*معرفی انواع مختلف قفل دیجیتالی
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل دیجیتالی
1 - دستگیره های دیجیتال
دسته دیجیتالی (دیجیتال ، الکترونیکی یا هوشمند) یک راه حل پیشرفته و مناسب برای از بین بردن قفل های مکانیکی قدیمی و کلیدهای فله ای است که می توان از راه دور کنترل ، ورود و خروج ، و باز و بسته کردن درب را انجام داد.
دسته هوشمند یکی از سیستم های هوشمندی است که براساس نیاز مدیران ، بانک ها و قطعاتی که شامل ورودی کنترل شده است وارد بازار شده است.
به همه افراد اجازه دهید وارد آزمایشگاه ها ، ادارات ، بایگانی اسناد و اتاق های دیگر شوند و فقط افراد خاصی مجاز به ورود به آن مناطق هستند.

2 - قفل دیجیتال
قفل هوشمند یک وسیله الکترونیکی برای محافظت از درب جلوی ساختمانها است که با استفاده از فناوری های WiFi و بلوتوث به کاربران امکان ارسال سیگنال های ایمن و کلیدهای دیجیتالی را از طریق برنامه نصب شده روی تلفن های هوشمند ، رایانه ها و هر نوع دستگاه دیگر با گزینه اتصال به WiFi و بلوتوث ، از راه دور کنترل می کند. درب جلوی ساختمان را قفل کرده و آن را باز کرده و ببندید. برای باز کردن درب ضد سرقت با ریموت کلیک کنید.


3 - قفل شیشه دیجیتال
قفل شیشه ای دیجیتال Securite محصولی است که روی درب های شیشه ای Securite نصب شده و ایمنی و سهولت استفاده را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. تمام ویژگی های قفل های دیجیتال نیز در این محصول گنجانده شده است.

4 - کابینت دیجیتال قفل کمد یا استخر
امروزه دیگر نمی توانیم از قفل های دستی و مکانیکی استفاده کنیم که به راحتی در همه مکان ها ، به خصوص مکانهای شلوغ باز شود ، زیرا از امنیت کمی برخوردار هستند و مقاومت زیادی در برابر رطوبت ، گرما و آب نشان نمی دهند. و به سرعت و غیرمعمول آسیب می بینند. برای این منظور استفاده از قفل یا قفل استخر جایگزین مناسبی برای قفل های معمولی است ، زیرا همه دوست دارند وسایل خود را در مکانی یا کمدی قرار دهند که کسی نتواند به آن برسد.

قفل استخر یک قفل الکترونیکی است که در درهای کمد باشگاه ها ، استخرها و سونا ، اتاق های کمد ، کارخانه ها و دفاتر استفاده می شود. آنها بسته به نوع استفاده ، در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند.


مقایسه قفل های دیجیتال با کلیدهای سنتی:
با قفل دیجیتال دیگر نیازی به حمل کلیدها نیستید ، کلید شما کد شماست و کد شما در امن ترین مکان در سر شماست.
با قفل دیجیتالی خود دیگر نیازی به نگرانی در مورد امنیت درب شما نیست ، پس از بسته شدن درب ، قفل هوشمند به طور خودکار چند ثانیه قفل می شود.
اگر کسی به دسته یا درب آن ضربه ببندد یا یک گذرواژه یا کارت غیر مجاز وارد دستگاه کند ، دستگاه شروع به صداگذاری زنگ می کند و سیستم ورود به سیستم خاموش می شود.
قفل های دیجیتال به سنسور تشخیص آتش مجهز شده اند. اگر دمای داخل خانه زیاد شود ، دستگاه شروع به هراس و اطلاع رسانی می کند.

قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته مانند سیستم ضد سرقت ، سیستم ورودی دوتایی (باز شدن درب به همراه رمز عبور + اثر انگشت) ، پیام خروج (زنگ در صورت باز شدن از دستگاه) ، قفل کودک ، قفل مسافرتی (قفل در هر دو طرف) ، عملکرد تخیلی (رمز عبور) مشخص نشده است) ، هشدار قفل قفل ...





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتالی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: