*باتری ریموت درب برقی
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

باتری ریموت درب

برای استفاده از باتریهای ریموت کنترل به جای بزرگترها می توانید از مبدل استفاده کنید.
باتری های AAA بسیار کمتر از سایر انواع باتری های استوانه ای متداول هستند ، اگرچه از سال 2010 محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما هنوز یافتن آنها در فروشگاه های لوازم الکترونیکی کار سختی است. این نوع باتری ها بیشتر در دستگاه های کوچک مانند نشانگرهای لیزری کوچک ، آلارم های ماشین از راه دور ، قلم های مجهز به لامپ های LED ، حکاکی ها و تقویت کننده های هدفون استفاده می شوند.

باتری های ریموتی 5 به طول و قطر 2.6 سانتی متر معمولاً در اسباب بازی های پیشرفته و چراغ قوه های دستی استفاده می شود .در سال 2007 سهم بازار این باتری ها 4 تا 5 درصد بود. ولتاژ نامی باتری های قلیایی C 1.5 ولت و ظرفیت آنها تا 8000 میلی آمپر ساعت می رسد. با این حال ، انواع قدیمی از روی کربن حجمی معادل 3800 میلی آمپر ساعت دارند. باتری های اندازه استاندارد C قدیمی تر از باتری های AA و AAA هستند و قدمت آن به دهه 1920 می رسد.

باتری قابل شارژ D با توان 10،000 میلی آمپر ساعت

چند باتری AAA می تواند ماشین شما را نیرو بخورد؟
باتری های D بیشتر در دستگاه های پرقدرت مانند چراغ قوه های قدرتمند ، رادیوها و ضبط های بزرگ با نام Boomboxes و دستگاه هایی با موتور الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند. این باتری ها 6.1 سانتی متر طول و 3.3 سانتی متر قطر دارند و ظرفیت آنها در برخی از مدل های ویژه به 20،000 میلی آمپر ساعت می رسد. جالب است بدانید که باتری های اندازه D قدیمی ترین باتری های استوانه ای هستند که هنوز در حال تولید هستند. تاریخچه این باتری ها به سال 1898 میلادی باز می گردد (قبل از استاندارد سازی باتری های AAA). قبل از معرفی سایر انواع و ابعاد باتری های قلم ، باتری های D به عنوان "باتری های چراغ قوه" شناخته می شدند. ایالات متحده بزرگترین مصرف کننده باتری های اندازه D است. هنگامی که سهم بازار این باتری ها در این کشور به 8 درصد می رسد.

آشنایی با شرایط مربوط به باتری ریموت درب پارکینگ
ظرفیت باتری های AAA معمولاً در واحدهای میلی آمپر (میلی آمپر ساعت) نشان داده می شود. به بیان ساده تر ، یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی می تواند حداکثر جریان 2،000 میلی آمپر ساعتی را برای یک ساعت تحمل کند. یا جریان 20 میلی آمپر را به مدت 100 ساعت تأمین کنید. لازم به ذکر است که ساعتهای آمپر و ساعتهای میلی آمپری واحدهای انرژی نیستند. برای دستیابی به مقدار انرژی ذخیره شده در باتری (در وات ساعت) ، باید ظرفیت آن (در میلی آمپر در ساعت) توسط ولتاژ باتری دو برابر شود. البته ، همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد ، باتری ریموت درب پارکینگ را از اینجا بخرید.





:: برچسب‌ها: باتری ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: