*چگونه باتری ریموت را تعویض کنیم؟
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموت اکسل
آیا باز کردن درب گاراژ شما سرسخت است؟ آیا برای باز کردن درب مجبورید چندین بار دکمه های کنترل از راه دور درب گاراژ را فشار دهید؟ ظاهرا باتری از راه دور درب گاراژ شما در راه خارج است. بسیار بعید است که ریموت خراب باشد و اگر درب به طور کامل پاسخ ندهد یا برخورد کند و از دست برود ، باتری از راه دور اولین چیزی است که می توانید بررسی کنید. با توجه به ساده بودن تعویض باتری ، باید قبل از بیرون آمدن کامل درب گاراژ ، این کار را انجام دهید. هشدار داده می شود که پس از تعویض باتری ، مجدداً مسافت ها را از راه دور برنامه ریزی مجدد کنید ، حتماً قبل از ادامه کار ، کل دفترچه راهنما را بخوانید و / یا با خدمات تعمیر درب گاراژ خود تماس بگیرید.

مرحله 1: کنترل از راه دور درب گاراژ خود را باز کنید.
درب گاراژ را از راه دور تلنگر کنید و یک پشتی قابل جابجایی را مشاهده خواهید کرد. اگر هیچ پوشش واضحی برای حذف وجود نداشته باشد ، ممکن است کل مسکن از راه دور به دو قسمت تقسیم شود. معمولاً می توانید با فشار دادن و کشویی کاور ، کاور را برداشته و یا کنترل از راه دور را باز کنید. بعضی اوقات پیچ است که پوشش آن را نگه می دارد. اگر اینگونه باشد ، احتمالاً به یک پیچ گوشتی کوچک احتیاج دارید. اگر پیچ گوشتی شما خیلی بزرگ است ، ممکن است به یک پیچ گوشتی کوچک اضافی مانند آنهایی که در کیت های تعمیر عینک وجود دارند احتیاج داشته باشید. بسته 5 عددی باتری ریموت کنترل اکسل را مشاهده کنید.

مرحله 2: باتری را برداشته و شناسایی کرده و جایگزینی را خریداری کنید
باتری معمولاً مانند یک سکه یک شکل مسطح و گرد است. بعضی اوقات قلیایی بسیار کمی است ، اما بندرت. باتری های با ارز معمولاً فقط از بین می روند یا بیرون می روند. باتری را با خود به داروخانه یا فروشگاه لوازم خودرو ببرید. شخصی خوشحال خواهد شد که به شما در یافتن مسابقه کمک کند ، اما نوع باتری باید به طور واضح روی خود باتری چاپ شود. این معمولاً ترتیب کوتاهی از حروف و اعداد است ، مانند CR2032.

مرحله 3: باتری را وارد کرده و کنترل از راه دور را دوباره برنامه ریزی کنید
باتری قابل تعویض را وارد کرده و درپوش را با مراحل معکوس انجام شده برای حذف آن تعویض کنید. احتمالاً در این مرحله باید برنامه ریموت خود را دوباره برنامه ریزی کنید. ساده تر از آن است که به نظر برسد که دهانه های مدرن برای تنظیم ریموت شما با یک دکمه واحد همراه هستند ، اگرچه بازکن های قدیمی تر از سوئیچ های غوطه وری برای تنظیم ریموت استفاده می کنند. شماره مدل مدل خود را پیدا کنید و به دنبال راهنمای در پرونده های خود یا به صورت آنلاین باشید. راهنما گام به گام نحوه برنامه ریزی از راه دور را به شما نشان می دهد.





:: برچسب‌ها: باتری ریموت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: