*مشخصات Galaxy J2
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

همانطور که گفته شد Galaxy J2 یک گوشی کوچک و مفید است و قطعاً از کار با آن لذت خواهید برد. این گوشی در سه رنگ مشکی ، سفید و طلایی موجود است. صفحه نمایش 4.7 اینچی گلکسی J2 از نظر وضوح تصویر حتی در بین همسالانش حرفی برای گفتن ندارد ، اما به لطف فناوری Super AMOLED ، زاویه دید و روشنایی قابل قبول است.

سامسونگ یکپارچه سازی سخت افزار استاندارد را در Galaxy J2 گنجانده است که شامل یکی از تراشه های اختصاصی سامسونگ با پردازنده چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی مالی و 1 گیگابایت رم است. انتظار ندارید بازی های گرافیکی سنگینی روی هر یک از این گوشی ها اجرا شود ، اما Galaxy J2 با مرور صفحات وب ، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی ، تماشای فیلم ، اجرای نرم افزار و بازی های سبک وزن ، افتخار می کند. Android 5.1 همچنین در Samsung Galaxy J2 سامسونگ در دسترس شماست تا ذهن شما راجع به آخرین برنامه ها و بازی های اندرویدی راحت کنید. گلکسی J2 فقط در نسخه 8 گیگابایتی موجود است و با یک درگاه اختصاصی می توان حافظه را با کارت حافظه خارجی تا 256 گیگابایت گسترش داد. این بدان معناست که حتی اگر دو سیم کارت را در تلفن وارد کنید ، می توانید از کارت حافظه برای ذخیره و حمل اطلاعات بیشتر استفاده کنید. دوربین اصلی گلکسی جی 2 با رزولوشن 5 مگاپیکسلی خاطرات شما را ضبط می کند و می تواند از فیلم HD ضبط کند. می توانید صورت را شناسایی کرده و محل عکس را در Galaxy J2 مستند کنید. دوربین دوم آن نیز یک دوربین سلفی دو مگاپیکسلی است.

بدون شک ظرفیت باتری باید به عنوان یکی از نقاط قوت گلکسی J2 در نظر گرفته شود ، زیرا اندازه صفحه نمایش کوچک و شدت کم مصرف آن به شما امکان می دهد تا حداکثر 11 ساعت مستقیم صحبت کنید یا 41 ساعت به موسیقی گوش دهید. ویژگی های اتصال Galaxy J2 شامل بلوتوث ، پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان و GPS است. همچنین لازم به ذکر است که مدل F این گوشی همچنین از اتصال به سری سریع نسل چهارم (4G) پشتیبانی می کند.





:: برچسب‌ها: موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: