب و همچنین چرخش سیم پیچ و قاب و سپس درک مجدد آنها با هم ، می توانید قفل مغزی برقی SARO را تنظیم کنید تا در قسمت چپ و راست درب مورد نظر قرار بگیرد.

تفاوت بین یک قفل برقی اتوماتیک اسپانیایی و یک قفل برقی قفل شده است
نکته بسیار مهم؛ اگر قفل استوانه ای بر روی لوستر SARO وجود داشته باشد ، به آن قفل تاول گفته می شود و اگر این تاول وجود نداشته باشد ، به آن قفل اتوماتیک گفته می شود. برای اینکه برخی از این قفل های اتوماتیک به درستی کار کنند ، باید لبه کمی حرکت یافته را از طریق زبانه درب فشرده کنید تا هنگام اتصال برق به سیم پیچ آن لبه به سرعت برداشته شود و کاربر بتواند درب را فشار دهد. بازش کن گاهی اوقات تنظیم درب قفل در برابر شیر برقی اتوماتیک سارو دشوار است به طوری که به دلیل عدم استاندارد بودن ، لبه آن کمی فشرده می شود.

اما قفل منبع تغذیه به شما کمک می کند نصب را آسانتر و بهتر انجام دهید. از آنجایی که قفل جلوی دلخواه نیازی به این فشار کم ندارد و پس از نصب ، هنگام بسته شدن درب ، این دلال محکم توسط برگه درب فشرده می شود. فشار دادن این پرایمر مانند فشار دادن لبه قفل اتوماتیک است. بنابراین ، فرم قفل ساز حاوی PEM ابتدا باید به عقب رانده شود و سپس با استفاده از برق 12 ولت از لبه متحرک آن خارج شود. توصیه ما به همکاران استفاده از سارو برقی جلوی قفل است.

موارد استفاده دیگری از جعبه برقی شاتل نیز وجود دارد که شما باید از آنها نهایت استفاده را ببرید.





:: برچسب‌ها: قفل مقابل برقی سارو درب چوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: