اولین صدای ضبط شده در تاریخ را شنیده اید؟
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

کشف اولین صدای ضبط شده در تاریخ / ادیسون ضبط کننده صدا را اختراع نمی کند!

گروهی از محققان آمریکایی صدای ضبط شده را در بایگانی در پاریس کشف کردند که 17 سال قبل از اختراع ضبط کننده صدا (فنوگراف) توسط ادیسون ضبط شده بود.

طبق آژانس خبری سریع ، برای دهه ها تصور می شود که اولین صدای ضبط شده انسان صدای توماس ادیسون است که 30 سال پس از ظهور تلگراف با کمک اولین ضبط کننده صدا در تاریخ (فنوگرافی) آن را در 21 نوامبر 1877 ضبط کرد.

در حقیقت ، زمانی اعتقاد بر این بود که اولین فنوگرافی در تاریخ توسط ادیسون اختراع شده است ، اما اکنون گروهی از دانشمندان آمریکایی از آزمایشگاه ملی لارنس برکلی ، که یافته های خود را در کنفرانس سالانه انجمن مجموعه های صوتی در پالو آلتو ، کالیفرنیا ارائه دادند ، بایگانی در پاریس 10 ثانیه ضبط صدا را ضبط کرد 1860

این صدای ضبط شده گزیده ای کوتاه از یک آهنگ محبوب فرانسوی به نام "به سوی ماه" (Au Clair de la Lune) را با دستگاهی پخش می کند که فقط می توانست یک صدا را ضبط کند و قادر به پخش آن نیست. بود. "Panwraphy" ساخته ادیسون که 17 سال بعد اختراع شد ، توانایی پخش صدا را داشت.

به گزارش نیویورک تایمز ، ضبط 10 ثانیه ای که کتاب های تاریخ را تغییر می دهد توسط ادوارد-لئون اسکات دو مارتین ویل است. دستگاه تولید شده توسط این مخترع از شیپوری متصل به قلم فلزی ساخته شده و این قلم امواج صوتی را روی ورق های کاغذ سیاه شده حک می کند و چراغ روغن را دود می کند.

با این حال ، این دستگاه توانایی کپی و پخش صدا را ندارد ، شاید به این دلیل که اسکات فکر می کرد گرامافون او فقط باید به عنوان یک سیستم بایگانی عمل کند.

این دانشمندان آمریکایی توانستند صدای دیجیتال را با کمک قلم مجازی تولید کنند.





:: برچسب‌ها: ضبط صوت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: