*انواع و اقسام درب های یک لنگه و دو لنگه ضد سرقت
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

درهای یک طرفه آپارتمان ها در برابر سرقت
علاوه بر درب سارق ، که برای ورود به بلوک های آپارتمان استفاده می شود ، از درب ضد سرقت با یک بال و نیم نیز برای درب ورودی آپارتمان و درب ورودی دفتر و ساختمانهای تجاری استفاده می شود.
درب های ضد سرقت و درب های ضد سرقت نیمه بال و دو برگی ، به دلیل عرض بیشتر ، باید بیشتر به بستن درب های این نوع توجه شود با افزایش عرض درب ضد سرقت به یک اینچ و نیم بیشتر از 120 سانتی متر ، امنیت درب ضد سرقت به ویژه در برابر نیروهای فشرده سازی که از قفل ضد سرقت مخفی استفاده می کنند ، افزایش می یابد. استفاده از نوارهای فلزی ضخیم از فشار وارد شدن در به سرقت جلوگیری می کند.
ابعاد یک و نیم اینچ درب ضد سرقت
روش هایی وجود دارد که درب را نسبت به اندازه آن در برابر سرقت نیمه بال مقاوم تر می کند. روش های مختلفی برای استفاده از لولا در پشت لولا در دو طرف لولای درب ضد سرقت برای افزایش مقاومت لولا وجود دارد. از طرف دیگر نمی توان از قفل های 14 درب در برابر سرقت های نیمه سرقت استفاده کرد ، اما می توانیم از قفل های 4 سطحه در نیمه بالا و پایین ارسی استفاده کنیم تا مقاومت درب را به 1.5 سرقت مانند درب برسانیم. درب های یک طرفه و کلیه درب های سرقت با توجه به مشخصات فنی درب های ضد سرقت ساخته می شوند.
در این موارد قفل های عقب محور باید به قسمت بالای قاب و پایین قاب به داخل قاب نفوذ کنند. در مقابل درب در برابر سرقت بهتر است از سنگ آستانه ای به جای فلز استفاده کنید تا مقاومت زیر درب در برابر تأثیر مشکل افزایش یابد. اما به طور کلی بهتر است از این نوع درب ها استفاده نشود و از یک درب ضد سرقت تک نشتی به عرض بیش از 120 سانتی متر استفاده شود ساختار داخلی درب ضد سرقت دو برابر بهتر از سایر درب های ضد سرقت در فلز و MDF است و نه تفاوت. ساخت در وجود ندارد. برای جایگزینی درب قدیمی با سرقت درهای نیمه بال یا دو برگی ، باید ابعاد درها را تنظیم کرد تا آسیب کم شود.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: