*نصب قفل منشی
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تفاوت بین نصب قفل برقی اتوماتیک اتوماتیک و قفل جلویی یا دکمه برقی قفل شده چیست؟

همانطور که در تصاویر بالا نشان داده شده است ، قفل برقی اتوماتیک و قفل جلوی برقی یک پوند هستند. این پرایمر به خوبی کار می کند و هنگام نصب قفل برقی در درب آپارتمان بسیار خوب کار می کند. در قفل جلو اتوماتیک برقی ، زبانه متحرک هنگامی آزاد می شود که ولتاژ روی 12 ولت روی سیم پیچ این قفل اعمال شود ، اما در مقابل میله الکتریکی ، در هنگام فشرده سازی این پین توسط برگه درب ، زبانه متحرک آزاد می شود ، در این حالت ولتاژ اعمال شده بر روی آن 12 ولت است. بنابراین بعد از اینکه به راهنمای نصب و راه اندازی قفل برقی نگاه کردید و کار خود را برای بررسی عملکرد قفل تمام کردید ، باید درب را در حالت بسته قرار دهید ، یا اگر درب را باز نگه دارید ، قبل از اعمال هرگونه تنش با انگشت ، کلید را در قفل فشار دهید. آن را جمع و جور نگه دارید.

عملکرد قفل برقی به گونه ای است که در نزدیکی درب منزل یا محل کار با وسیله ای مانند قفل دیجیتال یا گیرنده و ریموت کنترل نصب می شود و اگر ولتاژ یک بار روی سیم پیچ اعمال شود ، زبانه کشویی آن یک بار آزاد می شود. حال فرض کنید که درب باز است و کسی دکمه علامت را فشار می دهد یا رمز ورود را وارد می کند. به نظر شما در این حالت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ظاهراً هیچ چیز واضح نیست ، اما در عمل قفل در برابر قدرت یک بار برداشته شد و هیچ کس متوجه آن نشد. اگر در این حالت در را ببندید و خانه را ترك كنید ، شخص بعدی كه به این درب می آید تنها با فشار دادن درب بدون وارد كردن رمز عبور یا استفاده از ریموت در صورت برق بودن درب جلو می تواند آن را باز كند. اگر از ضربان ساز استفاده می کردید ، این مشکل را نداشتید ، زیرا وقتی درب باز بود ، ولتاژ وارد شده به آن هیچ تاثیری ندارد و زبان محرک آزاد نمی شود. این تنها یکی از فواید جوش های برقی است. توصیه می کنیم به جای خودکار از مدل نمونه استفاده کنید.

تاکنون راهنمای نصب قفل برقی را برای شما تهیه کرده ایم. در قسمت بعدی آموزش ویدیویی نحوه نصب پد ضد قفل را به شما نشان می دهیم تا از نصب این قفل کاملاً آگاه باشید. اگر در این باره سؤالی دارید ، می توانید آنها را در بخش نظرات بیان کنید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند. توصیه می کنیم راهنمای نصب دیجیتال قفل را مطالعه کنید.





:: برچسب‌ها: نصب قفل لادری ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: