*معرفی 5 قفل دیجیتال برتر دنیا
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

بهترین قفل های دیجیتال سال 2019
قفل های دیجیتالی در مدل ها و شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ، اما انتخاب قفل دیجیتال مناسب و بادوام کار ساده ای نیست ، بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های قفل های هوشمند را ارائه دهیم. با شما آشنا شوید

قفل SCHLAGE
بدون شک بهترین قفل الکترونیکی موجود در بازار می تواند به صورت قفل SCHLAGE ارائه شود ، این قفل نصب آسان است و همچنین استفاده از آن برای کاربران آسان است. این مدل قابل نصب بر روی سیستم های اتوماسیون خانگی و همچنین تلفن های هوشمند است.

قفل ULTRALOQ
یکی دیگر از محبوب ترین قفل های سال 2019 با دسته ULTRALOQ است ، محبوبیت این قفل عمدتا به دلیل سنسور اثر انگشت آن است که اثر انگشت را در کمتر از یک ثانیه تشخیص می دهد. این قفل ها همچنین توانایی ضبط و ذخیره بیش از صد اثر انگشت را دارند.

کفش پوشیده است
قفل های یوکا یکی از محبوب ترین و محبوب ترین قفل های موجود در بازار است که به کاربران امکان دسترسی بدون کلید ، دسترسی به اثر انگشت و همچنین گزارش گیری را می دهد.

قفل سامسونگ
بدون شک به روزترین و مدرن ترین قفل های دنیا از این برند است و این شرکت کره ای شروع به تولید و ساخت انواع قفل با انواع دسترسی ، انواع قفل با دسترسی به رمز عبور ، کارت ، اثر انگشت ، تلفن همراه و تشخیص چهره در محصولات این شرکت کرده است.

قفل YALE
این شرکت همواره سعی کرده است محصولات امنیتی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. و در عین حال دسترسی آسان و ایمن را برای کاربران و مصرف کنندگان محصولات خود ایجاد کنید. در مقاله های بعدی بیشتر در مورد انواع قفل های دیجیتال و بهترین مدل ها صحبت خواهیم کرد.





:: برچسب‌ها: معرفی قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: