*فواید قفل دیجیتال یا الکترونیکی چیست؟
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل هوشمند

لوازم خانگی هوشمند به شما در آرامش زیادی کمک می کند. قفل دیجیتال یکی از این دستگاه هاست ، علاوه بر راحتی ، امنیت خانه شما را نیز افزایش می دهد.

سیستم های ایمنی در خانه یا محل کار باید مطابق با دانش مدرن به روز شوند. به همین دلیل قفل های قدیمی جای خود را به قفل های هوشمند داده تا از امنیت فضای ما اطمینان حاصل کنند. در این مقاله می خواهیم مزایای قفل های دیجیتال را که به عنوان قفل های الکترونیکی نیز شناخته می شود ، مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به خاطر دارید ، در گذشته عده زیادی درهای خود را می بستند. همه افراد محلی یکدیگر را می شناختند و خیلی ناشناخته بود که شخص ناشناس وارد محله خود شود. به این ترتیب درب خانه ها در طول روز برای میهمانان باز بود. علاوه بر این ، تمام همسایگان در طول روز برای یافتن اطلاعات ملاقات کردند. ظهور فناوری و دستگاه های هوشمند مانند تلفن های همراه باعث شده است که مردم از بین بروند. همسایگان برای یکدیگر ناآشنا شدند و امنیت و حفظ حریم خصوصی معنای متفاوتی را به خود گرفت.

بنابراین ، برای آسایش و امنیت خود نیاز به استفاده از امکانات پیشرفته داشتیم. قفل های الکترونیکی توانستند این دو نیاز اساسی را تا حد زیادی برآورده سازند. فروشگاه قفل هوشمند را مشاهده نمایید.

یکی از مراحلی که باید در مورد آن دقت کنید انتخاب یک دسته دیجیتال قابل اعتماد است. برچسب قفل آداک با انواع قفل ، دستگیره دیجیتال ، تجهیزات اتاق هتل و چشمان دیجیتال می تواند تضمین مناسبی برای محصولات آنها ، انتخاب مناسب محصولات با توجه به تجربه کاری شما ارائه دهد.

قفل دیجیتالی یا الکترونیکی چیست؟

وقتی یک فناوری جدید عرضه می شود ، سرانجام با هدف آسان تر کردن زندگی برای ما تولید می شود. قفل های دیجیتال نیز برای راحتی و راحتی ما ایجاد شده اند. اگر می خواهید زمان کمتری را در خانه بگذرانید ، بهتر است با تجهیزات پیشرفته تری در خانه خود ایمنی برقرار کنید.

قفل های الکترونیکی روی انواع درب اصلی ورودی ، درب پاسیو و غیره نصب شده است که علاوه بر تسهیل ورود و خروج ، افزایش امنیت و ایجاد زیبایی در بخش درب ساختمان می باشد. با قفل های دیجیتال ، هیچ مشکلی برای قفل ها و کلیدهای مکانیکی نخواهید داشت. برخی از مدل های این قفل دارای یک دسته دیجیتالی و برخی دیگر بدون دسته هستند که به آن می توان یک میز دیجیتال نیز گفته شد.

انواع مختلفی از قفل های دیجیتالی وجود دارد که با لمس اثر انگشت و آهنربا روی درب ، می توان با رمزگذاری با کارتهای هوشمند و هوشمند ، آن را شناسایی یا قفل کرد. شما باید با توجه به نیاز و شرایط ساختمان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

مزایای قفل دیجیتال

ممکن است شما خانه را ترک کرده باشید و به یاد ندارید که آیا در را بسته اید یا نه. یکی از مهمترین مزایای داشتن قفل الکترونیکی خاموش شدن خودکار و قفل درب پس از ورود یا خروج است.

اگر همیشه نگران باشید که فرزندان یا بزرگانتان کلیدهای خود را گم کنند ، قفل های دیجیتالی این مبارزه ذهنی را از بین می برد. با نصب قفل های دیجیتالی ، دیگر روشی مانند کلید مکانیکی برای باز یا بسته کردن درب وجود ندارد. اگر قفل مورد نظر شما می تواند با اثر انگشت تشخیص داده شود ، بهترین نمونه برای کودکان و افراد مسن است. در این حالت ، اگر در خانه نیستید ، فرزند شما منتظر پشت شما نخواهد بود.

قفل دیجیتال دارای ریموت کنترل است که ویژگی های بیشتری را به شما می دهد. با کمک واحد کنترل از راه دور می توانید درب را با فاصله مشخص باز یا بسته کنید. راه اندازی از راه دور با کمک 4 باتری انجام می شود. البته قفل های دیجیتال نیز با 4 باتری کار می کنند و مصرف انرژی آنها کم است. بنابراین با همان تعداد باتری ، حدود یک سال با شما کار خواهد کرد. در صورت ضعیف بودن باتری قفل ، به شما هشدار می دهد تا باتری را جایگزین کنید.

سیستم های قفل الکترونیکی می توانند دارای سیستم اعلام حریق باشند. در این حالت ، اگر دستگاه دمای بالای 55 درجه را تشخیص دهد ، با زنگ هشدار به شما اطلاع می دهد.

البته این قفل ها همچنین از ویژگی های بیشتری برای امنیت بیشتر منزل شما برخوردار هستند. می توانید در صورت لزوم قفل کودک را فعال کنید تا افراد سالخورده مبتلا به آلزایمر یا فرزند شما از ترک آن جلوگیری کند.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: