*قفل مقابل برقی قابل نصب روی انواع درب ها
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل مقابل برقی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید درب جلو یک آپارتمان مانند درب پاسیوی فلزی را کنترل کنید؟ آیا شما یکی از آن دسته از کاربرانی هستید که نمی خواهید وقتی مشتری شما به محل کار شما می آید از میز کار خود بیدار شوید و در را باز کنید؟ فکر می کنید بهترین راه کنترل درب اتاق شما چیست؟

قفل مقابل برقی بهترین ابزار برای برقراری درب ضد سرقت و کلیه دربهای آپارتمانی است. این قفل دارای آدرسهای دیگری در اصناف مختلف مانند قفل مغزی برقی، قفل لادری ، قفل مدیریتی و قفل منشی است و برای محافظت از درها و دزدگیرها از راه دور از درب ها و دفاتر استفاده می شود. قفل های مقابل الکتریکی به دو نوع ایرانی و خارجی تقسیم می شود ، قفل مقابل الکتریکی ایرانی با مارک هایی مانند Taba ، Rugby و Electropec در بازار به فروش می رسد و قفل های برقی خارجی تحت برند FF Germany (effeff) و Spain Saro (سارو) فروخته می شوند. Yale ، dorcas ، kale و o&c در بازار حضور دارند. شایان ذکر است که مارک های خارجی این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و اگر می خواهید از این مارک ها استفاده کنید باید هزینه بیشتری بپردازید.

قفل مغزی برقی چگونه کار می کند؟
قفل مقابل برقی یا قفل مغزی برقی که به انگلیسی به آن استرایک لاک گفته می شود از یک سیم پیچ و یک قاب فلزی متصل به یکدیگر با دو پیچ است که با چرخاندن این پیچ ها می توان باز و تغییر شکل داد. قاب را تنظیم کرده و ببندید تا متناسب با جهت باز شدن درب آن باز شود. این بدان معنی است که می توان قفل مغزی الکتریکی را در سمت راست و باز در سمت چپ تنظیم کرد. یک زبانه متحرک در پرونده قفل سیم پیچ قرار داده شده است که از 8 تا 12 ولت AC / dc کار می کند. خلاص شوید. در این حالت با فشار دادن درب می توان باز کرد. قفل جلوی الکتریکی دارای یک اهرم موقعیت یابی است که با استفاده از آن می توانید عملکرد زبانه منتقل شده را در حالت آزادسازی معمولی یا دائمی تنظیم کنید. اگر این اهرم در حالت آزادسازی دائمی باشد ، دیگر نیازی به استفاده از ریموت کنترل یا کلید را برای وارد کردن فشار نخواهید داشت و پس از رسیدن به درب آن را فشار دهید. این حالت وقتی مفید است که خطوط زیادی را از طریق این درب داشته باشید و نیازی به کنترل ترافیک نداشته باشید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

نصب قفل جلوی برقی روی درب آپارتمان
اگر می خواهید قفل جلوی برقی را بر روی درب ضد سرقت نصب کنید ، باید مدلی را با اندازه برش بزرگتر روی قاب انتخاب کنید تا توپی های قفل درب به راحتی در داخل حرکت کنند. بنابراین به خاطر داشته باشید که قفل جلوی برقی به دو مدل تقسیم می شود. قفل برقی درب ضد سرقت و قفل برقی درب برقی درب های چوبی ، تنها تفاوت آن در اندازه قطعات روی آنها است. برای نصب ابتدا باید قاب درب را با سنگ زنی به اندازه یک پرونده قفل برقی برش بزنید تا پرونده درون قاب قرار گیرد ، سپس قاب را به قاب ببندید. به خاطر داشته باشید که قطعات قاب باید به گونه ای باشد که لبه متحرک قفل برقی از فضای کافی برای بازگرداندن هنگام باز شدن برخوردار باشد. پس از انجام این مراحل و ایمن کردن قفل جلوی برقی ، ابتدا اهرم کنترل کیس را رها کنید ، در را باز کنید و چندین بار آن را ببندید تا از نصب مناسب اطمینان حاصل کنید. سپس اهرم تنظیم را به حالت عادی خود برگردانید و درب را ببندید.

حالا ولتاژ را روی قفل بمالید و سپس درب را فشار دهید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند. اگر فایل را می شنوید نگران نباشید ، اما درب باز نشده است. قفل برقی معمولاً اگر لبه متحرک را از طریق زبانه درب محکم فشار دهید به درستی کار نمی کند. برای حل این مشکل می توانید از دو پیچ تنظیم شده روی پرونده استفاده کنید. با شل کردن این پیچ ها ، می توانید لبه حرکت شده را کمی عقب بکشید تا هنگام بسته شدن درب ، لبه تحت فشار زیادی قرار نگیرد. سپس پیچ های تنظیم را ببندید و درب را ببندید. قفل جلوی الکتریکی را تکرار کنید تا از کار درستی استفاده کنید. اخیراً ، شرکت کلیتک آموزش کامل با عنوان "چگونه می توان قفل برقی درب ضد سرقت" را راه اندازی کرد را در وب سایت خود قرار داده است، که می توانید در گوگل جستجو کنید.

نتایجی که اظهار شده

برای استفاده از قفل برقی درب ، به نکاتی توجه کنید:

در کدام بخش قصد استفاده از مغزی برقی را دارید؟ درب ضد سرقت ، چوبی و فلزی؟

با چه قفل های برقی می توانید کنترل کنید؟ ایرانی یا خارجی؟

آیا شما در نصب قفل تجربه دارید یا می خواهید آموزش را مشاهده کنید؟





:: برچسب‌ها: قفل برقی درب ضدسرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: