*خرید ریموت درب کرکره ای آنتن دار
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ریموت درب کرکره ای آنتن دار

می بینید ، همه چیز فشرده شده است. یک تراشه کوچک وجود دارد که کد ارسال شده را تولید می کند و یک جعبه نقره ای کوچک (اندازه نخود). تراشه کنترل هر کنترل کننده مدرن برای تأمین امنیت از چیزی به نام نماد ناوبری یا نماد چرخان (نمادی مرکب) استفاده می کند. از 40 بایت کد boilerplate استفاده می کند. 40 بایت (1 تریلیون) کد ممکن را ارائه می دهد. در اینجا چگونه کار می کند:

تراشه کنترل فرستنده شامل حافظه مکان است و شامل کد 40 بایت فعلی است. وقتی دکمه را روی ریموت کنترل می کنید ، یک کد 40 بایت را با یک کد عملکردی ارسال می کند که به دستگاه می گوید چه کاری می خواهید انجام دهید (قفل درب - قفل درها ، باز کردن صندوق عقب و غیره).

تراشه کنترل گیرنده همچنین دارای کد حافظه فعلی با کد 40 بایت فعلی است. اگر گیرنده کد مورد نیاز 40 بایت را دریافت کند ، یک عملکرد را انجام می دهد ، در غیر این صورت هیچ کاری انجام نمی دهد.

هم فرستنده و هم گیرنده از یک کامپیوتر و یک عدد تصادفی جعلی (تصادفی) استفاده می کنند. هنگامی که فرستنده کد 40 بایت ارسال می کند ، از یک ژنراتور شماره تصادفی برای شناسایی یک کد جدید که آن را در حافظه ذخیره می کند استفاده می کند. از طرف دیگر ، هنگامی که گیرنده کد معتبری را دریافت می کند ، از همان ژنراتور شماره تصادفی برای انتخاب استفاده می کند. از کد جدید استفاده می کند. در این روش فرستنده و گیرنده همزمان از نماد استفاده می کنند. گیرنده در صورت دریافت کد لازم ، درب را باز می کند.

اگر خیلی دور از ماشین باشید و به طور تصادفی دکمه فرستنده را فشار دهید ، فرستنده و گیرنده دیگر سازگار نخواهند بود. گیرنده با قبول هر یک از نمادهای معتبر زیر در یک دنباله عدد تصادفی ، این مشکل را حل می کند. به این ترتیب می توانید به اشتباه یک دکمه روی فرستنده را فشار دهید تا 256 بار به درستی کار کند. گیرنده هنوز انتقال را پذیرفته و کار درست را انجام می دهد. اما اگر به طور اتفاقی دکمه را 257 بار فشار دهم ، گیرنده کامل فرستنده را نادیده می گیرد و دیگر عملکردی نخواهد داشت. بنابراین ، اگر 3 ساله شما 300 بار دکمه فرستنده را فشار می دهد ، چه کاری باید انجام دهید تا گیرنده پس از آن آن را تشخیص ندهد؟ بیشتر اتومبیل راهی برای تنظیم مجدد به شما می دهد.

این یک روال عادی است:
سوئیچ احتراق را به مدت 10 ثانیه خاموش کنید و دوباره آن را روشن کنید. این به سیستم ایمنی خودرو می گوید که به حالت برنامه نویسی تغییر کند.

تمام دکمه های فرستنده را فشار دهید. می خواهید فرستنده خودرو را مشخص کنید. بیشتر اتومبیل ها اجازه می دهند تا چهار فرستنده داشته باشند. دکمه جرقه را خاموش کنید.

با داشتن کد 40 بایت ، چهار فرستنده و حداکثر 256 عدد تصادفی برای جلوگیری از هماهنگی ، یک میلیارد احتمال وجود دارد که فرستنده درهای دستگاه دیگر را باز کند. وقتی به این واقعیت فکر می کنید که همه تولید کنندگان اتومبیل از سیستم های مختلفی استفاده می کنند و جدیدترین سیستم ها از بایت های بیشتری استفاده می کنند ، باز کردن هر نوع کلید از راه دور تقریبا غیرممکن است.  برای خرید ریموت درب کرکره ای آنتن دار اینجا کلیک کنید.

همچنین می توانید توجه داشته باشید که کد شما نمی تواند با یک سیستم فرستنده دیگر کار کند. فرستنده درب پارکینگ قدیمی دارای کد 8 بایت مبتنی بر حالت سوئیچ DIP بود و هر کس می توانست کد را با اسکنر بی سیم ضبط کند و به راحتی آن را مجدداً برای باز کردن درب مجدداً ارسال کند. کد ارسال کننده پیچیده یافت شده برای هر کسی مانند درهای قدیمی بی فایده است ، هیچ راهی برای پیدا کردن کد فرستنده و گیرنده با گرفتن شماره های تصادفی وجود ندارد و ارسال مجدد کد ثبت شده هیچ تاثیری ندارد. با وجود تریلیون انتخاب کد ، هیچ راهی برای چک کردن همه کد ها وجود ندارد زیرا سالها طول می کشد.





:: برچسب‌ها: ریموت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: