*انواع درب ضد سرقت و چوبی لابی
نوشته شده توسط : حسن الیاسی


بطور کلی انواع درب ها بر اساس تولید داخلی و خارجی می توانند در برابر سرقت تقسیم شوند. البته لازم به ذکر است که کالاهای داخلی را نمی توان کاملاً ایرانی در نظر گرفت. به دلیل حجم زیاد مواد اولیه و حتی خط تولید از کشورهایی مانند ترکیه خریداری می شود. و این به محصول مشترک ایران و ترکیه گفته می شود.

بسیاری از مواد اولیه به خط تولید کارخانه درب در برابر سرقت از ترکیه وارد می شوند. بهترین قفل ها از همان کشور به ایران وارد می شوند و در بازار ایران به یک برند تبدیل شده اند. قفل های کاله با 7 زبان در ترکیه و قفل داف ترکیه از مارک های شناخته شده ای است که به عنوان قفل خوب در بازار ایران شناخته می شود.

درهای ضد سرقت به دربهای بسته بندی وارداتی ، دربهای بالای وارداتی و دربهای ایرانی ساخت ترکیه تقسیم می شوند. به دلیل نیاز بازار به تولید و ارائه درب ضد سرقت سفارشی ، درب های ترک وارداتی به دلیل ویژگی های تولیدی سفارشی از سایر درب ها محبوب تر بودند.

انواع درب ضد سرقت
درهای ضد سرقت علاوه بر ترکیه از سایر کشورها نیز به ایران وارد می شود ، اما این درها به دلیل قیمت و کیفیت قابل مقایسه با درب های وارداتی ترکیه به فروش نمی رسد. مدل های جدید درب ضد سرقت موفقیت بزرگی را در بین مشتریان پیدا کرده است. با توجه به کیفیت بالای رنگ رویه های وارداتی و امکان استفاده از لوازم جانبی امنیتی ، مشتریان بسیار مورد توجه این درب ها هستند.

درهای وارداتی به دلیل طولانی بودن زمان ثبت سفارش برای اندازه های خاص و همچنین قیمت بالای درب های مخصوص دک ، دارای تقاضای کمتری از سوی مشتریان بازار هستند.

البته لازم به ذکر است که حتی برخی درب های ضد سرقت که دارای مجوزهای معتبر بین المللی نیز هستند از وزن بالایی برخوردار هستند و این درب ها نیز روی قفل های سنگین نصب می شوند. که ضمانت های بسیار قوی دارد. به عنوان مثال برخی از درب های وارداتی ضد سرقت هستند و آلیاژ فلزی مخصوصی در اطراف لولا درب دارند. این باعث می شود مقاومت درب در برابر هرگونه سارق از قفل ها کم شود. قیمت این دربها 3 تا 4 برابر قیمت دربهای مونتاژ ایران است و مشتریان بی نظیر خود را دارد. لازم به ذکر است که این درها طوری طراحی شده اند که می توانید در کنار آنها از قفل دیجیتالی هم برای عبور و مرور استفاده نمایید.





:: برچسب‌ها: درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: